Raskaaksi 2020

Mulla ei oo dpo:sta tietookaan ja päätin tehdä yhen PC:n kun sellanen oli tuolla jemmassa polttelemassa. Ja mitämitä?! Joku haamujen haamu ilmesty, ei jääny siihen kokonaan mut oli siinä monta minuuttia sen 5min eli testiajan rajoissa :wideyed: Vai onko toi vaan viivanpaikka?

ps. ”Mä en sit testaa ennen ku menkat jää pois” :hilarious: Mut voin puolustukseks sanoo etten edes tiedä koska pitäis alkaa, nyt kp21

Kyllä noissa jtn näkyy :gen014

Kyllä siellä jotain pientä viivaa näkyy! Toivottavasti vahvistuu. :happy:
Mies kattoi äsken mun eilistä aamutestin kuvaa ja vertasi tän päivän aamutestin kuvaan ja totesi, että on selvästi vahvempi kuin eilen oli. Eilen hädin tuskin näki mies mitään, mutta nyt sanoi että kuvassa näkyy toinen viiva. Voihan olla, että raskaus on vielä niin alussa, että vahvistuu vielä hitaammin. En vaan ymmärrä miksi ne menkat pyyhälsi paikalle. :dontknow

Mulla tuli tällanenkin mieleen, että mitä jos siellä onkin ollut kaks ja toinen tuli ulos? Mun äidillä kävi näin, kun odotti mun pikkuveljee ja sillon km jälkeen mentiin kaavintaan - äiti vaatimalla vaati että tutkivat vielä onko siellä jotain ja olihan siellä mun pikkuveli :)

Testasin huvin vuoksi tossa äsken ehkä 10min pidätyksellä ja tuli tosi haalea, paljon aamua haaleampi viiva mikä on kyllä ihan normaalia. Katoin netistä kuvia, niin toisilla vahvistuu ihan hetkessä viiva, kun taas mulla haamuilee jo kolmatta päivää. Joillakin päivästä tulee jo vahvempi haamu, mutta mulla ei ainakaan näin ole. Huomisaamuna sitten selviää mikä tilanne on, mutta ei kyllä nopeaa tahtia toi viiva vahvistu.

Miten muilla on vahvistunut raskaustestien viivat? :happy:
Tässä mun viimeisimmän raskauden testit, vaikka huonosti päättyikin. Oli alkio kuitenkin aikataulussa kasvanut, vaikka ei sykettä sitten lopulta ollutkaan.
Testit tehty dpo 11,13,15,17,19,21,23 ja 25

Liitteet

• IMG_20200219_062046.jpg
    IMG_20200219_062046.jpg
    20.6 KB · Katsottu: 200
Mulla raskaustestit
30.04. ihan haalea, mutta selkeä viiva
2.5. edelleen ihan haalea
3.5. tummentunut
7.5. vasta tasavahva
14.5. tein huvin vuoksi, ja oli ihan kirkuva

Hcg nousikin 26 000 asti ennen kuin lähti tippumaan, keskeytynyt keskenmeno :/

Täällä taitaa olla ovulaatio ohi, tummia viivoja ovistestiin la-iltana ja su-päivällä, mutta kovin huippu jäi näkemättä, kuitenkin n. tasavahvat viivat näin ja oletan että lh-huippu ehti la-aamuun niin etten testannut juuri silloin. Su-iltana oli vatsakipuja, ja nyt ma-päivällä ovistesti jo tosi haalea.

Vieläkö jatkaisitte talletteluja tänään illalla, vai onkohan jo myöhäistä? La- ja su-iltoina hyödynnetty tätä ovista.

Täällä kp50, vv holvaa vaan. Kosteat paikat. Mahaa turvottaa ja pupluttaa mikä tosin voi olla tämän mahapöpön tekosia. Nyt on aamulämmöt noussut ylös eikä oo sieltä laskenut eli jotakin keho yrittää saada aikaan. Mahan sekaisin olo varmaan myös siitä että menkat tulos.

Rinnoista, mulla on taas tummanliilat ja jotenkin pyöristynyt nännit ulos ja nöpöttää ja näin ollen ovat jotenkin oudosti rinnan alaosassa eikä keskellä. En ymmärrä miten noi voi noin muuttua aina kierron mukaan . Ihan hävettää ja ne on painavat ja oudot.

Raskaustestii on nega joten odotellaan menkkoja.

Mulla tuli tällanenkin mieleen, että mitä jos siellä onkin ollut kaks ja toinen tuli ulos? Mun äidillä kävi näin, kun odotti mun pikkuveljee ja sillon km jälkeen mentiin kaavintaan - äiti vaatimalla vaati että tutkivat vielä onko siellä jotain ja olihan siellä mun pikkuveli :)
Toikin on ihan totta! :happy:

Pingviiniemolle hurjasti tsemppiä! :Heartred

Täällä dpo4 ja tänään tuli jotenkin kova vauvan kaipuu. Ois niin ihana saada pieni syliin! Yritän tän kierron ottaa vähän rennommin, mutta aina mitä lähemmän menkkoja mennään niin alkaa ajatukset olla vaan enemmän siinä, että mitä jos ois tärpänny. :rolleyes:

No nyt on kyllä vähän muutakin ajateltavaa, saatiin miehen kanssa katsottua elokuulle hääpäivä ja mennään naimisiin! :happy: Pidetään ihan perhepiirissä häät, mutta jotain pientä järjestelyä tulee kuitenkin niin menee aika joutuisammin.

Kylläpä täälä on plussia ja asioita!

Toivottavasti monella oli mukava juhannus, missä sen sitten viettikin! Me oltiin mökillä. Tänään kasassa 5+2! Olot on vaihtelevat, mutta kärsin pahasta huimauksesta kun verenpaineet matalat, ja lisäks hirveästä ripulista ärtyneen suolen oireyhtymän vuoksi. :bored:

Muuten sujuu ihan hyvin :laughing021

Kylläpä täälä on plussia ja asioita!

Toivottavasti monella oli mukava juhannus, missä sen sitten viettikin! Me oltiin mökillä. Tänään kasassa 5+2! Olot on vaihtelevat, mutta kärsin pahasta huimauksesta kun verenpaineet matalat, ja lisäks hirveästä ripulista ärtyneen suolen oireyhtymän vuoksi. :bored:

Muuten sujuu ihan hyvin :laughing021
Ihana nähdä sua täällä muumimuki! :woot:

Mahtava kuulla, että raskaus etenee hyvin. Toivottavasti noi sun epämiellyttävät oireet helpottaa jossain vaiheessa. :Heartred

Keskiviikkona ollaan lähdössä mökille ja mä päätin että yritän nyt nauttia reissusta, vaikka tuli tämmönen tilanne. Ennekuin on kulunut pari viikkoa, niin tilanteelle ei oikein voi mitään. Ois kiva jos viiva vahvistuisi, mutta toisaalta huolettaa, että kyseessä on tuulimuna tai jokin muu vika. Mieskin sanoi, että toivotaan parasta, mutta varaudutaan pahimpaan. :) En mä jaksa pelossakaan elää niinkuin esikoisen aikoihin.

Tämmönen purkautuminen...

Ihana nähdä sua täällä muumimuki! :woot:

Mahtava kuulla, että raskaus etenee hyvin. Toivottavasti noi sun epämiellyttävät oireet helpottaa jossain vaiheessa. :Heartred

Kiitos :smiley-angelic003 käyn aina kurkkimassa teidän kuulumisia ja plussia ja muita asioita. Toivon sulle kaikkea hyvää nyt tähän hetkeen ja epätietoisuuteen :Heartred

Onnea kaikille plussanneille!

Täällä kp 25, menkkoja odotan tulevalle vkl. Nyt vaan iski semmone "mitä jos" :hilarious: rinnat on tuntunu pari päivää raskailta (niinkuin ennen menkkoja yleensä vähä) mutta lauantaina saunassa huomasin rintojen olevan tosi kipeet ja turvoksissa, eilen ei mitää erityistä ja tänään nyt illalla iski oikee kipu rintoihi ja iha ku taas ois turvoksissa... :eek:
Ovista kun en tikuta niin menin sen pyydystyksessä sekasin... Kp 14 tunsin juilimista kohdussa, kp 18 limoja enemmän, mutten oo täysin varma... katsellaan!

Täällä outo olo. Join kamomilla teetä ja sit hoksasin et koko päivän alaselkää juilinut ja oon kävellyt kuin viimeisillä raskaana oleva ku kävin isommin kaupassa ja raahasin helteessä vuotta ylöspäin kasan ruokaa ja juomaa ja sit repäisi kipeetä ja muutenkin on ollut nivusiin tuntemuksia ja rinnat tuikkii.

Myös kohdussa jännä tunne. Hitsi ku tuli olo että mitä jos ja kuitenkin perjantaina alkaa menkut kuten pitäisi.. tai sitten ovuloin myöhään. Toisaalta edelleen hyvin hyvin kosteaa ja runsas vv, ällövaroitus!

Mutta joo, Pingviiniemo toivottavasti tilanne selkiytyy ja oot oikeassa siinä ettei vielä tiedetä tilannetta , iso voimahali! <3

Onnea kaikille plussanneille!

Täällä kp 25, menkkoja odotan tulevalle vkl. Nyt vaan iski semmone "mitä jos" :hilarious: rinnat on tuntunu pari päivää raskailta (niinkuin ennen menkkoja yleensä vähä) mutta lauantaina saunassa huomasin rintojen olevan tosi kipeet ja turvoksissa, eilen ei mitää erityistä ja tänään nyt illalla iski oikee kipu rintoihi ja iha ku taas ois turvoksissa... :eek:
Ovista kun en tikuta niin menin sen pyydystyksessä sekasin... Kp 14 tunsin juilimista kohdussa, kp 18 limoja enemmän, mutten oo täysin varma... katsellaan!
Kuulostaa hyvältä ;)

No niin, täällä on nyt kp9 ja sen kunniaksi kaivettu jälleen Clearbluen ovistestit esille. :rolleyes: Tänään näytti vielä negaa, peruskierrolla ovulaatio on mulla siellä ~kp16 paikkeilla.

Tuloshan ei ole luotettava kun meni vähän reilu 10 min että katsoin tän. Näkeekö mun silmät toisenkin viivan vai oonko mä vielä unessa? Koskaan ei tuohon testiin oo aiemmin tullu edes viivanpaikkaa vaan aina on ollu ihan blanco tai selkeä toinen viiva. Ja livenä on niin selkeä ettei tarvi väännellä ja käännellä testiä mitenkään.

Liitteet

• IMG-20200623-WA0018.jpeg
    IMG-20200623-WA0018.jpeg
    10.9 KB · Katsottu: 225
^ no mun mielestä kyllä näkyy ja olen ihan viivasokea yleensä! :pompus:

ON: lämmöt ei jatkanu nousua eli ovis varmaan vasta tuloillaan. ei muuta ku yritystä lisää :hilarious: kp13.

Takaisin