Raskaaksi 2020

Ihan kuin jotain haamua yrittäis näyttää o_O
Testiajalla tämä kuva ja päivän toka pissa, mun luottopissa :hilarious: sofi 10 herkkäpuikko.
Mut outoa kyllä että mulla on ollu monta päivää jäätävä veetutus. Yleensä jos oon plussannu, ei tuu missään vaiheessa näitä menkkarageja o_O toki ei yleensä tuukaan kun vasta päivä ennen vuotoa. Joten outoa tämäki.

Mut näihin sofin herkimpiin en vaan osaa luottaa täysin :grin huomenna uudestaan testaan.
Kommentoin vielä että näen kyllä jotain tossa :pompus: Mutta en ole satavarma onko se varjo tosta kotelosta. Noi kotelot on musta vähän ärsyttäviä, itse suosin ihan vaan liuskoja niin voi kunnolla tiirailla :hilarious:

Mulla on tänään ollut vähän outo olo ja päätin parin tunnin pidätyksellä tehdä äsken testin. Tänään dpo 12. Jotain siinä mun yllätykseksi näkyy. Testi on Sofi 25

Liitteet

• 50B3531D-FE6B-46AA-A568-A65009DE8C07.jpeg
    50B3531D-FE6B-46AA-A568-A65009DE8C07.jpeg
    41.9 KB · Katsottu: 180
Mulla on tänään ollut vähän outo olo ja päätin parin tunnin pidätyksellä tehdä äsken testin. Tänään dpo 12. Jotain siinä mun yllätykseksi näkyy. Testi on Sofi 25

Ihan selkeesti näkee, onnea:smiley-bounce012

En uskalla yhtään vielä luottaa, että vahvistuu. Mulla oli kemiallinen maaliskuussa ja ehkä myös huhtikuussa. Mutta olisipa tämä nyt SE kierto

Siellä se on! Nyt vaan kaikki vauvaliimat peliin :happy::smiley-bounce016

Kommentoin vielä että näen kyllä jotain tossa :pompus: Mutta en ole satavarma onko se varjo tosta kotelosta. Noi kotelot on musta vähän ärsyttäviä, itse suosin ihan vaan liuskoja niin voi kunnolla tiirailla :hilarious:

Ei ollu varjo ainakaan tuo punertava haamuviiva minkä just ja just erottaa :grin varjo kyllä näkyy tuosta reunemmalta.
Meinasin etten riko testiä tälläkertaa palasiksi kun halusin puikkotestin, nii pidin sen puikkona :hilarious: teki kyllä mieli pistää se palasiksi :hilarious:

Täällä uutena kirjoittelen, jonkun aikaa seuraillut ketjua ja muiden kuumeiluja :) Täällä yk2 ja dpo13, herkkä testi hieman haamuilee, nyt alkoi jännittämään vahvistuuko tuosta :nailbiting: Kuvassa vähän hälveni selkeästi, oli livenä vahvempi :D

Hieno haamu täälläkin Tintu! :woot: Toivottavasti vahvistuu ja saat beiben! :dummy::dummy1:

En uskalla yhtään vielä luottaa, että vahvistuu. Mulla oli kemiallinen maaliskuussa ja ehkä myös huhtikuussa. Mutta olisipa tämä nyt SE kierto
Näkyy olisiko nyt SE kierto? ;) Toi näky ihan tosi selvästi ja mun puhelimen näyttö on huono joten sanoisin et plussa ja varmasti vahvistuu <3

Oon onnenkuplassa pitänyt n viikon taukoa täältä. Kupla poksahti ja oon aika varma, että raskaus meni kesken. Huomenna käyn verikokeessa. Onko keneltäkään mitattu hcg arvoja? Kuinka nopeasti ne alkaa laskea? Olisin nyt vasta 4+2 viikoilla, mitä arvojen pitäisi näyttää jos kaikki on hyvin? Entäpä jos on mennyt kesken jo pari päivää sitten? :smiley-angry017

Huooh noniin nyt on edelleen limailut ja kp44 oplus tosiaan kp40. Mietin että onko toi joku limakalvo joka valahtaa ulos mut ihan on just semmonen kuin luomupimun kuvissa se oikein eggis ja ei tunnu loppuvan. Eilen oli eniten ja toissapäivänä nyt loppu limailut et oli vähemmän kumminkin.

Hitsi miten voi olla jonku liman perusteella ihan varma et tärppäs?!? Mulla siis yleensä oviksen jälkeen kosteaa mut silti kuivaa tai joutuu käyttämään jopa liukastetta mut nyt ei puhettakaan...

Rinnat on muuttunut. Tää on huomattu kun mä oikeasti otan joskus kuvia etten saa päähäni et noniin nyt on erilainen kuin ennen niin mun oikea nänni on huikean kokoinen ja jotenki niin turvoksissa et nänni painuu sisään jotenkin oudosti. En osaa selittää. Hauska täällä setviä joka ikinen pikku muutos mitä tulee.. no mutta, onneksi pian pian pääsee testaamaan. Eli about kymmenen päivän päästä :bag:

Oon onnenkuplassa pitänyt n viikon taukoa täältä. Kupla poksahti ja oon aika varma, että raskaus meni kesken. Huomenna käyn verikokeessa. Onko keneltäkään mitattu hcg arvoja? Kuinka nopeasti ne alkaa laskea? Olisin nyt vasta 4+2 viikoilla, mitä arvojen pitäisi näyttää jos kaikki on hyvin? Entäpä jos on mennyt kesken jo pari päivää sitten? :smiley-angry017
Onko tullut verta? Mene yksityiselle hcg mittaukseen tai lääkäriin.. onko ollut oireita tai muuta vuotoa mikä saa näin miettimään?

Se on hyvin vaihteleva mitä pitäisi olla. Yleensä yhdestä hcg mittauksesta ei voi perustella mitään vaan pitäisi pari ottaa, että näkee miten kasvaa.

Tässä muutama taulukko:

hCG-levels.jpg

b72808b6ad16aa40de8b18dab6f271bc.jpg

Onko sulla jotain vuotoja vai mistä olo? Toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin!

Muoks. Itse kävin 4+2 verikokeissa.

Joo lauantaina alkoi tiputteluvuoto ja sunnuntaina tuli jo ihan menkkamaisesti, eilen oli mun normimenkkoihin verrattuna runsasta se verentulo. Tänään on vähenemään päin mutta edelleen tulee. Eilen soitin omalle hoitajalle, joka käski olla yhteydessä neuvolaan. Neuvolasta ei enää eilen vastattu, joten pääsin neuvolahoitajan kanssa puheisiin vasta tänään. Se määräs verikokeet, joihin pääsen vasta huomenna. Menkkojen olisi pitänyt alkaa siis perjantaina.

Hcg puoliintumisaika noin 22-23 tuntia. Mulla ehti raskaus viimeksi 8viikolle ja silloin arvot oli 27000noin. Meni monta viikkoa että laski arvot, mutta oli myös epäily samanaikaisesta kohdunulkoisesta joten sekin voisi selittää hitaan laskun.

Pakko kommentoida tähän näin vähän vielä ulkopuolisena seuraajana, että tää on aika hassu oletus tää varjo :joyful: kun jos joku tulee laittaa kuvaa et sai testiin haamun, nii sit siihen kommentoidaan ettei oo varma onko se vaan varjo, nii jotenkin uskon että kuvan laittaja tuskin laittas kuvaa varjosta :grin
Eiköhän testi ole käännelty 100 kertaan ja se varjo kun liikkuu mut haamu on ja pysyy. Siis mun oletus on tää :wink

Pakko kommentoida tähän näin vähän vielä ulkopuolisena seuraajana, että tää on aika hassu oletus tää varjo :joyful: kun jos joku tulee laittaa kuvaa et sai testiin haamun, nii sit siihen kommentoidaan ettei oo varma onko se vaan varjo, nii jotenkin uskon että kuvan laittaja tuskin laittas kuvaa varjosta :grin
Eiköhän testi ole käännelty 100 kertaan ja se varjo kun liikkuu mut haamu on ja pysyy. Siis mun oletus on tää :wink
Mä olen itsekin tehnyt noita kotelotestejä, ja siis itselleni kyllä oli vaikea nähdä välillä onko varjo vai haamu vaikka kääntelisikin :finger: Luulen kyllä että siinä tänne laitetussa kuvassa on joo haalea haamu, nyt kun tarkemmin katsoin tietokoneen näytöltä.

Mä olen itsekin tehnyt noita kotelotestejä, ja siis itselleni kyllä oli vaikea nähdä välillä onko varjo vai haamu vaikka kääntelisikin :finger: Luulen kyllä että siinä tänne laitetussa kuvassa on joo haalea haamu, nyt kun tarkemmin katsoin tietokoneen näytöltä.

Miksi keskisormea? :oops: Kuten laitoin että musta hassu olettamus, siis hauska eli hyvällä kirjoitin o_O
Tuleekin aina niin tervetullut olo tälläsistä.

Takaisin