Mooncake
Näppärä viestien naputtelija
Täällä myös tänään 6dpo :) samoissa mennään!
Mulla dpo 5 milloin meinaatte testaa tai jesbe sanoki dpo9 mä aattelin ehkä dpo10. Ollana kaikki jännän äärellä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä myös tänään 6dpo :) samoissa mennään!
Mulla dpo 5 milloin meinaatte testaa tai jesbe sanoki dpo9 mä aattelin ehkä dpo10. Ollana kaikki jännän äärellä
Aion myös testata fiiliksen mukaan kovastihan nuo testit polttelee, mutta kun olo on 100% varma ettei ole tärpännyt, pystyy vähän hillitsemään itseään Enköhän viimeistään maanantaina! (Totuus: minut löytää lauantaiaamuna uittamassa tikkua)Mulla dpo 5 milloin meinaatte testaa tai jesbe sanoki dpo9 mä aattelin ehkä dpo10. Ollana kaikki jännän äärellä
Oho tulipas monesti toi mun viesti
Aion myös testata fiiliksen mukaan kovastihan nuo testit polttelee, mutta kun olo on 100% varma ettei ole tärpännyt, pystyy vähän hillitsemään itseään Enköhän viimeistään maanantaina! (Totuus: minut löytää lauantaiaamuna uittamassa tikkua)
Näinhän se menee! Ja hei hyvä idea! (Hiivin kohta hakemaan tuolta leluläjästä esikoisen suurennuslasin valmiiksi)Tuli pieni hymähdys täällä voin kuvitella itsenikin suurennuslasin kanssa ikkunan alla kyttäämäs tikkua "minä testaan vasta kk päivänä" niijuujuu
Saman huomioin 28 testistä ja ajattelin, jotta ”hyvä tyttö, teit juuri niinkuin pitää”Mun mielestä siinä ”lapsi tuntemattoman kanssa” ohjelmassa oli ihana se Hanna. Se kertoi rehellisesti, et oli tehnyt 28raskaustestiä . Sellasta se välillä on . Itse en oo käynyt koskaan varhaisultrassa, että se eka 10-12 viikkoa on vaan odottelua. Jos testejä on jäänyt ni usein niitä testailen, kun tulee niin epätodellinen olo et onko sielä oikeesti joku . Itelläkään ei riitä hermot menkkojen alkuun, ni koitan nyt kaks päivää ennen kun pitäs menkkojen alkaa. Enää kolme päivää maanantaihin
Mulla sama tilanne. Huomenna vauva 7kk ja tosiaan varmasti se pitkä kierto oli osa synnytyksen jälkeistä hormonisekoilua.Kiitos kauniista sanoista.
Niinhän se tosiaan voi olla, että keho yrittää vielä palautua, kun tosiaan lapsi vasta 7kk.
Arvatkaa vain mitä aamulla tein...