Raskaaksi 2020

Mä palaan tähän ketjuun :sad001
Eilen todettiin ultrassa viikko sitten keskeytynyt raskaus, joka tyhjennettiin lääkkeillä kotona.
Nyt jännitän, onko tyhjennys onnistunut, vai joudunko jälleen myös kaavintaan.
Mietin, jos kävisi yksityisellä ultrassa tarkistamassa, oman mielenrauhan vuoksi.

Lähipiirissä taas vauvauutisia, kyllä kirpaisi hymyillen onnitella
Mutta eihän siinä tilanteessa voi esikoisensa odotuksesta innostuneelle kertoa omasta tilanteestaan. Siinä vaan sitten yrittää painaa omat tunteensa syrjään, ja antaa sille toiselle tilaa, ja puhua itsestä joskus muulloin. Ei siis tiedä minun keskenmenosta.

Vielä meille vauvaa toivotaan, joten palaan tänne kirjoittelemaan.

Jatkuva pissahätä on kyllä niin raskausoire!:p Voi, kun nyt oliskin tärpännyt!:smiley-angelic001

Mul on kyl aina tässä kierron vaiheessa pissahätä :hilarious: ota tästä sit selvää :grin

Nyt oon alkanut myös palelemaan tän järkyttävän unettomuuden ja väsymyksen lisäksi. :grin

Muokattu viimeksi:
Eilen todettiin ultrassa viikko sitten keskeytynyt raskaus, joka tyhjennettiin lääkkeillä kotona.
Mietin, jos kävisi yksityisellä ultrassa tarkistamassa, oman mielenrauhan vuoksi.

Mutta eihän siinä tilanteessa voi esikoisensa odotuksesta innostuneelle kertoa omasta tilanteestaan. Siinä vaan sitten yrittää painaa omat tunteensa syrjään, ja antaa sille toiselle tilaa, ja puhua itsestä joskus muulloin. Ei siis tiedä minun keskenmenosta.

Pahoittelut ja virtuaalinen halaus <3

Voimiksia Flikka, olen pahoillani :Heartred
Keskenmenot on raskaita ja surullisia tapahtumia. Pidä huolta itsestäsi :hug013

Tervetuloa kuitenkin takaisin, kun pystyt :angel7

Kyllä se viiva siinä näkyi! Nythän ei periaatteessa auta kun vaan tsemppaa, odottaa ja testata uudestaan :pompus: Niin pyllystä kun se odottaminen onkin!

Omaa napaa, niin vaan taas jäi tiputtelu tauolle ja vasenta munista on juilinut kasvukipuisesti tässä muutama edeltänyt päivä. Voiko muuten olla, mutta sen viime kuun kemiallisen jälkeen oon tosiaan tuntevinani jo sen munarakkulan kasvamisenkin?! Ennen ollut vaan kovat oviskivut silloin kun se on puhjennut :scared001 Ovistikku alkanut tummua, eli viikonlopulle näillä poppakonsteilla ajoittaisin munan erittäjäiset :hilarious: Panoaikataulu tälle päivää, perjantaille, lauantaille ja sunnuntaille :love022
Mä oon tuntenut kai sen kasvukivun kun oireili niin pitkään. Kyllä nyt pupuilua ja vauvoja ;)

Joo kyl se näkyy mut pelottaa. Voiko olla et se thyroxin auttoi jo näin lyhyessä ajassa ja voisin ehkä olla raskaana. Huomenna testaan uudestaan kyllä kun ei tänään ole järkeä vielä kun tuskin sen kummempaa viivaa on. Ja jos on dpo 11 tänään (näistä en kyllä enää tiedä suoraan sanottuna) niin oikeastaan vasta parin päivän päästä voi oottaa vahvempaa ku mulla hcg aiemmin huonosti erittynyt pissaan...

Haamujen haamu:hilarious: tänään piti nyt sitten testata, koska menkkojen pitäis alkaa ja koska meen lekuriin niin pitäis tietää voinko käyttää mitään kovin vahvoja särkylääkkeitä...
Livenä kyllä näkyy paljon selvemmin... Tässä vielä eri valossa otettu kuva, räpsin noita nopeaan aamulla ennen töihin lähtöä. Mitä mieltä ootte, oonko mä vainoharhainen? :pompus::hilarious:Huomenna aion toki testata uusiks, ostin ya apteekin oman testin kun menin siitä nopsaa ohi töistä lähtiessä.

Liitteet

• DSC_8352_mh1593612150168.jpg
    DSC_8352_mh1593612150168.jpg
    21.6 KB · Katsottu: 170
Livenä kyllä näkyy paljon selvemmin... Tässä vielä eri valossa otettu kuva, räpsin noita nopeaan aamulla ennen töihin lähtöä. Mitä mieltä ootte, oonko mä vainoharhainen? :pompus::hilarious:Huomenna aion toki testata uusiks, ostin ya apteekin oman testin kun menin siitä nopsaa ohi töistä lähtiessä.
Näen jotain . Toivottavasti meidän viivat vahvistuu kiitos :) <3
:smiley-angelic001:smiley-angelic001

Ja nyt alkaa uskoa että voi ehkä olla yritys raskautua mulla myös kerta ei oo ollu kuin negaa ja nyt eilen haamu. Toivottavasti sulla vahvistuu ja tarrasukkien kera:smiley-angelic003

Mä niin toivon että joukolla päästään plussanneisiin.. jotenkin epäuskon sekainen olo että onko toi oikea viiva ja joka kerta ku käy vessassa niin miettii et nytkö menkat. Toisaalta rinnat edelleen kipeät, suussa maistuu sipuli ja vähän nippailee keskelle mahaa mut hyvin vähän. Muuten tosi energinen olo vaikka olinkin ihan surullinen pari päivää sitten..

Mä en oo edes miehelle enkä ystäville jotka tietävät kertonut tuosta haamusta. Normaalisti olisin mut nyt ei vaan pysty. Kerron jos vahvistuu tai kun todetaan että on raskaus oikea eikä joku kemiallinen tms.

Joten nyt purkaan foorumille. Jännä et normisti olisin kertonut heti tyyliin just siskolle ja miehelle ja kahdelle ystävälle mut nyt en halua. Koska jos....

Näen jotain . Toivottavasti meidän viivat vahvistuu kiitos :) :Heartred
:smiley-angelic001:smiley-angelic001

Ja nyt alkaa uskoa että voi ehkä olla yritys raskautua mulla myös kerta ei oo ollu kuin negaa ja nyt eilen haamu. Toivottavasti sulla vahvistuu ja tarrasukkien kera:smiley-angelic003

Vahvistumista toivon myös sulle :Heartbigred

Mul on kyl aina tässä kierron vaiheessa pissahätä :hilarious: ota tästä sit selvää :grin

Nyt oon alkanut myös palelemaan tän järkyttävän unettomuuden ja väsymyksen lisäksi. :grin
Mulla kans pissattaa usein ja unettomuutta ja väsymystä. Sekä röyhtäily. Ihan mahdotonta. Ja närästys. Ja aivastelua on myös esiintyny sekä nenän tukkoisuutta varsinki aamulla ja vähän veristä matskua kun niistää.. Sori tää kuvailu:grin kävin ostaa apteekin herkän jonka aion tehä la aamuna. Silloin dpo10. Sekä ostin nyt VIIMEIN ihan mammavitskut joissa tietty foolihappoa mukana. Haluan minimoida kaikki riskit sille että käy samoin kuin viimeks. Röökiä oon nyt kyllä vielä polttanut mutta max 3/vrk ja kahvin juontia vähentänyt. Alkoa en oo juonut ollenkaan ovuloinnista asti. Niveltulehdus on ja siihen piti ottaa tulehduskipulääkettä mutta otin silloin pahimpaan kipuun vkl vain yhden 600mg Buranan ja sen jälkeen en oo ottanut. En uskalla. Mietinkin onko mitään tulehduskipulääkkeitä joita voi ottaa raskausaikana.. Sormi on nyt ihan ok mut toivottavasti ei ärry kun meen taas pe töihin

Mulla kans pissattaa usein ja unettomuutta ja väsymystä. Sekä röyhtäily. Ihan mahdotonta. Ja närästys. Ja aivastelua on myös esiintyny sekä nenän tukkoisuutta varsinki aamulla ja vähän veristä matskua kun niistää.. Sori tää kuvailu:grin kävin ostaa apteekin herkän jonka aion tehä la aamuna. Silloin dpo10. Sekä ostin nyt VIIMEIN ihan mammavitskut joissa tietty foolihappoa mukana. Haluan minimoida kaikki riskit sille että käy samoin kuin viimeks. Röökiä oon nyt kyllä vielä polttanut mutta max 3/vrk ja kahvin juontia vähentänyt. Alkoa en oo juonut ollenkaan ovuloinnista asti. Niveltulehdus on ja siihen piti ottaa tulehduskipulääkettä mutta otin silloin pahimpaan kipuun vkl vain yhden 600mg Buranan ja sen jälkeen en oo ottanut. En uskalla. Mietinkin onko mitään tulehduskipulääkkeitä joita voi ottaa raskausaikana.. Sormi on nyt ihan ok mut toivottavasti ei ärry kun meen taas pe töihin
Meillä on samat oireet! Mulla holahtaa välil niin että luulen että menkat mut eih ku vv ja kans tuntuu että niistää saa koko ajan..

Ja anteeksi vielä mut mun mahan pohjaa kutittaa ajatus että se voi olla oikeasti haamu niin sit taas yritän rauhoittaa itteeni mut herää toivon kipinä aina. Nyt kyl tipun korkealta ja kovaa jos menkat saapuu. Toivottavasti ei!

Ja toivottavasti syy on mitä ihanin... Myös toivon että nyt on vauvaliimaa mukana ja kaikki tähdet kohdillaan :)

Ää mä tuun hulluksi noiden sofin testien kanssa. Tänään siis flo mukaan (aamulämmöt) dpo 6, omien tuntemusten mukaan muutama enemmän. Taas siihen tuli testiajalla jotain hyvin haaleaa värillistä viivaa näkyviin, mutta en taaskaan tiedä onko se oikeassa kohdassa kun tuota värikertymää on tullut aiemminkin viivanpaikan viereen. Täytyy kyllä jatkossa ostella vaan marketeista testit.

Liitteet

• IMG_20200701_182709.jpg
    IMG_20200701_182709.jpg
    15.5 KB · Katsottu: 172
Takaisin