Raskaaksi 2020

Mul on joku hormoni häiriö. Maha turvonnut, ummettaa, rinnat kipeet ettei pysty ajoin koskee ja nännit on hymyjen jälkeen tummunut ja paisunut hauskasti niin että oikea rinta on isompi rutkasti. Yleensä kokoeroa ei näe mut nyt on selkeä. No tein sen testin ja tuli toinen viiva mutta se oli jotenkin viallinen koska teki jonkin vaakaviivan ja sit kerrytti väriä alareunaan ja sit avasin niin siel mihin se imee sen niin oli iso sininen pallo joka ei ollut päässyt "etenemään" joten en laske sitä. Hullu minä dippasin vikana ovistestin ja no tietty seki piti olla positiivinen. Kyllä ketuttaa niin soitin gynelle ja ensi viikolla sinne niin katsotaan onko PCOS jotenkin nyt riehumaan alkanut kun aiemmin ei meinannut hymyä ikinä saada ja sit nyt hymyilee jatkuvasti. Ei ole normaalia ja usko raskauteen täysi nolla. Jospa nyt gynellä jotakin selviää uutta
 
Laskin tossa et olis kuitenkin jo dpo12 vikana hymyn mukaan jos siitä seukki päivänä olisi irronnut niin kyl se pitäisi mulla näkyä testii jos olisin. Noh, ainakin on jotakin gynellä mitä miettiä kun kerron koko kierron stoorin
 
Oliks jollain tullu noihin Sofin 25miu liuskoihin vääriä viivoja tai räikeitä viivanpaikkaa? Mullon niitä mutta uskaltaako niitä käyttää :bored:
Dpo 4 vasta menossa joten en ihan het testaile mutta haen PCt tilalle jos joutuu pettymään väärien viivojen vuoksi :angelic:
 
Tää on niin stressaavaa, kun koko päivän voi olla ihan kivutonta ja sitten yhtäkkiä munasarjaan sattuu varsinkin painellessa. Pelkään, että ne pitää mua hölmönä neuvolassa, mutta haluan tietää miksi tää munasarja kipuilee. Ymmärtääkseni kohdun ulkoisessa hcg voi laskeakin tai säilyä tosi alhaisena? Mä en ymmärrä, miksi välillä on kivutonta ja sitten pam alkaa jomottaa. Aina luulen, että nyt se on ohi ja sitten taas jatkuu. Toivottavasti on vaan munasarjakysta! Onko kokemuksia mitä ne tekee neuvolassa jos eipäilee kohdun ulkoista ja pääseekö piankin ultraan? :sad010
 
Tää on niin stressaavaa, kun koko päivän voi olla ihan kivutonta ja sitten yhtäkkiä munasarjaan sattuu varsinkin painellessa. Pelkään, että ne pitää mua hölmönä neuvolassa, mutta haluan tietää miksi tää munasarja kipuilee. Ymmärtääkseni kohdun ulkoisessa hcg voi laskeakin tai säilyä tosi alhaisena? Mä en ymmärrä, miksi välillä on kivutonta ja sitten pam alkaa jomottaa. Aina luulen, että nyt se on ohi ja sitten taas jatkuu. Toivottavasti on vaan munasarjakysta! Onko kokemuksia mitä ne tekee neuvolassa jos eipäilee kohdun ulkoista ja pääseekö piankin ultraan? :sad010
Kyllä mun mielestä nopeasti pitäisi päästä koska se voi olla vaarallista. Toivottavasti toi ei olis sellainen
 
Tää on niin stressaavaa, kun koko päivän voi olla ihan kivutonta ja sitten yhtäkkiä munasarjaan sattuu varsinkin painellessa. Pelkään, että ne pitää mua hölmönä neuvolassa, mutta haluan tietää miksi tää munasarja kipuilee. Ymmärtääkseni kohdun ulkoisessa hcg voi laskeakin tai säilyä tosi alhaisena? Mä en ymmärrä, miksi välillä on kivutonta ja sitten pam alkaa jomottaa. Aina luulen, että nyt se on ohi ja sitten taas jatkuu. Toivottavasti on vaan munasarjakysta! Onko kokemuksia mitä ne tekee neuvolassa jos eipäilee kohdun ulkoista ja pääseekö piankin ultraan? :sad010

Mulla ei oo nevolasta kokemusta, mutta uskoisin et jos epäilevät niin laittasivat asiaa eteenpäin rivakasti. Jos neuvola taputtelee käsiä, eikä tee mitään, niin sä voit mennä päivystyksen kautta naistentaudeille/polille, siellä ainakin ultraavat, jos on yhtään epäilyä ku:sta.
 
Kyllä mulla on irronnut, niin monta kiertoo toiselta puolen, että luulin ettei toinen puoli toimikaan o_O mut molemmat puolet oli täysin aktiivisia siitä huolimatta.
Sulla ollut testit pitkään posia, oletko kysässyt neuvolasta tai tk asiaa? Toisaalta, jos herkkä on haamu ja apteekin oma nega niin aika todennäköisesti se hormoni olis jo suurelta osin laskusuunnassa. Mietin vaan, ettei kohdun ulkopuolisesta oo kyse, kun sulla niitä kipujakin :oops:



Ei mulla mitään tommosii oo ollu koko päivänä :grin :hilarious: ei niin mitään tuntemuksia vatsalla, ei vihlasun vihlasua, muuta ku ilmavaivoja :grin:grin

Mua on lähinnä taas turvotellut ja iho kutissut sekä poltellut. Oireilee taas tää iho huolella :mad:Usko aika minimaalinen plussaan. Tissikivut on nyt sellasia et kun liivit pois ottaa niin koskee ja tuntuu raskailta :oops:
Tänään oon syöny jo paremmin, että eiköhän ne menksut sieltä saavu ajallaan. Paitsi et mä nukahin taas iltapäivästä ja nukuin yöunien lisäks päikkäreitä 3h. Mut mulla on kyl univelkaa. Sydän hakkas taas vaihteeks ku viimestä päivää ja näin ihan sekavia unia, kuten et söin korillisen sitruunoita ja siitä sitte heräsinkin kutittaan itteeni :grin
Mulla on vatsa ihan jumissa:inpain: ihan kauheelta tuntu olla koirien kans lenkillä. Ja ihan hullua pyörrytystä ja huimausta ollu ja paineet iltapäivällä 86/44 istuen.

Muoks 83/44. Nyt oli jo jotain tyyliin 95/60 noin keskimäärin
 
Muokattu viimeksi:
Tässä toi testi oon aukaissu sen koska alareunaan kertyi väriä ja toi outo vaakatasossa oleva pitkä ns viiva joka menee pitkin testiä ja sit näkyy toi sininen pallo eli se jotenkin ei imenyt sitä. Hymystä nyt ei kuvaa oo ku digi hymyili kuitenkin. Itkin mun parhaalle ystävälle asiaa ja nyt yritän vaan saada kaikki kronologisesti kerrottua gynelle. Edelleen vv holvaa ja on hyvin valkoinen välillä jopa läpinäkyvä mut ihan kuin lugeista tuleva se vv mut ei oo luget käytössä.

Viivaa tuskin hyvin näkee mut livenä toi oli itse asiassa hyvinkin näkyvä mut en ymmärrä miten se tuolta näyttää niin testaan ma uusiksi jos ei menkat oo tulleet.
 

Liitteet

  • IMG_20200702_193733.jpg
    IMG_20200702_193733.jpg
    21.7 KB · Katsottu: 221
Nää on tämän päiväset :bag: ai että mua hävettää kun laitoin noi :facepalm: siis kemiaalinen mulla mielessä mutta jos miettii mistä ois napannut nii viimeksi pupuiltu 18.6. Ja juhannuksena mulla muistaakseni oli nivus, alavatsa ja selkä jomoja. :confused005 mutta katsotaan miten käy vähäisen vuodon
Aa sori, my bad, jotenki luulin että ne aiemmat :smiley-ashamed008 mutta selkeesti näkyy, toivotaan, että vahvistuu. Ei noin montaa viallistakaan voi yhden kohdalle sattua :biggrin

Ja jesbe, sinunkin testissä näkyy selvästi viiva!

Ärsyttää, kun mies ei taivu petihommiin, vaikka kuinka yritän. Siinä meni hukkaan sekin kierto :smiley-angry019
 
Mulla on vatsa ihan jumissa:inpain: ihan kauheelta tuntu olla koirien kans lenkillä. Ja ihan hullua pyörrytystä ja huimausta ollu ja paineet iltapäivällä 86/44 istuen.

Koeta nyt levätä. Onpa paineet! Ota lepoa ja juo nestettä. Itse täällä oon nyt tankannut ja ku käy pikkumutkan ulkona niin pitää juoda taas kauheasti kun hiki noruu pitkin poikin. On ihmeen lämmin keli yhtäkkiä täällä. Pitkään oli outo kesä mut nyt iski Afrikan helteet meille. Virallinen lämpötila tänään ollut 38 joten siihen saa laskea monta astetta päälle et saadaan likimain oikea lukema!! Huh hellettä voi sanoa mutta enpä valita, tykkään auringosta ja sisällä voi pahimmat helteet olla
 
Aa sori, my bad, jotenki luulin että ne aiemmat :smiley-ashamed008 mutta selkeesti näkyy, toivotaan, että vahvistuu. Ei noin montaa viallistakaan voi yhden kohdalle sattua :biggrin

Ja jesbe, sinunkin testissä näkyy selvästi viiva!

Ärsyttää, kun mies ei taivu petihommiin, vaikka kuinka yritän. Siinä meni hukkaan sekin kierto :smiley-angry019
Juu on tuossa mut mietin että jos väri olisi liukunut oikein niin ehkä se olisi tummempi. En tiedä. Katsotaan.

Häh mikä miehelle iski?
 
Aa sori, my bad, jotenki luulin että ne aiemmat :smiley-ashamed008 mutta selkeesti näkyy, toivotaan, että vahvistuu. Ei noin montaa viallistakaan voi yhden kohdalle sattua :biggrin

Ja jesbe, sinunkin testissä näkyy selvästi viiva!

Ärsyttää, kun mies ei taivu petihommiin, vaikka kuinka yritän. Siinä meni hukkaan sekin kierto :smiley-angry019
Anteeksi rykäisin vedet lattialle ku luin että näkyy selkeästi. Mun mielestä tota pitää ihan tihrustaa kuvasta . Livenä näkyy kyllä. Voi kauhia mikä väsy ja silmät ristissä täällä itse on
 
Juu on tuossa mut mietin että jos väri olisi liukunut oikein niin ehkä se olisi tummempi. En tiedä. Katsotaan.

Häh mikä miehelle iski?
Aamulla ollaan siis talleteltu Joo, mut tuo o+ tuli vasta alkuillasta niin yritin sitä vielä lämmitellä, että varmasti tulis hyödynnettyä, mutta ei millään. Kaikki ok siihen asti, että pitäisi oikeesti hommat alottaa. En tiedä, onko oikeesti niin, ettei tee mieli tai ei jaksa, vai meinaako ruveta taas katumapäälle.....

Ei minun ainakaan tarvinnut testikuvasta tihrustaa, heti näin toisen viivan :laughing002
 
Tässä toi testi oon aukaissu sen koska alareunaan kertyi väriä ja toi outo vaakatasossa oleva pitkä ns viiva joka menee pitkin testiä ja sit näkyy toi sininen pallo eli se jotenkin ei imenyt sitä. Hymystä nyt ei kuvaa oo ku digi hymyili kuitenkin. Itkin mun parhaalle ystävälle asiaa ja nyt yritän vaan saada kaikki kronologisesti kerrottua gynelle. Edelleen vv holvaa ja on hyvin valkoinen välillä jopa läpinäkyvä mut ihan kuin lugeista tuleva se vv mut ei oo luget käytössä.

Viivaa tuskin hyvin näkee mut livenä toi oli itse asiassa hyvinkin näkyvä mut en ymmärrä miten se tuolta näyttää niin testaan ma uusiksi jos ei menkat oo tulleet.

Viivan näen minäkin, toki on vähän erikoinen toi muu sotku.

Kannattaa kirjoitella johonkin lappuun tai kännykän muistioon pääpointteja järjestyksessä jos se vähän helpottaa. Mulla ainakin tuntuu unohtuvan puolet kun se pitäis selittää jollekin :grin
 
Tässä toi testi oon aukaissu sen koska alareunaan kertyi väriä ja toi outo vaakatasossa oleva pitkä ns viiva joka menee pitkin testiä ja sit näkyy toi sininen pallo eli se jotenkin ei imenyt sitä. Hymystä nyt ei kuvaa oo ku digi hymyili kuitenkin. Itkin mun parhaalle ystävälle asiaa ja nyt yritän vaan saada kaikki kronologisesti kerrottua gynelle. Edelleen vv holvaa ja on hyvin valkoinen välillä jopa läpinäkyvä mut ihan kuin lugeista tuleva se vv mut ei oo luget käytössä.

Viivaa tuskin hyvin näkee mut livenä toi oli itse asiassa hyvinkin näkyvä mut en ymmärrä miten se tuolta näyttää niin testaan ma uusiksi jos ei menkat oo tulleet.


Näkyy kyllä tuo toinen viiva. Ihme että sellasen kertymän teki
 
Kiitos! Huomenna mulla lääkäriaika ja ajattelin ottaa asian puheeksi, toivottavasti tk lääkäri olisi jollain tasolla edes tietoinen eri mahdollisuuksista. Pelottaa että mun vaan käsketään yrittämään, enkä mitään apua saa....
Kauanko ootte yrittänyt?
 
Takaisin
Top