Raskaaksi 2020

Sunnuntaina pitäis alkaa menkat ja oon tehny rfsun herkkiä tiistaina ja keskiviikkona johon trvi suurennuslasia jotta viiva erotti. :laughing021Tänään ajattelin kokeilla pregcheckin liuskaa joka ei edes ole herkkä ja tässä kuva! Näyttää harmaalta toi viiva mutta se on vaaleenpunanen! Testiajan sisllä tullu :excited001

Liitteet

• IMG_20200625_040826.jpg
    IMG_20200625_040826.jpg
    13.3 KB · Katsottu: 279
Wau onnea Mooncake!! :love017 Ihan selvä punanen viiva! Voi kun tässä plussien imussa itekin plussaisi, ja kaikki muutkin ketjun kuumeilijat :smiley-bounce013 onko laskettuaika maaliskuulla?

Joo oon vähän tutkinu jo valmiiks just jos/kun tärppäis ni maaliskuun alkuun menis laskettuaika :) Pakko vielä laittaa onnittelut kaikille plussanneille ja kestoliimoja! Ja muille imua plussa aaltoon! :cool05:dance011Pakko toki huomenna ja sunnuntaina testaa vielä että sais kunnon viivan. :happy093

Oon yövuorossa just, ja raskaus vaan mielessä :angelic: siis tilasin raskaustestejä muutaman, että pääsen sitten niiden tultua testaamaan. Oireita keksin taas vaikka mitä, uusimpana närästys josta olen kovasti kärsinyt kaikissa kolmessa raskaudessani! Voi voi kun minä putoan korkealta kohta, päistikkaa! :dead:

Sunnuntaina pitäis alkaa menkat ja oon tehny rfsun herkkiä tiistaina ja keskiviikkona johon trvi suurennuslasia jotta viiva erotti. :laughing021Tänään ajattelin kokeilla pregcheckin liuskaa joka ei edes ole herkkä ja tässä kuva! Näyttää harmaalta toi viiva mutta se on vaaleenpunanen! Testiajan sisllä tullu :excited001

Oi onnea :love7

Täällä vain haamuillaan:wacky: jospa vkloppuna jtn... Mutta ei tää yllätä sinänsä, kun esikoisesta alkoi kk jälkeen vasta viiva näkymään. Mielen välillä valtaa epätoivo jos ei kuitenkaan, mutta ei sille mtn sitten voi

Liitteet

• IMG_20200625_062026.jpg
    IMG_20200625_062026.jpg
    25.5 KB · Katsottu: 256
Jeeeee! Onnea! :happy093

Luinkin tuosta, että maaliskuisiin käy tie. Samoin minulla! :)

Ps. Prehcheck on mun luottotesti ja näyttää kyllä plussaa ajoissa verrattuna esim. Onestepiin:grin

Pahoittelut, mutta pari aamua joudutte kestämään näitä mun kuvia :hilarious:

Melko hyvin jo vahvistumista viivassa! Ovistestiinkin tasavahvat. Dpo13, eilisestä jatkunut päänsärky ja hieman etovaa oloa.

20200625_064341.jpg

Onnea @Vaiana , @Mooncake ja @Alloha !! vahvistumisia ja tarrasukkia! ja plussa-aalto liikkeelle taas :Heartred:wav

Nyt oli kyllä sellainen veitsenvääntö tässä illalla vajaan tunnin ajan vasemmalla munasarjoissa, että kyllä ihmettelen jos ei ollu ovis o_O lämpöjä odotellessa...
ON: kyllä tänään kp15 lämmöt nousikin jo 36,7 (edellisen päivän 36,0), huomenna jos on edelleen koholla niin se on sitten aika selkee homma ja puuhailutauon paikka :joyful: (ja toki jos lämpö laskee takaisin niin vielä jatkuu :sex). ovia ennustaa menkkoja 8.7. eli jos sinne 11.7. viikonloppuun asti malttais olla testaamatta. riippuen tietty oireista :pompus: toivon kyllä että alkava kesäloma sais mielen vähän muualle :happy:

Lisää plussia, ihanaa :blob6:blob7:blob3

Täällä kp9 ja voi elämä tätä hellettä. Ei paljon huvita vällyissä pyöriä kun on heti ihan hikimärkänä ja tulee vaan tuskaisen kuuma. Ollaan vielä "jumissa" tässä kuumemmassa asunnossa sunnuntaihin asti. Su olis kp 12 ja silloin oon aiemmin saanu ekat tasavahvat viivat ovistestiin ja ovis on ollut kp 13-14, joten elättelen toiveita, että ovis ei paukkaa paikalle ainakaan etuajassa, että ehditään viileämpään kämppään ja alkaa taas puuhailutkin maistua :biggrin:angelic::smiley-angelic001:devil10

Ihanaa onnea plussista! :hello2

Mä oon muutaman päivän Chardia edellä kierrossa, eli kp11. Eilen aloitin ovistestailun ja toistaiseksi ei ole tullut vilkkuvaakaan hymiötä. Edellisissä kahdessa kierrossa oon saanut vilkkuvan jo kp10. Mutta veikkaan, että tää johtuu nyt siitä, että oon aiemmissa kierroissa aloittanut päivää aiemmin testaamaan, eli ehkä nyt tässä kierrossa se lähtötaso hormoneille on asetettu kp10 ja edellisissä kp9. o_O Oon käsittänyt, että nää digit mittaa eka sen lähtötason, ja sitten tarkkailee näiden hormonitasojen nousua.

Voi tietysti olla, että nyt tulee vähän pidempi kiertokin, tai sitten vilkkuvia päiviä tulee hieman vähemmän. Katsotaan. :) Keskivertokierrossa ovis on ollut noin kp16, eli on tässä vielä siihenkin monta päivää aikaa.

Kesäloma lähenee, en malta odottaa. Pääosin ollaan kotona vaan, mutta varattiin myös mökki muutamaksi päiväksi. Helpottaa varmasti piinapäivien oloa, kun on tommosta ekstratekemistä juuri silloin. :woot:

Täällä kirjoittelee uusi käyttäjä!
Sain tammikuussa keskenmenon alkuraskaudessa ja nyt on tämän vuoden puolella yritetty raskautua 4 kierron verran. Vielä ei ole tärpännyt ja tämänkään kuun toiveet ei ole korkealla. Oviksen tikutin 14pvä Ja kuukautiset pitäisi oletettavasti alkaa ensi maanantaina. Eilisestä alkaen on kyllä ollut etovaa oloa ja pienen pientä nipristelyä alavatsassa sekä muutama päivä sitten tuli rusehtavaa vuotoa vähän. Raskaustestit näyttäneet negaa. Ehkä keho vaan valmistautuu kuukautisiin.
Miten voikaan ihminen olla malttamaton ja tuntuu että kuukaudet vaan kuluu eikä mitään tapahdu! :(

Jeeeee! Onnea! :happy093

Luinkin tuosta, että maaliskuisiin käy tie. Samoin minulla! :)

Ps. Prehcheck on mun luottotesti ja näyttää kyllä plussaa ajoissa verrattuna esim. Onestepiin:grin

Saman merkin ovis testit oli myös mulle parhaita miks en heti vaan ostanu näitä :laughing021 Jee siellä toivottavasti tavataan ja pysytään! :hello2

Onneksi olkoon plussanneille! Ehin olla yhden päivän mökillä ilman foorumia, niin tilanteet jo muuttunu. :happy::Heartred

Päätin nyt että vielä kerran testaan ennen maanantaita ja siellä se todella haalea viiva on. Maanantaina tulee tuomio sitten
ja kerron miten jatkossa käy. Sillä välin otan rennosti, koska kipuja ei ole niin en usko kohdun ulkoiseen. :hello2 Kestää vaan että Hcg laskee...

Onnea plussanneet! <3

Rapumamma mä oireilen ovulaatiosta noin tujusti. On siis tosi huono olo ja rinnat kipeet ja ellottaa jne jne. Eli kkm jälkeen alkoi ja ihan sairaat nippailut.

Mä tässä mietin et kohta aukeaa hanat mut ihmettelen miksi se Digi hymyili niin monesti. Eka kp15 vissiin ja sit kp40 ja kp46&47 ja sen jälkeen lakkasi hymy. Toki limat jatkui enemmän ja vähemmän sinne ja nyt vasta kolmena aamuna ollut al 36,8-37,1 eli bbt käyrä on ihan normin näköinen loppukierrossa mulla. Mitä tästä voi päätellä, anovulatorinen tai sitten irrotti myöhään josta oireet kaikki. Vielä ei ole vuotoa mutta sen verran juilii että. Ja alaselkä on hiton kipee ja oikea puoli ja nyt on sukkapuikkotuikkasui joka suuntaan.

Kp52 / dpo mikälie

Vaihdoin nimimerkin ja kuvan, ku hätäpäissäni aikasemmin keksin sen (tytsi22) :grin
Testasin one stepin herkällä aamulla (dpo10) ja ihan puhdas nega tuli :sorry: onhan tässä vielä aikaa, mutta usko horjuu tärppiin. Tää on vasta eka kierto, nii pitäs laittaa vaa jäitä hattuun :smiley-ashamed005

Onnea @Mooncake plussasta! Mikä dpo sulla olikaan meneillään? Sori, jos luki jo jossain :biggrin

Ihanaa onnea plussista :smiley-bounce016

Jääkö tänne kohta enää ketään kun kaikki siirtyy toisaalle :laughing002

Täällä kp12 ehkä, vähän hankala laskea, kun oli se keskenmeno. Ovistestit ruvennut selkeesti tummenemaan, toivottavasti ei km hirveesti kiertoa sotke ja se ovis oikeesti tulee. Ollaan talleteltu joka päivä ja mies alkaa pikkuhiljaa olla jo ihan loppu :laughing021 mua tää lisääntynyt seksin määrä ei haittaa tippaakaan, päinvastoin :love7

Takaisin