Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä en tiedä oonko menossa plussanneisiin vai minne.
Alko pelottaa noi hymyt ja hormonit niin mä päätin että yksityinen saa ottaa vastaan toki hän uteli et onko raskaus mahdollinen jne. Toivotaan parasta
Totta puhut. Mulla vaan on noita eikä täällä oo halpoja testejä niin pitää sit maksaa enemmän ja odottaa jopa maanantaihin saakka että pystyy hakea sen testin. Niin siksi tein koska mä nyt vaan oon tollo. Gyne nyt oli kuitenkin sitä mieltä että on hyvä tarkistaa tuo tilanne koska mulla oli kkm raskaudessa etten saanut viivoja kunnollista ja olinkin jo pidemmällä kuin luulin. Noh, siin oot oikeessa et turhaa tehdä itselleen diagnooseja kai se on tää helvatun vuosien yritys ja kaikki pettymykset niin haluu olla varma että viivat on viivat ja sillä siisti. Joten yritän pysyä rauhallisena ja toivon todella että pieni olisi kyydissä.Oisko uus r-testi mitää eikä noita ovis testejä. Turhaan sitä jahkailla ja miettiä ja soitella joka paikkaan ja tehdä itse diagnooseja :)
Tuli joo.. niin tuli testiin myös. Nyt vain Herran haltuun. Toivottavasti kaikki plussaa joukolla, taitaa muuten olla keväällä ruuhkat synnäreillä. Mun laskettu aika olisi 12.3 ja se on mulle merkittävä päivä noin muutenkin niin olisi kiva saada nyytti syliin silloin... Gynelle ku meen niin haluun kertoa kaikki ja sitten toivon että nyt tällä kertaa. Mä vaan panikoin koska se on mun tyyli. Ja kun on näitä kemiallisia niin sit pelkää vaan ja haluu sen kunnon varmuuden. Eilen en juonut muiden seurana ja vähäinenkin tupakointi jäi pois. Edellinen ku tuli viivat niin en uskonut siihen yhtään ja poltin tuolloin tupakkaa mutta nyt päätin lopettaa ihan kaiken varaltaTuliko nytkin hymy otestiin? Jos siellä nyt olisi pieni ja tulihan sulle rtestiin toiset millon testaat uudelleen? Niin pidän sulle peukkuja
Onko oireita ollut? Ihana kun mies kyselee noin :)Ihanaa, täällä onkin paljon plussanneita. Paljon onnea kaikille!
Itsellä kp 20 ja ovulaatiosta ehkä 4-6 pv. Talleteltua tuli ja paljon. Nyt vaan odottelua. Mieskin jo kysy malttamattomana, että koskas sen sitte saa tietää, että miten kävi.
Mä oon nyt tässä kkm:n jälkeen taas polttanut mutta nyt oviksen jälkeen tosi vähän, 1-3/pvä. Nyt jäljellä yks rööki enkä sitä kyllä polta, totaali stoppi tuli nyt kun joku teistä näki ihan oikean haamun mun testissä et ehkä nyt ei oikeesti oo enää mun kuvittelua.Tuli joo.. niin tuli testiin myös. Nyt vain Herran haltuun. Toivottavasti kaikki plussaa joukolla, taitaa muuten olla keväällä ruuhkat synnäreillä. Mun laskettu aika olisi 12.3 ja se on mulle merkittävä päivä noin muutenkin niin olisi kiva saada nyytti syliin silloin... Gynelle ku meen niin haluun kertoa kaikki ja sitten toivon että nyt tällä kertaa. Mä vaan panikoin koska se on mun tyyli. Ja kun on näitä kemiallisia niin sit pelkää vaan ja haluu sen kunnon varmuuden. Eilen en juonut muiden seurana ja vähäinenkin tupakointi jäi pois. Edellinen ku tuli viivat niin en uskonut siihen yhtään ja poltin tuolloin tupakkaa mutta nyt päätin lopettaa ihan kaiken varalta
Niinpä, mäkin olin ihmeissäni et mun viiva nähtiin ja nyt en polta. Yks paketti on mut jätin sen kaapin pohjalle enkä taida ku heittää pois tai antaa kaverille kun varmistuu et on pieni masussaMä oon nyt tässä kkm:n jälkeen taas polttanut mutta nyt oviksen jälkeen tosi vähän, 1-3/pvä. Nyt jäljellä yks rööki enkä sitä kyllä polta, totaali stoppi tuli nyt kun joku teistä näki ihan oikean haamun mun testissä et ehkä nyt ei oikeesti oo enää mun kuvittelua.
Onko oireita ollut? Ihana kun mies kyselee noin :)
Ostin vielä huomisaamuksi rfsu herkän, apteekkiin ei enää ehtinyt kun saunassa alkoi ihan kauhee mahakipu ja pyörrytys ja varsinki sieltä kun menin käymään äidillä (asutaan samassa talossa mut eri rapussa) nopeesti niin äidin luona olin jo sitten kaksinkerroin.. No pahin (ylä)vatsakipu loppu siihen ku pääs ilmat pihalle mut jatku huimaus ja heikotus ja alamhakipu niin olin et ei hitto mun pitää saada uus herkkä ja tehä se viimeistään aamulla, nyt on jo niin karsee olo että senkin takia pitää varmistaa että johtuu raskaudesta..Mitä turhaa toivetta kun tässäkin mä näen.
Edit huomenna jopa jo vahvempi
Ostin vielä huomisaamuksi rfsu herkän, apteekkiin ei enää ehtinyt kun saunassa alkoi ihan kauhee mahakipu ja pyörrytys ja varsinki sieltä kun menin käymään äidillä (asutaan samassa talossa mut eri rapussa) nopeesti niin äidin luona olin jo sitten kaksinkerroin.. No pahin (ylä)vatsakipu loppu siihen ku pääs ilmat pihalle mut jatku huimaus ja heikotus ja alamhakipu niin olin et ei hitto mun pitää saada uus herkkä ja tehä se viimeistään aamulla, nyt on jo niin karsee olo että senkin takia pitää varmistaa että johtuu raskaudesta..