No sanoithan sinä!!!!Sanoinko jotain siitä dpo9 dipistä Muahah!
Pessimisti ei pety ja sitä rataa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
No sanoithan sinä!!!!Sanoinko jotain siitä dpo9 dipistä Muahah!
Hetkinen, hetkinen!! Mitääääää ihmettä
View attachment 90839
Pc, vain 1,5h pidätyksellä! Voiko tää olla tottaaaaaaa
Ps. Nyt sitten kamala morkkis, kun join eilen hieman alkoa.. en nyt onneksi kuin ehkä alle puolikkaan 4% breezerin, mutta kuitenkin :arghh:
Hetkinen, hetkinen!! Mitääääää ihmettä
View attachment 90839
Ps. Nyt sitten kamala morkkis, kun join eilen hieman alkoa.. en nyt onneksi kuin ehkä alle puolikkaan 4% breezerin, mutta kuitenkin :arghh:
Ulkopuolelta täältä onnittelen sua onnea ja tarratassuja pienelleHetkinen, hetkinen!! Mitääääää ihmettä
View attachment 90839
Onnea!Elämäni ensimmäinen digi
Voin sanoa että kyllä jännitti, enemmän ku mikään testi. Ku en oo tehnyt maanantain jälkeen testiä, nii en tienny onko vahvistunut. Oireet kun on ollu aika lieviä. Ainaki viikot 2-3 täsmää
Kiitos Heitsu!Ulkopuolelta täältä onnittelen sua onnea ja tarratassuja pienelle
Kovasti onnea! :)Elämäni ensimmäinen digi
Voin sanoa että kyllä jännitti, enemmän ku mikään testi. Ku en oo tehnyt maanantain jälkeen testiä, nii en tienny onko vahvistunut. Oireet kun on ollu aika lieviä. Ainaki viikot 2-3 täsmää
Oho vautsi hienoa kuulla! Mä otin ton macan käyttöön hiljattain, toivottavasti sillä olisi mullekin suotuisa vaikutus pianSpämmään täällä nyt urakalla
Mutta pitääpä vielä todeta, että tällä kertaa otin macan heti käyttöön yrityksen alkaessa, ja plussa pärähti.
Samoin pärähti, silloin kun toista yritettiin, ensimmäisestä maca-kierrosta (yk taisi olla 10).
Tiedä sitten onko oikeasti kyse sen avusta, vai pelkkää sattumaa
Hei onko täällä toinenkin IBS läpipasko!? Ei siis sillä, että se olisi hyvä juttu, mutta jos tietäisit enemmän kuin minä!
Olen siis tyytyväisenä vedellyt Gelsectania tähän kirjaimellisesti paskaan vaivaan ja se onkin auttanut oikein hyvin! Mokomassa kuitenkin lukee:
"Gelsectania ei suositella raskauden tai imetyksen aikana kuin terveydenhoidon henkilökunnan suosituksesta, vaikka sivuvaikutuksia ei tunnetakaan. " Loistavaa...
Ja Imodiumissahan sama juttu, käyttöä ei suositella kuin lääkärin määräyksestä. Aion siis kyllä mennä taas tohtorille jos ja toivottavasti kun pysyvä plussa joskus tulisi
Ajattelin vaan, jos tiedät jo paremmin. Ei tekisi mieli koko raskausaikaa juosta puskien kautta vessojen väliä
Spämmään täällä nyt urakalla
Mutta pitääpä vielä todeta, että tällä kertaa otin macan heti käyttöön yrityksen alkaessa, ja plussa pärähti.
Samoin pärähti, silloin kun toista yritettiin, ensimmäisestä maca-kierrosta (yk taisi olla 10).
Tiedä sitten onko oikeasti kyse sen avusta, vai pelkkää sattumaa
Kiitos! :)Paljon onnea!
Miten ja millaista annosta oot syönyt nyt tota macaa? Koko kierron ajan vai esim. kierron alun ovikseen saakka?
Mulla on ollut nyt greippimehu toista kiertoa käytössä. En tiedä, mutta tuntuu, että limakalvot on tuntuneet vaan aremmilta nyt edelliskierrosta lähtien. En sit tiiä, voi olla ihan sattumaakin. Mietin tota macaa, jos testasi, olisi pulveria kaapissa valmiina.
Mä aion ostaa digin, kunhan kotiudutaan mökiltä. Tein nimittäin eilen ja tänään rfsu:n testin ja niissä yhtäkkiä vain vaalea viiva, vaikka pitäisi näin dpo20 olla vahva viiva. Mutta ilmeisesti muillekin on tullut rfsu:lla vain haaleaa viiva, vaikka muilla testeillä vahvaa. En ole aikaisemmin testannut noilla testeillä vaan Sofilla, mutta ne on loppu. Mutta pelko on persiissä, ettei kaikki ole OkElämäni ensimmäinen digi
Kiitos! :)
Söin kp1 lähtien ja ovikseen saakka. Itse söin kapseleita, kun en kestä sitä makua. Vahvuus 500mg per kapseli ja niitä x3 päivässä.
Mulla muuten oli tuo greippimehu myös ohella käytössä samaiset kp1-ovis :)
Tsemppiä ja toivottavasti sinulla pian tärppää!