Raskaaksi 2020

Aamulla ollaan siis talleteltu Joo, mut tuo o+ tuli vasta alkuillasta niin yritin sitä vielä lämmitellä, että varmasti tulis hyödynnettyä, mutta ei millään. Kaikki ok siihen asti, että pitäisi oikeesti hommat alottaa. En tiedä, onko oikeesti niin, ettei tee mieli tai ei jaksa, vai meinaako ruveta taas katumapäälle.....

Ei minun ainakaan tarvinnut testikuvasta tihrustaa, heti näin toisen viivan :laughing002
Nyt pitää uskoa että viiva siinä on. Oli kyl ilman et avasin mut avasin sen värikertymän takia.

Ehkä tuli suorituspaineet vaan.. toivon mukaan aamuiset ui paikalle, niillä vissiin joku 7 tuntia kestää mennä munasolun luokse jos en väärässä ole.. hyvät mahdollisuudet nyt kyllä on :wink
 
Mä olen ollut taka-alalla jo pidempään.. nyt siis 7 kierto meneillään ehkäisyn lopettamisesta. Outoja oireita ollut jo reilu puoli vuotta, ja nyt vasta asia otettiin kunnolla todesta (tammikuussa lääkäri nauroi kun kävin valittamassa kuumia aaltoja) ja nyt saatiin selville että mun estrogeenitaso on todella alhainen :sad001 pelkona että vaihdevuodet ovat alkaneet, jatkotutkimuksia tulee kunhan ensin selvittelevät mitä tässä kannattaisi tehdä. Ikää mulla siis 31 vuotta.. lääkäri totesi että raskautuminen on periaatteessa vielä mahdollista, koska kuukautiskierto on vielä jonkinlainen. Mutta rivien välistä oli havaittavissa että se ei tule olemaan helppoa/välttämättä onnistua :sad001 onneksi meillä jo kaksi lasta, mutta kyllä meinaa itku tulla kun tätä asiaa ajattelen.

Haluan vielä lopuksi onnitella teitä kaikkia plussanneita :Heartpink ja toivottaa tsemppiä kaikille piinailijoille :happy119

Voi ei :sorry: jospa olisi vaan ehkäisyn lopettamisen jälkeistä hormonihäiriötä. Hyvä että asiaa nyt tutkitaan. Tsempit myös sulle, toivottavasti kaikki järjestyy!
 
Viivan näen minäkin, toki on vähän erikoinen toi muu sotku.

Kannattaa kirjoitella johonkin lappuun tai kännykän muistioon pääpointteja järjestyksessä jos se vähän helpottaa. Mulla ainakin tuntuu unohtuvan puolet kun se pitäis selittää jollekin :grin
Eikö ole vähän outo .. siks mä en jaksa vielä uskoa . Voi olla nega ja tuju viivanpaikka kyllä olis et ehkä jotaki hormonia on. En tiedä.

Joo mä oon jo ehtinyt kirjoittaa pvm ylös ja oireet kaikki. Hätäinen minä. Mutta pakko kun ei voi suomea puhua niin että helpompi niin ja olisipa oikeasti raskaus eikä esim kemiallinen
 
Nyt pitää uskoa että viiva siinä on. Oli kyl ilman et avasin mut avasin sen värikertymän takia.

Ehkä tuli suorituspaineet vaan.. toivon mukaan aamuiset ui paikalle, niillä vissiin joku 7 tuntia kestää mennä munasolun luokse jos en väärässä ole.. hyvät mahdollisuudet nyt kyllä on :wink
Toivottavasti, ärsyttää, jos tämäkin kierto menee hukkaan. Mies suuttui, kun yritin kysyä, onko sitä alkanut kaduttaa/epäilyttää...
 
Toivottavasti, ärsyttää, jos tämäkin kierto menee hukkaan. Mies suuttui, kun yritin kysyä, onko sitä alkanut kaduttaa/epäilyttää...
Voiko hänellä painaa keskenmenot? Mä niin toivon sinulle pikaista plussaa pysyvää. Tiedän tunteen kun ei saa kuin plussan ja lasketut ajat vierii. Voisit kysyä siitä keltarauhasvalmisteesta josko sitä alkuraskaudessa niin tukee keltarauhasen toimintaa..
 
Jesben testissä kyllä viiva näkyy ilman tihrustamista:smiley-angelic001
Voi kunpa tällä kertaa. Mä oon viivalasiton nykyään. Vissiin ei haluta uskoa ku menetyksen pelko on niin suuri. Aiemmin kun tullut tohon viivaa niin se ei ole ollut häävi eikä oo näin nopeaa ns "tummunut" aiemmin ku oli niitä kemiallisia ja tässä pitkässä kierrossani ehtinyt monta tyylipuhdasta negaa tehdä tuolla samalla testillä
 
Tein äsken testin ja miehen kanssa katsottiin sitä ja mies vannoi, että on puhdas nega toisin kuin pari viikkoa sitten. Eli Hcg on reilusti laskenut. Luin äsken netistä, että kohdun-ulkoinen voi kipuilla pitkään vaikka raskausmateriaali häviääkin niinkuin pitää ja tässä foorumillakin joku mainitsi, että voi olla pelottavankin kovaa se kipu.

Nyt mun täytyy luottaa, että kun Hcg kuitenkin laskee, että tää tästä itekseen selvii. Mä luotan nyt mieheen, kun sekin näki viime viikkojen viivat ja nyt ei nähnyt mitään paitsi ehkä harmaan viivanpaikan. Onneksi on joku muukin tihrustamassa niin ei tarvi murehtia. Luin myös, että jos Hcg on alle 1000 niin seuranta riittää ja mulla on varmasti alle 10 eli eiköhän tää tästä.

Musta tuntuu, että panikoin kaikkia kehoni tuntemuksia tuplatahtia keskenmenosta johtuen...:Heartred
 
Jesbe sulla voi olla joku kummallinen hormonihäiriö joka päättyy vasta maaliskuulla. Kyllä mäkin näen toisen viivan vaikkakin heikon.
 
Voiko hänellä painaa keskenmenot? Mä niin toivon sinulle pikaista plussaa pysyvää. Tiedän tunteen kun ei saa kuin plussan ja lasketut ajat vierii. Voisit kysyä siitä keltarauhasvalmisteesta josko sitä alkuraskaudessa niin tukee keltarauhasen toimintaa..
Hyvinkin voi. Se on just semmonen jöröjukka joka ei oikein puhu, vaikka joku mieltä painais. Nyt se sano, että sanoisi kyllä, jos ei haluaisi. Ehkä se pitäisi sitten uskoa, ettei se vaan oikeesti jaksa.

Pitää kysyä huomenba kaikki mahdollinen, oon listaan jo kysymyksiä laittanut, että muistan varmasti
 
Tein äsken testin ja miehen kanssa katsottiin sitä ja mies vannoi, että on puhdas nega toisin kuin pari viikkoa sitten. Eli Hcg on reilusti laskenut. Luin äsken netistä, että kohdun-ulkoinen voi kipuilla pitkään vaikka raskausmateriaali häviääkin niinkuin pitää ja tässä foorumillakin joku mainitsi, että voi olla pelottavankin kovaa se kipu.

Nyt mun täytyy luottaa, että kun Hcg kuitenkin laskee, että tää tästä itekseen selvii. Mä luotan nyt mieheen, kun sekin näki viime viikkojen viivat ja nyt ei nähnyt mitään paitsi ehkä harmaan viivanpaikan. Onneksi on joku muukin tihrustamassa niin ei tarvi murehtia. Luin myös, että jos Hcg on alle 1000 niin seuranta riittää ja mulla on varmasti alle 10 eli eiköhän tää tästä.

Musta tuntuu, että panikoin kaikkia kehoni tuntemuksia tuplatahtia keskenmenosta johtuen...:Heartred
Minä oon ainakin neuvolan kautta päässyt hcg mittaukseen helposti, kannattaa sitä pyytää ihan oman mielenrauhan vuoksi :Heartred
 
Mulla on vatsa ihan jumissa:inpain: ihan kauheelta tuntu olla koirien kans lenkillä. Ja ihan hullua pyörrytystä ja huimausta ollu ja paineet iltapäivällä 86/44 istuen.

No mut kuinka lupaavat oireet sulla! :wink

Itellähän tässä on aika kovaa tää väsymys ja sain tänään taas aika keskitason urtikaria-kohtauksen, josta jäi nyt lievä turvottelu ja punaiset sekä kutiavat silmät. Sydämen tykyttelyt ja rytmäritkin lienee taas sitä :shifty:

Mulla vähän se olo, että menkat alkanee piakkoin, huusin taas miehellekin jostain en edes muista mistä :hilarious: sellasta ihme sekoilua on omassa toiminnassa, että en muista mitään ja en tiedä mitä oon tekemässä :grin
Eikä oikeesti alavatsassa tunnu mitään - hetki sitten jo luulin et jotain lupaavaa tapahtuu mut se olikin vaan suoli :playful:

Hitokseen pitkät päivät tiedossa :smiley-angelic006 Mut onneks huomenna mennää maalle viikonlopuksi mökkeilemään nii ei jää aikaa kaikenmaailman höpöhöpö jutuille :hilarious:
 
Mä en tiedä mitä pitäs ajatella. Vähän aikaa sitten tuli veskikäynnillä pyyhkiessä punertavaa. Heti muistui mieleen vuosien takaa keskenmenot. Ett taasko tätä samaa. Huomenna aamulla teen toisen testin. Jos testi on tummempi, voiko olettaa veren olevan jotain vaaratonta? Vai oisko sittenkin vaan joku kiinnittymisyritys... :sad001
 
Jesbe sulla voi olla joku kummallinen hormonihäiriö joka päättyy vasta maaliskuulla. Kyllä mäkin näen toisen viivan vaikkakin heikon.
No toivottavasti olisi sellainen hormonihäiriö kyseessä, sen puolesta voin vähän kärsiäkin oireita. Nyt kun itse katsoin testiä ja kuvat molemmat niin heikko mutta se on siinä. Ehkä mä en vaan halua ymmärtää että se reagoi hcg hormoniin ja huolimatta siitä et digi hymyili useasti niin testit oli tyystin negaa ei mitään viivan tapaista edes. No, ehkäpä tämä voisi tummuu ja maaliskuussa tupsahtaa maailmaan. Huomaa että kkm ja kemialliset on jättänyt arvet.. toi sun viesti oli niin hauska ja keventävä et purskahdin itkuun ja tuntuu et sydäntä puristaa kun jännittää niin kovin. Vaikka istun tyynen rauhassa tässä enkä oo edes lähettänyt miljoonaa kuvaa kaverille ja miehelle en puhunut vielä mitään. Vasta kun jos gyne toteaa raskauden. Jänniä aikoja eletään, en halua pudota korkealta niin hoen kauniisti itselleni että se selviää kyllä ja nyt oon viikonloppuna testaamatta
 
Hyvinkin voi. Se on just semmonen jöröjukka joka ei oikein puhu, vaikka joku mieltä painais. Nyt se sano, että sanoisi kyllä, jos ei haluaisi. Ehkä se pitäisi sitten uskoa, ettei se vaan oikeesti jaksa.

Pitää kysyä huomenba kaikki mahdollinen, oon listaan jo kysymyksiä laittanut, että muistan varmasti

Miehet monesti näin ja otat nyt iisisti vaikka tiedän että vaikeaa, kyllä olisi myös hänelle hyvä puhua koska varmasti miettii onko hänessä vikaa myös vaikkei ehkä ääneen sitä sanokaan. Toivottavasti rakkautta huomenna sitten :)

Listaa ylös kaikki muuten unohtuu, kokemusta on. Sitten syvä hengitys ja sanot että voisiko keltarauhasen toimintaa tukea lääkkeillä. TK lääkärit määrää myös niitä helposti. Toinen mitä kysyisin olis kattavat verikokeet kaikesta mikä voi nostaa km riskiä. Tsemppiä ja mä ja muutkin varmasti ollaan hengessä mukana! :Heartred
 
Mä en tiedä mitä pitäs ajatella. Vähän aikaa sitten tuli veskikäynnillä pyyhkiessä punertavaa. Heti muistui mieleen vuosien takaa keskenmenot. Ett taasko tätä samaa. Huomenna aamulla teen toisen testin. Jos testi on tummempi, voiko olettaa veren olevan jotain vaaratonta? Vai oisko sittenkin vaan joku kiinnittymisyritys... :sad001
Varmasti pelottavaa mutta vuotelut on monesti ihan vaarattomia. Pidän peukkuja sun puolesta ja toivottavasti on harmitonta!
 
Takaisin
Top