Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onnea plussanneille! Pikkis91 meneekin mun kanssa päivälleen samaan tahtiin Täällä myös dpo13 tänään.
Täälläkin alkanut tuo tukkoisuus. Tuttu vaiva aikaisemmista raskauksista ja joku sumute mullakin oli lopulta käytössä pahimpiin oireisiin, mut en enää muista että mikä.
ja minä myös samaan tahtiin!
Varmaan limakalvoihin liittyvä juttu, verekkyys lisääntyy. Mulla oli ainakin nenä tukossa koko ajan, flunssainen olo. Liittyskö jotenkin siihen....Mä en tiedä, mikä juttu tää on, mutta oon useammasta paikasta lukenu, että alkuraskaudessa aivastuttaa. Ja nyt itselläni siis myös kamala aivastelu, jonka huomas muutkin. Mihinhän liittyy, ois kiva tietää :)
Varmaan limakalvoihin liittyvä juttu, verekkyys lisääntyy. Mulla oli ainakin nenä tukossa koko ajan, flunssainen olo. Liittyskö jotenkin siihen....
Noiden perusteella sitä ei vielä ole ollut, mutta se voi kyllä tulla vieläAuttakaa, oon ihan ymmälläni tän oviksen metsästyksen kanssa. Mitä mieltä olette, onko ovis ollut jo vai vasta tulossa? Ovuloimaton kierto kenties?
Mulla oli esikoisesta myös tukkoisuutta, ja oli ihan tuskaa kun mun luottosuihketta Otrivinia ei suositeltu ainakaan käyttämään... jotain merisuolasuihketta yritin vaan siitä ei kyllä häävisti ollu apua
Eilen hcg mittaus jälleen. 12.6 ollut 237, eilen 201. Nyt on lasku selkeesti hidastunut. Onneksi huomenna pääsee ultraan. Verensekaista vv tullut sunnuntaista lähtien ja menkkajomoja.
Mua vaivaa jatkuva vessahätä ravaan vessassa koko ajan ku kusettaa niin pirusti nytkin ollaan kaupoilla ja kävin puoltoista tuntii sitten vessassa ja nyt jo niin vaikeet oltavat et kohta rakko halkee koko aamunkin juoksin vessassa varmaan neljästi ennen lähtöä..
Joo, toivoin että olisi jo laskenut reilummin alas, mutta ei ollutkaan. En kauheen innokas ole kaavintaan ollut, mutta nyt jo alan kallistua siihen suuntaan.Voi KatMa, toivottavasti tuo piina kohta päättyy. Kestänyt kyllä aivan liian kauan.
Anteeksi spämmäys mutta jos laskee et hymyi tuli ihan tosi paljon ja vasta kp46 ja 47 pysyi se hymy ja limailu ja halut monta päivää eli voi olla et se ovis tulikin sillon koska lämmöt nousi selkeästi. Tein testin oletetusti dpo9/10 ton laskutavan mukaan päiväpissasta ja olo on epäuskoinen ku se toine viiva tuli. Pelottaa vaan et se on joku reaktio vaan ja ei olekaan hcg koholla..... niinkuin sanoin niin kemialliset kummittelee tosi paljon...
huomasin että koneella ei viiva näy kunnolla mut on siinä. Haalea. Voi ei...