Raskaaksi 2020

Täällä vaihtui kp 28 kp ykköseks :arghh:
Teille muille toivottelen plussatuulia :thumleft

Joo siis ilmanmuuta gynelle/lääkärille jos kierto pitkittyy ja vuoto ei ala, mun kommentti tutkimuksiin pääsystä oli tosiaan normaalilla, toimivalla kierrolla ilman mitään häiriöitä/poikkeavuuksia. :smiley-bounce012

Täällä alkoi menkat :shy:
Vielä ei onneksi pahoja kipuja, mut voihan se tästä yltyä :hilarious: onnellinen oon tästä et alkoi (eipä sitä yleensä oo) ja kroppa näyttää toimivan edes joten kuten :grin

Tsempit muille piinailuun ja plussatuuliin! :wink

Eipä tullu menkkoja yöllä, yöllä tosin oli menkkamaista tunnetta. Vessassa kävin kerran yöllä. Näin myös unta että tein positiivisen raskaustestin :rolleyes: repäisy kipu tuntui kun nousin seisomaan.

Muokattu viimeksi:
Näin myös unta että tein positiivisen raskaustestin :rolleyes:

Mä näin kanssa vauvaunia viime yönä. Oon niitä nähny nyt aika paljon tässä viimeisen kahden viikon aikana...

Ja en nyt oo ees varma alkoiko ne menkat vai ei... Flo ennusti siis alkavaksi eiliselle ja koska olin menossa kuopuksen kanssa uimahalliin, laitoin kupin ihan varmuudeksi. Kun tultiin sieltä, otin kupin pois ja siellähän oli verta joku sentti pohjalla, joten totta kai oletin että nythän ne alkoi, mutta nyt taas sen jälkeen ei olekaan näkynyt mitään... Voihan olla että alkoivat vaan näin hassun hitaasti, mutta toki heti alkoi taas toivo nostaa päätään :wink:oops:

Wau kristamarjut ja tiarella, lupaavan kuulosta!! :smiley-bounce012
infoillaa miten etenee!

täällä kp1 ei näy ei kuulu. Toki se tyhjennysvuoto oli niin pitkä, että ehkä olen vain sitten katsonut kierron väärin :sad001

En ilmeisesti kirjoittanut että testi jäi tekemättä kun ei yksinkertaisesti ollut kotona ja en jaksanut apteekkiin ennen kuin on siitä progen lopetuksesta se viikko. Nyt on jo juilinut menkkamaisesti ja alkaa muutenkin olla olo et hanat aukee.

Jos ei huomenna niin sit testaan koska olihan herkkä ihan tyylikästä negaa / viivanpaikkaa niin laskin että nyt siihen ehkä saisi jotain näkymään hyvällä tuurilla mut oon ihan asennoitunut vuotoon, jotenkin tuntuu että menkat tulee. Kai sitä oppinut jotenkin hallitsee noi ajatukset

Menkat tuli!! Nyt oon iloinen, koripalloa kesti kauan nyt älytä et niiden pitää tulla mut tulipa ja alkoi heti kunnolla niin että ei tarvitse arpoa oliko tää nyt kunnon vuoto vaiko eikö. Uuden vuoden ekat menkat ja mul on vain helpottunut olo.

Sanoin jo että nyt aion pitää muutaman tauon ja esimerkiksi mennä yhteen hoitoon jota olen vauvaa haaveillessa lykännyt ja sit se kestää 3kk se hoito sitten ja ei saa olla raskaana silloin

Mikähän koripalloa tonne tuli.. kirjoittaa jotakin omiaan. Kivuliasta kyllä ja toosi runsas ja hyytymiä täynnä oleva vuoto... Paljon on vissiin kerännyt tavaraa mut toisaalta ku tiesi että ei oo raskaus niin eipä tarvitse arpoa onko vuoto vai ei ku tulee niinku härän kurkusta!

No alkopa hyvin ja nyt pidän hetken aikaa taukoa tästä härdellistä et tekeekö tauko hyvää vai huonoa. Mulla siis sairaus joka estää ivf hoidot niin se hoidetaan pois nyt ja projekti etenee taas

Jännään täällä teidän puolesta, milloin kristamarjut ja tiarella meinaatte testata? Boris, toivotaan niin ettei ne nyt alkais ja saisit iloisia uutisia :Heartred

Sori nyt kun tulee ihan omaa napaa vaan...:facepalm:

Mutta aloin miettimään olisko ovis ollu sittenkin luultua myöhemmin. Mulla kun toi kierto on kuitenkin hieman vaihtelevan pituinen. Ja oireet ollu ihan vaan ovis oireita? Äh, en tiedä. Muistakaan enää mistä lähtien on jotain oireita ollu... Mut ei kai niitä ihan vielä hedelmöitymishetkestä voi alkaa olla? Siis että jos eilinen vuoto olis vasta ollu kiinnitymisjuttuja.

Kaikkee sitä ny kuvittelee ja yrittää räknäillä, kun niin kovin toivoo plussaa :smiley-ashamed008

Mul tää vuoto on ihan ku olis ollut pidempään kuin 30 päivää. Kivut on luokkaa kolme isoa kystaa puhkee ja vuoto on runsaampaa kuin muistan olleen. Viimeksi tyhjennys kkm yhteydessä oli liki näin kova mutta edes se jälkivuoto ollut tällaista sen jälkeen kun raskausmateriaali tuli ulos vaan todella hillitty verrattuna tähän. Sori ku avaudun mut ai helvata mikä kipu!!

Olen kans miettinyt et oisko jo gynelle varattava aika, kun kohta neljäs kuukausi alkaa yritystä ja aiemmin kyllä todenneet et kaikki olisi kunnossa eikä esteitä pitäis olla.. Että aikaa varmaan vain ja kärsivällisyyttä vauva haaveelle näemmä :rolleyes:

Missä vaiheessa tälläisen 25-vuotiaan perusterveen, normi painoisen kannattais huolestua ja hakeutua lääkärille, jos lasta ei kuulu? Pidän itsellä varmaan 1 vuotta rajapykälänä ja siihen (onneksi) vielä matkaa muutamia kuukausia. Tää alku ollut vain kovin takkuista. Lokakuun alussa kun sovittiin et lapsi on nyt luvan saanut tulla meidän luokse ja sain kierukan veks niin toivoin jo parissa ekassa kierrossa onnistuvan mutta ei se sit ihan niin käynytkään :banghead: Kyllä olisin ikionnellinen ja kiitollinen siitä yhdestäkin lapsesta jos tähän elämään se suotaisi (haaveissa olisi useampi lapsi) :Heartred

Samaa pohdiskelen vaikka menossa yk 2 ja edellinen oli kemiallinen (sillon mietin et voiko edes käydä näin helposti). Nyt taas tuntuu että tärppääkö sitä ikinä. Tiedän, nauratte mut pihalle. Onko muilla pitkiä yrityksiä?

Mä oon kanssa luonteeltani niin äkkipikainen ja malttamaton (mieheni vielä pahempi :D), että ollut kans vähän samoja turhautumis fiiliksiä ja ”onnistuuko tää ikinä” :smiley-ashamed004 :laughing002 Meillä siis oikeastaan nyt menossa vasta yk 3... eli ei saisi sanoa mitään vielä. Onneksi tuttava piirissä on molemmista ääripäistä tapauksia, yksi tuli heti ensimmäisestä kerrasta raskaaksi ja toisella taas kesti yli vuoden verran.. eikä heillekään todettu mitään esteitä raskautumiselle.. eli pitäisi nyt vaan itsekkin osata olla rauhaksiin ja malttaa mielensä :angelic:

Samaa pohdiskelen vaikka menossa yk 2 ja edellinen oli kemiallinen (sillon mietin et voiko edes käydä näin helposti). Nyt taas tuntuu että tärppääkö sitä ikinä. Tiedän, nauratte mut pihalle. Onko muilla pitkiä yrityksiä?

Ekan ja tokan välissä on kahta viikkoa vajaa 3v. Eli pitkään ja hartaasti tätä tehtiin
Mutta on kyllä vaikea luonne edelleen :DD

Takaisin