^ no mun mielestä kyllä näkyy ja olen ihan viivasokea yleensä!
Samaa mieltä. Kyllä näkyy sinertävä viiva!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
^ no mun mielestä kyllä näkyy ja olen ihan viivasokea yleensä!
Tuloshan ei ole luotettava kun meni vähän reilu 10 min että katsoin tän. Näkeekö mun silmät toisenkin viivan vai oonko mä vielä unessa? Koskaan ei tuohon testiin oo aiemmin tullu edes viivanpaikkaa vaan aina on ollu ihan blanco tai selkeä toinen viiva. Ja livenä on niin selkeä ettei tarvi väännellä ja käännellä testiä mitenkään.
Tuloshan ei ole luotettava kun meni vähän reilu 10 min että katsoin tän. Näkeekö mun silmät toisenkin viivan vai oonko mä vielä unessa? Koskaan ei tuohon testiin oo aiemmin tullu edes viivanpaikkaa vaan aina on ollu ihan blanco tai selkeä toinen viiva. Ja livenä on niin selkeä ettei tarvi väännellä ja käännellä testiä mitenkään.
Mulla kans pc näytti paremmin kuin ne herkät testit :D Eikä tule viivanpaikkoja.Mää testasin kaks vuotta sitten dpo8 plussan pc liuskalla ja se on 25miu eli minusta ei edes kannata hankkia kalliita "herkkiä" testejä kun silloin oli samana päivänä hcg 12 veritestillä niin se pc kyllä on oikeesti tosi herkkä:)
Täällä kuumeillaan toista lasta ja ollaan menty tjot jo jonkin aikaa. Ehkä pitäisi alkaa tikuttelee ovista kun ei näköjää muuten tärppää..
Toivottavasti vahvistuu tuosta! Mulla siis itselläni kyseinen testi antanut ohuen toisen sinisen viivan loppukierrossa mut menkat tullut kuitenkin ja muut testit negaa ja sit ku oli kemiallinen tai tällainen niin oli sitten kapea mut tumma viiva ja hcg oli myöhemmin siitä 60. Joten toivon mukaan sulla ei turhaa haamulaista tuu :)Mulla ei ole pc liuskoja niin en voi niillä testata. Ajattelin käydä ostamassa Predictorin jos se ois toimiva ja varma testi.
Eihän tässä muuten mitään ois mutta mulla on pari lääkitystä mitkä pitäis tarkistaa raskauden aikana. Ja mulla on torstaina aika kirurgille jos mulle tehtäis vähän isompi operaatio niin sitä ennen ois hyvä tietää mahdollisesta raskaudesta.