Raskaaksi 2020

Mututuntumaa jos miettii niin en tiedä miksi testasin ja vielä päiväpissa jota ei ole kauheasti pidätetty ja nyt pitää oottaa tonne viikonloppuun josko menkat tai sitten vahvistuu. Jännittää sinällään kun viiva on yhtä paksu kuin tuo toinen ettei ole ohut värikertymä ja sit vielä ku kolme testiä ollut ihan negaa. Tosin joo on aivastelu ja nenä jotenkin tukossa mutta sen verran jo juilintaa on että hanat hyvin voi aueta.

Toivottavasti ei tulis nyt vaan vahvistuu viiva. Jos ei niin sit proget ja soitto gynelle

Onnea plussanneille! Pikkis91 meneekin mun kanssa päivälleen samaan tahtiin:happy: Täällä myös dpo13 tänään.

Täälläkin alkanut tuo tukkoisuus. Tuttu vaiva aikaisemmista raskauksista ja joku sumute mullakin oli lopulta käytössä pahimpiin oireisiin, mut en enää muista että mikä.:rolleyes:

ja minä myös samaan tahtiin!:smiley-bounce013

Mä en tiedä, mikä juttu tää on, mutta oon useammasta paikasta lukenu, että alkuraskaudessa aivastuttaa. :grin Ja nyt itselläni siis myös kamala aivastelu, jonka huomas muutkin. Mihinhän liittyy, ois kiva tietää :)
Varmaan limakalvoihin liittyvä juttu, verekkyys lisääntyy. Mulla oli ainakin nenä tukossa koko ajan, flunssainen olo. Liittyskö jotenkin siihen....

Eilen hcg mittaus jälleen. 12.6 ollut 237, eilen 201. Nyt on lasku selkeesti hidastunut. Onneksi huomenna pääsee ultraan. Verensekaista vv tullut sunnuntaista lähtien ja menkkajomoja.

Varmaan limakalvoihin liittyvä juttu, verekkyys lisääntyy. Mulla oli ainakin nenä tukossa koko ajan, flunssainen olo. Liittyskö jotenkin siihen....

Joo tää on täysin mahdollista. Tuossa kun aloin miettimään niin oon aivastanut tänään kahdesti ja molemmilla kerroilla olin etunojassa jolloin päässä vähän vielä extra-verta. Sama juttu parina edellisenä päivänä, mutta on nyt tuntunut että aivastus entistä herkemmässä. Normaalisti pää korkeammalla muusta kropasta ei oo aivastuksia juurikaan tullut. Koskaan ennen en oo aivastellut etukumaran takia :joyful:

KatMa, mä toivoisin niin, että saisit tuon km fyysisestikin jo loppuun. Raskasta tuo odottelu :sad001 tsemppiä! :Heartred

Mua vaivaa jatkuva vessahätä :facepalm: ravaan vessassa koko ajan ku kusettaa niin pirusti:grin nytkin ollaan kaupoilla ja kävin puoltoista tuntii sitten vessassa ja nyt jo niin vaikeet oltavat et kohta rakko halkee :hilarious: koko aamunkin juoksin vessassa varmaan neljästi ennen lähtöä..

Auttakaa, oon ihan ymmälläni tän oviksen metsästyksen kanssa. Mitä mieltä olette, onko ovis ollut jo vai vasta tulossa? Ovuloimaton kierto kenties? :confused004

Liitteet

• Screenshot_20200701_105435_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    Screenshot_20200701_105435_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    19 KB · Katsottu: 152
Auttakaa, oon ihan ymmälläni tän oviksen metsästyksen kanssa. Mitä mieltä olette, onko ovis ollut jo vai vasta tulossa? Ovuloimaton kierto kenties? :confused004
Noiden perusteella sitä ei vielä ole ollut, mutta se voi kyllä tulla vielä :happy:

Mulla oli esikoisesta myös tukkoisuutta, ja oli ihan tuskaa kun mun luottosuihketta Otrivinia ei suositeltu ainakaan käyttämään... jotain merisuolasuihketta yritin vaan siitä ei kyllä häävisti ollu apua :facepalm:

Mulla sama juttu tän nokan kanssa. Ei ole allergiaa, ilmeisimmin yliherkkyyttä vain eri pölyille ja lämpötilojen vaihtelulle. A-vitamiinia sisältävät, kokonaan öljypohjaiset suihkeet auttaa, kun laittaa kolmesti päivässä kolme suihkausta molempiin sieraimiin joka päivä. Nyt en vaan uskalla käyttää, kun en ole saanut varmaa tietoa voiko tuosta A-vitamiinista olla haittaa raskaana ollessa. Eli imeytyykö nenän limakalvoilta kuinka tehokkaasti. Purkillinen kun riittää tavallisesti kuukaudeksi. Yksi lääkäri sanoi viimeksi että voi käyttää ja toinen että ei saa :confused005

Ne kun eivät ole ilmeisesti lääkevalmisteita, niin ei ole testejä tarvinnut tehdä. Pakkauksissa lukee silti että voisi käyttää raskaana ollessa :bored: Vuodenaikojen vaihtumiset on pahimpia tai jos tulee flunssa :facepalm: Hajuaistini ei toimi edelleenkään normaalisti ilman suihkeita. Välillä en haista oikeastaan mitään (kakkavaippa, viikon seisseet biojätteet, savu jne). Hitto kun tietäisi saako varmasti käyttää, niin käyttäisin. Muut suihkeet vaan pahentaa tilannetta.

Muokattu viimeksi:
Eilen hcg mittaus jälleen. 12.6 ollut 237, eilen 201. Nyt on lasku selkeesti hidastunut. Onneksi huomenna pääsee ultraan. Verensekaista vv tullut sunnuntaista lähtien ja menkkajomoja.

Voi KatMa, toivottavasti tuo piina kohta päättyy. Kestänyt kyllä aivan liian kauan.:sad010:Heartred

Mua vaivaa jatkuva vessahätä :facepalm: ravaan vessassa koko ajan ku kusettaa niin pirusti:grin nytkin ollaan kaupoilla ja kävin puoltoista tuntii sitten vessassa ja nyt jo niin vaikeet oltavat et kohta rakko halkee :hilarious: koko aamunkin juoksin vessassa varmaan neljästi ennen lähtöä..

Jatkuva pissahätä on kyllä niin raskausoire!:p Voi, kun nyt oliskin tärpännyt!:smiley-angelic001

Voi KatMa, toivottavasti tuo piina kohta päättyy. Kestänyt kyllä aivan liian kauan.:sad010:Heartred
Joo, toivoin että olisi jo laskenut reilummin alas, mutta ei ollutkaan. En kauheen innokas ole kaavintaan ollut, mutta nyt jo alan kallistua siihen suuntaan.

Ystäväpariskunta pyysi ensi toukokussa lähtemään todistamaan heidän häitään ulkomaille. Ei yhtään siinä mielessä haittaa vaikka yrittäminen tässä venyykin eteenpäin.

Dpo7, täällä kans aamusin aina nenä ihan tukossa ja tänään myös pissattaa yhtenään. Myös alaselkä juilii, jos sitä joskus raskautuu pitää varmaan taas vaivautuu osteopaatille kun se oli viimeksikin hyvä. Sillon ei tosin suurempia vaivoja ollu ees loppuraskaudessa...

mä säikähdin kun kauhea vv pläjäys tuli ja seksin jälkeen eilen tuntui tuikkimista ja outoa kipua ja painetta. tällä kertaa se paine tuntuu jos on esim vyötärö semmonen vyö jos tästä saa selvää niin se nauha painaa ja paine tuntuu navan alla alavatsassa ei siis siinä vyötärön kohdalla. Oireet luteaalisa muutenkin samat mutta ihmettele et edelleen nuha ja aivastelu ja semmonen et koko ajan tekee mieli aivastaa.... olispa hyvä enne. tosin on olo et varmasti menkat tule koska miksi optimismia olla ku niin kauan yritetty ja mulla on aiemmin tullut haamui tohon. toki aikoihin ei oo ku ihan blanco et saa nähdä

Anteeksi spämmäys mutta jos laskee et hymyi tuli ihan tosi paljon ja vasta kp46 ja 47 pysyi se hymy ja limailu ja halut monta päivää eli voi olla et se ovis tulikin sillon koska lämmöt nousi selkeästi. Tein testin oletetusti dpo9/10 ton laskutavan mukaan päiväpissasta ja olo on epäuskoinen ku se toine viiva tuli. Pelottaa vaan et se on joku reaktio vaan ja ei olekaan hcg koholla..... niinkuin sanoin niin kemialliset kummittelee tosi paljon...

huomasin että koneella ei viiva näy kunnolla mut on siinä. Haalea. Voi ei...

Anteeksi spämmäys mutta jos laskee et hymyi tuli ihan tosi paljon ja vasta kp46 ja 47 pysyi se hymy ja limailu ja halut monta päivää eli voi olla et se ovis tulikin sillon koska lämmöt nousi selkeästi. Tein testin oletetusti dpo9/10 ton laskutavan mukaan päiväpissasta ja olo on epäuskoinen ku se toine viiva tuli. Pelottaa vaan et se on joku reaktio vaan ja ei olekaan hcg koholla..... niinkuin sanoin niin kemialliset kummittelee tosi paljon...

huomasin että koneella ei viiva näy kunnolla mut on siinä. Haalea. Voi ei...

Kyllä se viiva siinä näkyi! Nythän ei periaatteessa auta kun vaan tsemppaa, odottaa ja testata uudestaan :pompus: Niin pyllystä kun se odottaminen onkin!

Omaa napaa, niin vaan taas jäi tiputtelu tauolle ja vasenta munista on juilinut kasvukipuisesti tässä muutama edeltänyt päivä. Voiko muuten olla, mutta sen viime kuun kemiallisen jälkeen oon tosiaan tuntevinani jo sen munarakkulan kasvamisenkin?! Ennen ollut vaan kovat oviskivut silloin kun se on puhjennut :scared001 Ovistikku alkanut tummua, eli viikonlopulle näillä poppakonsteilla ajoittaisin munan erittäjäiset :hilarious: Panoaikataulu tälle päivää, perjantaille, lauantaille ja sunnuntaille :love022

Takaisin