Raskaaksi 2020

Voi elämä :wideyed:
Ovisplussa KP 11.
Tarviiko sanoa et viimeksi on ollu rakkautta kp 6 koska nää helteet ja lapset ja niiden lomavalvomiset ja kuolema lähipiirissä ja ja ja.. enkä tiedä jos päästään tänäänkään hyödyntää mut korkeintaan sit myöhään illalla/yöllä vasta :sorry:
Eipä tartte viritellä korkeita odotuksia ainakaan tästä kierrosta.
View attachment 90963

Riittäähän se jos illallakin touhuatte, ja/tai huomenna! Eikö se varsinainen ovulaatio huomenna tapahdu jos tänään plussa :) Toivoa on!
Osanotot läheisen menetyksestä :Heartred

Tulin tännekkin päivittämään, että edelleen kipuilee nivunen ja nyt jomottelee kovempaa, kun ennen. :sorry: Huomenna meen ostamaan raskaistestin ja kattomaan onko viiva vielä siinä, kun en kestä tätä inhottavaa kipuilua. Mä todella toivon, että ois jo hävinnyt ja tää on vaan jotain jälkijuilintaa...

Kp34 ja nyt odotellaan taaaas kk alkaen.:angelic: eipä ole mtn uutta täällä rintamalla muuten. Vv paksua ja sitä tulee:hilarious: lämmöt kyllä koholla, mutta silti.
Tupareihin meno olisi illalla ja saa ajatukset muualle :cheers

Liitteet

• IMG_20200627_053003.jpg
    IMG_20200627_053003.jpg
    24.9 KB · Katsottu: 158
  • IMG_20200627_070333.jpg
    IMG_20200627_070333.jpg
    19.7 KB · Katsottu: 152
  • IMG_20200627_123342.jpg
    IMG_20200627_123342.jpg
    8.1 KB · Katsottu: 161
Huoh voi olla maha sekaisin ihmislapsella. Mulla on tätä nyt koko kierron aina välillä ja vasta kp48 nousi lämmöt kunnolla eli jospa ne hymyt päivät peräkkäin olikin joku superovis tai kysta tai oon kipee vaan. Täällä on niin paljon tekemistä ettei tiedä mitä tehdä ekana ja väsyttää ihan kauheasti.

Kp34 ja nyt odotellaan taaaas kk alkaen.:angelic: eipä ole mtn uutta täällä rintamalla muuten. Vv paksua ja sitä tulee:hilarious: lämmöt kyllä koholla, mutta silti.
Tupareihin meno olisi illalla ja saa ajatukset muualle :cheers
Mullakin on lämmöt koholla mutta luulen johtuvan tästä helteestä :hungover:... Mulla pitäisi alkaa menkat öbaut keskiviikkona, en kyllä aio testata ja aika varma oon että en edes ovuloinu... Toki jos paljon myöhästyy niin sitten testaan

Mulla olis perjantaina eli eilen pitänyt alkaa sen kp40 hymyn mukaan mut ehkä tulee ensi viikolla kerta se hymyili koko ajan sillon kp46-47 ja sen jälkeen vasta nousi lämmöt. Oireilu loppunut muutoin kuin seinään . Rinnat enää vähän arat ja vv runsas koko ajan...

Riittäähän se jos illallakin touhuatte, ja/tai huomenna! Eikö se varsinainen ovulaatio huomenna tapahdu jos tänään plussa :) Toivoa on!
Osanotot läheisen menetyksestä :Heartred
Kiitos osanotoista :Heartred
Pelottaa siis vaan se että ei päästä hyödyntää tänäänkään illalla. Eilis ilta ja yö meni jo pipariksi kun helteiden takia toinen lapsi valvoi kahteen asti. ja jos missataan tämä ilta niin seuraava mahis on vasta sunnuntai iltana :dontknow

Täällä dpo 7, ja ensimmäinen kierto keskenmenon jälkeen. Ovulaatio tuli n. kp 22, eli viikon myöhässä normaaliin nähden, ja oli kivulias. Kivut ovat jatkuneet ovulaation jälkeenkin, ennen keskenmenoa ei näin ollut.
Tänään paljon valkovuotoa, ei muita oireita. Raskaudessa alkoi huomattava väsymys n. dpo 9, joten kohta sen näkee jos vaikka olisi heti tärpännyt uudestaan, en kyllä usko kun 1. plussaankin meni 8 kk :/

Tunnistaako kukaan luteaalivaiheessa ilmaantuvaa epätoivoa tai ahdistusta? Mulla nyt aika usein tämä vaihe on sellanen mikään ei kiinnosta, mutta nyt uutena on tullut tää merkittävä ahdistus siitä, ettei vaan mikään onnistu. :banghead:
Täällä dpo 3 ja ei mitään muuta mainittavaa. Paitsi todella kipeät finnit kasvoissa ja ummetus. Haluttais vieläkin kyllä, mut eihän tässä kuumuudessa kykene mihinkään vielä moneen tuntiin :hilarious:

Muuten oli taas sellanen turvotusputki päällä, en tiedä yrittääkö nuo hormonit elää tilanteen mukana, mut kivuliaat vuorokaudet oli ja vieläkin vähän yrittää turvotella sormia ja varpaita. Katsellaan, jännittää et alkaako tiputtelu parin pvn päästä :oops:

Täällä dpo9 ja tissit on järkyttävän kipeät! Ei pysty mahalteen olee ollenkaan ja kosketuskin tuntuu pahalle. Myös etovaa oloa on ollu, mut sen laitan tän helteen piikkiin. Tänään hajutkin tuntui jotenkin tosi voimakkailta. Mä niin toivoisin sen kemiallisen jälkeen, että nyt ois tärpännyt. :smiley-angelic001 Menkkojen pitäis alkaa ens perjantaina, yritän olla testaamatta siiheks asti, et menkat on myöhässä... En kyllä tiedä miten maltan. :laughing002 Onko täällä muita jännäämässä mun kanssa? :)

Täällä jännitysviikko edessä. Menkkojen pitäis alkaa aikavälillä 30.6.-4.7. Tänään 8dpo.
Ovis plussa tuli kp 13 ja siitä seuraavana päivänä oli munasarjat kipeinä. Vähän vaihteli, joten en tiedä kummasta ois munasolu irronnut. 6dpo oli menkkamaista jomotusta ja nyt ollut välillä pientä jomotusta ja vihlontaa. Liekkö tärpännyt näin pian (nyt yk2).
Onneksi lupasin itselleni ja miehelleni ettei stressata. Siinä vaiheessa lopetetaan seuraavan kierron suunnittelut, ku plussa tulee testiin. Toivottavasti ensiviikolla :smiley-angelic001

Joku kyseli seniorikuumeilijoista, täällä yks 37v. :dance008Mulla kaksi teiniä ennestään. Nyt 2 keskenmenoa takana, mutta pari vuotta vielä yritetään raskautua. Keskenmenot kertoo, että kropassa vielä jotain tapahtuu.

Toivon kaikille kuumeilijoille tsemppiä, kärsivällisyyttä ja muistakaa elää :happy: (helpommin sanottu kun tehty) :nailbiting:

Tsempit ja voimia sinne myös!
Minä siis 35 enkä ole lllut raskaana tietääkseni koskaan. Tässä kuussa oli niin vahva fiilis, että olisin raskaana, sellainen syvä rauha. Ens ke pitäis menkat alkaa ja nyt jo kyllä alavatsa menkkoja kramppailee :(

Mulla ollut nyt viimeisen vuoden ennen kuukautisia ruskeaa tiputtelua noin 3-5pv ennennkuerron alkua. Onko kellasn kokemusta vastaavasta? Oon lieskellu että olisi normaalia mutta mulla ilmestynyt vasta nyt vuoden sisään.

Tsempit ja voimia sinne myös!
Minä siis 35 enkä ole lllut raskaana tietääkseni koskaan. Tässä kuussa oli niin vahva fiilis, että olisin raskaana, sellainen syvä rauha. Ens ke pitäis menkat alkaa ja nyt jo kyllä alavatsa menkkoja kramppailee :sad001

Mulla ollut nyt viimeisen vuoden ennen kuukautisia ruskeaa tiputtelua noin 3-5pv ennennkuerron alkua. Onko kellasn kokemusta vastaavasta? Oon lieskellu että olisi normaalia mutta mulla ilmestynyt vasta nyt vuoden sisään.

Mulla alkoi tiputtelu keskenmenon myötä ja luteaalivaiheessa juurikin. Mulle lääkäri sanoi, että on mahdollista, että johtuu keltarauhasen vajaatoiminnasta tai puutteesta, mutta että ei kuitenkaan läheskään aina eikä aina myöskään pitäisi estää raskautumista ja, että tiputtelu jossain kohtaa elämää on aika yleistä. Mulla laski estrogeenitasot niin alas, että tiputtelin siksi. Nyt jännitän alkaako taas :facepalm: toki syitä voi olla muitakin, mut useinhan nää on jotain hormoniperäisiä juttuja. :meh:

Dpo3 ja oireetonta kovin. Kuivakkaa on, rinnat vähän turvonneet mutta muuten ei mitään. Mieliala tosin heittää laidasta laitaan ja väsyttää. Hellekin varmaan vaikuttaa kyllä.

Dpo3 ja oireetonta kovin. Kuivakkaa on, rinnat vähän turvonneet mutta muuten ei mitään. Mieliala tosin heittää laidasta laitaan ja väsyttää. Hellekin varmaan vaikuttaa kyllä.

Samoilla päivillä mennään :grin
Tää helle kyllä väsyttää, tuntuu ettei mitenkään päin voi olla :oops:
Mulla on kova ällötys ollut koko illan et ei mitään rajaa. Vatsa on ihan kun pallo, mut todennäkösesti oon syönyt vaan liikaa jäätelöä ja poppareita :grin Normaalia ruokaa ei oo tehnyt edes mieli, varmaan tää kuumuus.

Täällä dpo 7, ja ensimmäinen kierto keskenmenon jälkeen. Ovulaatio tuli n. kp 22, eli viikon myöhässä normaaliin nähden, ja oli kivulias. Kivut ovat jatkuneet ovulaation jälkeenkin, ennen keskenmenoa ei näin ollut.
Tänään paljon valkovuotoa, ei muita oireita. Raskaudessa alkoi huomattava väsymys n. dpo 9, joten kohta sen näkee jos vaikka olisi heti tärpännyt uudestaan, en kyllä usko kun 1. plussaankin meni 8 kk :/
Hei Lilja. Sulla on paremmat mahkut raskautua km jälkeen kuin että et olisi ollut raskaana. Outoa mutta mulla tuli tunne että olet raskaana, kuulostaa spookylta! :nailbiting: mulla oli juuri kipeä ovis km jälkeen ja juuri samaan aikaan km jälkeen kuin sulla+Kova väsymys ja menkkatyyliset juilimiset. Sitten testiin asti oli kipuja ja nyt kohta viikolla 12:wink eli peukut pystyyn! :3some

Täällä dpo9 ja tissit on järkyttävän kipeät! Ei pysty mahalteen olee ollenkaan ja kosketuskin tuntuu pahalle. Myös etovaa oloa on ollu, mut sen laitan tän helteen piikkiin. Tänään hajutkin tuntui jotenkin tosi voimakkailta. Mä niin toivoisin sen kemiallisen jälkeen, että nyt ois tärpännyt. :smiley-angelic001 Menkkojen pitäis alkaa ens perjantaina, yritän olla testaamatta siiheks asti, et menkat on myöhässä... En kyllä tiedä miten maltan. :laughing002 Onko täällä muita jännäämässä mun kanssa? :)
Täällä dpo 8 ja myöskin menkkojen pitäisi alkaa ens perjantaina. Tissit kipeät mutta ne on aina oviksen jälkeen. Sinulla oireet kuullostaa ainakin lupaavalta!

Onnea plussanneille! Ja halit pettyneille:Heartbigred

Kp14 tänään ja ovistestissä tosi haalea viiva vaan, joten näyttäs siltä, että myöhäinen ovis tässäkin kierrossa tiedossa:sad015 oisko mitään kotikonsteja kellään, millä vois yrittää saada luteliaalia pidennettyä? Ja ovista aikaistettua.
Turhauttavaa ensin odotella pitkään ovista ja sit pamahtaakin menkat jo viikon päästä kesken piinailun:banghead:

Mä olen elellyt hiljaiseloa, mut täällä ollaan. Kirjotinkin et vuoto alko 3päivää oletettua aijemmin nyt on menkat kärsitty ja uus kierto alkanut :)

Mulla oli mies juhannuksena mönkkäri onnettomuudessa. Luulin muutamana hetkenä et hän on kuollut, selvisi siis kuitenkin. Joku trauma tosta itselle varmaan jäi kun viikkoa myöhemminkin asia painaa mieltä vielä tosi paljon. Oikeesti onnettomuus paikalle kävellessä kerkesin jo miettiä tosi pitkälle kaikkea, sen varalle et hän ei selviäkkään. Alkuvuodesta, istuin sairaalassa kuopuksen sängyn reunalla ja odotettiin lääkärin kanssa koska hän herää ja mietittiin miksi lapseen ei saa mitään kontaktia. Hän ei edes havahtunut vainkka koitettiin ronskisti herättää. No pienimies ja tuo isompi kunnossa nyt. Alku vuoteen mahtui myös tutun kuolema, sekä tutun rintasyöpä diagnoosi. Sekä tollanen pieni korona aalto mikä meille varmasti on kaikille tuttu. Nyt ton miehen onnettomuuden myötä on kyl stopannut vauva ajatukset. Ollaan ilman ehkäsyä ja katotaan mitä tän kierron aikana tapahtuu. Pääsenkö ajatusteni kanssa parempiin oloihin. Mietin ton onnettomuuden käydessä, et mitä jos oon raskaana ja lapsi ei kerkee nähdä isäänsä koskaan.

Koitan halia noita kolmea kultaa mitkä tässä vieress jo on. Nauttia jokasesta päivästä. Ajan kanssa katon ponnaako haaveet, vai tuleeko vauva sitten kun tulee kuka tietää. Ihania kesäpäiviä kaikille ja plussa tuulia! Rakastakaa ihmsiä ja kertokaa se niille :Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred

Takaisin