Raskaaksi 2020

Tais eilinen haamu olla vaan joku maanantaikappale, tänäaamuna oli puhdas nega :) Eikä siis haittaa yhtään, nyt on vasta kp22 menossa niin en uskoiskaan että tikussa näkyis vielä yhtään mitään, vaikka raskaana olisinkin. Ennen esikoista kierrot oli 28-32 päivää, jos ei siitä kauheesti oo muuttunu niin vielä on tosi aikasta :woot: Testaillaan sit kun menkat jää pois :angelic:

Tuloshan ei ole luotettava kun meni vähän reilu 10 min että katsoin tän. Näkeekö mun silmät toisenkin viivan vai oonko mä vielä unessa? Koskaan ei tuohon testiin oo aiemmin tullu edes viivanpaikkaa vaan aina on ollu ihan blanco tai selkeä toinen viiva. Ja livenä on niin selkeä ettei tarvi väännellä ja käännellä testiä mitenkään.

Kyllä tuossa jotain näkyy!

Kiitos kaikille tsempeistä, ootte aivan ihania!

PogoMamma mäkin näen haamun!

Täällä: Eli tänä aamuna viiva oli olematon ja ehkä näki jotain jos oikein tihrusti eli itekseen Hcg on ruennu laskeen.
Toisaalta hyvä näin, sillä nyt voin mennä mökille ilman stressiä. Mies oli silmin nähden pettynyt, kun haluaisi vauvan mutta sanoi lopulta, että näin on parempi. Molemmat lähdetään nyt optimistisena uuteen kiertoon. :love7

Ei tuo toinen viiva tuosta mihinkään häviä vaikka miten yrittäisin käännellä testiä. Näkyy vaan entistä paremmin. Mulla meni pasmat ihan sekaisin ja työnteosta ei tule yhtään mitään. Ja miehellehän tästä ei ole kerrottu kun on matkalla 500 km päästä mun kotoa yksin lasten kans kohti kotia. Täytyy tänään käydä hankkimassa vielä pari herkkää testiä ja testata niillä niin monta kertaa että varmasti uskoo.

Mä en edes ole onnistunut tikuilla bongaamaan ovista mutta kai sellainen on tapahtunut jos kerran testi näyttää tuollaista ja se oikeasti on plussa eikä mikään muu. Jos ovis oli mun laskujen mukaan sinä päivänä kun O testi oli lähes blanco niin nyt ois dpo 10 eli aikaista on vielä testata.

Pogomamma, mä sain viime kierrossa vastaavanlaisen cbn early testiin 5-6 päivää ennen menkkojen alkua. Vaikea sanoa tarkoittiko mun kohdalla jotain vai ei, mut pidän peukkuja et sulla alkaa viiva vahvistua ja näkyä myös muilla testeillä :happy::hello2

Tuloshan ei ole luotettava kun meni vähän reilu 10 min että katsoin tän. Näkeekö mun silmät toisenkin viivan vai oonko mä vielä unessa? Koskaan ei tuohon testiin oo aiemmin tullu edes viivanpaikkaa vaan aina on ollu ihan blanco tai selkeä toinen viiva. Ja livenä on niin selkeä ettei tarvi väännellä ja käännellä testiä mitenkään.

Hyvin näkyy toinen viiva kirkkaassakin säässä

PogoMamma näkyy, mulla toi testi antanut monta turhaa viivaa mutta myös ihan oikean ja toivottavasti toi on semmonen kunnon viiva, näen kyllä sen minäkin :)

Mää testasin kaks vuotta sitten dpo8 plussan pc liuskalla ja se on 25miu eli minusta ei edes kannata hankkia kalliita "herkkiä" testejä kun silloin oli samana päivänä hcg 12 veritestillä niin se pc kyllä on oikeesti tosi herkkä:)

Täällä kuumeillaan toista lasta ja ollaan menty tjot jo jonkin aikaa. Ehkä pitäisi alkaa tikuttelee ovista kun ei näköjää muuten tärppää..

Ovistesti kp7, tää on mun haalein viiva mitä yleensä näiden testailujen aikana saan :grin mut plussa on kyllä ollut sit selkeästi kontrollia tummempi ja tulee todella nopeesti tikkuun. Voitte kuvitella miten pihalla olin viivojen värisävyjen kans ekalla tikuttelukierrolla kun oli tommosta tai viittä vaille tasavahvaa koko ajan, kunnes sit tuli se plussa :pompus:

IMG_20200623_095614.jpg

Mää testasin kaks vuotta sitten dpo8 plussan pc liuskalla ja se on 25miu eli minusta ei edes kannata hankkia kalliita "herkkiä" testejä kun silloin oli samana päivänä hcg 12 veritestillä niin se pc kyllä on oikeesti tosi herkkä:)

Täällä kuumeillaan toista lasta ja ollaan menty tjot jo jonkin aikaa. Ehkä pitäisi alkaa tikuttelee ovista kun ei näköjää muuten tärppää..
Mulla kans pc näytti paremmin kuin ne herkät testit :D Eikä tule viivanpaikkoja.

Mulla ei ole pc liuskoja niin en voi niillä testata. Ajattelin käydä ostamassa Predictorin jos se ois toimiva ja varma testi.

Eihän tässä muuten mitään ois mutta mulla on pari lääkitystä mitkä pitäis tarkistaa raskauden aikana. Ja mulla on torstaina aika kirurgille jos mulle tehtäis vähän isompi operaatio niin sitä ennen ois hyvä tietää mahdollisesta raskaudesta.

Mulla ei ole pc liuskoja niin en voi niillä testata. Ajattelin käydä ostamassa Predictorin jos se ois toimiva ja varma testi.

Eihän tässä muuten mitään ois mutta mulla on pari lääkitystä mitkä pitäis tarkistaa raskauden aikana. Ja mulla on torstaina aika kirurgille jos mulle tehtäis vähän isompi operaatio niin sitä ennen ois hyvä tietää mahdollisesta raskaudesta.
Toivottavasti vahvistuu tuosta! Mulla siis itselläni kyseinen testi antanut ohuen toisen sinisen viivan loppukierrossa mut menkat tullut kuitenkin ja muut testit negaa ja sit ku oli kemiallinen tai tällainen niin oli sitten kapea mut tumma viiva ja hcg oli myöhemmin siitä 60. Joten toivon mukaan sulla ei turhaa haamulaista tuu :)

Meniköhän tämä kierto hukkaan, tänään kp27 ja tuli pyyhittäessä pikkusen rusehtavaa vuotoa. Menkkoja en odottanut saapuvaksi kuin aikaisintaan perjantaina. Viime kierto oli 34. Jonka mukaan ovista aloin tikuttekemaan.. jos kierto jäikin näin lyhyeksi niin ovis voinutkin tulla paljon aiemmin. :confused: on tämä vaikiaa. Ei kyllä ole yhtään menkkaoloja edes mitä normaalisti on.. tuli ihan puskista tuo rusehtava lima..

Muokattu viimeksi:
Pingviiniemo :3some, tsemppiä:Heartred

Pogomamma, toivotaan että viiva vahvistuu!!

Soittelin viime viikolla neuvolaan hcg arvosta ja lääkäriä konsultoitu. Olisi hyvä tässä vaiheessa ultrata, kun tyhjennyksestä jo reilu 2 kk, ettei siellä mitään jämiä ole. Oireeton olen ollut eikä kuukautisiakaan ole vielä tullut. Ensi viikolle varattu ultra-aika, sit näkee mikä tilanne :smiley-angelic001

Mietin jo kehtaanko enää päivittää tänne, mutta tuskin se ketään haittaa...
Sitkeästi yrittää Hcg rimpuilla, koska tän aamun lähes nega, muuttui taas haaleaksi plussaksi.
En ole ikinä kuullu tämmösestä, että eka Hcg laksee ja sitten nousee ja taas laskee ja sitten nousee.
Uskon kyllä, että lähtee lopulta laskuun, mutta on kyllä sitkeästi ylhäällä ajatellen että tää on kemiallinen.
Muistelin, että jollakin muullakin oli sitkeä kemiallinen ja taisi plussata melkeen heti kun Hcg laski. :bookworm:

Random avautumista: minkä takia sitä on 10 vuotta elämästään käyttänyt kaikenkarvaisten ehkäisyjen käyttämiseen ja ehkäisyn pettämisen pelkäämiseen?

Ja nyt kun on raskaus toiveessa, ja "strategisesti" jätetty ehkäisy pois niin että tulisi kevätvauva 2021, ei lopputulemaa voi mitenkään ennustaa eikä mikään ole varmaa. On tämä elämä hassua.. :grin

Moikka! En pääse kirjautumaan koska en muista enää mitään tietoja..

Mutta mutta,tää on sarjassa olen vähän epätoivoinen:joyful:
Osaako joku kertoa kokemuksesta että jos vääntää raskaustesti kuvan Negatiiviksi niin näkyykö viivanpaikka siinä myös? Siis samanvärisenä kuin kontrolli viiva.
Vai voisiko olla pieni toivo haamusta?:bored:

Dpo12.aamupäivällä toisesta pisusta yikutettu one step herkkä.
Haaleaa toinen viiva tulee, että vaikea kuvaa saada

Liitteet

• IMG_20200623_133159.jpg
    IMG_20200623_133159.jpg
    13.5 KB · Katsottu: 178
  • IMG_20200623_133125.jpg
    IMG_20200623_133125.jpg
    10.8 KB · Katsottu: 168
Takaisin