Raskaaksi 2020

Dpo11. Pe pitäisi kk alkaa, jännittävää:woot: oireet olleet oikeastaan koko vklopun olleet kolotukset nivusissa ja alavatsalla. Välillä alaselkä väsähtänyt, että kolottaa:grin vv paksumpaa ja sitä tulee, että välillä mietin mitä holahti. Toivottavasti tänään postipatella paketti meille..
Kk laskettuna 3+5 tänään jos on tärpännyt:bookworm:

Liitteet

• IMG_20200622_075536.jpg
    IMG_20200622_075536.jpg
    24.7 KB · Katsottu: 218
Soitin neuvolaan ja siellä oli mukava hoitaja vastassa. Sanoi, että kuullostaa joko kemialliselta raskaudelta tai sitten on valekuukautiset ja olen oikeasti raskaana. Kohdun-ulkoisesta ei puhunut, vaikka sanoin että mulla on lieviä kipuja munasarjassa.
Sanoi, että tee testi viikon päästä, arvatkaa onnistuuko nyt? :hilarious: Jos viiva ei ole hävinnyt ja on vahvempi niin kyseessä on toki raskaus ja sitten katsotaan mitä tehdään. Sanoi myös, että valekuukautiset voi olla voimakkaatkin ja silti voi olla raskaana ihan hyvin. :eek:

Soitin neuvolaan ja siellä oli mukava hoitaja vastassa. Sanoi, että kuullostaa joko kemialliselta raskaudelta tai sitten on valekuukautiset ja olen oikeasti raskaana. Kohdun-ulkoisesta ei puhunut, vaikka sanoin että mulla on lieviä kipuja munasarjassa.
Sanoi, että tee testi viikon päästä, arvatkaa onnistuuko nyt? :hilarious: Jos viiva ei ole hävinnyt ja on vahvempi niin kyseessä on toki raskaus ja sitten katsotaan mitä tehdään. Sanoi myös, että valekuukautiset voi olla voimakkaatkin ja silti voi olla raskaana ihan hyvin. :eek:

Toivon todella että vale kk ja pikkunen ois matkassa:smiley-angelic001

Voi vitsi, toivotaan parasta!! :smiley-angelic001

Luin äsken netistä, että ilmeisesti kohdun-ulkoinen alkaa yleensä oireilla myöhemmin. Eli sinänsä helpotti.
Joo tää on kyllä varmaan totta! Ja lisäksi mulla ainakin esikoisesta jomotteli toinen munasarja ja mietin kohdunulkoistakin, ei ollut siitä kuitenkaan kyse. Ja neuvolassa varmaan tietävät kans nää jutut :D Toivotaan siis vielä parasta! On kyllä tosi stressaavan kuuloinen tilanne, mutta tällä hetkellä ei oikein voi varmaan muuta kuin odotella.

Tsemppiä kovasti Pingviiniemo!

Täällä on innoissaan odotettu tätä viikkoa, kun meiän yritys alkaa viimein. Clue ennustaa ovista perjantaille, itse lyön rahat torstaille, joka on sopivasti miehen syntymäpäivä. Silloin ainakin peitto heiluu, se on varma! Toki nyt ois tavoitteena puuhailla joka ilta, aloitettiin jo eilen heti kun esikoinen nukahti :biggrin
Nyt vaan koitan tässä arpoa ostanko ovistestejä vai en. En kyllä varmaan aio, mut tän ketjun seuraaminen on ollut niin jännää et kuumottelee itseäkin. Ei mun pitäny myöskään ostaa mitään höpönlöpön-gelee royaleita mutta niin vaan silti ostin ja nyt vedetään joka aamu vitamiinien kanssa geleetä myös :biggrin

Plussatuulia kaikille :happy093

Kiitos tsempeistä! Mä olen niin tulisilla hiilillä ja kauheesti hermostuttaa, mutta yritän ottaa päivä kerrallaan. :happy:

Onnea Milalai plussasta ja kaikille muille plussapuhuri! :smiley-bounce016

Toivotaan parasta, tsemppiä paljon! :Heartpink Sulla siis oli nyt vuoto loppumassa, oliko jotain muuta oiretta, kun päädyit tekemään raskaustestin?

Onnittelut myös täältä Milalai!

Pingviiniemolle kovasti kärsivällisyyttä ja toivotaan parasta!! :smiley-angelic001

Onnea Milalai!! :love7

täällä lämmöt pompsahti jo tänään kp12 ylös, että saa nähdä joko se ovis meni vai onko tää muuta heittelyä :think005 eilisaamuna oli kyllä vähän eggislimoja, mutta aattelin ettei vielä olis h-hetket kun ollu sen verran kuivaa muuten. toisaalta tärinäkipua ja turvotusta eilen ja tänään kovastikin, samoin lievää huonoa oloa. no onneks eilen saatiin talleteltua hiljaisen juhannuksen jälkeen, niin ei haittaa vaikka olis ollutkin ovis jo. vois se toki tässäkin kohtaa olla, jos yhtä lyhyttä kiertoa pukkaa kuin viimeksi. no lähipäivinä sen sit näkee o_O

Toivotaan parasta, tsemppiä paljon! :Heartpink Sulla siis oli nyt vuoto loppumassa, oliko jotain muuta oiretta, kun päädyit tekemään raskaustestin?

Onnittelut myös täältä Milalai!
Juu vuoto on nyt loppunut. Raskaustestin tein koska nivusen jomottelu jatkui läpi menkkojen ja joku ihme intuitio tuli, että nyt kannattais varmaan tehdä. :angelic: Myöskään kuivaa kautta ei tullut niin sekin epäilytti ja se, että vaikka vuoto oli runsasta niin kipuja ei jostain syystä ollut.

Tsemppiä Pingviiniemo :Heartred

Onnea plussanneille :hello2

Täällä kp6 ja vaikka menkkakivut oli infernaaliset ekana päivänä niin todella niukat menkat oli. Loppuikin jo kp 3 ja kp 4 oli enää vähän värihäivähdystä paperissa vessakäynneillä. Todella outoa. Mut kiva et päästiin heilutteleen peittoja jo eilen (kp5) eikä vasta kp 7 kuten yleensä :biggrin:Heartred

Otolliset ajat sijoittuu tässä kierrossa vähän haastavaan hetkeen, joten toiveet on tosi maltilliset. Seuraavat menkat pitäiskin alkaa sit just mun kesäloman alkuun :shifty:

Testasin huvin vuoksi tossa äsken ehkä 10min pidätyksellä ja tuli tosi haalea, paljon aamua haaleampi viiva mikä on kyllä ihan normaalia. Katoin netistä kuvia, niin toisilla vahvistuu ihan hetkessä viiva, kun taas mulla haamuilee jo kolmatta päivää. Joillakin päivästä tulee jo vahvempi haamu, mutta mulla ei ainakaan näin ole. Huomisaamuna sitten selviää mikä tilanne on, mutta ei kyllä nopeaa tahtia toi viiva vahvistu.

Miten muilla on vahvistunut raskaustestien viivat? :happy:

Mulla ei oo dpo:sta tietookaan ja päätin tehdä yhen PC:n kun sellanen oli tuolla jemmassa polttelemassa. Ja mitämitä?! Joku haamujen haamu ilmesty, ei jääny siihen kokonaan mut oli siinä monta minuuttia sen 5min eli testiajan rajoissa :wideyed: Vai onko toi vaan viivanpaikka?

ps. ”Mä en sit testaa ennen ku menkat jää pois” :hilarious: Mut voin puolustukseks sanoo etten edes tiedä koska pitäis alkaa, nyt kp21

Liitteet

• 5C30C538-BC52-487E-853F-C933D05C57AD.jpeg
    5C30C538-BC52-487E-853F-C933D05C57AD.jpeg
    9.1 KB · Katsottu: 194
  • 769EAFA7-73CE-4083-B66F-B1289C1C6698.jpeg
    769EAFA7-73CE-4083-B66F-B1289C1C6698.jpeg
    12.3 KB · Katsottu: 189
  • 3ADD4880-BB19-4A68-B7C6-3C94C7FA1D7C.jpeg
    3ADD4880-BB19-4A68-B7C6-3C94C7FA1D7C.jpeg
    22.4 KB · Katsottu: 196
Mulla ei oo dpo:sta tietookaan ja päätin tehdä yhen PC:n kun sellanen oli tuolla jemmassa polttelemassa. Ja mitämitä?! Joku haamujen haamu ilmesty, ei jääny siihen kokonaan mut oli siinä monta minuuttia sen 5min eli testiajan rajoissa :wideyed: Vai onko toi vaan viivanpaikka?

ps. ”Mä en sit testaa ennen ku menkat jää pois” :hilarious: Mut voin puolustukseks sanoo etten edes tiedä koska pitäis alkaa, nyt kp21
Kyllä siellä jotain pientä viivaa näkyy! Toivottavasti vahvistuu. :happy:
Mies kattoi äsken mun eilistä aamutestin kuvaa ja vertasi tän päivän aamutestin kuvaan ja totesi, että on selvästi vahvempi kuin eilen oli. Eilen hädin tuskin näki mies mitään, mutta nyt sanoi että kuvassa näkyy toinen viiva. Voihan olla, että raskaus on vielä niin alussa, että vahvistuu vielä hitaammin. En vaan ymmärrä miksi ne menkat pyyhälsi paikalle. :dontknow

Testasin huvin vuoksi tossa äsken ehkä 10min pidätyksellä ja tuli tosi haalea, paljon aamua haaleampi viiva mikä on kyllä ihan normaalia. Katoin netistä kuvia, niin toisilla vahvistuu ihan hetkessä viiva, kun taas mulla haamuilee jo kolmatta päivää. Joillakin päivästä tulee jo vahvempi haamu, mutta mulla ei ainakaan näin ole. Huomisaamuna sitten selviää mikä tilanne on, mutta ei kyllä nopeaa tahtia toi viiva vahvistu.

Miten muilla on vahvistunut raskaustestien viivat? :happy:

Tein aamulla toisen rtestiin ja selvemmin tuli esiin kuin aamuinen. Herkkiä rtestejä odottaen

Liitteet

• IMG_20200622_121141.jpg
    IMG_20200622_121141.jpg
    44.5 KB · Katsottu: 205
Takaisin