Raskaaksi 2020

No toivottavasti olisi sellainen hormonihäiriö kyseessä, sen puolesta voin vähän kärsiäkin oireita. Nyt kun itse katsoin testiä ja kuvat molemmat niin heikko mutta se on siinä. Ehkä mä en vaan halua ymmärtää että se reagoi hcg hormoniin ja huolimatta siitä et digi hymyili useasti niin testit oli tyystin negaa ei mitään viivan tapaista edes. No, ehkäpä tämä voisi tummuu ja maaliskuussa tupsahtaa maailmaan. Huomaa että kkm ja kemialliset on jättänyt arvet.. toi sun viesti oli niin hauska ja keventävä et purskahdin itkuun ja tuntuu et sydäntä puristaa kun jännittää niin kovin. Vaikka istun tyynen rauhassa tässä enkä oo edes lähettänyt miljoonaa kuvaa kaverille ja miehelle en puhunut vielä mitään. Vasta kun jos gyne toteaa raskauden. Jänniä aikoja eletään, en halua pudota korkealta niin hoen kauniisti itselleni että se selviää kyllä ja nyt oon viikonloppuna testaamatta
Toivotaan parasta :Heartred voi kun itekin osaisi olla noin rauhallinen. Minä joka kierto uskottelen itelleni, etten testaa ennen kuin menkat on myöhässä ja silti jo dpo10 viimeistään istun testi kädessä tihrustamassa... Toisaalta en mistään kemiallisista haluaisi tietää ja toisaalta taas haluan :scratch
 
Nyt pitää uskoa että viiva siinä on. Oli kyl ilman et avasin mut avasin sen värikertymän takia.

Ehkä tuli suorituspaineet vaan.. toivon mukaan aamuiset ui paikalle, niillä vissiin joku 7 tuntia kestää mennä munasolun luokse jos en väärässä ole.. hyvät mahdollisuudet nyt kyllä on :wink
Kyllä mäkin sun testissä näin viivan:angelic:
 
Toivotaan parasta :Heartred voi kun itekin osaisi olla noin rauhallinen. Minä joka kierto uskottelen itelleni, etten testaa ennen kuin menkat on myöhässä ja silti jo dpo10 viimeistään istun testi kädessä tihrustamassa... Toisaalta en mistään kemiallisista haluaisi tietää ja toisaalta taas haluan :scratch
Toivotaan parasta.. mä en yleensä oo näin rauhallinen. Toki täällä foorumilla ehdin jo skitsoilla (pahoittelut kaikille) mut nyt tuntuu että ei oo tarvetta. Kun kuitenkin joko menkat tulee tai sitten jää pois. Toivon jälkimmäistä mut myös hyväksyn toisen vaihtoehdon.. kyllä nyt jännittää ku en tosiaan pitkää
Toivotaan parasta :Heartred voi kun itekin osaisi olla noin rauhallinen. Minä joka kierto uskottelen itelleni, etten testaa ennen kuin menkat on myöhässä ja silti jo dpo10 viimeistään istun testi kädessä tihrustamassa... Toisaalta en mistään kemiallisista haluaisi tietää ja toisaalta taas haluan :scratch
Joo mäkin oon nyt ollut testaamatta periaatteessa jos ei oo ollut mahdollista. Kuulostaa oudolta mut hyväksyn jos menkat tulee ainakin pääsee uuteen kiertoon jos olis selkeämpi kierto. Toisaalta on mun pakko alusta asti tietää jotta esim thyroxin saadaan oikeaan annokseen ja ihmetytti olot ja sit vielä oli olo että testaan jotta tiedän milloin noin ovuloin ja se oli jo outo oletus lähtökohtaisesti kun jotenkin odotin viivaa siihen ekaan testiin. Ja kyl toi on selkeämpi vaikkakin hailu. Jotenkin oon rauhallinen koska en mä voi muuta kun oottaa ja soittaa gynelle et testattu on ja haalea mutta sininen. Ja maanantaina jos menkat ei ole tullut niin testaan uudestaan. Jos tulee täti niin uuteen kiertoon..
 
Käväsin tänään ultrassa. Oli erikoinen lääkäri siellä, totes että jotain siellä on, ihmetteli kaikenlaista ääneen, ja teki lähetteen naistentaudeille. (jos en olis hoitaja ja olisin luonteeltani paljon herkempi, niin olisin ollut kauhuissani lääkärin ääneen pohdinnoista. Itse lähinnä mielenkiinnolla kuuntelin ja katselin) Mitä ilmeisemmin kaavintaan. Jospa vihdoin sais tän prosessin päätökseen. Nyt mua alkoi jännittämään se toimenpide ihan kauheesti. En ole koskaan ollut leikkauksessa tai missään toimenpiteessä :nailbiting:

Jälkiviisas on helppo olla, eli olisi kannattanut käydä siinä 4 vkon kohdalla jälkitarkastuksessa vaikka oloni oli hyvä ja vuodot loppuneet. Olisin varmaan saanut siinä lähetteen jo naistentaudeille.

Seuraavan kerran kun raskaaksi tulen niin käyn varhaisultrassa rv 8 paikkeilla. Lainaan vaikka rahat jostakin, mutta en enään odottele seulontaan saakka. Mies sanoi että ostaa vaikka ultran meille kotiin seuraavalle raskaudelle :hilarious: ettei tarvitse epävarmuudessa elää.
 
Jesbe sulla voi olla joku kummallinen hormonihäiriö joka päättyy vasta maaliskuulla. Kyllä mäkin näen toisen viivan vaikkakin heikon.
Hetki meni tajuta tää:playful: hidas hämäläinen kun olen.. Mietin et ai kauhee miten sä tollasia puruja maalaat seinille että muka joku melkein vuoden kestävä hormonihäiriöitä, onko sellaisia olemassa :nailbiting: ja että varmaan sulla on joku sellainen ollut kun keksit sellaista ehdottaa:eek:
 
Muuten ihan jees mut vatsa ei toimi kunnolla:shifty: ihan kauhee tämmönen olo. Pitää viel mitata paineet. Aamulla kyl teen apteekin herkän:angelic:
Täälläkin saatu pinnistää kyl ei toimi masu kunnolla. Jännällä ootan testiäsi! Ja mäkin eka luin et vuoden hormonihäikkä ja sit hoksin tosiaan et laskettu aika olisi maaliskuussa :nailbiting: ja sinulla myös et joukolla sinne sitten:smiley-angelic001
 
Käväsin tänään ultrassa. Oli erikoinen lääkäri siellä, totes että jotain siellä on, ihmetteli kaikenlaista ääneen, ja teki lähetteen naistentaudeille. (jos en olis hoitaja ja olisin luonteeltani paljon herkempi, niin olisin ollut kauhuissani lääkärin ääneen pohdinnoista. Itse lähinnä mielenkiinnolla kuuntelin ja katselin) Mitä ilmeisemmin kaavintaan. Jospa vihdoin sais tän prosessin päätökseen. Nyt mua alkoi jännittämään se toimenpide ihan kauheesti. En ole koskaan ollut leikkauksessa tai missään toimenpiteessä :nailbiting:

Jälkiviisas on helppo olla, eli olisi kannattanut käydä siinä 4 vkon kohdalla jälkitarkastuksessa vaikka oloni oli hyvä ja vuodot loppuneet. Olisin varmaan saanut siinä lähetteen jo naistentaudeille.

Seuraavan kerran kun raskaaksi tulen niin käyn varhaisultrassa rv 8 paikkeilla. Lainaan vaikka rahat jostakin, mutta en enään odottele seulontaan saakka. Mies sanoi että ostaa vaikka ultran meille kotiin seuraavalle raskaudelle :hilarious: ettei tarvitse epävarmuudessa elää.

KatMa, ompa hyvä, että viimein sait selvyyden ja asiat eteenpäin :Heartred Teillä on kyllä mennyt tarpeettoman pitkään tässä keskenmenossa, vielä tuo kaavinnasta toipuminen päälle. Ei voi muuta sanoa, kun tsemppiä tulevaan :Heartred
Ihan varmasti jännittää, mutta hyvin se menee, me ollaan täällä sua tukemassa :smiley-angelic003
 
No toivottavasti nyt vahvistuu ja vahvistuu kerta tekin ton näette.... :wideyed:

No se näky heti kun kuvan avasin ja koska mun mies ei näe mitään haamuja koskaan, niin kysyin häneltä myös ja sano, että näkyy ja sit katto mua epäuskosena ja kysy, että onko tuo mun testi :hilarious: Sanoin vaan että omaa testiä saa viikon ainaki viä oottaa :hilarious::hilarious:
 
Käväsin tänään ultrassa. Oli erikoinen lääkäri siellä, totes että jotain siellä on, ihmetteli kaikenlaista ääneen, ja teki lähetteen naistentaudeille. (jos en olis hoitaja ja olisin luonteeltani paljon herkempi, niin olisin ollut kauhuissani lääkärin ääneen pohdinnoista. Itse lähinnä mielenkiinnolla kuuntelin ja katselin) Mitä ilmeisemmin kaavintaan. Jospa vihdoin sais tän prosessin päätökseen. Nyt mua alkoi jännittämään se toimenpide ihan kauheesti. En ole koskaan ollut leikkauksessa tai missään toimenpiteessä :nailbiting:

Jälkiviisas on helppo olla, eli olisi kannattanut käydä siinä 4 vkon kohdalla jälkitarkastuksessa vaikka oloni oli hyvä ja vuodot loppuneet. Olisin varmaan saanut siinä lähetteen jo naistentaudeille.

Seuraavan kerran kun raskaaksi tulen niin käyn varhaisultrassa rv 8 paikkeilla. Lainaan vaikka rahat jostakin, mutta en enään odottele seulontaan saakka. Mies sanoi että ostaa vaikka ultran meille kotiin seuraavalle raskaudelle :hilarious: ettei tarvitse epävarmuudessa elää.
Mä oon niin pahoillani. Ihan hirveetä. Voimia sulle:Heartbigred
 
Tässä toi testi oon aukaissu sen koska alareunaan kertyi väriä ja toi outo vaakatasossa oleva pitkä ns viiva joka menee pitkin testiä ja sit näkyy toi sininen pallo eli se jotenkin ei imenyt sitä. Hymystä nyt ei kuvaa oo ku digi hymyili kuitenkin. Itkin mun parhaalle ystävälle asiaa ja nyt yritän vaan saada kaikki kronologisesti kerrottua gynelle. Edelleen vv holvaa ja on hyvin valkoinen välillä jopa läpinäkyvä mut ihan kuin lugeista tuleva se vv mut ei oo luget käytössä.

Viivaa tuskin hyvin näkee mut livenä toi oli itse asiassa hyvinkin näkyvä mut en ymmärrä miten se tuolta näyttää niin testaan ma uusiksi jos ei menkat oo tulleet.

onhan siinä selvä viiva :smiley-bounce013.
 
Käväsin tänään ultrassa. Oli erikoinen lääkäri siellä, totes että jotain siellä on, ihmetteli kaikenlaista ääneen, ja teki lähetteen naistentaudeille. (jos en olis hoitaja ja olisin luonteeltani paljon herkempi, niin olisin ollut kauhuissani lääkärin ääneen pohdinnoista. Itse lähinnä mielenkiinnolla kuuntelin ja katselin) Mitä ilmeisemmin kaavintaan. Jospa vihdoin sais tän prosessin päätökseen. Nyt mua alkoi jännittämään se toimenpide ihan kauheesti. En ole koskaan ollut leikkauksessa tai missään toimenpiteessä :nailbiting:

Jälkiviisas on helppo olla, eli olisi kannattanut käydä siinä 4 vkon kohdalla jälkitarkastuksessa vaikka oloni oli hyvä ja vuodot loppuneet. Olisin varmaan saanut siinä lähetteen jo naistentaudeille.

Seuraavan kerran kun raskaaksi tulen niin käyn varhaisultrassa rv 8 paikkeilla. Lainaan vaikka rahat jostakin, mutta en enään odottele seulontaan saakka. Mies sanoi että ostaa vaikka ultran meille kotiin seuraavalle raskaudelle :hilarious: ettei tarvitse epävarmuudessa elää.

Voimia tulevaan! Ihan varmasti kaikki menee hyvin :Heartpink.
 
Onnittelut jesbelle ja muille plussanneille. :Heartred

Minä oon pysytelly jokusen päivän pois täältä ja koittanu keskittää ajatukset kaikkeen muuhun, ku yrittämiseen, vaikka niin aioin tikuttaa ovista. Liikaa rupes stressaamaan, joten jätin tikuttamatta. :)

Mitäs tänne? Moniko jännäilee näillä näppäimillä? :love7
 
Siis jos mä kuvittelin että edellisen yön uni (minä haamuna tappelin kaupan ryöstäjiä vastaan) oli ihan kummallinen, niin täytyy sanoa että viime yö meni ihan täysin uusille tasoille. Ihan sekopäinen meininki ja ei mitenkään painokelpoista materiaalia o_O siihen vielä lisäilee ne muutamat heräilyt mitä tapahtui yön aikana. Ai että :grin

Onneksi sitä on tämän ja huomisen päivän sen verran kiireinen että ei ehdi miettiä asioita. Tulee se alkuviikko vähän nopeampaa:angel4

Yritän silti olla pessimisti että en sit tipahtais niin korkealta:rolleyes:
 
Huomenta. Sydän löi aamulla jännityksestä tuhatta ja sataa. Melkein löi itsensä ulos rinnasta. Veski käynnillä ei enää tullut punertavaa paperiin. On vissiin saattanut olla kiinnittymisvuotoakin :pompus:
Tässä tän aamun testi. Kuvattu heti 5min odottelun jälkeen. Tummempi kuin toissapäivänä. 20200703_074254.jpg
 
Takaisin
Top