Raskaaksi 2020

Täällä menossa 41kp ja kierrot ollu 10-150kp :( epäily oviksestä ois reilusti jo dpo päiviä ois 27dpo :D no oireita ei minkäänläisia ole ja luulisi edes jotain oireita olevan jos flo:n ja vatsannipistelyihin ois uskominen no vatsannipistelyt voi niin johtua muustakin :( itse en ovulaatiota tunne ei limoja eikä halut nouse oviksen aikaan, jos haluan tietää oviksesta minun kohdalla toimii ovistestit ja 100% ovulastiotestitkään ei tietenkään ole kellään tottakai varminta ultraus. Oletan, että joko ovuloimatonkierto taikka jossain vaiheessa ovulaatio on tullut sen suurempia oireita. Toivon mukaan tämän päivän vatsan vääntely tuo pian tulokset ja päättyy kierto.Jos ei pääty ens ma menessä aion pyytää labra lähetettä prolaktiini labraan viime lääkäri reissulla oli puhetta, että jos uusii pitkä kierto otettaisiin tuo maitorauhashormooni labra.

Täällä luget toissapäivänä lopetettu ku ei plussaa ja nyt ootellaan. Yleensä tässä vaiheessa mul on jo tuhruilu alkanut mut nyt ei .. kakkosel käydessä maha ummella oli ihan kauhea pisto samassa kohdassa ku sillo ku polttava kipu oli ja nää on ainoat kipuilut kierrossa ku muutoin on jos sun mitä tunnetta. Edelleen alavatsan tuntee koko ajan mut ei mitään repimistä tai kipua. Nyt tulee vaan kovasti lugemössöö mist moni puhunut, itsellä aiemmin ollut vetinen vv ja pari riekaletta itse lääkettä. Niin rinnat ei oo arat, verenpaine heitti kunnolla tänään ja sit on ihan hirmuinen jano ihan koko ajan. Nonstop eli kumma kierto. Ihmettelin kyl ettei oo tuhrua edes tullu. Noh, eiköhän se huomenna illalla tuu.

Daniella ONNEA <3

Hei, täällä yks kuumeilija lisää. Meillä kohta kaksivuotias poika ja ruvettiin syksyllä miettimään, josko meille toinenkin mahtuis ja tulinkin syyskuun lopulla alkaneessa kierrossa raskaaksi. Kovin odoteltiin että pääsee jouluna kertomaan suvuille mutta jo alusta asti vaivannut outo fiilis sai vahvistuksensa ja päättyy joulukuussa keskenmenoon. Nyt alkoi tuntua siltä että voisi olla valmiina uuteen yritykseen. :cool14

Täällä sen verran aktiivisuutta että yritän jossain välissä vähän lueskella että ketä kaikkia täällä on ja missä mennään! :)

Just viikonloppuna tikutin oviksen ja nyt sitte perhana vieköön taas ootellaan että jääkö edes matkaan mukaan. :banghead: Hitto kun ei taas pysty aattelemaan mitään muuta.

Meillä aivan sama tilanne muuten mutta oli kkm joka todettiin marraskuun lopussa :sorry:

Täällä on kyllä aktiivista porukkaa ! Joka päivä käyn muutaman kerran katsomassa ja oikeastaan aina on vähintään se yksi uusi viesti tullut, lukenut olen siis jokaisen ja myötäelämässä mukana !:joyful:

täällä kp8... ovista odotellessa. Tuntuu päivät menevän hitaasti tässä asiassa, vaikka muuten päivät ja viikot meneekin vauhdilla :laughing002

Meillä aivan sama tilanne muuten mutta oli kkm joka todettiin marraskuun lopussa :sorry:
täällä kans sama tilanne, mut kesäkuussa alkoi yritys ja joulukuussa tyhjennyslääkkeillä luultu rv11 osoittautui keskeytyneeksi jo hyvin alkumetreillä. kyl se vaisto vain kertoo näistä.
nyt toivon, että dpo 4-6 (en tikuttele).
olen sina tuntenu kiertoni hyvinja ovis on hyvkn selkeä siksi jättäny tikuttelun vielä pois.
pelottaa kyllä sit kun plussaa joskus et ei voi varmaan yhtään olla luottavaisin mielin.

Täällä kp 1 :sad001 tai niin ainakin aavistelen kun vähän alkoi tuhruttamaan, noh ei muuta kun yk 7, täältä tullaan! :mad:
Mitä ovistestejä käytätte, jos tilaatte raskauskeijulta?

Katsotaas nyt että lähteekö vuoto tulemaan vai ei, eilen tuli tuhrua vähän ja nyt ei mitään. Yleensä noin viikko ennen kuukautisia tiputtelee, mutta nyt huomenna pitäisi flown mukaan alkaa.. no olen ainakin jo varautunut että en ole raskautunut. Onnea kaikille plussanneille! :love7

Oliko tein ensimmäinen km?
Meille oli. Varhaisultrassa viikolla 8 todettiin että oli kehitys keskeytyny jo 6+5, eikä ollu sykettä. Odottelin pari viikkoo kotona et lähteekö itekseen ja tulikin sit joskus kymppiviikolla.

On kyllä tosi ikävä ja siitä riittäis juttua mutta ehkäpä täällä haluaa enemmän pysyy kuitenkin sillä positiivisella puolella. :)

Onkos täällä muuten tällä hetkellä aktiivisena kuumeilemassa esikoista toivovia ?? :hello

Täällä kuumeillaan ja yritetään esikoista myös! :rolleyes:

Joskin tää keskenmennyt raskaus sekoitti vähän suunnitelmia, kun ei heti voi jatkaa yritystä :sad001

Nyt vaan on pms oireet niin tapissa, että oon varmaan hulluks tulossa :banghead: v-käyrä korkein valovuosiin, et jos ei kohta ala menkat niin on ihme :grin

Esikoinen toiveissa mut nyt yritys hetkeksi tyssää. Nyt on yleensä tässä vaiheessa jo alkanut tiputella, tulee vaan kauheat määrät valkovuotoa ja sit outoja kuin allergia kohtauksia et huimaa ja sit iho menee ihan punaiseksi kuin sillon ku oli atooppinen ihottuma. Hengästyn, sydän hakkaa ja pulssi on korkeahko. Suussa ei maistu rauta tai metalli. Ihme olo et kaikki ei nyt oo ihan ookoo ja jäätävä ummetus tietty. Tulis vain ne menkat nyt ..

Viivanpaikkaa näyttää sofi, 4 päivää menkkoihin sovelluksen mukaan mutta mähän en tiedä mun virallista kiertoa vielä :bored:

Kuvanlaatu :shifty:

Liitteet

• IMG_20200123_194031.jpg
    IMG_20200123_194031.jpg
    16.6 KB · Katsottu: 249
Jos joku itellä ketuttaa ihan suunnattomasti niin tää oma epäsäännöllinen kierto. Hankala koskaan laskea mitään luotettavasti ja kun kaikkialla vaan käytetään tota 28 päivää niin heittää totuus aina vähintään viikolla. :bored:

Toisaalta kyllä myös ärsyttää kun pittää olla niin malttamaton. Voisin tehdä jo testin vaikka tiedän ettei oo vielä ees kiinnitty jos kiinnittyiskään mutta kun "eihän sitä tiedä kun kierto on heittelevä ja jos onkin sitte osunu aiemmin ja ja ja..." :banghead:

Ja joo tiedän kyllä, aiemmassa viestissä kerroin haluavani keskittyä positiivisuuteen mut se oli hei aamulla. :rolleyes:

Kristamarjut, mulla ennen ekaa lasta kierrot heitteli välillä 20-34 päivää enkä yleensä malttanut olla testaamatta liian aikaisin. Just ennen plussakiertoa me muutettiin Kainuusta Uudellemaalle ja mä olin siinä vaiheessa luovuttanut ihan täysin kun ei sitä plussaa vaan tuntunut tulevan vaikka vuosi oli täynnä. Plussakierrossa en testannut ennen kuin kp 35 ja silloin oli selkeä plussa. Kyllähän mun ois pitänyt huomata se jo siitä väsymyksen määrästä mutta ajattelin vaan että mun kierrot on seonneet lopullisesti.

Mulla oli kaksi viikkoa sitten ihan jäätävät kivut tuolla jossain läntisissä ja mietin johtuuko ne suolistosta vai kohdusta. Ihan yhtäkkiä ne helpotti kylmällä ja Panadolilla. Tänään on taas tuntunut samanlaista kipuilua mutta huomattavasti siedettävämpää. En tiedä yhtään missä nyt mennään kun mulla ei ole menkat alkaneet vielä tytön syntymän jälkeen ja tyttö tulee lauantaina 6 kk. Ainakin on miehen kans tilaisuus käytetty hyväksi ja katsotaan ajan kans miten tässä käy.

rupean olemaan kanssa aika kypsä ja rupeaa varmaan alitajuntakin tekemään mulle ohareita. näin viimeyönä vain pizzoista/pizzerioissa käynneistä unta ja tänään oli sit lähettävä ulos syömään väkisin kun olin saanu esikoisen päikkäreille ja isänsä häntä hoitamaan.
tämä aivan jäätävä monta viikkoa kestävä pizzanhimo oli tuossa keskenmenneessä. tietenkin nyt toivo vain lisääntyy kun tämmöistä samankaltaista tulee.
äsken olin ihan jäässä/kylmiä väreitä joita esikoisesta sekä km oli.
kaupassa yllättäen sain itselleni puhuttua järkeä etten vielä ostele testejä vaan yritän odotella jonkun aikaa (koska kaapissahan ne ei pysy). eihän sitä tiedä kun on eka kierto kkm jälkeen et mitä onkaan luvassa.
oli pakko avautua täällä.

Mulla tulee ihme noita kuumakohtauksii. Ne ei oo niinku kuumii aaltoja vaan iskee hiton kuuma hetkeksi ja oon ihan terve vaikka lämmöt on yli asteen koholla nyt ollu jonkin aikaa. Ylihuomenna teen testin vielä jos ei huomenna ala koska tää on jo outoo. On vissiin kerran ollu et ootin 4 päivää et menkat alko mut se oli terolut. Nyt on kumminkin 200mg lugesteron alateitse ja aiemmin tuli läpi puolella annoksella ennen ku kuuri ehti loppuun. Onkohan mulla mikä. Oikealla puolella taas kerran outo tunne, sinne se keltis muodostuikin ku mä huomasin kipuilua syvällä tuolla ja nyt sitä jonottaa välillä. Kuitenkin vasta kolmas päivä lugejen jälkeen joten huomenna jos ei ala, testi ylihuomenna ja sit jos ei ala jos negaa niin lekuriin

Takaisin