Raskaaksi 2020

Heips kaikille yli pitkästä aikaa:greet025oon täällä taustalla ajoittain käynyt lukemassa teidän kuulumisia:hug007ihanasti on sateillut plussia ja toivottavasti piinalijoilla plussat vahvistuu:hello2
Meillä yk 6 tuotti tulosta:Heartbigred
 

Liitteet

  • IMG_20200702_084948.jpg
    IMG_20200702_084948.jpg
    39.9 KB · Katsottu: 159
Onnea plussanneille!:Heartbigred Kyllä maaliskuussa on tunkua synnäreillä:laughing025

Joo-o. Tän päivän kaks eri testiä ollu entistä haaleemmat. Viimesimpää tuli tuskin nähtävä toinen. Selvien oireiden ja ton melkee tasavahvan torstaisen testin perusteel uskaltaisinko sanoa oviksen sitten nyt olleen? Noh mennään näillä, meni syteen tai saveen, teen yhden testin vielä huomenna, mutta lasketaan nyt dpo 1 alkaneeksi sitten.
 
Mulla ei edelleenkään näköjään kahvi uppoa. Nyt en saa kupillista kahvia alas enää edes kaurajuoman kanssa, enkä mustana. :smiley-angry003Etoo se jotenkin tosi voimakkaasti, eikä oikein tee mieli mitään syödäkään :sad001 Yritin miettiä edes sitten jotain, mitä leipoisin mutta ajatus leivonnaisistakin vaan ällöttää. :yuck: Itseasiassa mua tänään aamupalapöydässäkin etoi ja vitutti, kun jouduin kuuntelemaan muiden syömistä (siis ihan oikeasti, wtf :laughing002) - en saanut siis syötyä, kun muiden syömisestä kuului liikaa mässytystä :laughing001
Ja ainoa potentiaalinen ruoka jota voisin syödä on ne hel**tin hapankorput :hilarious:


Väsyttää ja ärsyttää tyhmät jutut, plääh aika lailla menkkaolot :grin
 
Onnea uusista plussista! :Heartred

Täällä väsyttää niin hemmetisti, ettei jaksaisi ylös nousta! Ruoka maistuisi, mutta täytyy hillitä ittensä. Vedin tänään kolme desiä kermakastiketta ja muutaman lihapullan ja kyllä tuli huono olo. :meh: Mielialakin on vähän matalampi, mutta eiköhän tää tästä.
 
Ihanaa, onnea uusista plussista :Heartbigred kylläpäs niitä nyt satelee! Onko nämä nyt niitä juhannusvauvoja:wav

Yleensä mulla on tässä vaiheessa kiertoa vielä positiivinen mieli, mutta nyt oon kyllä 100% varma, ettei tästä kierrosta mitään tärppiä tule. Nyt kun vois vaan pikakelata ens ovikseen niin olis hyvä. Turhauttaa ihan kamalasti.
 
Ihanaa, onnea uusista plussista :Heartbigred kylläpäs niitä nyt satelee! Onko nämä nyt niitä juhannusvauvoja:wav

Yleensä mulla on tässä vaiheessa kiertoa vielä positiivinen mieli, mutta nyt oon kyllä 100% varma, ettei tästä kierrosta mitään tärppiä tule. Nyt kun vois vaan pikakelata ens ovikseen niin olis hyvä. Turhauttaa ihan kamalasti.


Mulle kelpaisi myös sellainen pikakelaus. Innolla odotan että pääsen kokeilemaan cb ovistestiä ettei tarvii viivoja tulkita
 
Huh, en oo ehtiny olla foorumilla kun on touhuttu vaikka mitä!

Onnea uusista plussista :Heartred

Mulla oli varmaan kemiallinen kun kovasti haamuili, mutta menkat alkoi. Kierto kesti 29pvää ja oli tosiaan eka kierto pillereiden jälkeen joten palautu nopeesti normaaliin! Nyt kp4 menossa ja menkat alkaa loppua pikkuhiljaa. Tossa vielä kuva haamusta mikä tuli, ei se negakaan ole :hilarious:

28320111-45B3-4102-99C0-C4E65EA86834.jpeg
 
Huh, en oo ehtiny olla foorumilla kun on touhuttu vaikka mitä!

Onnea uusista plussista :Heartred

Mulla oli varmaan kemiallinen kun kovasti haamuili, mutta menkat alkoi. Kierto kesti 29pvää ja oli tosiaan eka kierto pillereiden jälkeen joten palautu nopeesti normaaliin! Nyt kp4 menossa ja menkat alkaa loppua pikkuhiljaa. Tossa vielä kuva haamusta mikä tuli, ei se negakaan ole :hilarious:

View attachment 91336


Mulla sama tilanne kun sulla ja täällä taas kp3. Jos ensi kierrosta nappaisi kunnolla:Heartpink
 
Mä oon ihan varma että ovulaatiosta ei nyt enää ole kyse. Eikä mulla ikinä oo PCOS näin oireillut et tulis hymyi digiin koko ajan. Eli kummastelin kovin kun se mietti hetken ja paukutti hymyn. Siinä mietin että olisi varmasti eilenkin hymyillyt kun toissapäivänä myös. Ikinä ei oo näin paljon hymyjä sadellut et toivon että kyseessä ei ole mikään hiton pcos joka on yhtäkkiä alkanut oireilla. Onneksi on yksityinen gyne minne pääsee nopeammin ja sinne myös menen käymään
 
Onnea plussanneille :gen014 :Heartredniin kovalla tahdilla plussia satelee että pian yksinäni kirjoittelen:laughing002

Kp2. Tiputtelee edelleen, vähän ja enemmänkin limainen vuoto:laughing001 jospa kolmas kerta toden sanoo. Cb ovistestiä miettisin hankinta listalle niin ei tarvii viivoja arvailla. :sign19

Samat mietteet että pian tippuu kelkasta kun muut jo plussailleet :hilarious:
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top