Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onneksi olkoon!!Heips kaikille yli pitkästä aikaaoon täällä taustalla ajoittain käynyt lukemassa teidän kuulumisiaihanasti on sateillut plussia ja toivottavasti piinalijoilla plussat vahvistuu
Meillä yk 6 tuotti tulosta
Tässä tältä iltapäivällä 3,5 h pidätyksellä rfsu herkkä
Ihanaa, onnea uusista plussista kylläpäs niitä nyt satelee! Onko nämä nyt niitä juhannusvauvoja
Yleensä mulla on tässä vaiheessa kiertoa vielä positiivinen mieli, mutta nyt oon kyllä 100% varma, ettei tästä kierrosta mitään tärppiä tule. Nyt kun vois vaan pikakelata ens ovikseen niin olis hyvä. Turhauttaa ihan kamalasti.
Ihana sinä! Toivon herättäjäMä näen värillisen toisen viivan
Ja tässä samasta pissasta PC normi herkkyysMä näen värillisen toisen viivan
Ja tässä samasta pissasta PC normi herkkyys
Huh, en oo ehtiny olla foorumilla kun on touhuttu vaikka mitä!
Onnea uusista plussista
Mulla oli varmaan kemiallinen kun kovasti haamuili, mutta menkat alkoi. Kierto kesti 29pvää ja oli tosiaan eka kierto pillereiden jälkeen joten palautu nopeesti normaaliin! Nyt kp4 menossa ja menkat alkaa loppua pikkuhiljaa. Tossa vielä kuva haamusta mikä tuli, ei se negakaan ole
View attachment 91336
Onnea plussanneille niin kovalla tahdilla plussia satelee että pian yksinäni kirjoittelen
Kp2. Tiputtelee edelleen, vähän ja enemmänkin limainen vuoto jospa kolmas kerta toden sanoo. Cb ovistestiä miettisin hankinta listalle niin ei tarvii viivoja arvailla.