Raskaaksi 2020

Täällä dpo7 menossa. Näin yöllä unta et apteekin testiin tuli kirkkaat kaks viivaa mut sit kun olin menossa näyttämään testiä miehelle niin ne viivat muuttui semmoseks saniaiskuvioksi niinku sylkiovistestikuvissa ja niistä saniaisista piti sit tulkita onko raskaana vai ei. Oikeen viivojen tulkintaa next level :excited001

Joku kyseli CB:n halvemmasta ovistestistä. Mä käytän ns varmistustestinä ja oon ollu tyytyväinen. Näyttää hymyä mulle siinä kohtaa kun sofin ovisliuskoissa on vähintään tasavahvat viivat.

Onnea uusista plussista ja tsemppiä kaikille piinailujen eri vaiheisiin :gen014:blob6

Mä näin plussasta unta menkkojen jälkeen enhen ovista :hilarious:

Onnea kaikille plussista! Tämä ryhmähän kutistuu kun kaikki vaihtaa odottavien ryhmään :D
Kp 7 sikapitkät menkat (tai siltä tuntu) kun tänäki aamuna oli vielä pientä tiputtelua... Oma kalenteri ennustaa ovista kp 17, niin tai näin oon tosiaan tuon viikon reissussa ilman miestä joten tässä kierrossa tuskin tulee plussaa. Jos vaan keskittyis kesälomaan joka alkaa viikon päästä! :cool:

Piti käydä korjaamassa cluen merkinnät. Mietin että miksi se siirsi oviksen 2 päivän päähän ekasta o+. Syy selvisi että mä olin laittanut molemmat o+ sinne. Poistin sit sen toisen kun kerran eka vaan huomioidaan. Dpo edelleen sama kun en luottanut cluen arvioon päivän myöhäisempään oviksen. Mutta menkat alkais 8.7 eli päivää ennen jos alkaa :rolleyes: Huomenna vois ehkä testaa, katotaan :hilarious: dpo14 pitäis olla sit jo menkkapäivä:grin

Täällä ehkä dpo 2. Satavarma en ole. Mutta mennään tällä hetkellä sillä :hilarious: ens kiertoon tekis mieli jo noi digiovikset hankkia. Piru vie vaan kun piheys iskee. Mut gelee royalit sit menin ostaa ka alottaa tossa tiistaina:hilarious::hilarious: katotaan onko niillä vaikutusta. Monella tasannut kiertoa, aikaistanut ovista ja pidentänyt luteliaalia mitä lukenut. Myls tietty kommentteja ettei mitään hyödytä.

Onnea @Rapumamma !!! HIeno viiva! :smiley-bounce013

@Juliet92 , kannattaa vähä etukäteen katsoa, missä on halvin hinta sille digille. Esim prismassa on halvempi ku apteekis mutta kotitesti tai raskauskeiju myy vielä halvemmalla. Itehän tilasin sen halvemman CB digi ovistestin ja 6 raskaustestiä kotitestiltä ja hintaa jäi 32€, kun taas apteekissa pelkkä ovistesti menee jo yli 40€ :dance008

Edit. Kotitesti toimittaa todella nopeasti. Sain tuotteet jo seuraavana päivänä viimeksi.

Rapumammalle onnittelut täältäkin! <3

Täällä kp 22 ja lähestytään piinailua. Iik. Pitää alkaa häitä suunnittelemaan, niin saa muuta ajateltavaa kuin vauvat. :grin

Vauva haaveet romuttu ihan täysin viime yönä. Miehelläni oli hellä hetki toisen naisen kanssa ja näin ja kuulin kaiken. Tässä nyt on muutenkin kaikkea, niin tämäkin sitten vielä. :sorry: kiitos palstailijat, tämä on hyvä ryhmä ja hyvää keskustelua. Kaikkea hyvää kaikille.:Heartred

Vauva haaveet romuttu ihan täysin viime yönä. Miehelläni oli hellä hetki toisen naisen kanssa ja näin ja kuulin kaiken. Tässä nyt on muutenkin kaikkea, niin tämäkin sitten vielä. :sorry: kiitos palstailijat, tämä on hyvä ryhmä ja hyvää keskustelua. Kaikkea hyvää kaikille.:Heartred

Mä en tiedä, mitä sanoisin KatMa... Toi on niin väärin! :sad015
Kauheasti voimia sulle. :Heartred

KatMa älyttömästi voimia tilanteeseesi. Nää on niitä tilanteita, joissa sanat ei riitä. :Heartred
Mä tiedän, miten vaikeita asioita käyt läpi, ei kenenkään pitäisi kokea näitä asioita, joita oot viime aikoina kokenut. Et ole yksin, me ollaan täällä, jos vielä tilanne muuttuu :Heartpink

Muokattu viimeksi:
Rapumamma onnea !! <3

Tänään mulla jäi pois menkat sitten.

KatMa isosti voimia sinne <3 ollaan täällä kun/jos tarvitset

MITÄ?!?! SAATANAN SIKA! Siis suunnittelitte yhdessä vauvaa ja hän PETTÄÄ sitä naista josta piti tulla yhteisen lapsen äiti?!?! Miten tuollaista voi tehdä?!? Kuulostaa siltä että koko äijä on jotain ihan muuta kun se kenen kans halusit lapsen, miten tuollainen on mahdollista?! Vai onko ennenkin pettänyt? Ja miten kuulit ja näit kaiken? Sait rysän päältä kiinni, teidän yhteisessä kodissako? Miten se voi tehä sulle tollasta, oot muutenki saanu kokea jo ihan liikaa ikäviä asioita!!! :angry4:smiley-angry007:smiley-angry016

Mä oon niin pahoillani :Heartred voimia ihan hirveeseen tilanteeseen :Heartred

Tässä lopullinen.

Onneksi olkoon! :) monesko yk. km jälkeen? Aavistinkin, että sä plussaat pian :shy:

Mä vaihdoin lääkkeet tänään uusiin, tuli vaan jotenkin se tunne, että nyt pitäisi vaihtaa. :hilarious:

Aamulla hampaita pestessä yökäytti kun kieltä harjailin :bored: nukuin älyttömän hyvin, näin kyllä taas aivan sekavia unia :grin
Päätä jotenkin taas vähän särkee, ei migreenityyppisesti vaan lievemmin. Palelee vähän väliä ja tiputtelu edelleen loistaa poissaolollaan o_O
Rinnat on arat, muttei enää niin kipeät. Mut ne kutisee :arghh: sain atopian niihin takasin, ei oo vuosiin ollut. :shifty:
Lisäksi akne taas kirmasi paikalle, todella kipeitä ihonalaisia finnejä otsalla. Muuta ei vielä tänään oo, vois painuu vaan takas unille tän väsymyksen takia :grin tarvii kokeilla uppoisko kahvi tänään..

Meillä meinas syttyä autokin motskalla kun katalysaattorissa ja putkessa vikaa.. Hitto et ärsyttää nuo autot, aina jotain vikaa :banghead:

Muokattu viimeksi:
Onneksi olkoon! :) monesko yk. km jälkeen? Aavistinkin, että sä plussaat pian :shy:

Mä vaihdoin lääkkeet tänään uusiin, tuli vaan jotenkin se tunne, että nyt pitäisi vaihtaa. :hilarious:

Aamulla hampaita pestessä yökäytti kun kieltä harjailin :bored: nukuin älyttömän hyvin, näin kyllä taas aivan sekavia unia :grin
Päätä jotenkin taas vähän särkee, ei migreenityyppisesti vaan lievemmin. Tiputtelu edelleen loistaa poissaolollaan o_O
Rinnat on arat, muttei enää niin kipeät. Mut ne kutisee :arghh: sain atopian niihin takasin, ei oo vuosiin ollut. :shifty:
Lisäksi akne taas kirmasi paikalle, todella kipeitä ihonalaisia finnejä otsalla. Muuta ei vielä tänään oo, vois painuu vaan takas unille tän väsymyksen takia :grin tarvii kokeilla uppoisko kahvi tänään..

Meillä meinas syttyä autokin motskalla kun katalysaattorissa ja putkessa vikaa.. Hitto et ärsyttää nuo autot, aina jotain vikaa :banghead:
Mä oon ihan samoissa ku sä. Maha turpoaa iltaa kohti mut jotenkin se on vissiin oudon näköinen ku joku mummo onnitteli mua eilen illalla ku join coca colaa ja vettä hän katsoi mun mahaa ja hymyili ja sanoi että onneksi olkoon. Siinä hätäisesti sanoin että ei mitään niin hän sanoi että kyllä hän huomaa milloin on vauva tulossa kun itsellään oli 12 lastenlasta ja jokaisen tiennyt ennen kuin itse äidit .. noh enpä luottaisi siihen mutta menkat ei ainakaan ole vielä tullut. Pysyisi poissa...

Sinulla myös :)

Kahvin jälkeen tuntuu että oksenna pian ja en tiedä miten tää on näin voimakas. Toki mulla on monesti ennen menkkoja tosi oksettava olo

Valtavasti tsemppiä ja voimia, en voi kuvitellakaan kuinka kovaa tuo sattuu :Heartbigred

Minäkin liityn nyt joukkoon kun olen jo pitkään seuraillut taustalla :hello.
Meillä menossa yk3, ovisplussa tuli perjantaina eli nyt on dpo1? Toista lasta yritetään.
Ensimmäisen saaminen ei ollut helppoa kun oli keskenmenoja ja paha kohdun ulkoinen raskaus. Toivotaan että tällä kertaa menisi helpommalla :)

Voi ei, aivan kamalaa :sad001 Tosi paljon voimia! :Heartred

Takaisin