Raskaaksi 2020

Mulla ollu kyllä ihan hirveitä pms oireita ja riidelty ihan pikkuasioista :laughing002 mieskin sanoi et joko menkat tulos tai jotain muuta kun en voi sietää yhtää mitää pelleilyä tai perseilyä ja kiihdyn nollasta sataan :banghead:eek:lin samanlainen edellisessä raskaudessa. Nyt vaa ootellaa ovista ja sit piinaillaan :hug003
 
Onnea plussanneet ja haamuille vahvistumista!
:Heartred

ON: lämmöt vielä hitusen koholla, 0,1 astetta laski. Kylmiä väreitä oli aamulla mut ihmeen pirteä olo. Rinnat ei niin kipeät mutta pinkeät ja vv holvaa ja liukasta... Kuitenkin nippailu loppunut ja keltavuotoa mikä varmasti kohta muuttuu vuodoksi. Harmi ettei plussaa tullut tästä kierrosta mutta toisaalta ihan hyväkin ehkä. Ainakin pääsee hoitoihin jne
 
Ja 2-3 tarkoittaa rv 4-5. Eli ihan oikein näyttää, vaikka joillain voi olla jo 3+ tuossa rv 5. Mutta logiikan mukaan 3+ pitäisi tulla rv 6 eteenpäin

Mut periaatteessa nyt kun oon rv 5+2, niin oon rv 6( raskausviikko 6= 5+0-5+6). Mut pitää kokeilla loppuviikosta muuttuuko mihin suuntaan.
 
Mulla oli toi 3+ viikkoa testissä jo rv 5+1 kun uteliaisuuttani testasin, mutta yhdessä toisessa ketjussa taas pari muuta olivat saaneet ton tuloksen vasta useampi päivä myöhemmin. Kaipa se voi vaihdella paljon, muistaakseni Clearbluen viitearvot tolle 3+-viikolle oli jotain päälle 1000 hcg.

Muoks. Jaa eikun se kynnys hcg:lle onkin näköjään 2753 tossa 3+-tuloksessa.
 
Heippa!:)
Minäkin ilmoittaudun tänne mukaan. Omaa taustaa: kaksi lasta ennestään ja kolmatta haaveillaan. Kaksi ekaa raskautta ovat alkaneet ja sujuneet helposti. Aloin myös odottaa kolmatta, mutta sain kkm tämän vuoden huhtikuussa (rv 12, mutta sikiön kehitys oli pysähtynyt rv 10). Onneksi alkoi ruskea tiputteluvuoto ja osasin aavistaa, enkä saanut tietoa keskenmenosta seuraavalla viikolla olleessa nt-ultrassa, jonne olisin joutunut koronan takia menemään yksin.:sorry: Yksityisen ultraan sain sentään ottaa miehen mukaan tueksi.


Kierto palautui aika nopeasti ja tällä hetkellä menossa ehkä dpo12. Kk odotan alkavaksi to-pe. Testasin aamulla ja sain ehkä jonkinlaisen plussan? Vai onko tuo edes plussa? Aikaisemmin olen ehkä testannut myöhemmin ja saanut niitä leffaviivoja, niin nyt epäilyttää.:hilarious: Toki mietin sitäkin, että jos tämä onkin kemiallinen tai tuulimuna tai joku muu vastaava. Jotenkin olen niin vähäoireinen, että sekin epäilyttää. Oikeastaan ainoa oire on ihan jäätävä väsymys, joka on jatkunut sen vajaa pari viikkoa. Voisin vaan nukkua ja nukkua. Pistin helteen piikkiin, mutta ei helpota, vaikka säätila muuttui.laughing6
68159AA4-B03C-4BC8-B8C6-1CD13FF1BF40.jpeg
 
Heippa!:)
Minäkin ilmoittaudun tänne mukaan. Omaa taustaa: kaksi lasta ennestään ja kolmatta haaveillaan. Kaksi ekaa raskautta ovat alkaneet ja sujuneet helposti. Aloin myös odottaa kolmatta, mutta sain kkm tämän vuoden huhtikuussa (rv 12, mutta sikiön kehitys oli pysähtynyt rv 10). Onneksi alkoi ruskea tiputteluvuoto ja osasin aavistaa, enkä saanut tietoa keskenmenosta seuraavalla viikolla olleessa nt-ultrassa, jonne olisin joutunut koronan takia menemään yksin.:sorry: Yksityisen ultraan sain sentään ottaa miehen mukaan tueksi.


Kierto palautui aika nopeasti ja tällä hetkellä menossa ehkä dpo12. Kk odotan alkavaksi to-pe. Testasin aamulla ja sain ehkä jonkinlaisen plussan? Vai onko tuo edes plussa? Aikaisemmin olen ehkä testannut myöhemmin ja saanut niitä leffaviivoja, niin nyt epäilyttää.:hilarious: Toki mietin sitäkin, että jos tämä onkin kemiallinen tai tuulimuna tai joku muu vastaava. Jotenkin olen niin vähäoireinen, että sekin epäilyttää. Oikeastaan ainoa oire on ihan jäätävä väsymys, joka on jatkunut sen vajaa pari viikkoa. Voisin vaan nukkua ja nukkua. Pistin helteen piikkiin, mutta ei helpota, vaikka säätila muuttui.laughing6
View attachment 91098


Ihan selkeä plussa! Onnea ja tarrasukkia! ❤️
 
Mut periaatteessa nyt kun oon rv 5+2, niin oon rv 6( raskausviikko 6= 5+0-5+6). Mut pitää kokeilla loppuviikosta muuttuuko mihin suuntaan.
Niin mutta eikö testin mukaan viikko 1 on rv 3+0-3+6 viikko 2 rv 4+, viikko 3 rv 5+ ja viikko 3+ on siis rv 6+0-6+6. Koska hcg ei ala erittyä ennen rv 3, ei viikko lasku lähde vielä ovulaatiosta.
 
Muokattu viimeksi:
Jess oikeen paljon onnea plussanneille! :Heartbigred
Onko muilla plussanneilla jo selviä oireita? Kiitän luojaa että oon tänään ja loppu viikon yksin töissä, sillä tuntuu että laatta lentää ihan just :hilarious: on aika kova närästyskin. Testasin aamulla ja viiva vahvistuu ja testasin huvinkseni myös ovistikullakin kun niitä on jäänyt niin siihen tuli kaksi tosi tummaa viivaa. Oon joskus lukenu että niitäkin voi käyttää rtestinä mutta en pelkästään niihin luottais :grin meillä on kavereiden kanssa tulevana viikonloppuna mökkireissu, jonne tulee vanhoja ystäviä ulkomaita myöten joita en oo nähnyt vuosiin. Ja kerrankin niin että kaikki jättää miehet kotiin:laughing002 en vain tiedä mitä keksin syyksi kun en voi juoda, voi olla aika läpinäkyvää.. Yhdelle heistä oon kertonut että yritetään lasta, niin hän kyllä hoksaa heti... En vain haluaisi kenellekkään vielä kertoa:sad001

Toiveet plussaamisesta nousi todella korkealle kun alkoi vuoden tauon jälkeen tuntumaan närästystä, lisäksi tuikki hieman iskiasta (mulla kun oli poikaraskaus, silloin ainostaan iskias-vaivaa oli) ja lisäksi päätä humautteli, vähän niinkuin huimasi, ja tietysti ajoittainen etominen. Näitä oireita ollut jo ainakin viikon. Millonka siis teet rtestin? :woot:
 
Onnea plussanneille :smiley-bounce016

Mahtavaa Pöllönen et se plussa oli oikea eikä onestepin huijausviivoja :):Heartred
Joku kirjoitti et onesteppien viivanpaikat on olleet värittömiä, niin se varmaan onkin mut ihan värillisiä ja selkeitä viivoja ovat antaneet ilman syytä myös. Mun viime kierron viivaa täällä kans ihmeteltiin et voiko noin selvä punertava viiva olla väärä plussa ja voihan se, ikävä kyllä :sad001

Täällä dpo2 ja tää kierto on kyllä yks niin iso vitsi ettei oo tosikaan enää :wacky::sorry::eek::grin
Ei edes epätoivovarmisteltu eilen kun -tadaa- keskityttiin riitelemään :finger::bored:
Just näin. Ainoa kerta nyt kp6 jälkeen on sit ovisplussapäivänä siittiöillä, jotka oli muhineet neljä vuorokautta ainakin. Ja sen jälkeen muutaman tunnin ikäisillä siittiöillä. Hyvä me! :hilarious::grin:banghead::smiley-angelic002:smiley-angry019:smiley-angelic006
Onneksi oli oikea plussa! Oisin muuten lähettäny testit takaisin tulikiven katkuisen viestin kera ja vaatinut korvauksia turhasta henkisestä kivusta ja tuskasta jonka väärä pos. tulos olisi aiheuttanut menkkojen alkaessa...

Chard, nuo tallettelut voi hyvin riittää. Minä en varma ollut ovulaatiosta, ja näytti osuvan oikeaan aikaan silti, toisella kertaa mieheltä ei ees "turahtanut" kun puuhasteltiin flon ennustaman oviksen aikaan... Eka tallettelu kerta oli siellä kp8 kohdilla.
 
Ja kiitos kaikille onnittelijoille! Toivottavasti liitytte plussanneiden jännittyneeseen, mutta onnelliseen joukkoon. Ja onnea ja tarrasukkia myös uusille plussanneille! :love7Jään tänne notkumaan, en uskalla vielä riemuita. Pelkäsin viimeraskaudessa koko ajan, että voinko muka saada kolme lasta peräkkäin ilman että tulee km välissä... Niin en tiedä voitteko kuvitella tunnetta nyt kun ois ehkä mahdollisuus saattaa lapsi maailmaan neljännen kerran...
 
Toiveet plussaamisesta nousi todella korkealle kun alkoi vuoden tauon jälkeen tuntumaan närästystä, lisäksi tuikki hieman iskiasta (mulla kun oli poikaraskaus, silloin ainostaan iskias-vaivaa oli) ja lisäksi päätä humautteli, vähän niinkuin huimasi, ja tietysti ajoittainen etominen. Näitä oireita ollut jo ainakin viikon. Millonka siis teet rtestin? :woot:
Lauantaina tein ekan pcn johon tuli haamu jo kp 25 (tarkka ovispäivä ei tiedossa, mutta juhannuksen aikaan veikkaisin sen olevan) sen jälkeen paristi tehnyt rfsun herkkiä testejä jotka kivasti vahvistunu. Tilasin eilen myös lisää pc liuskoja :smiley-angelic006 outoa minusta että noin aikaisessa vaiheessa näkyi.. Menkat pitäis alkaa perjantaina ja toivon vain että tämä nyt pysyy kyydissä :smiley-angelic001 mullakin itseasiassa vähän tuota huimausta!
 
Onnea plussanneille ja hirveästi tarrasukkia matkaan :smiley-bounce016 :Heartbigred:Heartbigred

ON: Oon tikuttanut ovista koko kierron ja olojen puolesta sanoisin, että se oli jo, mutta testit on toista mieltä. Ne tummeni hyvin mutta ei kuitenkaan selvää + tullut. Nyt testit on taas haaleempia ja oon ihan ulalla, että mitä tapahtuu. Toivon, että olisi jo ollut niin olisi ainakin tullut hyödynnettyä. Kp17 siis menossa :dontknow
 
Onnea plussanneille ja hirveästi tarrasukkia matkaan :smiley-bounce016 :Heartbigred:Heartbigred

ON: Oon tikuttanut ovista koko kierron ja olojen puolesta sanoisin, että se oli jo, mutta testit on toista mieltä. Ne tummeni hyvin mutta ei kuitenkaan selvää + tullut. Nyt testit on taas haaleempia ja oon ihan ulalla, että mitä tapahtuu. Toivon, että olisi jo ollut niin olisi ainakin tullut hyödynnettyä. Kp17 siis menossa :dontknow
Mähän julistin kolme viikkoa ovista ja lämpöjen mukaan se oli vasta tosi myöhään jos edes ovuloin... Toivottavasti sulla ovis nyt kuitenkin tulee tai oli
 
Hitsit täällä on käyty aktiivista keskustelua, en meinaa millään pysyä perässä, vaikka viimeeksi eilen illalla ketjua selasin :hilarious:

Mutta onnittelut vielä täältäkin plussanneille! :)

Mun piti kommentoida jotain, mut en varmaan enää muista mitä :grin ainakin sitä, et mulla myös keskenmenon myötä muuttui ovulaatiotuntemukset. Siis en ikinä ennen tuntenut yhtään mitään eikä esim. Limoistakaan voinut sanoa juuta tai jaata, mutta nyt kyllä tunnen todella selkeästi kaiken kivuista muihin oireisiin.

Mulla dpo6, täällä oli aika monta samoilla päivillä menijöitä. Monilla myös tosi lupaavan oloisia oireita :)
Itselläni oloja ei oikeestaan enää eilisen jälkeen oo ollut. Eilen siis oli aivan törkeät alavatsan nipristelyt molemmin puolin vuorotellen, veti alas asti, kovastikin. Samoin koko vatsa oli sellanen turvonnut pallo ihan ylävatsasta saakka, en kyennyt syömään, kun vaan näitä hapankorppuja, ja vasta yöllä klo12 vedin sit koko pannullisen liharisottoa :hilarious:
Rinnat myös niin kipeet, et meinasin itkee ja raivota, kun mies yritti ees hipasta niitä :grin
Lisäksi huusin eilen vitutuksissani miehelle kaikesta, mut tänään olo jo ihan ok :grin
Muuten ei oikeestaan oo mitään tuntemuksia, ei vatsassa tai missään. Ehkä vessahätää välillä ja maha toimii tähän aikaan nähden vähän liiankin hyvin ja ilmaa on :playful: väsymystä jonkun verran sekä unettomuutta, mut ne vaivaa mua muutenkin luteaalivaiheessa.

Ai niin ja kun täällä joku kertoi tosta luteaalivaiheesta, niin vaikkei sen pitäis vaihdella niin mulla km jälkeen pidentyi 10 pv luteaali 12 päivään ja sillon kun vasemmalta ovuloin niin luteaali on enemmän heitellyt.. o_O

Meillä menee tässä sopivasti aika muuton suunnittelussa ja asioiden järjestelyssä, niin en kyttää olotilaani. Meinasin, että testaan vasta dpo 12-14, vaikka nuo lääkkeetkin vielä on, kun en jaksa sitä tihrustelua ja toisaalta, jos olisikin kemiallinen niin parempi vaan kun en tiedä siitä, vaikka sen kyllä tuntee. Testiäkään en oo ostanut vielä. Enkä ostakaan ennen kun on menkat myöhässä :)

Joka tapauksessa jännään teidän puolesta, itseni en niinkään :grin
Lähinnä jännittää omalla kohdalla se, alkaako tiputtelu nytkin dpo7 niin kun viimeeksikin :nailbiting:
 
Hitsit täällä on käyty aktiivista keskustelua, en meinaa millään pysyä perässä, vaikka viimeeksi eilen illalla ketjua selasin :hilarious:

Mutta onnittelut vielä täältäkin plussanneille! :)

Mun piti kommentoida jotain, mut en varmaan enää muista mitä :grin ainakin sitä, et mulla myös keskenmenon myötä muuttui ovulaatiotuntemukset. Siis en ikinä ennen tuntenut yhtään mitään eikä esim. Limoistakaan voinut sanoa juuta tai jaata, mutta nyt kyllä tunnen todella selkeästi kaiken kivuista muihin oireisiin.

Mulla dpo6, täällä oli aika monta samoilla päivillä menijöitä. Monilla myös tosi lupaavan oloisia oireita :)
Itselläni oloja ei oikeestaan enää eilisen jälkeen oo ollut. Eilen siis oli aivan törkeät alavatsan nipristelyt molemmin puolin vuorotellen, veti alas asti, kovastikin. Samoin koko vatsa oli sellanen turvonnut pallo ihan ylävatsasta saakka, en kyennyt syömään, kun vaan näitä hapankorppuja, ja vasta yöllä klo12 vedin sit koko pannullisen liharisottoa :hilarious:
Rinnat myös niin kipeet, et meinasin itkee ja raivota, kun mies yritti ees hipasta niitä :grin
Lisäksi huusin eilen vitutuksissani miehelle kaikesta, mut tänään olo jo ihan ok :grin
Muuten ei oikeestaan oo mitään tuntemuksia, ei vatsassa tai missään. Ehkä vessahätää välillä ja maha toimii tähän aikaan nähden vähän liiankin hyvin ja ilmaa on :playful: väsymystä jonkun verran sekä unettomuutta, mut ne vaivaa mua muutenkin luteaalivaiheessa.

Ai niin ja kun täällä joku kertoi tosta luteaalivaiheesta, niin vaikkei sen pitäis vaihdella niin mulla km jälkeen pidentyi 10 pv luteaali 12 päivään ja sillon kun vasemmalta ovuloin niin luteaali on enemmän heitellyt.. o_O

Meillä menee tässä sopivasti aika muuton suunnittelussa ja asioiden järjestelyssä, niin en kyttää olotilaani. Meinasin, että testaan vasta dpo 12-14, vaikka nuo lääkkeetkin vielä on, kun en jaksa sitä tihrustelua ja toisaalta, jos olisikin kemiallinen niin parempi vaan kun en tiedä siitä, vaikka sen kyllä tuntee. Testiäkään en oo ostanut vielä. Enkä ostakaan ennen kun on menkat myöhässä :)

Joka tapauksessa jännään teidän puolesta, itseni en niinkään :grin
Lähinnä jännittää omalla kohdalla se, alkaako tiputtelu nytkin dpo7 niin kun viimeeksikin :nailbiting:

Mäkään en oo koskaan tuntenut ovulaatiota. Enkä kahden synnytyksenkään jälkeen ole oppinut sitä vielä tuntemaan. Tikulle sen kuitenkin sain viime kierrosta, ni väliäkö hällä, kun sellanen selkeesti kuitenkin tapahtuu!

Kiva, että joku muukin muuttaa. Meillä kauhee häslinki muuton kanssa, kun uus kämppä on ihan järkyssä kunnossa vielä ja pitäis olla muuttanut ennen ens kuun puoltaväliä :arghh: Siellä on oikeesti vielä ihan mielettömästi hommaa ja alkaa vähän usko jo loppua :banghead: kuluupa ainakin aika ovista odotellessa, jos ei muuta :biggrin

Kp2 ja huomaa kyllä, et nyt on ihan kunnon menkat. En muistanu yhtään kuinka kipeetä nää tekeekään ja jatkuvan inhottavan olon ja vitutuksen :disgust Onneks ei montaa päivää enää :happy8
 
Tää on niin outoa, kun ei ole mitään hajua oliko ovis eilen, tänään vai vasta muutaman päivän päästä. Toisaalta kiva, kun on yllätys sitten. :happy:

Toivon niin, että nyt tärppäis pysyvästi.
Täällä mökillä ei tule mietittyä omia oireita tai olotiloja.
 
Takaisin
Top