Raskaaksi 2020

Ihanaa, täällä onkin paljon plussanneita. Paljon onnea kaikille! :dummy1:

Itsellä kp 20 ja ovulaatiosta ehkä 4-6 pv. Talleteltua tuli ja paljon. Nyt vaan odottelua. Mieskin jo kysy malttamattomana, että koskas sen sitte saa tietää, että miten kävi. :cat:
 
Iiiik ihanaa plussia!!:wav

Flo ennustaa 10 päivää kuukautisiin. Eilen ja toissapäivänä tuikki alavatsaan. Nyt vaan ootellaan menkkoja. Kuopuksesta tein positiivisen 7.7.16 ja syntyi 19.3 :laughing002 jos nyt tärppäis niin voi nippanappa maaliskuinen taas olla.
 
Nyt on kyllä itelläni nää mielialan vaihtelut ihan mahdottomat, mulla on vähän tylsää vissiin kun jauhan näitä samoja juttuja täällä :grin Mut tää oli kaiken huippu: sain melkein raivarit kun kuulin maikkarin uutisista, että marjanpoimijat saapuu taas suomeen. Siis sain ihan jo jonkun kohtauksen ja selostin ääneen kanssaeläjille, että miksi pitäisi työllistää suomalaisia näin lama-aikana. Lopulta kesken lauseiden rupesi itseäkin jo naurattamaan ja piti päivitellä kiihtymistäni :hilarious:
Hetki sitten selasin myös valokuviamme ja kuva miehen vanhasta koirasta osui vastaan. Tietysti rupesi surettamaan ihan älyttömästi niin, että itkua piti pidätellä. Oikeesti mä oon sekoamassa :laughing002
 
Oisko uus r-testi mitää eikä noita ovis testejä. Turhaan sitä jahkailla ja miettiä ja soitella joka paikkaan ja tehdä itse diagnooseja :)
Totta puhut. Mulla vaan on noita eikä täällä oo halpoja testejä niin pitää sit maksaa enemmän ja odottaa jopa maanantaihin saakka että pystyy hakea sen testin. Niin siksi tein koska mä nyt vaan oon tollo. Gyne nyt oli kuitenkin sitä mieltä että on hyvä tarkistaa tuo tilanne koska mulla oli kkm raskaudessa etten saanut viivoja kunnollista ja olinkin jo pidemmällä kuin luulin. Noh, siin oot oikeessa et turhaa tehdä itselleen diagnooseja kai se on tää helvatun vuosien yritys ja kaikki pettymykset niin haluu olla varma että viivat on viivat ja sillä siisti. Joten yritän pysyä rauhallisena ja toivon todella että pieni olisi kyydissä.
 
Tuliko nytkin hymy otestiin? Jos siellä nyt olisi pieni ja tulihan sulle rtestiin toiset:happy: millon testaat uudelleen? Niin pidän sulle peukkuja
Tuli joo.. niin tuli testiin myös. Nyt vain Herran haltuun. Toivottavasti kaikki plussaa joukolla, taitaa muuten olla keväällä ruuhkat synnäreillä. Mun laskettu aika olisi 12.3 ja se on mulle merkittävä päivä noin muutenkin niin olisi kiva saada nyytti syliin silloin... Gynelle ku meen niin haluun kertoa kaikki ja sitten toivon että nyt tällä kertaa. Mä vaan panikoin koska se on mun tyyli. Ja kun on näitä kemiallisia niin sit pelkää vaan ja haluu sen kunnon varmuuden. Eilen en juonut muiden seurana ja vähäinenkin tupakointi jäi pois. Edellinen ku tuli viivat niin en uskonut siihen yhtään ja poltin tuolloin tupakkaa mutta nyt päätin lopettaa ihan kaiken varalta
 
Itse asiassa tulin siihen tulokseen tässä kun palautitte mun mietteet et mä varmaan pelkään sitä plussaa jotenkin että ennemmin otan jonku pcos oireilun mukaan tähän. Noh, kuitenkin seksin jälkeen huomasin että vv on niin runsasta että se ei normaalisti ole ja tajusin että mä taidan raskaana olla. Toivottavasti testi tosta vahvistuu ja gyne vahvistaa epäilyt.

Nyt plussapuhureita kaikille ja sit siirrytään maaliskuisiin ja huhtikuisiin. :smiley-bounce016
 
Ihanaa, täällä onkin paljon plussanneita. Paljon onnea kaikille! :dummy1:

Itsellä kp 20 ja ovulaatiosta ehkä 4-6 pv. Talleteltua tuli ja paljon. Nyt vaan odottelua. Mieskin jo kysy malttamattomana, että koskas sen sitte saa tietää, että miten kävi. :cat:
Onko oireita ollut? Ihana kun mies kyselee noin :)
 
Mut mitäs jos mä en ehtinytkään ottaa noita testikuvia testiajalla, otin ekat varmaan just siinä ku tulos ihan viimeistään piti lukea, niin voiko siihen ilmestyä harhaanjohtava viiva jos esim minuutilla tai puolella on ylittynyt testiaika?
 
Tänään iltapäivän/illan aikana vaihteleva menkkatuntemus ja nyt illalla pyyhkäistessä aavistus vuotoa :grin menkkatuntemukset päättyi siihen :joyful:
 
Tuli joo.. niin tuli testiin myös. Nyt vain Herran haltuun. Toivottavasti kaikki plussaa joukolla, taitaa muuten olla keväällä ruuhkat synnäreillä. Mun laskettu aika olisi 12.3 ja se on mulle merkittävä päivä noin muutenkin niin olisi kiva saada nyytti syliin silloin... Gynelle ku meen niin haluun kertoa kaikki ja sitten toivon että nyt tällä kertaa. Mä vaan panikoin koska se on mun tyyli. Ja kun on näitä kemiallisia niin sit pelkää vaan ja haluu sen kunnon varmuuden. Eilen en juonut muiden seurana ja vähäinenkin tupakointi jäi pois. Edellinen ku tuli viivat niin en uskonut siihen yhtään ja poltin tuolloin tupakkaa mutta nyt päätin lopettaa ihan kaiken varalta
Mä oon nyt tässä kkm:n jälkeen taas polttanut mutta nyt oviksen jälkeen tosi vähän, 1-3/pvä. Nyt jäljellä yks rööki enkä sitä kyllä polta, totaali stoppi tuli nyt kun joku teistä näki ihan oikean haamun mun testissä:grin et ehkä nyt ei oikeesti oo enää mun kuvittelua.
 
Mä oon nyt tässä kkm:n jälkeen taas polttanut mutta nyt oviksen jälkeen tosi vähän, 1-3/pvä. Nyt jäljellä yks rööki enkä sitä kyllä polta, totaali stoppi tuli nyt kun joku teistä näki ihan oikean haamun mun testissä:grin et ehkä nyt ei oikeesti oo enää mun kuvittelua.
Niinpä, mäkin olin ihmeissäni et mun viiva nähtiin ja nyt en polta. Yks paketti on mut jätin sen kaapin pohjalle enkä taida ku heittää pois tai antaa kaverille kun varmistuu et on pieni masussa
 
Onnea plussanneille! Tsemppiä piinailijoille ja uuteen kiertoon lähteneille!


Noni ovista ennusti sovellus maanantaille, mut huomasin et olin tohon uuteen sovellukseen merkannut väärin :hilarious: . Limat muuttu eilen aamulla kirkkaaks ja tänään myös, ni ovis salettiin la-su. Ni oli pakko kattoa tota sovellusta et miten ovis vois olla vasta ma, mut selvis :grin . Toissapäivänä oltiin jos tänään vielä onnistuis :p . Mies kävi äsken kurkkimassa täälä lasten huoneessa, et eiks lapset vielä nuku kun oot täällä, mut jäin teidän viestejä lukemaan :laughing002 . ”Pariskunnan ovulaatiot meni ohi, kun nainen oli koukuttunut vauva-palstaan” :laughing001

Oon edelleen ihanan rauhallisin mielin :grin on sellanen että tulee kun aika on :smug:.

Meillä kans mies haluu enemmän ja mut saa kyl aika helposti pyörrettyä mukaan :laughing002 . Paitsi tietyt päivät kuukaudesta on kyl hankalia kun niitä haluja ei vaan ole. Yleisesti kuitenkin kaikki toimii. Vauvahaaveet kyl saa mut syttymään enempi ja vähän tyrkymmäks, mies tykkää :laughing021 . Lähen kiusaa sitä nyt :laughing025
 
Mitä turhaa toivetta kun tässäkin mä näen. :happy093.

Edit huomenna jopa jo vahvempi
Ostin vielä huomisaamuksi rfsu herkän, apteekkiin ei enää ehtinyt kun saunassa alkoi ihan kauhee mahakipu ja pyörrytys ja varsinki sieltä kun menin käymään äidillä (asutaan samassa talossa mut eri rapussa) nopeesti niin äidin luona olin jo sitten kaksinkerroin.. No pahin (ylä)vatsakipu loppu siihen ku pääs ilmat pihalle :laughing001mut jatku huimaus ja heikotus ja alamhakipu niin olin et ei hitto mun pitää saada uus herkkä ja tehä se viimeistään aamulla, nyt on jo niin karsee olo että senkin takia pitää varmistaa että johtuu raskaudesta..
 
Ostin vielä huomisaamuksi rfsu herkän, apteekkiin ei enää ehtinyt kun saunassa alkoi ihan kauhee mahakipu ja pyörrytys ja varsinki sieltä kun menin käymään äidillä (asutaan samassa talossa mut eri rapussa) nopeesti niin äidin luona olin jo sitten kaksinkerroin.. No pahin (ylä)vatsakipu loppu siihen ku pääs ilmat pihalle :laughing001mut jatku huimaus ja heikotus ja alamhakipu niin olin et ei hitto mun pitää saada uus herkkä ja tehä se viimeistään aamulla, nyt on jo niin karsee olo että senkin takia pitää varmistaa että johtuu raskaudesta..


Aamua odottaen :smiley-angelic001:smiley-bounce012
 
Mulla vasemman munasarjan jomottelu ja juilinta jatkuu edelleen. Niin kummallinen kierto kaikin puolin, ei voi muuta sanoa o_O

Mun pitäis keksiä jotain tekemistä, etten koko ajan pohdi mikä dpo ja ylianalysoi oloja. Loma loppuu maanantaina niin ehkä töissä ei ehdi niin miettiä.... :smiley-angelic006
 
Nonii tiputtelua :shifty: alkoi viime kierrossa kans pari päivää ennen menkkoja. Ei oo nyt kovin toiveita herättävää...
 
Takaisin
Top