Ei kuukautisia edellenkään täällä nyt menossa 45kp eikä kylläkkään mitään raskauteen viittavaa ole myöskään. Ajattelin huomenna soitella prolaktiini labralähetettä labraan, miten suunniteltiin joulukuussa jos toistuu kierron pitkittyminen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jep nää on kyllä just niitä kun rupeaa punnitsemaan vaakakupissa.Täytyy kyllä kompata tätä. Vaikka hauskaa onkin niin kyllä tietyllä tavalla kun useampi kierto menee niin rupee se touhuaminen joidenkin testien mukaan kyllä ärsyttämään. Tässäkin kierrossa kävi niin että kun meillä on tällänen pikkasen tällä hetkellä huonosti nukkuva pikkumies kotona niin eikös ovis sitte iskeny just kun sellaseen väliin kun molemmat oltiin ihan univelasta puol kuolleita. Siinä hetkessä oisin kyllä keksiny hirveen monta muuta kiinnostavampaa asiaa kuin seksi.
No toivotaan että ne kaks kertaa sinä viikonloppuna oli sitte erityisen laadukkaita.
Mulla aina ollu säännöllinen kierto, paitsi nyt tää parhaillaan oleva poikkeuksellisen pitkä johon sain ne terolutit kaksi tablettia olen ottanu ja rinnat on huomattavan kipeet, lisäksi todella turvonnut olo ja öklöttää. Eilen illalla voimakasta nipistelyä molemminpuolin alavatsalla +muut oviksen oireet.
Dpo7 Oikealla puolella tuntuu välillä nippailuja
Nyt tee jo se testi niin saa mielenrauhaa, täällä olen sinun uutisia odottanut miten testin kanssa käy kun tuollaiset oireetkin  Tsemppiä ja plussatuulia!Mulla tulee kohta itku. Oon kävellyt pitkiä lenkkejä ja jumppaillut josko se starttasi vuodon. Eilen illalla myöhään siis kävi pari tosi kivuliasta vihlasuu kohdun tienoilla mut vuoto ei tullut. No, lenkillä tunsin lupaavan holauksen ja kotona veskiin niin ei. Vv runsaasti ja ihmeen metallinen haju tulvi nenään. Mä en ymmärrä. Huomenna tulee viikko siitä ku oon lopettanut proget. Eli oon antanut itselleni luvan siihen asti ootella et ne menkat vihdoin ja viimein tulee mut nyt vaan katsoin itseäni peiliin ja päätin että huomenna ostan testin koska edelleen tuntuu jomottelua oikeelle puolelle ja sen koen keltiskipuna. Kyllä alkaa oma pää jo ihmetellä ku ei oo tähän kiertoo mitään oireita ees kehitellyt. Eli mulla ei oo mitään oireita paitsi että mulla on lämmöt koholla mutta ei kipeä olo.
Se hyvä puoli näissä lapsissa on että päivät menee nopeeta ja omia oloja ei muista tai ehi edes kuulostella :D
Menkat on taas kadoksissa, niinköhän on pco taas pahana päällä, pakko varmaan varata gynelle aikaa et näkis mikä on tilanne.
Mies antoi luvan lapseen mutta esteenä enään mun epäsäännöllinen kiertoni.
Olen kans miettinyt et oisko jo gynelle varattava aika, kun kohta neljäs kuukausi alkaa yritystä ja aiemmin kyllä todenneet et kaikki olisi kunnossa eikä esteitä pitäis olla.. Että aikaa varmaan vain ja kärsivällisyyttä vauva haaveelle näemmä
Missä vaiheessa tälläisen 25-vuotiaan perusterveen, normi painoisen kannattais huolestua ja hakeutua lääkärille, jos lasta ei kuulu? Pidän itsellä varmaan 1 vuotta rajapykälänä ja siihen (onneksi) vielä matkaa muutamia kuukausia. Tää alku ollut vain kovin takkuista. Lokakuun alussa kun sovittiin et lapsi on nyt luvan saanut tulla meidän luokse ja sain kierukan veks niin toivoin jo parissa ekassa kierrossa onnistuvan mutta ei se sit ihan niin käynytkään :banghead: Kyllä olisin ikionnellinen ja kiitollinen siitä yhdestäkin lapsesta jos tähän elämään se suotaisi (haaveissa olisi useampi lapsi)
Olen kans miettinyt et oisko jo gynelle varattava aika, kun kohta neljäs kuukausi alkaa yritystä ja aiemmin kyllä todenneet et kaikki olisi kunnossa eikä esteitä pitäis olla.. Että aikaa varmaan vain ja kärsivällisyyttä vauva haaveelle näemmä
Missä vaiheessa tälläisen 25-vuotiaan perusterveen, normi painoisen kannattais huolestua ja hakeutua lääkärille, jos lasta ei kuulu? Pidän itsellä varmaan 1 vuotta rajapykälänä ja siihen (onneksi) vielä matkaa muutamia kuukausia. Tää alku ollut vain kovin takkuista. Lokakuun alussa kun sovittiin et lapsi on nyt luvan saanut tulla meidän luokse ja sain kierukan veks niin toivoin jo parissa ekassa kierrossa onnistuvan mutta ei se sit ihan niin käynytkään :banghead: Kyllä olisin ikionnellinen ja kiitollinen siitä yhdestäkin lapsesta jos tähän elämään se suotaisi (haaveissa olisi useampi lapsi)
vuos taitaa olla se raja. yk 4 on vielä todella vähän vaikka toki näissä puuhissa toivois nytheti -toimintaa. malttia ja plussatuulia sinneOlen kans miettinyt et oisko jo gynelle varattava aika, kun kohta neljäs kuukausi alkaa yritystä ja aiemmin kyllä todenneet et kaikki olisi kunnossa eikä esteitä pitäis olla.. Että aikaa varmaan vain ja kärsivällisyyttä vauva haaveelle näemmä