Raskaaksi 2020

Pari viikoksi jätin foorumin seurailun vähemmälle ja yritin nyt kahlata järkyttävän määrän viestejä läpi. Hirveästi uusia plussia, mahtavaa! Paljon onnea kaikki plussanneet :dummy1:

Itsellä menossa kp 14 ja hymynaama saatu tänään cb digiovistestillä. Olisko tää nyt SE kierto. Yk 8 mennään :angelic:

Onnea ja tarrasukkia kaikille plussanneille!

Mä olen taustalla nyt muutaman kuukauden seuraillut täällä, kun korona laittoi lapsettomuushoidot tauolle ja silloin meneillään ollut hoitokierto jäi kesken munasarjakystan takia. Hoidot jatkui onneksi taas, meillä tehtiin toinen inseminaatio ja nyt on dpo 12. Huomenna olis verikoe, jota kovasti jännitän, kun tänään aamulla testasin onestepillä haamun. :nailbiting: laitan kuvan liitteeksi, viiva oli hieman selkeämpi livenä kuin kuvassa ja näkyi hyvin myös hämärässä. :rolleyes: palauttakaa takas maanpinnalle et en huomenna pettyisi niin pahasti!!

Liitteet

• IMG_20200701_090319.jpg
    IMG_20200701_090319.jpg
    22.7 KB · Katsottu: 200
Aiotko kertoa jo? Jännää.. ja rutkasti vauvaliimaa
No yhdelle ystävälle laitoin kuvan ja miehelle näytin. Mies näki kyllä kaksi viivaa mutta sanoi että tuo on varmaan viivanpaikka :banghead: tosi jännää on kyllä :eek:o_O

Mä olen taustalla nyt muutaman kuukauden seuraillut täällä, kun korona laittoi lapsettomuushoidot tauolle ja silloin meneillään ollut hoitokierto jäi kesken munasarjakystan takia. Hoidot jatkui onneksi taas, meillä tehtiin toinen inseminaatio ja nyt on dpo 12. Huomenna olis verikoe, jota kovasti jännitän, kun tänään aamulla testasin onestepillä haamun. :nailbiting: laitan kuvan liitteeksi, viiva oli hieman selkeämpi livenä kuin kuvassa ja näkyi hyvin myös hämärässä. :rolleyes: palauttakaa takas maanpinnalle et en huomenna pettyisi niin pahasti!!

Ooooi, hyvin näkyy värillinen toinen viiva :Heartred

Valitettavasti en voi palauttaa sua maan pinnalle muuta kuin sanomalla, että selkeä plussa onnea! :hello2:Heartred

Oijoi, nyt mua vaan jännittää verikoe entistä enemmän. Ehdin innostua tästä hirveästi ja entäs jos sit putoaa kovaa ja korkealta :bag:

Mulla kans pissattaa usein ja unettomuutta ja väsymystä. Sekä röyhtäily. Ihan mahdotonta. Ja närästys. Ja aivastelua on myös esiintyny sekä nenän tukkoisuutta varsinki aamulla ja vähän veristä matskua kun niistää.. Sori tää kuvailu:grin kävin ostaa apteekin herkän jonka aion tehä la aamuna. Silloin dpo10. Sekä ostin nyt VIIMEIN ihan mammavitskut joissa tietty foolihappoa mukana. Haluan minimoida kaikki riskit sille että käy samoin kuin viimeks. Röökiä oon nyt kyllä vielä polttanut mutta max 3/vrk ja kahvin juontia vähentänyt. Alkoa en oo juonut ollenkaan ovuloinnista asti. Niveltulehdus on ja siihen piti ottaa tulehduskipulääkettä mutta otin silloin pahimpaan kipuun vkl vain yhden 600mg Buranan ja sen jälkeen en oo ottanut. En uskalla. Mietinkin onko mitään tulehduskipulääkkeitä joita voi ottaa raskausaikana.. Sormi on nyt ihan ok mut toivottavasti ei ärry kun meen taas pe töihin

Siellä lupaavia oireita! :angelic:
Mulla ei tosiaan mitään nenän tukkosuuttakaan oo, vuotavaa nuhaa enemminkin. Mut sitä on mulla aina.
En osaa tulehduskipulääkkeistä sanoa, mut esim kortisonia voi syödä turvallisesti, mut vaan lääkärin määräyksellä ja pienemmällä annoksella esim 10mg vrk. Mua harmittaa, ettei lääkäri oo ehtinyt ottaan kantaa mun ihosairauden lääkitysasiaan ja kohta on 2 vkon kesäsulku, jospa ehtis vielä lausua raskausajan lääkityksestä jotain to tai pe :smiley-angelic001

Jänskiä aikoja eletään, ite nousin just päiväunilta :hilarious:

Oijoi, nyt mua vaan jännittää verikoe entistä enemmän. Ehdin innostua tästä hirveästi ja entäs jos sit putoaa kovaa ja korkealta :bag:

Toivotaan parasta!! Mutta tuo jo tikuttamasi testi on tosi lupaava:smiley-angelic003

Mä oon tuntenut kai sen kasvukivun kun oireili niin pitkään. Kyllä nyt pupuilua ja vauvoja :wink

Joo kyl se näkyy mut pelottaa. Voiko olla et se thyroxin auttoi jo näin lyhyessä ajassa ja voisin ehkä olla raskaana. Huomenna testaan uudestaan kyllä kun ei tänään ole järkeä vielä kun tuskin sen kummempaa viivaa on. Ja jos on dpo 11 tänään (näistä en kyllä enää tiedä suoraan sanottuna) niin oikeastaan vasta parin päivän päästä voi oottaa vahvempaa ku mulla hcg aiemmin huonosti erittynyt pissaan...

Mieheni veljellä ja hänen vaimollaan oli vaikeuksia saada vauva, mutta kun vaimo aloitti thyroxinin niin tärppäisi aikalailla heti :happy:
Nyt selatessani näin Rtesti kuvasi ja pysty viiva näkyy. Toivottavasti vahvistuu ja saat maaliskuussa pikkuisen:)

Itsellä menossa kp 14 ja hymynaama saatu tänään cb digiovistestillä. Olisko tää nyt SE kierto. Yk 8 mennään :angelic:
Me jännäillään samaan tahtiin. Mulla tänään myös CB hymyili ja kokeilin jollain apteekin testillä niin koskaan en ole niin tummaa toista viivaa saanut saman merkin testiin. Mulla on tänään menossa kp 32. Jos vaan jotenkin pystyn sinnittelemään niin että testaisin sillon kun mun loma alkaa eli 17.7. Silloin ois dpo 15 ja varmasti pitäis näkyä. Tietenki sillä oletuksella että menkat ei ala.

Mieheni veljellä ja hänen vaimollaan oli vaikeuksia saada vauva, mutta kun vaimo aloitti thyroxinin niin tärppäisi aikalailla heti :happy:
Nyt selatessani näin Rtesti kuvasi ja pysty viiva näkyy. Toivottavasti vahvistuu ja saat maaliskuussa pikkuisen:)
Sitä mäkin toivon niiin kovin ja nyt oon joka veskireissulla ollut tyytyväinen että menkat ei. Mulla vahvistui aiemmin vain vähän mut kkm tuli kunnollinen lopulta TK s et saa nähdä mut vkloppuna pitäis jo näkyy kunnolla. Voi kunpa pliiis :angelic::dummy1:

Selkeä plussa!

Ja joo livenä viiva näkyi ja vessan valo on outo, siellä silti näkyi ja nappasin kuvan kun en tosiaan miehelle vielä puhunut. Haluan olla varma että kyseessä on siis oikea raskaus ja ties kuinka se thyroxin auttoi ehkä.

Perhosia on vatsassa ihan tosissaan

No yhdelle ystävälle laitoin kuvan ja miehelle näytin. Mies näki kyllä kaksi viivaa mutta sanoi että tuo on varmaan viivanpaikka :banghead: tosi jännää on kyllä :eek:o_O
Just ton takia miehelle en vielä puhunut mut peukut pystyyn meidän puolesta! Mulla olisi laskettu aika todennäköisemmin 12.3 kuin 5.3 .. mun viesti oli vähän outo tossa sori, jossakin pilvilinnassa nyt oon ollut koko päivän

Kyllä tuo plussalta näyttää! Tarrasukkia !! :angelic:
Tuu kertomaan, mitä verikokeet sanoi?

Joo mä näinkin sen mut mikä dpo tai kp se oli?:)
Eli nyt on kp59. Kp58 eli eilen päivällä tehty ja Digi hymyili kp40 sekä kahtena päivänä peräkkäin vasta kp46-47 ja lämmöt nousi kp48. Limailin jonku viikon kunnes tyrehtyi ja vv jatkuu ja tietyt oireet tuli nyt takas. Pelottaa ku enemmän kallistun et oli hiton myöhä ovis eli tuolloin dpo9/10 pitäis paikkaa mut en tiiä.

Anyway thyroxin aloitettu myös tässä kierrossa ja sen jälkeen huomasin et ovislimat huomasi ja muutakin oli. Olin muka ihan oireeton nyt mut ku rupee miettii niin on oireita mitä ei kuitenkaan voi sanoa suuntaan eikä toiseen. Toivottavasti vahvistuu tää viiva... Harmittaa vähän kuvanlaatu

Edit. Pelottaa et jos on kemiallinen ku mul ei tosiaan oo pitkään aikaan tullut haamua ja nyt tässä kierrossa kolme ihan blancoo ja nyt haalea mut näkyvä viiva.. ainakin se kertoo et ovuloin näköjään tosissaan myöhässä jos on siis oikea plussa (huomaa tämän optimismin)

Tämä oli todella informaatinen, kiitos :happy093.Saattais tuo clue siis tietää jotain jostain kun laittaa menkat alkavaksi dpo15 kohdalle. Jostain syystä mulla oli ajatus että dpo12 tai dpo13 on menkkojen alkamispäivä (Älkää kysykö miksi, en tiedä :hilarious:). Vähän kyllä kutkuttaisi testata siinä dpo12-14 välillä, tuntuu monella näkyvän niihin aikoihin jo jotain :happy:

Mulla on myös ekoja kertoja ollut oviskivut ensimmäisen raskauden jälkeen. En oikeen tiedä miks se menee niin, mut monilta kuullut samaa. Nyt kolmen jälkeen kivut on pahemmat kun menkoissa. Heräilen yöt vihlasuihin ja kipuihin. Rinnat ei oo arat, mut alaselkä välillä tulessa ja ”alavatsa” täynnä tuntemuksia ja heräilyistä ja kuvuista oon vihanen kun ampiainen . Limoista oon kyl aina helposti nähnyt oviksen, mut en niitä oo kauaa vielä osannut ”lukea”.

Mut tosiaan kaikki yksilöitä. Kaveri kenellä kolme lasta (isoja jo) on vasta nyt huomannut et jotain tuntemuksia on puolessavälissä kiertoa :smiley-ashamed004 . Varmasti paljon ihmisiä jotka ei huomaa ollenkaan niitä :) . Sama kun menkoissa, toiset selvii lääkkeittä, sitetiö vaan vaihdellen ja toisilla siihen oma lääkitys.

Itellä täällä sellaset tunnelmat, että en jaksais olla toiveikas, mut toiveet herää silti :facepalm::playful:
Kai sekin jo jotain kertoo, etten minä himotestaaja ole edes testiä viitsinyt hakea valmiiksi. Oikeestaan nyt mietin, että huvikseni voisin testata vasta dpo14, jos ei menkat ala ennen sitä. :hilarious: On niin paljon kaikkea hommaa tässä :grin

Takaisin