Rapumamma
Puuhakas puhuja
Älä nyt heitä vielä kirvestä kaivoon! Valemenkat? Kiinnittymisvuoto?:angelic:Nonii tiputtelua alkoi viime kierrossa kans pari päivää ennen menkkoja. Ei oo nyt kovin toiveita herättävää...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Älä nyt heitä vielä kirvestä kaivoon! Valemenkat? Kiinnittymisvuoto?:angelic:Nonii tiputtelua alkoi viime kierrossa kans pari päivää ennen menkkoja. Ei oo nyt kovin toiveita herättävää...
Nojoo, ainahan sitä voi toivoa, mutta tuolla optimismilla petyin viime kierrossakin samassa tilanteessa ja alaselkä ja maha jomoilee siihen malliin, et ei ainakaan tunnu yhtään raskausoireilta. Eihän sitä vielä tiedä tosiaan, mut ei tartte tippua niin korkeelta kun valmistautuu jo ennalta menkkoihin ...Älä nyt heitä vielä kirvestä kaivoon! Valemenkat? Kiinnittymisvuoto?:angelic:
Mut mitäs jos mä en ehtinytkään ottaa noita testikuvia testiajalla, otin ekat varmaan just siinä ku tulos ihan viimeistään piti lukea, niin voiko siihen ilmestyä harhaanjohtava viiva jos esim minuutilla tai puolella on ylittynyt testiaika?
Onnea, selvä plussa näkyy!Tässä lopullinen.
Kiitos!!!Onnea, selvä plussa näkyy!
Voi miten ihanaa Rapumamma!Tässä lopullinen.
Nonii tiputtelua alkoi viime kierrossa kans pari päivää ennen menkkoja. Ei oo nyt kovin toiveita herättävää...
Täällä ehkä dpo 1 tai 2. En oo ihan varma miten laskisi.Piti ostaa lisää raskaustestejä, kun viimekierrossa meni kaikki sen keskenmenoviivan vuoksi. Halusin näet seurata haalistuuko se.
Flo on mennyt sekaisin, kun näyttää mun oviksen päin honkia ja laittaa 7 päivän luteaalivaiheen. Paino on myös noussut kilon mikä viittaisi siihen, että loppukierto lähestyy. Tulispa plussa silti.
Missä vaiheessa kiertoa muut on?
Mulla ei ole hajuakaan...Oletettavasti ovis meni toissapäivänä.
Piti ostaa lisää raskaustestejä, kun viimekierrossa meni kaikki sen keskenmenoviivan vuoksi. Halusin näet seurata haalistuuko se.
Flo on mennyt sekaisin, kun näyttää mun oviksen päin honkia ja laittaa 7 päivän luteaalivaiheen. Paino on myös noussut kilon mikä viittaisi siihen, että loppukierto lähestyy. Tulispa plussa silti.
Missä vaiheessa kiertoa muut on?
Mulla ei ole hajuakaan...Oletettavasti ovis meni toissapäivänä.