Rapumamma
Puuhakas puhuja
Mikä tässä herättää optimismia? ai se että mä aina innokkaana pissailen näihin tikkuihinTossa alle 4 h pidätyksellä sofi 25 herkkä. Ei siinä taida mitään olla vaikka kuin tihrustaa.. No viimeistään la aamuna uus
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mikä tässä herättää optimismia? ai se että mä aina innokkaana pissailen näihin tikkuihinTossa alle 4 h pidätyksellä sofi 25 herkkä. Ei siinä taida mitään olla vaikka kuin tihrustaa.. No viimeistään la aamuna uus
Mutta tälleen rikotun digin liuska tulkinnalla on ainakin vahvistunut, ja ilmeisen lähellä sitä +3 koska se 3+ tulee(ilmeisesti) , ku nuo kaikki on tasavahvoja. (opiskelin vähän englanninkielisiltä foorumeilta tänää )
2 ylimmäistä uusin ja alimmat se viime viikon joka antoi myös 2-3vk
Joo jotain kyllä näkyy! Jospa se siitä vahvistuu, oot maininnut varmaan monta kertaa mutta mikä dpo?Noi muut CB testit on hyviä mut mulla ei. Mä oon nyt sekaisin kierrosta ja tein varuiksi testin jotta voin lääkäriin kertoa ja tietty pikku pidätys ja päiväpissasta ja jotaki tuli mut epäilen että on vain viivanpaikka. Harmittaa että toi testi antaa liian herkästi viivanpaikkaa. Tosin en just edellisiin oo mitään saanut nii ärsyttää vaan. Sori tää purkaus...
Kuva huonossa valossa en lähtenyt vääntää ku heitin pois mut livenä näkyy paremmin tietty
Joo tiedän että näkyy ja se turhauttaa. Sain hymyn kp40 mut uudestaan kp46 ja 47 jonka jälkeen sit lämmöt nousi ja limailin (anteeksi) kuitenkin liki viikon ja oireilin ja ton kp48 merkinnän mukaan ollut jo melko oireeton päivä joten uskon että tuolloin olisi voinut tulla ovulaatiosta se oli mitä olin myös kirjannut.Joo jotain kyllä näkyy! Jospa se siitä vahvistuu, oot maininnut varmaan monta kertaa mutta mikä dpo?
Ei kokemusta tästä testistä, mutta onko plus jos keskellä näkyy pystyviiva? Mä nimittäin näen ainakin sellaisen!Noi muut CB testit on hyviä mut mulla ei. Mä oon nyt sekaisin kierrosta ja tein varuiksi testin jotta voin lääkäriin kertoa ja tietty pikku pidätys ja päiväpissasta ja jotaki tuli mut epäilen että on vain viivanpaikka. Harmittaa että toi testi antaa liian herkästi viivanpaikkaa. Tosin en just edellisiin oo mitään saanut nii ärsyttää vaan. Sori tää purkaus...
Kuva huonossa valossa en lähtenyt vääntää ku heitin pois mut livenä näkyy paremmin tietty
On... Siinä pitää näkyä keskellä pystyviiva.. edelliseen testiin (tehnyt näitä nyt kolme tässä kierrossa kun ollut pitkä kierto taas vaihteeksi) tai testeihin ei ole tullut viivaa minkäänlaista. Tuossa kyllä on viiva ku katsoin kuvia ja rupesin kattoo tarkemmin tota kuvaa just. Jännittää vähän kieltämättä et tuleeko ne menkat vai ei.. :bag:Ei kokemusta tästä testistä, mutta onko plus jos keskellä näkyy pystyviiva? Mä nimittäin näen ainakin sellaisen!
Ihan selkeä plussa! Onnea ja tarrasukkia!
Ja kiitos kaikille onnittelijoille! Toivottavasti liitytte plussanneiden jännittyneeseen, mutta onnelliseen joukkoon. Ja onnea ja tarrasukkia myös uusille plussanneille! Jään tänne notkumaan, en uskalla vielä riemuita. Pelkäsin viimeraskaudessa koko ajan, että voinko muka saada kolme lasta peräkkäin ilman että tulee km välissä... Niin en tiedä voitteko kuvitella tunnetta nyt kun ois ehkä mahdollisuus saattaa lapsi maailmaan neljännen kerran...
Mutta tälleen rikotun digin liuska tulkinnalla on ainakin vahvistunut, ja ilmeisen lähellä sitä +3 koska se 3+ tulee(ilmeisesti) , ku nuo kaikki on tasavahvoja. (opiskelin vähän englanninkielisiltä foorumeilta tänää )
2 ylimmäistä uusin ja alimmat se viime viikon joka antoi myös 2-3vk
Tervetuloa!
Osanotot kkm:sta, en voi edes kuvitella miten kauhealta tuo tuntuu
MUTTA hieno plussa sinulla nyt ! Toivon sinulla isosti tarrasukkia ja että saat pienen syliin 39 vkon kuluttua
Onpa outo , mulla on toi jatkuva aivastelu. Pelottavaa et testi nyt johonkin reagoi muut puhdasta negaa ja nyt tolleen.. mä putoon korkealta jos on TAAS joku kemiallinen.Täällä testaillaan taas huomenna, et onko haamu vahvistunut yhtään. Jännittää ihan hirveesti! Toivon niin kovasti, että olis Mitenhän sitä malttaa tänään edes nukkua. Oireita on ollu huimaus, etova olo, väsymys, jatkuva nälkä ja aivastelu. Saas nähdä, huomenna aamulla oon taas viisaampi. Jotenkin se edellinen kemiallinen vetää mieltä edelleenkin matalaksi.
O
Onpa outo , mulla on toi jatkuva aivastelu. Pelottavaa et testi nyt johonkin reagoi muut puhdasta negaa ja nyt tolleen.. mä putoon korkealta jos on TAAS joku kemiallinen.
Vahvistumista ja vauvaliimaa
Sillä mä kysyinkin kuinka näillä digeillä menee kun en tiedä, kun en oo koskaan ennen näillä testaillut, mutta lukenut oon että yleensä 5+2 (ja joillakin jo ennemminkin) on antanut sen 3+.
Ohjeena kuitenkin on että digin viikot +2,eli tuo 2-3 on rv 4-5. Englanninkielisiä foorumeja selasin myös, nii niissä tuo sama digi + 2vk. Mutta myös Suomenkielisiltä löytyi. Mutta löytyi myös että jollaki antanut vielä 5+4 rv 2-3 mutta raskaus eteni normaalisti.
Mutta nähtäväksi jää mihin suuntaan itellä etenee
Mieskin huomautti mulle, että aivastelen koko ajan. Näitä oireita on kyllä jos jonkinmoisia, että harmittaa jos jää kemialliseksi taas.
Toivon niin, että sunkin viiva vahvistuu ja pieni pysyy matkassa!
Kiitos!
Oli se kamala kokemus kaikkineen. Kaksi ”oppikirjaraskautta” takana, ekan kolmanneksen ”riskiraja” ihan just ylittymässä... En jotenkaan ollut varautunut yhtään, vaikka tietysti noita alkuraskauden keskenmenoja tapahtuukin. Ikävintä oli tietysti pettymyksen lisäksi se, ettei km tapahtunut spontaanisti, vaan piti lääkkeellisesti tyhjentää.
Toivottavasti nyt on parempi onni matkassa!