Raskaaksi 2020

Se on hyvin vaihteleva mitä pitäisi olla. Yleensä yhdestä hcg mittauksesta ei voi perustella mitään vaan pitäisi pari ottaa, että näkee miten kasvaa.

Tässä muutama taulukko:

View attachment 90555

View attachment 90556

Onko sulla jotain vuotoja vai mistä olo? Toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin!

Muoks. Itse kävin 4+2 verikokeissa.

Tähän komppaan kanssa, että saattaa vaatia kahdet verikokeet, että näkee onko arvo noussut oletetusti. Itsellä tuli km 6+1 ja verikoe otettiin muistaakseni 4+4 ja 6+4. Ja vaikka 6+4 osui viitearvojen sisään (oli muistaakseni joku 13 000), niin nousu oli liian hidas ensimmäiseen arvoon nähden.

Voimia @Reggie ja toivotaan, että vuoto ei merkitse keskenmenoa :Heartred

Miksi keskisormea? :oops: Kuten laitoin että musta hassu olettamus, siis hauska eli hyvällä kirjoitin o_O
Tuleekin aina niin tervetullut olo tälläsistä.
Ai pahus, luulin että se on etusormi ja että se vinkkaa silmää :confused: Tän foorumin hymiöt on vähän rasittavia, en meinaa löytää sopivia. Sori siis!

Nyt on ihan pakko kysyä. Mä oon ollu ite raskaana ja nehän ei päättynyt hyvin mut onko teillä tuoreesti plussanneilla kertoo et millainen vv oli oviksesta eteenpäin vai oliko mitään? Kun mulla nyt tuntuu huono olo ku en oo pariin tuntiin syönyt ja nyt se on kosteaakin kosteampi. Siis kun ovislimaa mut tosi outoa kuitenkin

Joo lauantaina alkoi tiputteluvuoto ja sunnuntaina tuli jo ihan menkkamaisesti, eilen oli mun normimenkkoihin verrattuna runsasta se verentulo. Tänään on vähenemään päin mutta edelleen tulee. Eilen soitin omalle hoitajalle, joka käski olla yhteydessä neuvolaan. Neuvolasta ei enää eilen vastattu, joten pääsin neuvolahoitajan kanssa puheisiin vasta tänään. Se määräs verikokeet, joihin pääsen vasta huomenna. Menkkojen olisi pitänyt alkaa siis perjantaina.

Oliko kipuja? Mulla oli keskenmenoista molemmista ihan selkeetä supparikipua, menkkakipuja kovempaa ja vuodon mukana tuli hyytymiä joista osa oli väriltään harmahtavia.

Mitä jotain googlasin, niin keinohedelmöityksessä alkoholin käyttö pienensi kiinnitymistä jopa 35%. Tie sitte mikä tutkimus oli, kun en nii tarkkaan jaksanu lukea. Eipä silti oo suuri menetys olla ihan vaan varmuudeks ilman niitä pariakin :grin

Toki varmaan voi olla vaikutusta, enkä tällä kertaa aio (varsinkaan loppukierrosta) alkoholia juoda ollenkaan :) Sillon 3v aikana ei vaan enää ajatellu koko asiaa, kun oli sen verran kauan jo yrittäny tuloksetta.

muoks* Ja meillä oli tosiaan siis luomuna yritys koko 3v ajan :)

Mä olen itsekin tehnyt noita kotelotestejä, ja siis itselleni kyllä oli vaikea nähdä välillä onko varjo vai haamu vaikka kääntelisikin :finger: Luulen kyllä että siinä tänne laitetussa kuvassa on joo haalea haamu, nyt kun tarkemmin katsoin tietokoneen näytöltä.
Mä olen samaa mieltä ja siksi usein otankin testin pois kotelosta, kun se varjo saattaa näyttää viivalta. :happy:

Nyt on ihan pakko kysyä. Mä oon ollu ite raskaana ja nehän ei päättynyt hyvin mut onko teillä tuoreesti plussanneilla kertoo et millainen vv oli oviksesta eteenpäin vai oliko mitään? Kun mulla nyt tuntuu huono olo ku en oo pariin tuntiin syönyt ja nyt se on kosteaakin kosteampi. Siis kun ovislimaa mut tosi outoa kuitenkin

No mulla ainakin on ihan vaan kirkasta ja semmosta kosteuttavaa.

Ei taidetakaan lähteä mökille nyt juhannukseksi. Vähän kuultiin juttua että sinne on muitakin menossa niin makuupaikat loppuu kesken. Onneksi meillä on tulossa samaan aikaan loma niin voidaan silloin mennä :joyful:

Tämä mahdollistaa sujuvasti mun ovistestailut. Niitä oli vielä 10 jäljellä niin varmaan ylihuomenna aloitan testaukset tai päivä jälkeen:joyful:

Dpo5 mun nännit on kuin lautaset :laughing021 voi myös olla että aina olleet, mutta nyt pistää silmään kun itseään kattelee.. Vv edelleen kirkasta ja välillä vois uskoa että kk alkaa sen takia. Alaselässä ja alavatsalla ollut tuntemuksia. Lämmöt koholla

Tosta alkoholista: En usko että sillä on vaikutusta. Mehän yritettiin esikoista sen 3v ajan enkä kyllä sit ollu ilman alkoholia, kun en voinu joka kiertoo elää sillä periaatteella että ”mitä jos?” ja elin vielä sitä sellasta teinibiletysaikaa osittain sillon :hilarious: Taisinpa saman viikon tiistaina juoda muutaman, kun perjantaina tuli plussa, eikä ollu kyllä vaikutusta suuntaan tai toiseen ja neuvolastakin vaan rauhoteltiin.

Nyt on ihan eri ääni kellossa, kun ei toi alkoholi tunnu enää ollenkaan omalta hommalta :woot: Sillon tällön voi vähän viiniä ottaa jos tekee mieli mut aika harvoin juon, saan enemmän iloo freesistä olosta ja liikunnasta sun muusta, kai musta on tullu sit se kalkkis äitiyden myötä (vaikka ikää vasta 25 :hilarious:)

Tänään ilmeisesti dpo2. Järkyttävää turvotusta mulla on ollu, mut endometrioosipotilaana se nyt ei oo mitenkään ihmeellistä oviksen tienoilla. Onnea uusista plussista!

Mä mulla dpo 3 eikä jaksais oottaa. Aattelin tehä herkän ens tiistaina :hilarious:

Dpo5 mun nännit on kuin lautaset :laughing021 voi myös olla että aina olleet, mutta nyt pistää silmään kun itseään kattelee.. Vv edelleen kirkasta ja välillä vois uskoa että kk alkaa sen takia. Alaselässä ja alavatsalla ollut tuntemuksia. Lämmöt koholla
Milloin meinaat testaa! Mulla dpo 3 ja ajattelin ens tiistaina uskaltaa herlällä testaa :hilarious:

Mä lupasin viime kierrossa palata tänne kun ovis lähestyy, kun menkkatiputtelu jo alkoi mut sit testi näyttikin plussaa. Sen jälkeen tiputteli satunnaisesti, eikä uskaltanut kauheesti iloita. Tänään kuitenkin varhaisultrassa viikkoja vastaava tyyppi ja vahva syke, joten ehkä hetken uskaltaa hengähtää. :Heartred Mut päivä kerrallaan edelleen.

Paljon plussatuulia kaikille. :hug003

Ihana aalto menossa kyllä :Heartbigred
Onnea kaikille plussanneille ja haamuille haaleille viivoille vahvistusta!

Itsellä olis maanantana kans testailut :grin jännää. Oon ihan sekasin näistä numeroista mut tänään vissiin n. dpo5-6 :cat: . Halut ei oo ainakaan toistaseks kadonneet :grin . Tää ovis oli jokseenkin kuivahko, ni vaikee sanoo sen osalta et mikä olis tilanne.

Ihana aalto menossa kyllä :Heartbigred
Onnea kaikille plussanneille ja haamuille haaleille viivoille vahvistusta!

Itsellä olis maanantana kans testailut :grin jännää. Oon ihan sekasin näistä numeroista mut tänään vissiin n. dpo5-6 :cat: . Halut ei oo ainakaan toistaseks kadonneet :grin . Tää ovis oli jokseenkin kuivahko, ni vaikee sanoo sen osalta et mikä olis tilanne.

Muillahi siis kuivahko ovis tässä kierrossa kuin vaan mulla :grin Ihanaa kun saa ruveta jännäämään miten nopeasti uusi kierto alkaa vai eikö ala :woot: liekö kuivempi ovis kuitenkin tarpeeksi hyvä raskauden alkamista ajatellen? o_O

Jos olisin rokea niin juhannuksena :smiley-angelic006 oikeastaan turha sanoa kun kuitenkin testaan. :laughing002 Mietin vain mikä testi kannattaisi hakea:confused004
Tutkailin niin Dpo13 olen näkyvän plussan saanut esikoisesta.
Mulla on outoja oloja ja aion testata kyllä näiden perusteella. Tunsin tänään illalla sellaisen kunnon ikään kuin potkun alavatsalla ja piti ihan istahtaa hetkeksi, sit selkää polttaa oudosti ja nännit on ku lautaset tosiaan itellä myös. Mun syljen eritys on jotaki ihan infernaalista ja unen tarve..

Tännehän on taas plussia ilmaantunut <3 Onnea kaikille plussanneille. Toisten onnistumiset antaa toivoa, että meilläkin vielä onnistua. Tämä kierto meni ihan hukkaan niin nyt vaan odottelen piinalliset pari viikkoa menkkoja, että päästään kohti uutta kiertoa.

Hankalaa vaan tämä kun läheiset antaa neuvoja, että miten lapset kannattas tehdä nuorena, eikä voi ite vielä sanoa et yritetään kyllä..

Takaisin