Raskaaksi 2020

Onnea pikkikselle ja muille plussanneille. :Heartred

Tekasin tos aiemmi ovistestin ja tosi haalee viiva ja haalistu vaa ajan kuluessa. Nyt kp21 ja ovista näyttää kalenteri. Liekkö ollu ja menny jo vai vasta tulossa.. Mies töissä, joten ei paljo nyt peittoa heilutella, joten ihan hyvä vaan, jos meni esim. Pari päivää si ohi kun talleteltiin. :grin

Millä kiertopäivillä teillä on yleensä ovikset? Vaihteleeko vai pysyykö suht samana? Mulla se pitkä viime kierto varmaa sekotti ihan koko pakan.. :wacky:
Kp 12-14 on ollu ovikset nyt muutaman kierron kun olen niitä metsästänyt. Aiemminkin ollut säännöllinen 26-28 päivän kierto, joten oletan et noille paikkeille se ovis on sijoittunut vuosikaudet :)

Täällä dpo6. Voisko siirtää aikaa viikolla eteenpäin niin ei tarttis turhaa piinailla vaan vois aloittaa kesäloman ja samalla uuden kierron?:wacky:
Ehkä se menis vähän paremmin kun tämä surkuhupaisa kierto :shifty::angelic:
 
Onnea plussista! :gen014:gen014
Ja ihanan lupaavia oireita täällä, tsemppiä kovasti!:dance008

Joku kysyi dpo:ta - täällä arviolta dpo 2. :) Ovis oli tässä kierrossa tosi vahva kipuineen ja limoineen.

Eka lomapäivä, viikonloppu otetaan rauhassa ja sit lähdetään pienelle kotimaan matkalle. Pidän täältä foorumilta luultavasti nyt pientä taukoa reissun ajan, että olisi mahdollisimman rentoa lomafiilis ja tää yrittäminen ei pyörisi ihan niin 101% mielessä. :nailbiting:

Tsemppiä siis kaikille viikonlopun ja alkuviikon testailuja piinaileville! :Heartpink
 
En nyt sit tiiä... haaleelta näyttääpi. Toi ylin oli torstain klo 16 ja kp 18. Ennen sitä ja sen jälkee ollu haaleeta. Eilen oli tosi vahvoja ovisoireita ja ne limat... aamulämmöt kaks päivää korkeemmal. Nähtäväks jää, mut jatkan kaks kertaa/vrk viel testausta.
Voi olla että ovis oli eilen, kaikilla ei testit tummu tasavahvoiksi. Mulla ainut, jolla oon selkeen o+ saanut on PC:n testit. Päästään yhtäaikaa jännittää:smiley-angelic001

Olis varmaan pitänyt niiden ovistestien antaa olla sen ekan plussan jälkeen.... Oon jatkanut testaamista ihan sillä, että nään milloin testit haalenee, että varmasti on tullut ovis hyödynnettyä. Nyt kolmatta päivää selkee plus ja premom-sovellus muuttaa ovis päivää koko ajan. Oon joka kerta miehelle sanonut, että tänään vielä talletellaan ja sit se saa tauon:laughing025 piti ihan se sovellus sille tänään näyttää, että usko. Ajatteli, että keksin vaan, että saan seksiä :laughing021:laughing025
 
Onnea pikkikselle ja muille plussanneille. :Heartred

Tekasin tos aiemmi ovistestin ja tosi haalee viiva ja haalistu vaa ajan kuluessa. Nyt kp21 ja ovista näyttää kalenteri. Liekkö ollu ja menny jo vai vasta tulossa.. Mies töissä, joten ei paljo nyt peittoa heilutella, joten ihan hyvä vaan, jos meni esim. Pari päivää si ohi kun talleteltiin. :grin

Millä kiertopäivillä teillä on yleensä ovikset? Vaihteleeko vai pysyykö suht samana? Mulla se pitkä viime kierto varmaa sekotti ihan koko pakan.. :wacky:
Mulla on aiemmin pysynyt suht samana kp 17-18 ollut, nyt on eka kierto km jälkeen niin nyt vasta ovis ja Kp21. Saa nähdä miten kierto venyy, kun yleensä ollut 29-30pv.
 
Täällä on plussia ja haamuja ihanaa!

Täällä ei uutta auringon alla, olin lähdössä uimaan mutta harmaa keli joten menen naapuriin katsomaan Tshernobyliä pari jaksoa...
Kuulostaa hyvin mielenkiintoiselta heh. Eilen oli räjähtävä riita miehen kanssa, ensin lensi tavarat pitkin asuntoa ja lopulta hän suurieleisesti pakkasi tavaransa mutta sitten hetken päästä istuttiin ja rauhassa juteltiin ja näytin testin hänelle ja itkin ja nauroin ja sit puhuttiin et odotetaan nyt rauhassa ja jos tulisi menkat niin ei ole maailmanloppu ja mennään kyllä lääkäriin. Tämä lohdutti minua ainakin huomattavasti...

Oireina rintojen päivä päivältä enemmän arat. Sylki on taas ollut ihan todella runsas. Nännit tummanliilat "reunoilta" ja sit ulkonevat ja hyvin pinkeä alavatsa. Ei oo kuin toi selkäkipu joka säteilee jalkaan ja itse asiassa mulla irtosi vasemmalta munasolu ja vasen jalka se oireilee. Selkä lähinnä jumissa kuin sillee viiltävä menkkamaisesti kipee jos ymmärrätte. Nyt olisi joko tasan rv4 tai 4+1
 
Voi olla että ovis oli eilen, kaikilla ei testit tummu tasavahvoiksi. Mulla ainut, jolla oon selkeen o+ saanut on PC:n testit. Päästään yhtäaikaa jännittää:smiley-angelic001

Olis varmaan pitänyt niiden ovistestien antaa olla sen ekan plussan jälkeen.... Oon jatkanut testaamista ihan sillä, että nään milloin testit haalenee, että varmasti on tullut ovis hyödynnettyä. Nyt kolmatta päivää selkee plus ja premom-sovellus muuttaa ovis päivää koko ajan. Oon joka kerta miehelle sanonut, että tänään vielä talletellaan ja sit se saa tauon:laughing025 piti ihan se sovellus sille tänään näyttää, että usko. Ajatteli, että keksin vaan, että saan seksiä :laughing021:laughing025
Hahhah:hilarious: on nää meiä miehet koval koetuksel oviksen tienoil:wink

Toivon, et olis ollu toi ovis:blob3omituista kyl olis jos ei, ku sain enne tota vahvinta ihan haaleeta ja sit noit haaleita taas ja oireiden perusteel kyl kans.

Tolta näyttää aamulämmöt. Viel ei voi niiden perusteel varmaks sanoo.
 

Liitteet

  • 8FC21B2C-9E4C-44F5-BC11-007D09FC7097.png
    8FC21B2C-9E4C-44F5-BC11-007D09FC7097.png
    57.6 KB · Katsottu: 76
Munasarjajomot loppu kuin seinään tänään aamusta ja eilen illasta oli ovislimaa ja mies hulluna. :eek:
Voihan se olla, että keho teki jo uutta ovulaatiota keskenmenon jälkeen, koska nyt on hyvä olla.

En nuolaise ennekuin tipahtaa, mutta käytännössä täysin oireeton olo. :grin
Mulla muuten oli niin et km jälkeen menin ultraan ja sit lääkäri totesi että sä oot tyttö ihan jo ehtinyt ovuloida tässä vasta. Oli kyllä vähän shokki kieltämättä mut esim just lugejen jälkeen tullut aiemmin ovis paitsi tässä megakierrossa!

Sitten piti sanomani jotakin mutta se unohtui jo. Eiku niin että täällä lääkärit minuakin tytöttelee ja sehän on vain kiva nyt ku kolmekymmentä tulee kohta täyteen
 
Niin siis selkäkipu on enemmän sellaista jumikipua tai sellaista eikä viiltävää menkkamaista jomottelua jos ymmärrätte. Aiempi viesti oli taas huono Suomi viesti
 
En mä voinut taaskaan vastustaa houkutusta ja testasin rfsu herkällä. :hilarious: Lähinnä kyllä näiden lääkkeiden vuoksi. No ei siellä juuri mitään ruudussa näkynyt, ehkä jossain valossa jotain kun käänteli, mutta kyllä mä sen negaksi vielä laskisin :grin
Mutta en menetä toivoa, nyt on vasta dpo10 ja itsellä kävi kyllä sekin mielessä, että ovulaatio on voinut tapahtua hiukan myöhemmin kuin mitä oletin, koska en tikuttanut. Siinä tapauksessa testissä ei mitään näkyisikään. Jokatapauksessa toivoa on niin kauan kun on menkat poissa, epätoivoinen kuumeilija en oo ainakaan :grin

Menkkoihin oon jo nyt varautunut ja uudet lääkkeet aloitan ens kierrossa, joskos siitä saatais tuloksia aikaan :angelic:

Oireitahan mulla vieläkin on. Tänään taas oksetti aamusta ja päätä vähän meinas särkeä. Suihkun jälkeen olin täynnä urtikariaa, jota ei lääkkeen takia hetkeen oo tapahtunut. Tietty mietin oliskos immuunipuolustus jostain syystä vähän hämillään :rolleyes:
Ilmavaivoilla ei oo myöskään mitään rajaa :laughing002 Tissikipuilu jatkuu, mut ehkä vähän maltillisempana. Kaikista lupaavinta oli kun tiputtelu on loistanut poissaolollaan.

Seuraava testi tulee vasta, jos menkat jää pois. Tai ainakin yritän testata vasta sitten. :grin
 
Mä kans tökin jatkuvasti vääriä arvioita ja sit vaihtelen niitä toivoen että kenellekään ei tulis epäsopivista ilmoituksia. Koneella kun ollessa onnistun välillä painamaan vääriä :joyful:

Pidän peukkuja sulle jos ne menkat vaikka jättäisi tulematta ja saisit myös plussan. Kyllähän se voi olla vielä dpo10-11 nega :wink

Hahha no hyvä tietää, etten ole ainut joka painelee mitä sattuu. :grin

Kiitos tsempeistä, toki itsekin toivon parasta, mutta mun ohuehkon limakalvon takia olen melko skeptinen että olisi tärpännyt. Seuraan nyt aamulämpöjä ja jos ne sattuisi pysymään koholla niin ehkä testaan uudestaan. :woot:

Joku kysyi ovulaation ajankohdasta, mulla on yleensä ollut kp 17-18 ja kierto on keskimäärin 30-31 päivää. Tosin en ole vielä monta kertaa tikutuksia harrastanut. Tässä kierrossa en tikuttanut, mutta mittasin lämpöjä, joiden perusteella ovis oli joko kp 16 (Fertility friend) tai kp 17 (Flo). En tiedä kumpi olisi luotettavampi, mutta kallistun itse enemmän FF:n puolelle. (Jos ovista nyt ylipäätään oli tässä kierrossa, selitin tuolla aiemmin, että gyne ei bongannut johtofollikkelia ultrassa.)
 
En mä voinut taaskaan vastustaa houkutusta ja testasin rfsu herkällä. :hilarious: Lähinnä kyllä näiden lääkkeiden vuoksi. No ei siellä juuri mitään ruudussa näkynyt, ehkä jossain valossa jotain kun käänteli, mutta kyllä mä sen negaksi vielä laskisin :grin
Mutta en menetä toivoa, nyt on vasta dpo10 ja itsellä kävi kyllä sekin mielessä, että ovulaatio on voinut tapahtua hiukan myöhemmin kuin mitä oletin, koska en tikuttanut. Siinä tapauksessa testissä ei mitään näkyisikään. Jokatapauksessa toivoa on niin kauan kun on menkat poissa, epätoivoinen kuumeilija en oo ainakaan :grin

Menkkoihin oon jo nyt varautunut ja uudet lääkkeet aloitan ens kierrossa, joskos siitä saatais tuloksia aikaan :angelic:

Oireitahan mulla vieläkin on. Tänään taas oksetti aamusta ja päätä vähän meinas särkeä. Suihkun jälkeen olin täynnä urtikariaa, jota ei lääkkeen takia hetkeen oo tapahtunut. Tietty mietin oliskos immuunipuolustus jostain syystä vähän hämillään :rolleyes:
Ilmavaivoilla ei oo myöskään mitään rajaa :laughing002 Tissikipuilu jatkuu, mut ehkä vähän maltillisempana. Kaikista lupaavinta oli kun tiputtelu on loistanut poissaolollaan.

Seuraava testi tulee vasta, jos menkat jää pois. Tai ainakin yritän testata vasta sitten. :grin

Ainakin kuulostaa lupaavilta sinun oireet! :happy:Onko sulla siis sellainen lääkitys, jota ei voi käyttää/täytyy muokata raskaana ollessa? Oot varmaan jo asiasta kirjoittanut, mutta vaikea pysyä kärryillä näin vilkkaassa keskustelussa. :grin Munkin olisi periaatteessa hyvä tietää ajoissa jos olen raskaana, koska siinä tapauksessa työtehtäväni muuttuisivat jonkin verran. Mutta toisaalta en haluaisi hätiköidä, kun mahdollisuudet raskauteen eivät ole kovin suuret eikä huvittaisi katsella negoja. :rolleyes: On tämä vaikeaa. :wacky:
 
Nyt iski taas hermostus. Sain jo aika vahvan viivan eilen klo 16 (ei vielä plussa kuitenkaan) ja nyt tänään sitten samaan aikaan testattu niin selkeästi haaleampi:arghh: selvät ovisoireet on kuitenkin. Mahanippailuja, selvät ovislimat ja tissit kipeytyny. Ylempänä eilinen ja alempana tänään tehty.
Ite en noilla saanu koskaan mitään näkyviin kunnolla.... Aamulämpö ja omat tuntemukset oli ne jotka mulla autto . Ja myös se että lyhytkin selibaatti huonontaa siimahäntien laatua.
 
Ainakin kuulostaa lupaavilta sinun oireet! :happy:Onko sulla siis sellainen lääkitys, jota ei voi käyttää/täytyy muokata raskaana ollessa? Oot varmaan jo asiasta kirjoittanut, mutta vaikea pysyä kärryillä näin vilkkaassa keskustelussa. :grin Munkin olisi periaatteessa hyvä tietää ajoissa jos olen raskaana, koska siinä tapauksessa työtehtäväni muuttuisivat jonkin verran. Mutta toisaalta en haluaisi hätiköidä, kun mahdollisuudet raskauteen eivät ole kovin suuret eikä huvittaisi katsella negoja. :rolleyes: On tämä vaikeaa. :wacky:
Suosittelisin apteekin omaa, herkintä. Älä yhtään tingi vauvan turvallisuudesta työ edellä, siitä voi seurata surua.
 
Mulla jännät paikat :nailbiting:

Tuli jotain ihme autopahoinvointia, kun mentiin mökkitietä, kahviakin yritin möksällä ryystää yhden kupillisen, mut koko päivän on tökkinyt ja minä kahvihiiri, en sitä 3 tän päivän kupillista enää alas saanut mökillä, vaan piti heittää pusikkoon.
Sit mökiltä ajeltiin kylille niin oli pakko pysähtyä syömään kesken matkan sen pahoinvoinnin takia.. Sitten autossa mielestäni haisi koko ajan hiki, mikä oksetti lisää ja nyt oon haistavani hikeä vaatteissanikin :shifty:
Hoh hoijaa jos menkat nyt alkaakin niin en voi muuta sanoa, kun et on vuosisadan pms. Kiihdyn välillä ihan ihme asioista, autossakin taas raivosin jotain miehelle ja mieskin jo kysyi et mikä mua vaivaa :smiley-ashamed004 sinällään ei uutta kun nää oireet voi tosiaan olla niitä menkkoihin liittyviä mutta mutta... Erikoisinta et taas koskee iskiasta ja alaselkää oikeelta puolen vaik mitään en oo tehnyt, paitsi pelasin sulkapalloa :grin

Nii ja ne hiton hapankorput. Himoitsen niitä koko ajan.. Mies kysyi jo et oonko addiktoitunu niihin :playful:
Mutta joo, ärsyttävät olot alkaa jo olla :hilarious:
Ite aloin aikoinaan itkeä pillittää kun en saanut pesukoneen vuotokaukaloa paikoilleen helposti ja sitten aloin nauramaan kun tajusin mille itkin. Ja mies oli vieressä huuli pyöreänä , ihana tuli auttamaan sen kaukalon kanssa. Ja oli silloin plussa... Että ehkä sullakin on.. :)
 
Dpo10, nukuin huonosti, hikoilin ja heräilin. Aamulämmöt 36,9 eli korkeat o_O pientä alavatsajomoa, väsymystä ja valkovuoto vetistä edelleen.

mulla viime kierto oli eka ”normaali” ja silloin ovis kp14 ja kierto 26 päivää. Eli samaa odottelen nytkin, menkkojen pitäis siis tiistaina alkaa.
 
Ainakin kuulostaa lupaavilta sinun oireet! :happy:Onko sulla siis sellainen lääkitys, jota ei voi käyttää/täytyy muokata raskaana ollessa? Oot varmaan jo asiasta kirjoittanut, mutta vaikea pysyä kärryillä näin vilkkaassa keskustelussa. :grin Munkin olisi periaatteessa hyvä tietää ajoissa jos olen raskaana, koska siinä tapauksessa työtehtäväni muuttuisivat jonkin verran. Mutta toisaalta en haluaisi hätiköidä, kun mahdollisuudet raskauteen eivät ole kovin suuret eikä huvittaisi katsella negoja. :rolleyes: On tämä vaikeaa. :wacky:

Joo mulla on siis nelinkertainen antihistamiinilääkitys + kortisonit tähän autoimmuunivälitteiseen ihosairauteen, johon kuuluu tosi paljon muutakin kun vaan iho-oireita. Sinällään tuo antihistamiini ei ole vaaraksi, mutta koska näistä uudemmista valmisteista on niin vähän tehty laajoja tutkimuksia raskausajalta, niin tätä mun tämän hetkistä valmistetta ei suositella käytettäväksi. Tää nykyinen valmiste siis voi vaikuttaa myös mm. hormonitoimintaan estäen ovulaation niin siksikin yritysajalla olisi suositeltavaa käyttää jotain muuta valmistetta. Lääkäriltä sain jo uudet lääkkeet ja ne on täysin turvallisia käyttää myös raskaus- ja imetysaikana nelinkertaisella annoksella, en oo vaan niitä vielä aloittanut. :)

Ite aloin aikoinaan itkeä pillittää kun en saanut pesukoneen vuotokaukaloa paikoilleen helposti ja sitten aloin nauramaan kun tajusin mille itkin. Ja mies oli vieressä huuli pyöreänä , ihana tuli auttamaan sen kaukalon kanssa. Ja oli silloin plussa... Että ehkä sullakin on.. :)

:grin Voi kumpa oliskin pieni kyytiläinen mukana :smiley-angelic001 Maltan nyt kuitenkin mieleni ja testaan hetken - parin kolmen päivän päästä uudelleen. :)
 
Heippa kaikille! Oon täällä jossain vaiheessa kirjoitellut, ehkä noin 100 sivua sitten :laughing002. Ja lisännyt itseni kuumeilevien listaankin, nyt en enää koko listaa bongannut. Täällä on ollut ihan hirmuisen aktiivista kirjoittelua!!

Meillä yritys alkoi ehkä viime vuoden syyskuussa, en ihan tarkkaan muista. Nyt tuli kuitenkin ihan ylläri plussa! :gen014 Ehdittiin tässä käymään jo lapsettomuushoidotkin läpi (ivf), sillä meidän tilanne vaikutti aika toivottomalta. Toukokuun epikriisiin lääkäri on kirjoittanut, ettei hoitoja kannata jatkaa, raskautuminen erittäin epätodennäköistä.

Tässä välissä söin q10 ja DHEA:a sekä kävin vatsan alueen faskia hieronnassa. En tiedä oliko vaikutusta asiaan, mutta muita muutoksia ei ole ollut.

Kaikki on siis mahdollista!! Tsemppiä kaikille vielä plussaa toivoville. Ehkä se tulee silloin, kun sitä vähiten osaa odottaa :smiley-angelic003
 
Heippa kaikille! Oon täällä jossain vaiheessa kirjoitellut, ehkä noin 100 sivua sitten :laughing002. Ja lisännyt itseni kuumeilevien listaankin, nyt en enää koko listaa bongannut. Täällä on ollut ihan hirmuisen aktiivista kirjoittelua!!

Meillä yritys alkoi ehkä viime vuoden syyskuussa, en ihan tarkkaan muista. Nyt tuli kuitenkin ihan ylläri plussa! :gen014 Ehdittiin tässä käymään jo lapsettomuushoidotkin läpi (ivf), sillä meidän tilanne vaikutti aika toivottomalta. Toukokuun epikriisiin lääkäri on kirjoittanut, ettei hoitoja kannata jatkaa, raskautuminen erittäin epätodennäköistä.

Tässä välissä söin q10 ja DHEA:a sekä kävin vatsan alueen faskia hieronnassa. En tiedä oliko vaikutusta asiaan, mutta muita muutoksia ei ole ollut.

Kaikki on siis mahdollista!! Tsemppiä kaikille vielä plussaa toivoville. Ehkä se tulee silloin, kun sitä vähiten osaa odottaa :smiley-angelic003

Wau! Kiitos tästä tarinasi jakamisesta - hyvä, ettei itsellä itku tullut! Tämä luo toivoa etenkin meille, jotka pidempään yrittävät tuloksetta tai kokevat tällä yrittämisen saralla paljon vaikeuksia. Ihana kuulla tämmöisistä ihmeistä.:notworthy

Onneksi olkoon kauan odotetusta plussasta! :hug013:Heartred
 
Mä en tiedä onko mitään iloa mut löysin vielä yhden digin ja tein sen kun addikti oon ja tummat viivat ja hymy. Ja toissapäivänä tehty testi mikä haamu niin myös hymyili niin ei se nyt varmaan jatkuvasti hymyile jos ei nyt reagoi alkuraskautta tai sitten mulla on hormonit sekaisin ja jotakin yrittää tapahtua muttei tapahdu.

Vv on kellertävän sävyistä mikä nyt johtuu ihan keltiksestä ja sit semmonen väsynyt olo, tissit nyt alhaalta kipeät , biksun alaosa painaa. Myös kylmän väreet välillä ja koko rintamus täynnä pikkunäppyjä en tiedä liittyykö asiaan.

Joka tapauksessa mä haen testin ja toivon mukaan vahvistuu ja niin toivon että menkat ei tule koska ei oo mikään ovulaatio kyseessä enää se on ihan satavarma juttu jo!
 
Heippa kaikille! Oon täällä jossain vaiheessa kirjoitellut, ehkä noin 100 sivua sitten :laughing002. Ja lisännyt itseni kuumeilevien listaankin, nyt en enää koko listaa bongannut. Täällä on ollut ihan hirmuisen aktiivista kirjoittelua!!

Meillä yritys alkoi ehkä viime vuoden syyskuussa, en ihan tarkkaan muista. Nyt tuli kuitenkin ihan ylläri plussa! :gen014 Ehdittiin tässä käymään jo lapsettomuushoidotkin läpi (ivf), sillä meidän tilanne vaikutti aika toivottomalta. Toukokuun epikriisiin lääkäri on kirjoittanut, ettei hoitoja kannata jatkaa, raskautuminen erittäin epätodennäköistä.

Tässä välissä söin q10 ja DHEA:a sekä kävin vatsan alueen faskia hieronnassa. En tiedä oliko vaikutusta asiaan, mutta muita muutoksia ei ole ollut.

Kaikki on siis mahdollista!! Tsemppiä kaikille vielä plussaa toivoville. Ehkä se tulee silloin, kun sitä vähiten osaa odottaa :smiley-angelic003
Onneksi olkoon! Ihana kuulla näitä tarinoita :)
 
Takaisin
Top