Raskaaksi 2020

Alhaalta ylöspäin 5+0/dpo 21, 5+2/dpo 23, 5+3/dpo 24 ja 6+5/dpo 33. Ylimmäinen on aamun/yön toisesta virtsasta ja pidätysaika 5h. Muut aamun ekasta ja pidätysaika min 8h.

IMG_20200630_191557.jpg

Kauheesti jätettä :facepalm:

IMG_20200630_192554.jpg

Tässä vielä päiväpissasta eka tasavahva 6+0/dpo 28

IMG_20200623_165804.jpg

One stepin puikko 5+3/dpo 24

IMG_20200619_223016.jpg

Oliko mikälie liuska 5+4/dpo 25 :laughing001

IMG_20200620_074507.jpg

Muokattu viimeksi:
Mutta tälleen rikotun digin liuska tulkinnalla on ainakin vahvistunut, ja ilmeisen lähellä sitä +3 koska se 3+ tulee(ilmeisesti) , ku nuo kaikki on tasavahvoja. (opiskelin vähän englanninkielisiltä foorumeilta tänää :grin)

2 ylimmäistä uusin ja alimmat se viime viikon joka antoi myös 2-3vk

Tuo näyttää jo olevan tosi lähellä, että antaa 3+, ainakin jos vertaa noihin mun :happy: Viikko noin vielä ultraan, jospa kaikki ois kunnossa, vaikka viivat vahvistuneet itsellä hitaasti.. Ilmeisesti hcg ei raketoi.. Oisko siksi taas niin vähäoireista? :nailbiting:

Noi muut CB testit on hyviä mut mulla ei. Mä oon nyt sekaisin kierrosta ja tein varuiksi testin jotta voin lääkäriin kertoa ja tietty pikku pidätys ja päiväpissasta ja jotaki tuli mut epäilen että on vain viivanpaikka. Harmittaa että toi testi antaa liian herkästi viivanpaikkaa. Tosin en just edellisiin oo mitään saanut nii ärsyttää vaan. Sori tää purkaus...

Kuva huonossa valossa en lähtenyt vääntää ku heitin pois mut livenä näkyy paremmin tietty

Liitteet

• IMG_20200630_175237.jpg
    IMG_20200630_175237.jpg
    14 KB · Katsottu: 246
Noi muut CB testit on hyviä mut mulla ei. Mä oon nyt sekaisin kierrosta ja tein varuiksi testin jotta voin lääkäriin kertoa ja tietty pikku pidätys ja päiväpissasta ja jotaki tuli mut epäilen että on vain viivanpaikka. Harmittaa että toi testi antaa liian herkästi viivanpaikkaa. Tosin en just edellisiin oo mitään saanut nii ärsyttää vaan. Sori tää purkaus...

Kuva huonossa valossa en lähtenyt vääntää ku heitin pois mut livenä näkyy paremmin tietty
Joo jotain kyllä näkyy! Jospa se siitä vahvistuu, oot maininnut varmaan monta kertaa mutta mikä dpo?

Joo jotain kyllä näkyy! Jospa se siitä vahvistuu, oot maininnut varmaan monta kertaa mutta mikä dpo?
Joo tiedän että näkyy ja se turhauttaa. Sain hymyn kp40 mut uudestaan kp46 ja 47 jonka jälkeen sit lämmöt nousi ja limailin (anteeksi) kuitenkin liki viikon ja oireilin ja ton kp48 merkinnän mukaan ollut jo melko oireeton päivä joten uskon että tuolloin olisi voinut tulla ovulaatiosta se oli mitä olin myös kirjannut.

Anteeksi sekava teksti mutta varmasti testaan vielä torstaina jolloin Flo ennustaa kuukautisia. Merkkasin kaikki hymyt sinne ja on ennenkin ollut niin kaipa se osaa jotakin ennustaa . On vain pessimistinen olo kun aiemmin olisi iloinnut että haamu...

Ei kokemusta tästä testistä, mutta onko plus jos keskellä näkyy pystyviiva? Mä nimittäin näen ainakin sellaisen!

Täällä kai dpo 5 menossa flo mukaan. Omien olojen mukaan saattaisi olla päivän pari enemmän, mutta koska en tikuttanut niin kaikki niin epäselvää. Parin päivän välein testailen noita sofin liuskoja pois, eilen oli ainakin ihan nega :grin

Ei kokemusta tästä testistä, mutta onko plus jos keskellä näkyy pystyviiva? Mä nimittäin näen ainakin sellaisen!
On... Siinä pitää näkyä keskellä pystyviiva.. edelliseen testiin (tehnyt näitä nyt kolme tässä kierrossa kun ollut pitkä kierto taas vaihteeksi) tai testeihin ei ole tullut viivaa minkäänlaista. Tuossa kyllä on viiva ku katsoin kuvia ja rupesin kattoo tarkemmin tota kuvaa just. Jännittää vähän kieltämättä et tuleeko ne menkat vai ei.. :bag:

Ja kiitos kaikille onnittelijoille! Toivottavasti liitytte plussanneiden jännittyneeseen, mutta onnelliseen joukkoon. Ja onnea ja tarrasukkia myös uusille plussanneille! :love7Jään tänne notkumaan, en uskalla vielä riemuita. Pelkäsin viimeraskaudessa koko ajan, että voinko muka saada kolme lasta peräkkäin ilman että tulee km välissä... Niin en tiedä voitteko kuvitella tunnetta nyt kun ois ehkä mahdollisuus saattaa lapsi maailmaan neljännen kerran...

No tämä sama mulla kans. Että jotenkin olen samaan aikaan sekä innoissani että kauhuissani. Kauhean ristiriitaistao_O Ja kynnys liittyä plussanneiden ryhmään, kun mitäs jos tässä nyt käykin jotain niin kuin viimeksikin. Hui.:nailbiting:

Mä pidän jesbe peukkuja, että viiva vahvistuu :love017

Oon kyllä vähän hämmennyksissä tän oman kierron kanssa. Kolme menkkakalenteria ennustaa ovista tälle päivälle, flo huomiselle. Tein aamun jälkeen kaks ovistestiä vielä, toiseen ei tullut viivaa oikein ollenkaan ja nyt myöhempään tuli kierron vahvin. Paikat on selkeesti kuivemmat kuin aiemmin ja halut vähentynyt, niiden perusteella sanoisin oviksen menneen jo mut nuo testit ihmetyttää. :confused004

Mutta tälleen rikotun digin liuska tulkinnalla on ainakin vahvistunut, ja ilmeisen lähellä sitä +3 koska se 3+ tulee(ilmeisesti) , ku nuo kaikki on tasavahvoja. (opiskelin vähän englanninkielisiltä foorumeilta tänää :grin)

2 ylimmäistä uusin ja alimmat se viime viikon joka antoi myös 2-3vk

Mulla oli tämmöiset viivat kun tuli 1-2 ja 3+.

IMG_20200630_191333.jpg

Täällä testaillaan taas huomenna, et onko haamu vahvistunut yhtään. Jännittää ihan hirveesti! Toivon niin kovasti, että olis :smiley-angelic001 Mitenhän sitä malttaa tänään edes nukkua. :laughing002 Oireita on ollu huimaus, etova olo, väsymys, jatkuva nälkä ja aivastelu. Saas nähdä, huomenna aamulla oon taas viisaampi. Jotenkin se edellinen kemiallinen vetää mieltä edelleenkin matalaksi.

Tervetuloa!
Osanotot kkm:sta, en voi edes kuvitella miten kauhealta tuo tuntuu :sad001

MUTTA hieno plussa sinulla nyt ! Toivon sinulla isosti tarrasukkia ja että saat pienen syliin 39 vkon kuluttua :smug::Heartred

Kiitos!:happy:
Oli se kamala kokemus kaikkineen. Kaksi ”oppikirjaraskautta” takana, ekan kolmanneksen ”riskiraja” ihan just ylittymässä... En jotenkaan ollut varautunut yhtään, vaikka tietysti noita alkuraskauden keskenmenoja tapahtuukin. Ikävintä oli tietysti pettymyksen lisäksi se, ettei km tapahtunut spontaanisti, vaan piti lääkkeellisesti tyhjentää.:dead:
Toivottavasti nyt on parempi onni matkassa!:smiley-angelic001

O
Täällä testaillaan taas huomenna, et onko haamu vahvistunut yhtään. Jännittää ihan hirveesti! Toivon niin kovasti, että olis :smiley-angelic001 Mitenhän sitä malttaa tänään edes nukkua. :laughing002 Oireita on ollu huimaus, etova olo, väsymys, jatkuva nälkä ja aivastelu. Saas nähdä, huomenna aamulla oon taas viisaampi. Jotenkin se edellinen kemiallinen vetää mieltä edelleenkin matalaksi.
Onpa outo , mulla on toi jatkuva aivastelu. Pelottavaa et testi nyt johonkin reagoi muut puhdasta negaa ja nyt tolleen.. mä putoon korkealta jos on TAAS joku kemiallinen.

Vahvistumista ja vauvaliimaa <3

O

Onpa outo , mulla on toi jatkuva aivastelu. Pelottavaa et testi nyt johonkin reagoi muut puhdasta negaa ja nyt tolleen.. mä putoon korkealta jos on TAAS joku kemiallinen.

Vahvistumista ja vauvaliimaa :Heartred

Mieskin huomautti mulle, että aivastelen koko ajan. :grin Näitä oireita on kyllä jos jonkinmoisia, että harmittaa jos jää kemialliseksi taas.

Toivon niin, että sunkin viiva vahvistuu ja pieni pysyy matkassa! :Heartred

Sillä mä kysyinkin kuinka näillä digeillä menee kun en tiedä, kun en oo koskaan ennen näillä testaillut, mutta lukenut oon että yleensä 5+2 (ja joillakin jo ennemminkin) on antanut sen 3+.
Ohjeena kuitenkin on että digin viikot +2,eli tuo 2-3 on rv 4-5. Englanninkielisiä foorumeja selasin myös, nii niissä tuo sama digi + 2vk. Mutta myös Suomenkielisiltä löytyi. Mutta löytyi myös että jollaki antanut vielä 5+4 rv 2-3 mutta raskaus eteni normaalisti.
Mutta nähtäväksi jää mihin suuntaan itellä etenee o_O

Mullakin antoi vielä 5+4 muistaakseni ton 2-3 viikkoa, mutta ekan edes vähänkään plussankin sain testiin vasta kun menkat oli kaks päivää myöhässä. Toki mulla on varhaisultra vasta ens viikolla jossa varmistusta, mutta ainakaan ei mitään vuotoja oo ollut niin sinällään luotan että etenee niinkuin pitää :) eli kyllä niissä vaihtelua on, kuten Mamiliksin testit kans osoittaa. Tsemppiä, toivottavasti saat pian sen mieltä rauhoittavan 3+ :)

muoks. Ja mulla siis ekassa raskaudessa näytti 2-3 heti kun menkat oli myöhässä, nyt näytti 1-2 ensin. Eli vaihtelua voi olla myös samalla ihmisellä näköjään :grin

En tiedä mitä ajatella testistä. Hyvin outo olo ku noita tuli pitkän aikaa sitten kun oli kemiallisia.
Nyt vähän jännittää kyllä varsinkin kun kuvanlaatu huononi ja toi on livenä selkeä vaikka valaistus on kuin joulukuusen punavalo.. noh, jos vahvistuu niin vahvistuu..
Mieskin huomautti mulle, että aivastelen koko ajan. :grin Näitä oireita on kyllä jos jonkinmoisia, että harmittaa jos jää kemialliseksi taas.

Toivon niin, että sunkin viiva vahvistuu ja pieni pysyy matkassa! :Heartred

Toivottavasti sulla pysyy paikoillaan ja rutkasti liimaa sitten <3

Kiitos!:happy:
Oli se kamala kokemus kaikkineen. Kaksi ”oppikirjaraskautta” takana, ekan kolmanneksen ”riskiraja” ihan just ylittymässä... En jotenkaan ollut varautunut yhtään, vaikka tietysti noita alkuraskauden keskenmenoja tapahtuukin. Ikävintä oli tietysti pettymyksen lisäksi se, ettei km tapahtunut spontaanisti, vaan piti lääkkeellisesti tyhjentää.:dead:
Toivottavasti nyt on parempi onni matkassa!:smiley-angelic001

Keskenmenot on aina ihan yhtä kauheita, surullisia ja yksinäisiä tapahtumia :sorry::Heartred
Ei niitä toivo kenellekään tapahtuviksi. Eikä niihin ole ikinä valmis. En mäkään ollut lainkaan, vaikka tiesinkin, että niin voi käydä. Myötäeloa sinne, mä niin toivon, että tää olis teille se korjaava kokemus ja kaikki menisi kuten pitääkin :Heartred

Ja meille muillekin tsempit, mä ite tänään jotenkin taas ajauduin vain miettimään, että mitä jos tästä yrittämisestä ei tuu mitään, että jos kaikki menee vaan kesken :sad010 mut ei pitäis tämmösiin syviin vesiin vaipua, vaikka onkin välillä näitä haasteita. Jokainen meistä ajallaan :hug013

Takaisin