Raskaaksi 2020

Mulla dpo 5 milloin meinaatte testaa tai jesbe sanoki dpo9 mä aattelin ehkä dpo10. Ollana kaikki jännän äärellä :smiley-angelic001

Nyt onkin monella lähekkäin dpot :gen014
Fiiliksen mukaan, parasta olisi jos hillitsisin vimman siihen saakka kunnes kk alkaisi:excited001 mutta enköhän mä murru ainakin alku viikosta

Mulla dpo 5 milloin meinaatte testaa tai jesbe sanoki dpo9 mä aattelin ehkä dpo10. Ollana kaikki jännän äärellä :smiley-angelic001
Aion myös testata fiiliksen mukaan :rolleyes: kovastihan nuo testit polttelee, mutta kun olo on 100% varma ettei ole tärpännyt, pystyy vähän hillitsemään itseään :hilarious: Enköhän viimeistään maanantaina! (Totuus: minut löytää lauantaiaamuna uittamassa tikkua:grin)

Aion myös testata fiiliksen mukaan :rolleyes: kovastihan nuo testit polttelee, mutta kun olo on 100% varma ettei ole tärpännyt, pystyy vähän hillitsemään itseään :hilarious: Enköhän viimeistään maanantaina! (Totuus: minut löytää lauantaiaamuna uittamassa tikkua:grin)

Tuli pieni hymähdys täällä :grin voin kuvitella itsenikin suurennuslasin kanssa ikkunan alla kyttäämäs tikkua:laughing002 "minä testaan vasta kk päivänä" niijuujuu:smiley-angelic006

Tuli pieni hymähdys täällä :grin voin kuvitella itsenikin suurennuslasin kanssa ikkunan alla kyttäämäs tikkua:laughing002 "minä testaan vasta kk päivänä" niijuujuu:smiley-angelic006
Näinhän se menee! Ja hei hyvä idea! (Hiivin kohta hakemaan tuolta leluläjästä esikoisen suurennuslasin valmiiksi) :laughing001

Mä en ole edelleenkään saanut selkeää plussaa O testiin. Veikkaan silti että ovis ois ollu viime lauantaina ja jos siitä laskis niin nyt ois dpo 5. Mä varmaan testaan r testillä niin kauan että menkat alkaa. Jos nyt sattuisikin se plussa tulemaan niin itseni tuntien testailut ei jäis siihen vaan testaisin silti useamman testin verran.

Mä olen aina ihmetellyt niitä jotka testaa vasta ku menkat on myöhässä ja silloinkin vain yhden kerran. Mä en pystyis siihen vaikka ekan raskauden aikaan testasinkin vasta kun menkat ei alkanu silloin kun niiden ois pitäny alkaa pisimmän kierron mukaan. Mutta sen jälkeen testejä kului useampi.

Mun mielestä siinä ”lapsi tuntemattoman kanssa” ohjelmassa oli ihana se Hanna. Se kertoi rehellisesti, et oli tehnyt 28raskaustestiä :happy: . Sellasta se välillä on :hilarious: . Itse en oo käynyt koskaan varhaisultrassa, että se eka 10-12 viikkoa on vaan odottelua. Jos testejä on jäänyt ni usein niitä testailen, kun tulee niin epätodellinen olo et onko sielä oikeesti joku :hilarious: . Itelläkään ei riitä hermot menkkojen alkuun, ni koitan nyt kaks päivää ennen kun pitäs menkkojen alkaa. Enää kolme päivää :excited001 maanantaihin :dance011

Mun mielestä siinä ”lapsi tuntemattoman kanssa” ohjelmassa oli ihana se Hanna. Se kertoi rehellisesti, et oli tehnyt 28raskaustestiä :happy: . Sellasta se välillä on :hilarious: . Itse en oo käynyt koskaan varhaisultrassa, että se eka 10-12 viikkoa on vaan odottelua. Jos testejä on jäänyt ni usein niitä testailen, kun tulee niin epätodellinen olo et onko sielä oikeesti joku :hilarious: . Itelläkään ei riitä hermot menkkojen alkuun, ni koitan nyt kaks päivää ennen kun pitäs menkkojen alkaa. Enää kolme päivää :excited001 maanantaihin :dance011
Saman huomioin 28 testistä ja ajattelin, jotta ”hyvä tyttö, teit juuri niinkuin pitää” :happy093.:smiley-bounce016

Kiitos kauniista sanoista. :Heartred
Niinhän se tosiaan voi olla, että keho yrittää vielä palautua, kun tosiaan lapsi vasta 7kk. :happy:
Mulla sama tilanne. Huomenna vauva 7kk ja tosiaan varmasti se pitkä kierto oli osa synnytyksen jälkeistä hormonisekoilua. :grin

Arvatkaa vain mitä aamulla tein... :hilarious:

Liitteet

• IMG_20200619_064644.jpg
    IMG_20200619_064644.jpg
    26.6 KB · Katsottu: 198
  • IMG_20200619_064346.jpg
    IMG_20200619_064346.jpg
    21.7 KB · Katsottu: 183
Mieshän ei näe mitään.. :laughing001 jäitä siis hattuun

Liitteet

• IMG_20200619_065958.jpg
    IMG_20200619_065958.jpg
    15.8 KB · Katsottu: 154
  • IMG_20200619_070024.jpg
    IMG_20200619_070024.jpg
    26.5 KB · Katsottu: 147
Kertokaa joku muu ku digitesti mihin ei tuu viivanpaikkaa. Mulla on rfsu, one step ja sofi nyt ainakin kotona. En oo varma onko jotain muitakin. Ja ainahan niitä saa lisää.

Rfsu ihan ok musta ja pregcheck. Sofissa mulla oli ongelma et väri kerääntyy reunoille, mutta kyllä sekin oikeen näyttää kunhan tarkkana

Takaisin