Raskaaksi 2020

Älä nyt heitä vielä kirvestä kaivoon! Valemenkat? Kiinnittymisvuoto?:angelic:
Nojoo, ainahan sitä voi toivoa, mutta tuolla optimismilla petyin viime kierrossakin samassa tilanteessa :facepalm: ja alaselkä ja maha jomoilee siihen malliin, et ei ainakaan tunnu yhtään raskausoireilta. Eihän sitä vielä tiedä tosiaan, mut ei tartte tippua niin korkeelta kun valmistautuu jo ennalta menkkoihin :meh:...
 
Mut mitäs jos mä en ehtinytkään ottaa noita testikuvia testiajalla, otin ekat varmaan just siinä ku tulos ihan viimeistään piti lukea, niin voiko siihen ilmestyä harhaanjohtava viiva jos esim minuutilla tai puolella on ylittynyt testiaika?

RFSU:n testeissä oon huomannut, että ehkä noin.5 min jälkeen voi tulla haamu jos lukee.
En usko, että puolella minuutilla tai jopa parilla on merkitystä. :happy:
 
N. 1 min siitä kun laitoin korkin paikoilleen
 

Liitteet

  • IMG_20200705_082612.jpg
    IMG_20200705_082612.jpg
    8.1 KB · Katsottu: 177
Piti ostaa lisää raskaustestejä, kun viimekierrossa meni kaikki sen keskenmenoviivan vuoksi. Halusin näet seurata haalistuuko se.
Flo on mennyt sekaisin, kun näyttää mun oviksen päin honkia ja laittaa 7 päivän luteaalivaiheen. :shifty: Paino on myös noussut kilon mikä viittaisi siihen, että loppukierto lähestyy. Tulispa plussa silti. :happy:

Missä vaiheessa kiertoa muut on?
Mulla ei ole hajuakaan...Oletettavasti ovis meni toissapäivänä.
 
Mä olettaisin plussan perusteella että nyt ois dpo 3. Ainakin ne valtavat limat loppui ja nyt tulee enää ihan normisti. Pitäis ainakin reilu viikko jaksaa odottaa.
 
Piti ostaa lisää raskaustestejä, kun viimekierrossa meni kaikki sen keskenmenoviivan vuoksi. Halusin näet seurata haalistuuko se.
Flo on mennyt sekaisin, kun näyttää mun oviksen päin honkia ja laittaa 7 päivän luteaalivaiheen. :shifty: Paino on myös noussut kilon mikä viittaisi siihen, että loppukierto lähestyy. Tulispa plussa silti. :happy:

Missä vaiheessa kiertoa muut on?
Mulla ei ole hajuakaan...Oletettavasti ovis meni toissapäivänä.
Täällä ehkä dpo 1 tai 2. En oo ihan varma miten laskisi.

Ja ihanaa rapumamma, onnea ja tarrasukkia :Heartbigred
 
Ooo lisää plussia! Onnea Rapumamma!
Nyt vaan kaikki aaltoon mukaan!:smiley-bounce016

Täällä kp7 ja näin unta oviksen testaamisesta ja kuinka tein sen ihan päin honkia ja pissakin meinas loppua kesken :laughing021 pitäis varmaan vähän hillitä näitä vauva-ajatuksia, vaikka tähän kiertoon oonkin jotenkin rauhallisin ja optimistisin ajatuksin lähtenyt pienen pettymyksen jälkeen.
Onneks tää muutto vie nyt niin paljon aikaa, ettei ihan joka hetki ehdi ajattelemaan kierron vaiheita yms :laughing002
 
Täällä dpo7 menossa. Näin yöllä unta et apteekin testiin tuli kirkkaat kaks viivaa mut sit kun olin menossa näyttämään testiä miehelle niin ne viivat muuttui semmoseks saniaiskuvioksi niinku sylkiovistestikuvissa ja niistä saniaisista piti sit tulkita onko raskaana vai ei. Oikeen viivojen tulkintaa next level :excited001

Joku kyseli CB:n halvemmasta ovistestistä. Mä käytän ns varmistustestinä ja oon ollu tyytyväinen. Näyttää hymyä mulle siinä kohtaa kun sofin ovisliuskoissa on vähintään tasavahvat viivat.

Onnea uusista plussista ja tsemppiä kaikille piinailujen eri vaiheisiin :gen014:blob6
 
Piti ostaa lisää raskaustestejä, kun viimekierrossa meni kaikki sen keskenmenoviivan vuoksi. Halusin näet seurata haalistuuko se.
Flo on mennyt sekaisin, kun näyttää mun oviksen päin honkia ja laittaa 7 päivän luteaalivaiheen. :shifty: Paino on myös noussut kilon mikä viittaisi siihen, että loppukierto lähestyy. Tulispa plussa silti. :happy:

Missä vaiheessa kiertoa muut on?
Mulla ei ole hajuakaan...Oletettavasti ovis meni toissapäivänä.

Mulla taitaa kierto mennä samoihin sun kanssa. Viimeks oli samat dpo:t ja nytkin ovis ennustettii ke-to
 
Takaisin
Top