Hieno viiva ja onnea!Tänään 12dpo ja aamun ekasta pissasta testi. Ja mitäs näkyykään testissä? View attachment 91144
Tarrasukat matkaan pikkuselle!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hieno viiva ja onnea!Tänään 12dpo ja aamun ekasta pissasta testi. Ja mitäs näkyykään testissä? View attachment 91144
Mulla oli "vauvanuha" molempien odotuksessa. Olin jo alkuraskaudesta lähtien ihan umpitukossa nenästä, neuvolassakin terkkari kauhistui kun kuuli ja näki missä kunnossa olen ja synnärilläkin vielä kysyttiin et oonko flunssassaNyt kun googlettelin vähän suomeksi ja englanniksi niin ilmeisesti on ihan olemassa tämmönen kuin raskaus nuha (rhinitis of pregnancy). Se vaan alkaa jossain kohtaa ja päättyy jossain kohtaa, viimeistään sitten lapsen syntymään. Siinä on just tuota tukkoisuutta ja aivastelua
Mulla oli myös kkm joulukuussa. Tyhjennys rv 11. Toivotaan meille molemmille nyt, että saadaan nämä vauvat syliin saakka.Kiitos!
Oli se kamala kokemus kaikkineen. Kaksi ”oppikirjaraskautta” takana, ekan kolmanneksen ”riskiraja” ihan just ylittymässä... En jotenkaan ollut varautunut yhtään, vaikka tietysti noita alkuraskauden keskenmenoja tapahtuukin. Ikävintä oli tietysti pettymyksen lisäksi se, ettei km tapahtunut spontaanisti, vaan piti lääkkeellisesti tyhjentää.
Toivottavasti nyt on parempi onni matkassa!
Täällä oli muutama (tai muutamakymmentä ) sivua sitten puhe luteaalivaiheesta ja kuinka se on suht vakio ihmisillä. Mulla se on vaihdellut nyt ovistestien perusteella 11-13 päivän välillä. Kierron pituudessa heittelyä on yleensä 28-33 päivää, yksi 37 ja yksi 40 pvä olleet myös välissä.
Nyt mennään kp17 ja ei edelleenkään pysyvää hymiöitä ovistestiin. Selasin Flota taaksepäin, niin toukokuun alussa on ollut ovis vasta kp19 (kahdeksan hymyn vilkkumispäivän jälkeen) ja koko kierto oli 30 pvä = luteaali 11. Tyypillisesti ovis on ollut kyllä kp16-17. Eli nyt on todennäköisesti pidempi kierto kuin 30pvä tai sit luteaali taas lyhyempi. Taaaaai sitten en oo saanut vaan ovista tikkuun kiinni, kun on mennyt niin nopeasti. Limat kuitenkin oli jo, lämmöt ei ole vielä nousseet.
Enää pari Clearbluen digitestin tikkua jäljellä, pitääkin miettiä, että mitä tilaa seuraavaan kiertoon. Noi dualhormonet on alkaneet vilkkua nyt jostain syystä tosi useina päivinä ja menee hermot tuijotellessa sitä vilkkuvaa naamaa. Ehkä pitäis testata niitä toisia digejä, missä ei vilku, tai sit kokeilla uudestaan liuskoja, olisivat halvempiakin. Niissä pulmana oli vaan se, etten mun hormonitasoilla saanut liuskoilla ikinä ovisplussaa. Mutta ehkä ne vois jotenkin maagisesti nyt toimiakin.
EDIT: Ei ole vissiin mun plussausko kovin korkealla, kun automaattisesti mietin jo, että mitä ovistestejä tilaisin seuraavaan kiertoon. Mut näin se vaan taitaa olla.
Älä huoli, ei oo mullakaan usko korkeella kun itehän jo meinasin laittaa testi tilaukset tulille
Jospa sulla tulee myöhäsempi ovis? Mulla on tullu monesti vielä kp 20-28 ovulaatio, mut kierrot on heittäneet kyllä välillä tosi pitkiksi 42-54 päiväsiä :bag: Nyt näyttäis olleen vakiona tuo 42 päivänen, mutta tästä kierrosta ennustaa vaan 32 päivästä
Mulla oli km jälkeen vaan yksi 23 päivänen, muuten mulla lähes poikkeuksetta on todellakin kilometrikiertoja, pisin on tainnut olla 74 päiväinen
Ei ne tynkä kierrotkaan varmasti kivoja ole, mut näissä hommissa ehkä kivempia kuin nää hitokseen pitkät, kun aika kuluu vaan odotellessa
Mä mietin kans mitähän sitä tilais, kun liuskat näyttää välillä niin hitokseen huonosti mitään.
Onnea plussanneille! Pikkis91 meneekin mun kanssa päivälleen samaan tahtiin Täällä myös dpo13 tänään.
Täälläkin alkanut tuo tukkoisuus. Tuttu vaiva aikaisemmista raskauksista ja joku sumute mullakin oli lopulta käytössä pahimpiin oireisiin, mut en enää muista että mikä.
Kyllä! Minulla on ollut tätä joka raskaudessa, myös nyt. Nenän tukkoisuutta, ei varsinaisesti siis mitään räkää, vaan varmaankin juuri tuota lievää turvotusta. Aivastelua myös.Nyt kun googlettelin vähän suomeksi ja englanniksi niin ilmeisesti on ihan olemassa tämmönen kuin raskaus nuha (rhinitis of pregnancy). Se vaan alkaa jossain kohtaa ja päättyy jossain kohtaa, viimeistään sitten lapsen syntymään. Siinä on just tuota tukkoisuutta ja aivastelua