Raskaaksi 2020

Heipsan. Yritin nopeasti vilkuilla kuka on plussannut ja mistä on keskusteltu.
Mulla dpo 3? Tein ovulaatiotestin taas tässä kierrossa, kun ei ollut ihan niin voimakkaita oloja..
Nyt mieskin ensimmäistä kertaa vaikutti hieman harmistuneelta ja oli huolissaan kun olemme olleet jo pitkään ilman ehkäisyä.
Yritin vaan rauhoitella,että ei hätää..
Sanoin, että heitetään vielä yksi pitkä ulkomaan reissu talvella (jos korona antaa myöten) Nyt näyttää ettei ensi alku kevään vauvaa vielä tule, niin ei tarvitse viimeisillään matkustaa.

Iltavuoron päätteeksi ja omaksi ratoksi :laughing001 jospa jo ymmärtäisi lopettaa:angelic:

Liitteet

• IMG_20200630_225247.jpg
    IMG_20200630_225247.jpg
    19.4 KB · Katsottu: 176
  • IMG_20200630_215619.jpg
    IMG_20200630_215619.jpg
    28.6 KB · Katsottu: 176
Heipsan. Yritin nopeasti vilkuilla kuka on plussannut ja mistä on keskusteltu.
Mulla dpo 3? Tein ovulaatiotestin taas tässä kierrossa, kun ei ollut ihan niin voimakkaita oloja..
Nyt mieskin ensimmäistä kertaa vaikutti hieman harmistuneelta ja oli huolissaan kun olemme olleet jo pitkään ilman ehkäisyä.
Yritin vaan rauhoitella,että ei hätää..
Sanoin, että heitetään vielä yksi pitkä ulkomaan reissu talvella (jos korona antaa myöten) Nyt näyttää ettei ensi alku kevään vauvaa vielä tule, niin ei tarvitse viimeisillään matkustaa.
Meilläkin varattuna 4vko kaukomatka loppuvuodelle, joten ihan älyttömästi ei haittaa jos tästä kierrosta ei plussaa tule. Olen kyllä laskeskellut aina matkoja varatessa, että juuri ehtisi viikkojen puolesta sen reissun tehdä, mutta mielummin plussa sitten vasta seuraavasta kierrosta, niin ei tarvitse ison mahan kanssa reissata. Toki se plussan saaminen tässä nyt kyllä olisi ykkösenä toive listalla

Keskenmenot on aina ihan yhtä kauheita, surullisia ja yksinäisiä tapahtumia :sorry::Heartred
Ei niitä toivo kenellekään tapahtuviksi. Eikä niihin ole ikinä valmis. En mäkään ollut lainkaan, vaikka tiesinkin, että niin voi käydä. Myötäeloa sinne, mä niin toivon, että tää olis teille se korjaava kokemus ja kaikki menisi kuten pitääkin :Heartred

Ja meille muillekin tsempit, mä ite tänään jotenkin taas ajauduin vain miettimään, että mitä jos tästä yrittämisestä ei tuu mitään, että jos kaikki menee vaan kesken :sad010 mut ei pitäis tämmösiin syviin vesiin vaipua, vaikka onkin välillä näitä haasteita. Jokainen meistä ajallaan :hug013

Voi zarar_, tsemppirutistus sinne:hug013
Mä pidän kovasti peukkuja, että teilläkin tärppää pian ja raskaus menee tällä kertaa maaliin asti. Ja tekin saisitte sen korjaavan kokemuksen ja palkinnon näiden kaikkien vaikeuksien jälkeen. Yritä luottaa siihen, että elämä kantaa.:Heartred Tiedän, ei ole helppoa. Mutta niin vain ihmeitäkin tapahtuu. Just lähipiirissä yksi vakavasti sairas tuttu nousi käytännössä kuolleista ja pääsi takaisin elämään kiinni.:smiley-angelic003

Munkin vois joku tuoda :shifty: mikä kp sulla nyt olikaan? Toivotaan että molemmilla pian jo alkaisi
Mä ehkä toivon että toi mun testi vahvistuu mut jos ei niin sit welcome menkat. Melko selkeä haamu on nyt niin pidätys hyvin vähän ja päiväpissa ja join hiton paljon.. ehkä torstaina jos ei ala teen testin jos ei vahvempi niin sitten proget sano gyne mitä tykkää

Minä maanantaina kirjoittelin kaikista kokemistani oireista (kova turvotus, väsymys, huippaus, repäisykivut), jotka olivat aivan samanlaisia kuin aiemmin alkaneessa raskaudessa. Tänään oireita ei ole ollut, joten aiheuttaja oli jokin muu. Lisäksi tein tänään dpo 9-10 herkän testin ja oli puhdas nega.
:sad001

Voi zarar_, tsemppirutistus sinne:hug013
Mä pidän kovasti peukkuja, että teilläkin tärppää pian ja raskaus menee tällä kertaa maaliin asti. Ja tekin saisitte sen korjaavan kokemuksen ja palkinnon näiden kaikkien vaikeuksien jälkeen. Yritä luottaa siihen, että elämä kantaa.:Heartred Tiedän, ei ole helppoa. Mutta niin vain ihmeitäkin tapahtuu. Just lähipiirissä yksi vakavasti sairas tuttu nousi käytännössä kuolleista ja pääsi takaisin elämään kiinni.:smiley-angelic003

Niinhän se on. Positiivisuudella pääsee pidemmällä näissäkin asioissa. Kuitenkin tiedän, että menneet asiat tulee silti tänäänkin vaikuttamaan elämässäni. Paljon voi voittaa jo sillä, kuinka asioihin suhtautuu. :) kiitos tsempistä :angel7
Aina ei vaan jaksa olla posi päällä. Nyt on just niitä hetkiä, mut ehkä huomenna on jo parempi olo. :oops:

Mieskin huomautti mulle, että aivastelen koko ajan. :grin Näitä oireita on kyllä jos jonkinmoisia, että harmittaa jos jää kemialliseksi taas.

Toivon niin, että sunkin viiva vahvistuu ja pieni pysyy matkassa! :Heartred

Hei mikä tää aivastelujuttu on? :joyful:

Nim. Olen aivastellut parina edellisenä päivänä vähän tavallista enemmän :grin

Hei mikä tää aivastelujuttu on? :joyful:

Nim. Olen aivastellut parina edellisenä päivänä vähän tavallista enemmän :grin

Mä en tiedä, mikä juttu tää on, mutta oon useammasta paikasta lukenu, että alkuraskaudessa aivastuttaa. :grin Ja nyt itselläni siis myös kamala aivastelu, jonka huomas muutkin. Mihinhän liittyy, ois kiva tietää :)

Mä en tiedä, mikä juttu tää on, mutta oon useammasta paikasta lukenu, että alkuraskaudessa aivastuttaa. :grin Ja nyt itselläni siis myös kamala aivastelu, jonka huomas muutkin. Mihinhän liittyy, ois kiva tietää :)
Jotenkin muistelisin, että liittyisi limakalvojen turvotukseen o_O ei nyt kyllä mitään varmaa tietoa tämä :hilarious:

Haamujen haamu:hilarious: tänään piti nyt sitten testata, koska menkkojen pitäis alkaa ja koska meen lekuriin niin pitäis tietää voinko käyttää mitään kovin vahvoja särkylääkkeitä...

Liitteet

• DSC_8351_mh1593581090511.jpg
    DSC_8351_mh1593581090511.jpg
    15.5 KB · Katsottu: 178
  • DSC_8349_mh1593577347257.jpg
    DSC_8349_mh1593577347257.jpg
    12.5 KB · Katsottu: 173
Jotenkin muistelisin, että liittyisi limakalvojen turvotukseen o_O ei nyt kyllä mitään varmaa tietoa tämä :hilarious:

Nyt kun googlettelin vähän suomeksi ja englanniksi niin ilmeisesti on ihan olemassa tämmönen kuin raskaus nuha (rhinitis of pregnancy). Se vaan alkaa jossain kohtaa ja päättyy jossain kohtaa, viimeistään sitten lapsen syntymään. Siinä on just tuota tukkoisuutta ja aivastelua :joyful:

Mä alan kallistua siihen että mun ovis on vasta näillä main. Eilen nipisteli vasemmalta ja limoja on vasta nyt alkanut tulla enemmän. Menkat ei siis ole vielä alkaneet.

Takaisin