Ohhoh! No nyt on ovulaatioiden ovulaatio!Tänään kp 13 ja räikeä plussa ovistestiin. Oli plussa jo 5min odottelun jälkeen.
Taitaa olla aikamoinen juhannus edessä
View attachment 90638
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ohhoh! No nyt on ovulaatioiden ovulaatio!Tänään kp 13 ja räikeä plussa ovistestiin. Oli plussa jo 5min odottelun jälkeen.
View attachment 90638
Hei kiva nähdä sua täällä :)Niin ja paljon onnea kaikille, täälä on plussia vaikka millä mitalle, ja pahoittelut km kokeneille
Ja plussa tuulia muille.
Toivottavasti vahvistuu. Mulla nyt mitä ilmeisimmin dpo6 ja kp46. Kivasti saa laskettua dpot hymyn mukaan ku tasan kp40 tuli. Fiiliksen pohjalta. Testausta mietin että jos dpo9 jos ei menkkoja näy niin että voisi testata. Tää on pitkä kierto mut nyt kumminkin ovis ja vasen puoli selkeästi jomottaa eniten..En ookaan kirjoitellut tänne aikoihin, enkä kyllä 2019 keskusteluunkaan.
Surua ja harmia mahtunut monella tapaa kuluneeseen vuoteen,kolmas km, sairastelua ym mutta nyt taas mukana hiljakseltaan yrittämässä. Itse asiassa sain tänää haamun testiin, mutten uskalla sitä vielä enempiä iloita. Jos alkuviikolla saan kaks viivaa nii lupaan kuvata.
Jos ei nio olis edessä keskenmeno tutkimuksia ei vaan jotenki jaksaas sellasia.
https://www.raskauskeiju.fi/clearblue-dual-digital-ovulaatiotesti-kaksoishormoni-10kpl noista taisi osalla olla kokemusta, niin onko nuo hintansa väärti? Mietin että josko tilaisin, kun tuo halvempi cb:n digi ei tässä kuussa bongannut mun ovista...
On kyllä hieno plussaTänään kp 13 ja räikeä plussa ovistestiin. Oli plussa jo 5min odottelun jälkeen.
View attachment 90638
Täällä myös tänään 6dpo :) samoissa mennään!Toivottavasti vahvistuu. Mulla nyt mitä ilmeisimmin dpo6 ja kp46. Kivasti saa laskettua dpot hymyn mukaan ku tasan kp40 tuli. Fiiliksen pohjalta. Testausta mietin että jos dpo9 jos ei menkkoja näy niin että voisi testata. Tää on pitkä kierto mut nyt kumminkin ovis ja vasen puoli selkeästi jomottaa eniten..
No tottakaiArvatkaa tekiskö mieli tehdä joku herkkätesti... oikee sormet syyhyy
No tottakai
T. Aina jo dpo7 empimässä testin kanssa
Arvaa syyhyääkö mulla mut ei, nyt malttiaNiin tekis mieli..:angelic: Luojan kiitos huomenna töitä tai koko juhannus.
Edit dpo7 ois tänään
Tänään ainakin kiitettävästi koko päivän ollut tuntemuksia nivusissa ja alavatsalla...
Arvaa syyhyääkö mulla mut ei, nyt malttia
Juu, sä kirjoitat mun oloja. Säikäytti kun istuin töitä tekemässä ja yhtäkkiä kirrasi ja tuntu kipuilu jonkun aikaa ja sit lähti pois ku otin puolikkaan Panadolin. Luulin että menkat alkoi kun holvahti mut ei ku vv vaan. Tää on mulle tosi uutta koska mulla on aina selkeä kuiva kausi ennen ja jälkeen oviksen. No nyt ole ollut kuin kuivahko ennen ovis ja jäätävän kosteaa sen jälkeen ja ovismainen lima useamman päivän joka nyt on vaan enää vetistä. Seksin jälkeen on tullut ne isommat limat. En ymmärrä miten. Miten mä jaksan odottaa testin kanssa?!?
Nyt on taiteellinen kuva
Kuivuessaan jäi haamu paikalleen ja vähän ku muokkas nii saan ehkä tännekin näkymään ettei se ainakaa viivanpaikalta näytä toki tästä ei nää väriä, mut märkänä oli ainaki pinkki ja tuo pieni ötökkä tuli kans katsomaan mut tästä näkyy myös että koko testi on täynnä noita naarmuja, mut ne tuskin vaikuttaa tulokseen
No nyt näkyy ihanaa!!!Dpo 9 ja hyvin hyvin haalea mutta kokonainen viiva Rfsu:n liuskassa. Samalla testillä oon tehny vastaavana päivänä esikoisesta plussatestin. Nyt kuumeisena odottelen että pääsen näyttämään miehelle ja lähettämään sen hakemaan lisää testejä Mä en ole koskaan mitään viivanpaikkoja tai haamuja ikinä saanut, että joko tämä on ensimmäisen tai sitten ihan oikeasti olen raskaana ja pistetään peukut pystyyn