Raskaaksi 2020

Hetkinen, hetkinen!! Mitääääää ihmettä :eek:

View attachment 90839

Pc, vain 1,5h pidätyksellä! Voiko tää olla tottaaaaaaa:woot:

Ps. Nyt sitten kamala morkkis, kun join eilen hieman alkoa.. en nyt onneksi kuin ehkä alle puolikkaan 4% breezerin, mutta kuitenkin :arghh:

Ihan mahtavaa! Niin selkeä viiva ettei voi enää erehtyä, toivotaan kyydissä pysymistä :happy093.

Elämäni ensimmäinen digi :Heartred
Voin sanoa että kyllä jännitti, enemmän ku mikään testi. Ku en oo tehnyt maanantain jälkeen testiä, nii en tienny onko vahvistunut. Oireet kun on ollu aika lieviä. Ainaki viikot 2-3 täsmää :rolleyes:

Liitteet

• IMG_20200624_101641.jpg
    IMG_20200624_101641.jpg
    24.3 KB · Katsottu: 159
Dpo13. Apteekin omaan testiin tikutettu ja usko tätppäämiseen kasvaa. Pe pitäisi kk alkaa

Liitteet

• IMG_20200624_105953.jpg
    IMG_20200624_105953.jpg
    14.3 KB · Katsottu: 240
  • IMG_20200624_110606.jpg
    IMG_20200624_110606.jpg
    13.7 KB · Katsottu: 254
Voin sanoa että kyllä jännitti, enemmän ku mikään testi. Ku en oo tehnyt maanantain jälkeen testiä, nii en tienny onko vahvistunut. Oireet kun on ollu aika lieviä. Ainaki viikot 2-3 täsmää :rolleyes:
Kovasti onnea! :)

Spämmään täällä nyt urakalla :hilarious:

Mutta pitääpä vielä todeta, että tällä kertaa otin macan heti käyttöön yrityksen alkaessa, ja plussa pärähti.
Samoin pärähti, silloin kun toista yritettiin, ensimmäisestä maca-kierrosta (yk taisi olla 10o_O).
Tiedä sitten onko oikeasti kyse sen avusta, vai pelkkää sattumaa :grin

Mutta pitääpä vielä todeta, että tällä kertaa otin macan heti käyttöön yrityksen alkaessa, ja plussa pärähti.
Samoin pärähti, silloin kun toista yritettiin, ensimmäisestä maca-kierrosta (yk taisi olla 10o_O).
Oho vautsi hienoa kuulla! Mä otin ton macan käyttöön hiljattain, toivottavasti sillä olisi mullekin suotuisa vaikutus pian :smiley-angelic001

Hei onko täällä toinenkin IBS läpipasko!? :woot: Ei siis sillä, että se olisi hyvä juttu, mutta jos tietäisit enemmän kuin minä!

Olen siis tyytyväisenä vedellyt Gelsectania tähän kirjaimellisesti paskaan vaivaan ja se onkin auttanut oikein hyvin! Mokomassa kuitenkin lukee:
"Gelsectania ei suositella raskauden tai imetyksen aikana kuin terveydenhoidon henkilökunnan suosituksesta, vaikka sivuvaikutuksia ei tunnetakaan. " Loistavaa... :shifty:

Ja Imodiumissahan sama juttu, käyttöä ei suositella kuin lääkärin määräyksestä. Aion siis kyllä mennä taas tohtorille jos ja toivottavasti kun pysyvä plussa joskus tulisi :sorry:

Ajattelin vaan, jos tiedät jo paremmin. Ei tekisi mieli koko raskausaikaa juosta puskien kautta vessojen väliä :lurking:

Terve, täälä ollaan! En oo syöny tähän kuin yhden hetken lääkkeitä. söin sellasia kuin Alflorex ja sitten I say: Turvotus ja IBS-oireet. En tiiä voiko niitä käyttää raskauden aikana, kun en oo hetkeen käyttänyt.

Mulla tää on ruokavaliohoitoinen enimmäkseen ja saan sen pidettyä sillä hyvänä, nyt oli liian hyvä jakso ja söin kaikkea mitä halusin ja se kostautui, kun vedin grillistä kaikkea. Pitää kans jutella neuvolassa että mitä lääkkeitä vois sit käyttää kun tulee kohtaus.

Paljon onnea! :cheers

Miten ja millaista annosta oot syönyt nyt tota macaa? Koko kierron ajan vai esim. kierron alun ovikseen saakka?

Mulla on ollut nyt greippimehu toista kiertoa käytössä. En tiedä, mutta tuntuu, että limakalvot on tuntuneet vaan aremmilta nyt edelliskierrosta lähtien. :think005 En sit tiiä, voi olla ihan sattumaakin. Mietin tota macaa, jos testasi, olisi pulveria kaapissa valmiina.

Paljon onnea! :cheers

Miten ja millaista annosta oot syönyt nyt tota macaa? Koko kierron ajan vai esim. kierron alun ovikseen saakka?

Mulla on ollut nyt greippimehu toista kiertoa käytössä. En tiedä, mutta tuntuu, että limakalvot on tuntuneet vaan aremmilta nyt edelliskierrosta lähtien. :think005 En sit tiiä, voi olla ihan sattumaakin. Mietin tota macaa, jos testasi, olisi pulveria kaapissa valmiina.
Kiitos! :)

Söin kp1 lähtien ja ovikseen saakka. Itse söin kapseleita, kun en kestä sitä makua. Vahvuus 500mg per kapseli ja niitä x3 päivässä.
Mulla muuten oli tuo greippimehu myös ohella käytössä samaiset kp1-ovis :)

Tsemppiä ja toivottavasti sinulla pian tärppää!

Mä aion ostaa digin, kunhan kotiudutaan mökiltä. Tein nimittäin eilen ja tänään rfsu:n testin ja niissä yhtäkkiä vain vaalea viiva, vaikka pitäisi näin dpo20 olla vahva viiva. Mutta ilmeisesti muillekin on tullut rfsu:lla vain haaleaa viiva, vaikka muilla testeillä vahvaa. En ole aikaisemmin testannut noilla testeillä vaan Sofilla, mutta ne on loppu. Mutta pelko on persiissä, ettei kaikki ole Ok

Kiitos! :)

Söin kp1 lähtien ja ovikseen saakka. Itse söin kapseleita, kun en kestä sitä makua. Vahvuus 500mg per kapseli ja niitä x3 päivässä.
Mulla muuten oli tuo greippimehu myös ohella käytössä samaiset kp1-ovis :)

Tsemppiä ja toivottavasti sinulla pian tärppää!

Kiitos! Joo tuo pulveri on äklöä. :grin

Meillä mies syö maca, l-arginiini ja joku muu tollanen vitamiini..

Itse syön ubikinon, maca ja B-Complex vitamiinit. Helokkiöljykspselit myös... Eipä tässä mun kohdalla tunnu olevan tehoa mut joillakin auttaa hyvinkin.

Itse olen huomannut että on virkeänä enemmän ja jaksaa touhuta kun oon vitamiineja syönyt. D vitskut mulla oli mut ei enää ku se tulee täällä ihan auringossa mut talvet syön 100mikrogrammaa päivässä. Magnesium joskus iltaisin. Mietin että aloitan taas kp1-ovis myo-inositol valmisteen jos se auttaa ovulaatioon

Takaisin