Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä käytän sofin tikkuja. Aloitan yleensä kp 8 testaa. Joulukuussa kp15 ovis, tammikuussa kp 19.Täällä ne menkat nyt tosiaan alkoivat Kyllä on itkuttanut tää...
Mies on tällä hetkellä sitä mieltä että jos helmikuussa ei tärppää, ni sit loppuu. Ei halua joulukuun lasta, ja sit se menis ens vuodelle jolloin ollaan hänestä (taas) jo liian vanhoja. Täytetään siis molemmat 40 tänä vuonna
Että nyt tarttis kaikki mahdolliset keinot käyttöön tähän kiertoon En oo koskaan käyttäny ovistikkuja, mitkä on hyviä ja kuinka aikasin niillä kannattaa testailla. Mitä olis hyvä tietää?
Täällä ne menkat nyt tosiaan alkoivat Kyllä on itkuttanut tää...
Mies on tällä hetkellä sitä mieltä että jos helmikuussa ei tärppää, ni sit loppuu. Ei halua joulukuun lasta, ja sit se menis ens vuodelle jolloin ollaan hänestä (taas) jo liian vanhoja. Täytetään siis molemmat 40 tänä vuonna
Että nyt tarttis kaikki mahdolliset keinot käyttöön tähän kiertoon En oo koskaan käyttäny ovistikkuja, mitkä on hyviä ja kuinka aikasin niillä kannattaa testailla. Mitä olis hyvä tietää?
ei kuulosta hyvältä mieheltä. ei jumalauta, että menis hermot. suhteessa kuitenkin luottamus on se ykkösjuttu että jos tommoista vaatii ni kyllä on jossain ja pahasti vika.Kauhee kun sortuu tekee testejä aikasin. Eilen nega päivällä, tänään aamusta nega. Joo ehkä ootan vaan tän viikon läpi
Mies taas ei oo yhtään mukana tässä hommassa, muuta kun seksin takia. Sille kun juttelen testaamisesta se vaan sanoo mikä testi.... Ja kuulema siksi antoi luvan poistaa kierukka kun jatkuvasti kysyin asiasta. Mutta toisaalta tää onkin mun keho. Ja nyt hän vaatii isyystestiä. Esikoisen aikaan tehtiin se vain koska hän halusi. Kuopuksesta ei tehty. Nyt sen takia vaatii koska mulla tulossa reissuja mun siskojen kanssa ja toiseen tulee mun lapset mukaan ja toiseen vaan kuopus ja koska mulla niin paljon omia menoja (käyn kerhoissa kuopuksen kanssa, käyn vesijuoksemassa 2xvko ja tanssimassa ja lasten (tukiperhe joskus mukana)kanssa uimassa tai tukiperheen luona tai jossain lastentapahtumassa. Niin ei luota näköjään taaskaan näin monen vuoden jälkeen. Käyn todella harvoin missään kahvilassa tms... Kun mulla ei tosiaan ole kavereita täällä, jos joskus haluan rentoutua niin käyn yksin kahvilassa kun lapset hoidossa. Leffoissakin tosi harvoin, esikoisen kanssa joskus käyn.
yritys jatkuu kyllä joka kuukausi.Mitä mieltä muut olette, aiotteko yrittää maaliskuussa jolloin vauva syntyisi joulukuussa? Mitä ajatuksia aiheeseen liittyen?
Itsellä ei sinänsä olisi muuten väliä, mutta harmittaisi viettää joulua sairaalassa isompien lasten viettäessä joulua kotona. Se olisi lapsille myös ikävää mutta jos ei tärppiä tule, luulen etten pysty olemaan yrittämättä
Suhteen alussa oli pahempaa ja opiskelupaikkakunnalla oli sisko myös opiskelemassa ja kävin siskon luona, yllätykseksi seurasi mua sinne koska luuli että menen jonkun miehen luokse. Kerran myös kun menin terkkarin luona käymään koska sain paniikkikohtauksen eka kertaa silloinkin luuli. Esikoisen aikaan käytiin mutka ensikodissa ja tilanne parani huomattavasti. Nyt kun esikoinen täyttämässä 5v niin yhtäkkiä alkoi taas tälläinen mietintä hänellä. Hänen mummonsa on kertonut mulle että hänen entisellä miehellä eli mieheni ukilla oli samanlaista mustasukkaisuutta. Itehän pelkään sitä kun lapset lähtee kotoa aikuisina niin jos tilanne palaa tohon mitä suhteen alussa.
Meillä meni melkein 7v ennen kun vauva saatiin syliin asti. Ekaa raskautta yritettiin 3v päätyi kohtukuolemaan ja tätä mistä vauva saatiin kotiin asti yritettiin 2v kumpanenkin raskaus alkoi hoidoilla.
Mitä mieltä muut olette, aiotteko yrittää maaliskuussa jolloin vauva syntyisi joulukuussa? Mitä ajatuksia aiheeseen liittyen?
Itsellä ei sinänsä olisi muuten väliä, mutta harmittaisi viettää joulua sairaalassa isompien lasten viettäessä joulua kotona. Se olisi lapsille myös ikävää mutta jos ei tärppiä tule, luulen etten pysty olemaan yrittämättä
Tavallaan toivoisi että ei ihan jouluna syntyisi, mutta malttaako sitä sitten kuitenkaan pitää taukoa. Tuskin
eikä, en olekaan kuullut tuota punaviiniä.Eikä Nyt kovasti siis plussatuulia sinne päin! Mulla poppaskonsteina foolihappo, vehnäalkioöljykapselit, greippimehu kierron alusta ovikseen saakka, ja punaviiniä oviksesta kierron loppuun saakka tilkkanen päivässä. En tiedä onko sattumaa, mut kuopus sai alkunsa kierrosta jossa noi oli käytössä. One stepin ovistestit on itselle sopinu, ja kp 7 olen alkanu tikuttaa, mulla ovis ollu normikierroissa kp9-10.
yritys jatkuu kyllä joka kuukausi.
aika pieni todennäköisyys kuitenkin, että syntyisi juuri niinä parina pyhänä. minä hakeudun suunniteltuun sektioon ja niitä ei tehdä pyhänä
eikä, en olekaan kuullut tuota punaviiniä.
sen taidan ottaa seuraavassa kiertossa käyttöön jos ei nyt tärppää!