Raskaaksi 2020

Täällä samat fiilikset kun on km joulukuulta niin jotenkin toisaalta ihan fiiliksissä odottaa mutta toisaalta esim. testin tekeminen pelottaa mua ihan sikana. :eek:
ei hitto mä tein aamulla negan ja tunti siitä ni tuhruaa et eiköhän tää tädiks muutu ku jomotukset ja kaikki tuntemukset viittaa siihen.
mikä testin tekemisessä pelottaa?
mä en oikein muuta tunne kun et vitu**** suunnattomasti et oikeasti tää ruljanssi on taas käynnissä. ties monta kuukautta :sad001
mut kierto pysyy onneks hyvänä jos täti nyt tulee ni 27 päivää eli vähän lyhempi kierto.

ei hitto mä tein aamulla negan ja tunti siitä ni tuhruaa et eiköhän tää tädiks muutu ku jomotukset ja kaikki tuntemukset viittaa siihen.
mä en oikein muuta tunne kun et vitu**** suunnattomasti et oikeasti tää ruljanssi on taas käynnissä. ties monta kuukautta :sad001
mut kierto pysyy onneks hyvänä jos täti nyt tulee ni 27 päivää eli vähän lyhempi kierto.

Ymmärrän kyllä vitutuksen oikein hyvin.

Itellä tossa edellisessä raskaudessa sain vahvan aavistuksen jo niistä positiivisista testeistä että kaikki ei ehkä oo hyvin. Niinkuin ei sitte ollutkaan. Viivat lähti tosi hitaasti tummumaan.
Pojan ku sain ni hyvä ku ei testit räjähtäny ku oli niin vahvat viivat. :rolleyes: Korkeet hormonitasot kyllä sitte huomaski. Noin puoltoista kuukautta meni kun ainoot mitkä pysy sisällä oli yks omenalaatu ja hapankorppu. :hilarious:

Kerran jos toisenkin oksentelin paikallisen ostoskeskuksen kukkaistutuksiin. :smiley-angelic006

Sitä taas odotellessa!

Täälläkin vaan miinus viivaa pukkaa.

Katma, laita vaikka tunnin välein testikuvia. Plussia on kiva kahtella!! :laughing002
You asked for it :hilarious: tässä muutaman tunnin pidättyksellä pc testi

Liitteet

• IMG_20200129_132850.jpg
    IMG_20200129_132850.jpg
    14.3 KB · Katsottu: 238
Ja mun pitäisi vielä viikko jaksaa oottaa et pääsee testaa :nailbiting: ellei nyt satu mitään aiemmin. Kp 74 ja dpo3 :shifty: Teroja syötynä 5/10 ja eilen särki tissejä niin että piti kiinni niistä pitää. Ovikseen jälkeistä saharaa ei kyl ole ollu, päinvastoin! Pähkäilen et voiko näin pitkä kierto vaikuttaa raskautumiseen, jos oviksen kuitenkin tikutin :bookworm:

Täällä on niin aktiivista keskustelua ollut, että en enää pysy kärryillä :grin siksipä myötäelän vaan mukana, kun pitää koulua ja töitä tehdä tässä samalla :angelic:

Menkat on olleet runsaat, mutta aika kivuttomat! Nyt vain migreeni iskee vähän päälle. Pikkuhiljaa keho tasoittuu. Tajusin, että näitä perusnormimenkkoja ei kyllä ole viime aikoina ollut ties millon.. Että voi ihminen olla hölmö, kun ei ole aiemmin testannut menkkojen jälkeen, kun näköjään tuossa keskenmenneessä vuosin koko raskauden läpi, mutta niukemmin kun yleensä - siksi en heti tajunnut koko raskautta :smiley-angry003
Nyt onneksi vain menkat :shy:

Vastailen myöhemmin muiden kommentteihin, nyt en ehdi sanoa muuta kuin voimiksia kaikkiin tilanteisiin!! :Heartred:hug007
Niin ja vauvakuume ihan hullu - tein tänään töitä perhetyössä ja ne vauvat.. Aivan ihania :Heartpink:hilarious:

Täällä luultavasti dpo 3 tai 4... Jostain syystä tänään on ollut vahva tunne että tässä kierrossa ei tärpännyt vaikka eihän sitä nyt vielä voi tietää . Joku vaisto kuitenkin .

Meille olisi jouluvauvakin erittäin tervetullut. Mun isällä oli synttärit 24.12 ja se vaan aina oli osa meidän perheen jouluperinteitä ,eikä hän ainakaan koskaan eläessään maininnut että asia olisi häntä häirinnyt .

Eilen tilasin vehnäalkioöljykapseleita että olisi edes vähän järeämmät aseet mahdolliseen seuraavaan kiertoon :)

Täällä samat fiilikset kun on km joulukuulta niin jotenkin toisaalta ihan fiiliksissä odottaa mutta toisaalta esim. testin tekeminen pelottaa mua ihan sikana. :eek:
mut kierto pysyy onneks hyvänä jos täti nyt tulee ni 28 päivää eli täydellinen. jos jotain iloista.
tää viesti on sit jääny lähettämättä minkä kirjoitin aiemmin.

tähän lisäten ettei oo aamun pyyhkäisyn jälkeen tullu tippaakaan et tää mun pääkoppa tietysti nyt kuvittelee taas jotain kiinnittymisvuotoja. miksi pitää ajatella näin vaikka täti kyl alkanee varmasti.

KatMa onnittelut ja tarrasukkia sinne :Heartred

KatMa onnea <3

Tiarella itse olin myös ennen tätä nykyistä exää kerran kolmisen vuotta suhteessa josta lopulta karkasin. Turpiin tuli joka toinen päivä ja kaikkea hullua. Eihän sitä kestä ei jaksa. Nyt edelleen vainoaa ajatuksia ja mietin et jokainen mies on hullu, no sit tapasin ton exän ja mietin et mikä kusipää magneetti mä oon mut onneks ollut vaan ne kaksi narsistia, hyvin stalkkasi 9kk se aiempi mies.

Täällä kp3 ja vuoto tytehtyyyyyy mut ihan on vuoto. Rinnat kipeytyi sit nyt ja oon vielä hirmu flunssassa niin olipas kiva taas. Aamulla lääkärin kautta töihin. Täällä jyllää aika paha flunssa..

@Turvonnut mulla alkoi juuri noin menkat sunnuntaina, mutta toivottavasti sulla väärä hälytys. Aamulla tuli pyyhittäessä vähän tuhria ja illalla aukesi hanat. Kkm: n jälkeinen kierto 29 päivää, mikä toki oli lohduttavaa, että ei venynyt.
Nyt kp 4 ja vuoto tosi runsasta jo kolmatta päivää. Tuntuu, että vielä ikuisuus ovikseen.

@Turvonnut mulla alkoi juuri noin menkat sunnuntaina, mutta toivottavasti sulla väärä hälytys. Aamulla tuli pyyhittäessä vähän tuhria ja illalla aukesi hanat. Kkm: n jälkeinen kierto 29 päivää, mikä toki oli lohduttavaa, että ei venynyt.
Nyt kp 4 ja vuoto tosi runsasta jo kolmatta päivää. Tuntuu, että vielä ikuisuus ovikseen.
minä tuun aivan varmasti perässä. yöllä alkaa tai viimestään huomenna. tää toiveajattelu tekee kyllä hulluks.
vuoto toivottavasti loppuu pian!
hyvä tietää, että vuoto voi olla noin runsas (olin jo unohtanu että voi muuttua tuossakin asiassa). toivottavasti ei kipeytyis normimenkoista.

Mulla tänään kp15. Puuhastelut jäi nyt vain kp13, mutta silloin tuntui kovat nippailut ja oli sopivat limatkin.

Ei nyt enää olisi pystynytkään mitään harrastamaan, kun eilen sairastuin mahatautiin kesken päivän ja
mies lähti tänä aamuna puol 7 Treelle leikkaukseen. Oli löytynyt yksi suurentunut imusolmuke, jonka
haluavat heti pois ja tutkittavaksi. Eilen oltiin neurokirurgin paikkeilla suunnittelemassa hoitoa miehelle.
Ensin uudet magneettikuvat, sitten koepala ja lopuksi sädehoito. Leikkaus ei onnistu, jos kyseessä
kasvain, koska se on niin keskellä aivoja hankalassa paikassa. Nyt jännitetään, miten käy lopulta.

Vauvakuume on edelleen paha, mutta miehen jaksamisen mukaan puuhastellaan.

Helena80, voimia päiviinne! :Heartbigred

Toivon todella, että tilanteenne helpottuisi ja asiat järjestyisi teille parhain päin.
Aivokasvain ei ole pikkujuttu ja koskettaa koko perhettä. Onneksi meillä on kuitenkin osaava terveydenhuolto - toivon, että saataisiin tuo kasvain häädettyä, mikäli se pahanlaatuiseksi osoittautuu, jotta voitte jatkaa normaalia elämää. :smiley-angelic001
Aurinkoa hetkiinne kaikesta huolimatta!

Vuoden yrityksen jälkeen kierrosta mistä ei pitänyt onnistua niin haalean viivan testiin tänään taikoi. Nyt alko pelko kestääkö loppuun asti. Aikaisemmat raskaudet onnistuneet,tätä yritetty välillä jopa miestä hommiin pakottaen niin nyt ei tiedä koska uskaltaa iloita

Helena80, voimia päiviinne! :Heartbigred

Toivon todella, että tilanteenne helpottuisi ja asiat järjestyisi teille parhain päin.
Aivokasvain ei ole pikkujuttu ja koskettaa koko perhettä. Onneksi meillä on kuitenkin osaava terveydenhuolto - toivon, että saataisiin tuo kasvain häädettyä, mikäli se pahanlaatuiseksi osoittautuu, jotta voitte jatkaa normaalia elämää. :smiley-angelic001
Aurinkoa hetkiinne kaikesta huolimatta!
Ihanasti sanottu :Heartred komppaan.

Haaveet onnittelut plussasta! vahvistumisia ja ennenkaikkea niitä tartasukkia sinne :Heartred

Itkin aamun Rusty Rivets lastenohjelmalle. o_O

Mielenkiintoista.

Yöllä heräsin aristukseen kun esikoinen osui rintoihin. :bookworm:

Erittäin mielenkiintoista.

Jäämme odottelemaan...

Odotus jatkuu...
Oon nyt kärsiny pari yötä järkyttävistä nivuskivuista ja repäisyistä.

Dpo 10. :nailbiting:

Takaisin