Raskaaksi 2020

En ookaan kirjoitellut tänne aikoihin, enkä kyllä 2019 keskusteluunkaan.

Surua ja harmia mahtunut monella tapaa kuluneeseen vuoteen,kolmas km, sairastelua ym mutta nyt taas mukana hiljakseltaan yrittämässä. Itse asiassa sain tänää haamun testiin, mutten uskalla sitä vielä enempiä iloita. Jos alkuviikolla saan kaks viivaa nii lupaan kuvata.
Jos ei nio olis edessä keskenmeno tutkimuksia ei vaan jotenki jaksaas sellasia.
Toivottavasti vahvistuu. Mulla nyt mitä ilmeisimmin dpo6 ja kp46. Kivasti saa laskettua dpot hymyn mukaan ku tasan kp40 tuli. Fiiliksen pohjalta. Testausta mietin että jos dpo9 jos ei menkkoja näy niin että voisi testata. Tää on pitkä kierto mut nyt kumminkin ovis ja vasen puoli selkeästi jomottaa eniten..

https://www.raskauskeiju.fi/clearblue-dual-digital-ovulaatiotesti-kaksoishormoni-10kpl noista taisi osalla olla kokemusta, niin onko nuo hintansa väärti? Mietin että josko tilaisin, kun tuo halvempi cb:n digi ei tässä kuussa bongannut mun ovista...

Minä käytin ekaa kertaa viime kierrossa ja tuloksena kaksi viivaa raskaustestissä eli voisin suositella. Kerkesin kiireiltäni käyttää itse asiassa vaan yhden ja suoraan tuli pysyvä hymy. Yhdeksän jäi käyttämättä, kun säästelin niitä kun en tiennyt kierron pituutta yhtään :facepalm: Ja sitten tuli kaikkea hässäkkää etten pystynyt tekemään jne.

Toivottavasti vahvistuu. Mulla nyt mitä ilmeisimmin dpo6 ja kp46. Kivasti saa laskettua dpot hymyn mukaan ku tasan kp40 tuli. Fiiliksen pohjalta. Testausta mietin että jos dpo9 jos ei menkkoja näy niin että voisi testata. Tää on pitkä kierto mut nyt kumminkin ovis ja vasen puoli selkeästi jomottaa eniten..
Täällä myös tänään 6dpo :) samoissa mennään!

Tänään ainakin kiitettävästi koko päivän ollut tuntemuksia nivusissa ja alavatsalla... :wacky:

Niin tekis mieli..:angelic: Luojan kiitos huomenna töitä tai koko juhannus. :hilarious:

Edit dpo7 ois tänään
Arvaa syyhyääkö mulla mut ei, nyt malttia
Tänään ainakin kiitettävästi koko päivän ollut tuntemuksia nivusissa ja alavatsalla... :wacky:

Juu, sä kirjoitat mun oloja. Säikäytti kun istuin töitä tekemässä ja yhtäkkiä kirrasi ja tuntu kipuilu jonkun aikaa ja sit lähti pois ku otin puolikkaan Panadolin. Luulin että menkat alkoi kun holvahti mut ei ku vv vaan. Tää on mulle tosi uutta koska mulla on aina selkeä kuiva kausi ennen ja jälkeen oviksen. No nyt ole ollut kuin kuivahko ennen ovis ja jäätävän kosteaa sen jälkeen ja ovismainen lima useamman päivän joka nyt on vaan enää vetistä. Seksin jälkeen on tullut ne isommat limat. En ymmärrä miten. Miten mä jaksan odottaa testin kanssa?!?

Arvaa syyhyääkö mulla mut ei, nyt malttia

Juu, sä kirjoitat mun oloja. Säikäytti kun istuin töitä tekemässä ja yhtäkkiä kirrasi ja tuntu kipuilu jonkun aikaa ja sit lähti pois ku otin puolikkaan Panadolin. Luulin että menkat alkoi kun holvahti mut ei ku vv vaan. Tää on mulle tosi uutta koska mulla on aina selkeä kuiva kausi ennen ja jälkeen oviksen. No nyt ole ollut kuin kuivahko ennen ovis ja jäätävän kosteaa sen jälkeen ja ovismainen lima useamman päivän joka nyt on vaan enää vetistä. Seksin jälkeen on tullut ne isommat limat. En ymmärrä miten. Miten mä jaksan odottaa testin kanssa?!?

Veit sanat suustani:grin yritetään kärvistellä

Täälläkään ei toistaseks seksihalut lähteneet ja kosteutta riittää (n.dpo 8). Mietin et voiko tästä yrityksestä ja ihanasta ilmasta piristyä niin, ettei sitä kärttyistä akkaa tulis tässä välissä ollenkaan :laughing025

Nyt on taiteellinen kuva :hilarious:
Kuivuessaan jäi haamu paikalleen ja vähän ku muokkas nii saan ehkä tännekin näkymään ettei se ainakaa viivanpaikalta näytä toki tästä ei nää väriä, mut märkänä oli ainaki pinkki o_O ja tuo pieni ötökkä tuli kans katsomaan :hilarious: mut tästä näkyy myös että koko testi on täynnä noita naarmuja, mut ne tuskin vaikuttaa tulokseen o_O

Mulla ollut käytössä kanssa noila liuskoja joskus missä ihme naarmuja ja ruttuja. Ovat silti näyttäneet oikein. En kuitenkaan enää meinaa niitä ostaa vaik olisivat kuin halpoja.

Minä testaan vasta ehkä n. kahden viikon päästä :grin silloin menkat toivottavasti myöhässä, jos siis maltan, niin sinne asti kitkuttelen :rolleyes: muoksista mulla menossa dpo 4-6. Kaikenlaisia oireita on, mm. tuikkii iskiasmaisesti vasemmalla puolella selkää ja jalkaa ja sitä ei ole ollut koskaan muulloin kuin silloin kun odotin poikaani... Mutta nämä on ihan varmasti kuviteltuja oireita, koska eikai näillä dpo:illa voi raskausoireita olla... :bored:

Muokattu viimeksi:
Dpo 9 ja hyvin hyvin haalea mutta kokonainen viiva Rfsu:n liuskassa. Samalla testillä oon tehny vastaavana päivänä esikoisesta plussatestin. Nyt kuumeisena odottelen että pääsen näyttämään miehelle ja lähettämään sen hakemaan lisää testejä :excited001 Mä en ole koskaan mitään viivanpaikkoja tai haamuja ikinä saanut, että joko tämä on ensimmäisen tai sitten ihan oikeasti olen raskaana ja pistetään peukut pystyyn :excited001

Liitteet

• F26D2C0C-288F-4A0C-B777-0030ECC3567E.jpeg
    F26D2C0C-288F-4A0C-B777-0030ECC3567E.jpeg
    11.5 KB · Katsottu: 256
Dpo 9 ja hyvin hyvin haalea mutta kokonainen viiva Rfsu:n liuskassa. Samalla testillä oon tehny vastaavana päivänä esikoisesta plussatestin. Nyt kuumeisena odottelen että pääsen näyttämään miehelle ja lähettämään sen hakemaan lisää testejä :excited001 Mä en ole koskaan mitään viivanpaikkoja tai haamuja ikinä saanut, että joko tämä on ensimmäisen tai sitten ihan oikeasti olen raskaana ja pistetään peukut pystyyn :excited001
No nyt näkyy ihanaa!!!
Vahvistumisia ja tarrasukkia. :Heartred

Uskaltaisko itekki huomenna jo testata? Kaikkien teidän plussien ja haamujen innoittamana :joyful: Mulla olis huomenna dpo 11 ja pahaa pelkään ettei siinä vielä mitään näkyis... Eiköhä nää negatiiviset fiiliksetkin jo viittaa tuleviin menkkoihin :sour:

No koskaan ei tiedä, milloin se tärppi tulee. Ei pitäs luovuttaa etukäteen! En oo vaan jaksanu yhtään intoilla, ja täältäkin oon pysytelly pois, kun toi ukkokulta on niin nihkee... Ei yhtään tiedä milloin se taas päättää vetää liinat kii vauva projektin suhteen. Ärsytys maksimus.

Vaan ihanasti tullut plussia tänne! Onnea ja vauvaliimaa ihan jokaiselle :love7:Heartred:Heartred:Heartred

Mä olen nyt ihan jossain pilvilinnoissani täällä :oops: Vaikka tiedän, että tässä voi vielä mitä vaan tulla eteen ja vaikka paljastuisi kemialliseksi niin silti oon kyllä onnellinen, että nyt varmasti edes jotain yrittää tapahtua :smiley-angelic003 Huomenna aamulla testailen uudelleen ja sitten seuraavan kerran juhannuksen jälkeen. Jänskää :smiley-angelic001

Takaisin