Raskaaksi 2020

Mulla ainakin kohdunulkoinen näkyi ihan normaalisti testeissä ja oli jopa vahvemmat viivat kun kesken menneessä.
Kesken menneessä sain vaan haalean plussan joka ei oikein vahvistunut.
Tsemppiä piinailuun :greet025

Mulla sama tossa kesken menneessä että vaikka jatku 10 viikolle asti niin kiinnitin huomiota jo alussa siihen et jouduin tekee tosi monta testiä ennen kuin rupes viivat vahvistuu ja silloin huolestuin jo ekan kerran mahd liian matalista hormonitasoista. Esikoisen kanssa kun dpo 14-15 oli jo niin tummat viivat ettei tarvinnu arvailla. :dummy:

Mulla jo dpot aika isot, kumminkin kaksi viikkoa progesteroni lisää ottanut ja aloitin dpo2 mut voi olla tietty et aloitin dpo1 mut siltikin olisihan sitä hormonia jo niin paljon että testis näkyisi. Tosin olen matalahormoninen ihminen eli luomusti ei raskaana hcg mulla alle 2 tai jopa alle 1 joten niin. Saapa nähdä mitä tästä tulee, outoa olis et ei tuu hcg ollenkaan esiin, toki sekin mahdollisuus on ettei vaan mulla nouse ja oon raskaana tai sitten kroppa sekoilee kun niin paljon progesteronii eli se ei niin nopeasti sitten aloita kiertoa. Tää on mun arvaus.

Eli siis yksinkertaisesti progesteroni annos niin iso että se ei heti laske ja siks nyt on oireet.

Viikko menkkojen alkuun ja eilen ja tänään. Järkyttävä. Menkkajomotus. Tekisi mieli melkein ottaa kipulääkettä!!! Kiinnitymiskipua??!? Ovis oli abouttirallaa viime vkloppuna...

Oma napailua, anteeksi; kp1 , yk8. Voi KÖKKÖ! Vaikka koko kierron oli semmoinen olo että "ei se kuitenkaan onnistu", niin kyllä silti harmitti kun mahaa alkoi kaivertaa koulutunnilla. :sorry: Oli onneksi muuta ajateltavaa. Pitkästä aikaa ihan kivuliaat kuukautiset.

Lumiprinsessa, meillä esikoisella ja tokalla ikäeroo 1v5kk. Esikoinen 01/17 ja toka 06/18. Pieni ikäero oli ekan vuode tosi rankka mut kokoaja vaa helppaa enemmä! Ja on ne vaa nii paita ja peppu :) <3

Kysymys.. kannattaakohan ovista edes tikuttaa kun kierto on käynnistetty väkisin hormooneilla?:bored:
Tuhru vuoto alkaa ehkä nyt loppua ja kp 15 alotan terolutit... Kokemusta:anyone

Kysymys.. kannattaakohan ovista edes tikuttaa kun kierto on käynnistetty väkisin hormooneilla?:bored:
Tuhru vuoto alkaa ehkä nyt loppua ja kp 15 alotan terolutit... Kokemusta:anyone
Kyl mä oon tikuttanut koska ohje oli et 3 päivää ovisplussasta proge mutta jos sulla ohje et kp15 niin aloitat sillon, toki jos onnistuu niin kyl olis hyvä tikuttaa, mulla ovulaatio harvemmin tapahtui ennen kp15 nykyään taas aina

Täällä kp 11/27-30. Eilen oli sen verran paineen tunnetta alavatsalla että taitaa ovis lähestyä pikkuhiljaa. Seksiä ollaan harrastettu joka toinen päivä koko kierto ettei vaan mee ohi :grin mukavia hommia nää vauvantekohommat :D :D

Täällä kp 11/27-30. Eilen oli sen verran paineen tunnetta alavatsalla että taitaa ovis lähestyä pikkuhiljaa. Seksiä ollaan harrastettu joka toinen päivä koko kierto ettei vaan mee ohi :grin mukavia hommia nää vauvantekohommat :D :D
hah. kyllä niihinkin voi kyllästyä
meillä kans koko alkukierto aina joka toinen pv lähes poikkeuksetta et siittiöt pysyy mahdollisimman liikkuvina ja ettei mee vaan ohi ihan kiva myös olla ilman näin menkkoja odotellessa.

Mä vaan niin toivon että joko nyt tulee se plus tai menkat kajahtaa paikalle, mut yhtään mitään jomoja ei oo, rinnat ei yhtään arat vieläkään ja on vaan hormonaalinen päänsärky.

Unettomuutta ja silti nukkumista koko ajan, lämmöt koholla koko ajan ja sit tulee pelko siitä että onko jokin pahasti vialla..

Tiiättekö, voiko ihminen olla näin TYHMÄ!! :BangHead
Ensinnäkin, kierron pituus 23-25. Ja seksiä harrastettu kp 20, kun oletettu ja tunnistettu ovis kp 12-13. Kaiken lisäksi keskeytetty yhdyntä. Ja nyt menkat ei vielä iltaan mennessä ole alkanut niin EIKÖHÄN oireita ja mahdollisuuksia ole löydetty ja googletettu. :BangHead Hei haloo!! Joo, mieli tahtoo.. Mutta kun tietää että ei tässä kierrossa mahdollista, niin onko pakko kiusata itseä? Totta kai, ja kaiken huipuksi eilen tehty vielä super negatiivinen testikin.

Sielunkumppaneita? :anyone

Täällä yksi joka vauvakuumeillut kohta vuoden. Meillä mieheni kanssa ennestään lapset 2/14 ja 12/15. En ajatellut että kuopuksen jälkeen mulle tulisi enää tätä tunnetta että vauva meidän perheestä vielä puuttuu. Hieman kauhistuttaa ja pelottaakin että pärjääkö sitä kolmen lapsen kanssa Ja miten paljon muutosta hän meidän arkeen toisi. Mutta viimeisen vuoden ajan, ja viime kuukausien aikana olo vaan on vahvistunut että kyllä vielä yksi meidän perheeseen mahtuu Maaliskuulle varasin kapselin poisto ajan ja sitten pikkuhiljaa yritetään haavesta alkaa tekemään totta

Muokattu viimeksi:
Oliko tein ensimmäinen km?
Meille oli. Varhaisultrassa viikolla 8 todettiin että oli kehitys keskeytyny jo 6+5, eikä ollu sykettä. Odottelin pari viikkoo kotona et lähteekö itekseen ja tulikin sit joskus kymppiviikolla.

On kyllä tosi ikävä ja siitä riittäis juttua mutta ehkäpä täällä haluaa enemmän pysyy kuitenkin sillä positiivisella puolella. :)

Oli ensimmäinen km. Meillä oli ultrattu syke 6+4, keskeytyminen selvisi vasta, olikohan11+5, nt-ultrassa. Keskeytyminen oli mittauksen mukaan tapahtunut heti ultran jälkeen 6+5.
Meillä lääkkeellinen tyhjennys sen takia.

hah. kyllä niihinkin voi kyllästyä
meillä kans koko alkukierto aina joka toinen pv lähes poikkeuksetta et siittiöt pysyy mahdollisimman liikkuvina ja ettei mee vaan ohi ihan kiva myös olla ilman näin menkkoja odotellessa.

Täytyy kyllä kompata tätä. Vaikka hauskaa onkin niin kyllä tietyllä tavalla kun useampi kierto menee niin rupee se touhuaminen joidenkin testien mukaan kyllä ärsyttämään. Tässäkin kierrossa kävi niin että kun meillä on tällänen pikkasen tällä hetkellä huonosti nukkuva pikkumies kotona niin eikös ovis sitte iskeny just kun sellaseen väliin kun molemmat oltiin ihan univelasta puol kuolleita. Siinä hetkessä oisin kyllä keksiny hirveen monta muuta kiinnostavampaa asiaa kuin seksi. :rolleyes:

No toivotaan että ne kaks kertaa sinä viikonloppuna oli sitte erityisen laadukkaita. :grin

Aamun testissä ei näkynyt mitään enää, eli uuteen kiertoon valmistaudun. Kyllä ärsyttää, kun pientä toivoa oli. :sad001

Toivottavasti menkat nyt vielä alkaisi tässä lähiaikoina, nyt Kp31 ja viimeksi kierto venyi 55 päivään ennen menkkoja. On kyl taas mieli sekaisin, kun oireita on(nännit arat, alavatsa nipistyksiä /nivustaipeessa vetoja, pissihätä useammin) ja testissä nega. Menkkoja ei kuulu.

Joka tapauksessa tervetuloa uusille, paljon plussatuulia kaikille ja rauhaisaa sunnuntaita:Heartred

Täällä tämän aamun ihmettelyt, nyt menossa kp 71. Terolutteja olen ehtinyt ottaa kahtena päivänä. Tässä kuitenkin kroppaa kun kuuolstelen niin tein tänään ovistestin, ja ovisplussa sieltä pärähti. Oon nyt ihan pihalla, syönkö terolutit silti loppuun vai kuinkakohan tulis toimia? :bored:

Omanapa päivittelyä:troll:
Oli puhetta elävistä unista .. näin viime yönä unta että olin vessassa pissalla ja heräsin siihen että lirahti! Olin niin syvässä unessa et meinasin kusta sänkyyn:wideyed: ja ihan selvinpäin:wtf

Täällä ei tiputtelu vuoto meinaa loppua, nyt viikon vuotanut:banghead: ja koskee vasemmalle puolelle.. viikon päästä alotan terolutit jospa se viimeistään lopettaa tuon vuodon:arghh: eipä tarvii mitään toiveita elätellä tässä kierrossa:sorry:

Onnea plussanneille :Heartred

Täällä tämän aamun ihmettelyt, nyt menossa kp 71. Terolutteja olen ehtinyt ottaa kahtena päivänä. Tässä kuitenkin kroppaa kun kuuolstelen niin tein tänään ovistestin, ja ovisplussa sieltä pärähti. Oon nyt ihan pihalla, syönkö terolutit silti loppuun vai kuinkakohan tulis toimia? :bored:
Onko sulle määrätty terolutit säännöllistämään kiertoa? Jos on niin sillon luulen että pitää syödä loppuun .. mulle määrättiin kans näitä ja alotan ne viikon päästä:happy: ja nimenomaan kun on niin pitkät kierrot, kerrohan sit saatko jotaki sivuoireita! Mua ne vähän jännittää:shifty:

Onko sulle määrätty terolutit säännöllistämään kiertoa? Jos on niin sillon luulen että pitää syödä loppuun .. mulle määrättiin kans näitä ja alotan ne viikon päästä:happy: ja nimenomaan kun on niin pitkät kierrot, kerrohan sit saatko jotaki sivuoireita! Mua ne vähän jännittää:shifty:

Mulla aina ollu säännöllinen kierto, paitsi nyt tää parhaillaan oleva poikkeuksellisen pitkä johon sain ne terolutit :confused005 kaksi tablettia olen ottanu ja rinnat on huomattavan kipeet, lisäksi todella turvonnut olo ja öklöttää. Eilen illalla voimakasta nipistelyä molemminpuolin alavatsalla +muut oviksen oireet.

SS 990, mulla on joskus käynyt ihan samalla tavalla! Ei oo mikään kiva herätys :smiley-ashamed005

Omaa napaa; Tänään kp 11/26-27, ovistesti tänään todennäköisesti jo plussa ja odottelin sitä vasta aikaisintaan huomiseksi!
Meillä on ollut tällä viikolla mahatautia niin aikuisilla kuin lapsillakin eli petipuuhat on menkkojen jälkeen ollut vaan haaveissa eli täytynee tänään aloitella jotta saisi hyödynnettyä! :angelic:

Takaisin