Raskaaksi 2020

Onneksi olkoon Daiya! :woot::HeartredSää oot raskaana :happy7 Monta päivää sulla on kuukautiset myöhässä?

Kiitos :happy: Sunnuntaina olis pitäny alkaa eli pari päivää myöhässä. On ollu niin säntilliset tähän asti että ihmettelin kovasti kun toissapäivänä oli vielä ihan nega. Arvelin että voi olla myös dieetistä johtuvaa myöhästymistä mutta toisaalta voi olla, että ovis oli vähän myöhemmin. Pitää tehdä viikkotesti vaikka ylihuomenna :angelic:

Jos puikko on vähän huonosti imenyt, ni vastauskin on voinut antaa odottaa. Ihan selkeä plussa tuo minusta. Ei haamua enää. Tuon näkee jo miehetkin :wink:grin . Varovaiset onnittelut ja vahvistumisia!

No niinpä! Mä oon tietty ihan paniikissa täällä, kun apteekin herkässä nyt aamulla ihan vähän vaaleempi viiva kuin eilen aamulla.

Siis loogista kai, koska toisin kuin eilen, päivän ekan virtsan käytin sen sijasta viikkonäytölliseen ja lisäksi kusi ei osunut tohon apteekin puikkoon kunnolla ja viisi sekuntia ei tullut täyteen :hilarious: No tietysti sitten illalla uusi testi tulossa. Digi näytti 2-3 viikkoa nyt dpo 21, mikä on kai ihan normaalia vielä tänään. Ehkä loppuviikosta teen uuden tai sitten annan vaan olla mitä on :hilarious: Nyt taisi täälläkin testihullu kuoriutua munastaan :joyful::dance008Taidan soittaa tänään neuvolaan!

IMG_20200616_104208.jpg

Muokattu viimeksi:
Ihan kuin jotain haamua yrittäis näyttää o_O
Testiajalla tämä kuva ja päivän toka pissa, mun luottopissa :hilarious: sofi 10 herkkäpuikko.
Mut outoa kyllä että mulla on ollu monta päivää jäätävä veetutus. Yleensä jos oon plussannu, ei tuu missään vaiheessa näitä menkkarageja o_O toki ei yleensä tuukaan kun vasta päivä ennen vuotoa. Joten outoa tämäki.

Mut näihin sofin herkimpiin en vaan osaa luottaa täysin :grin huomenna uudestaan testaan.

Liitteet

• IMG_20200616_110038.jpg
    IMG_20200616_110038.jpg
    16.8 KB · Katsottu: 216
Ihan kuin jotain haamua yrittäis näyttää o_O
Testiajalla tämä kuva ja päivän toka pissa, mun luottopissa :hilarious: sofi 10 herkkäpuikko.
Mut outoa kyllä että mulla on ollu monta päivää jäätävä veetutus. Yleensä jos oon plussannu, ei tuu missään vaiheessa näitä menkkarageja o_O toki ei yleensä tuukaan kun vasta päivä ennen vuotoa. Joten outoa tämäki.

Mut näihin sofin herkimpiin en vaan osaa luottaa täysin :grin huomenna uudestaan testaan.

Aivan kuin näkisin jotain! :woot: Oispa se totta. Minulla oli dpo 9 ja 10 ainakin ihan hullut raget. Hajotin mun puhelimen.. Kaikki meni niin pieleen yhtä juttua tehdessä ja kaiken lisäksi puhelin putosi näyttö edellä kiveen. Tietysti tuli halkeemaa ja sitten alkoi viimeistään niin paljon vituttaa, että iskin sen uudestaan siihen kiveen että siinäpähän sitten menee saatana kunnolla rikki koko paska :smiley-ashamed008:smiley-angry019Koskaan ennen en oo mitään tuolleen hajottanut. Ai kauheeta.

Tänään kp 11, ja ainaki tän testin mukaan ovisplussaa saa viel odottaa.
Toivottavasti alkaa tummumaan. 20200616_115819.jpg

Olin jo tulossa avautumaan että ihan puhdas nega apteekin testistä, mutta kävinkin vielä kurkkaamassa sen... ja onko tuo nyt roskishaamu vai mikä kun en oo ihan varma menikö testiaika (10min) jo ohi? :eek: Katoin siis eka siinä vessassa vaan nopsaan että jahas nega on, ja jätin kaappiin, kävin keittämässä kahvit ja hetken istuin puhelinta selaten ja avautumisviestiä kirjoittaen... :oops: ja nyt oli tollanen.

View attachment 90528
Toi näyttää hyvältä!

Mulle on käynyt pari kertaa niin, että tullut tommoinen voimakas plussa, joka oli virheelliinen, koska virtsa on imeytynyt tikkuun liian hitaasti ja kontrolliruutu latautunut liian hitaasti.

Roskishaamuja en kuitenkaan ole ikinä saanut tohon testiin, jos testi on toiminut normaalisti, eli latautunut testi-ikkuna normaali vauhtia. Eli uskoisin, että toi on ihan oikea plussa.

Onnea! :smiley-bounce016

Mä olen ihan ihmeissäni. Tää alkaa olla lähellä O plussaa. Mutta hei missä mun ovislimat on?

Muoks. Livenä on huomattavasti tummempi tuo toinen viiva.

Liitteet

• IMG-20200616-WA0006.jpeg
    IMG-20200616-WA0006.jpeg
    16.8 KB · Katsottu: 165
Ihania viivoja näkyy täällä :smiley-bounce013

Mulla kp21 ja ovista ei oo tikuilla tullut.. viime kierto oli 34 kun yleensä se on 30. Minulla aina oviksen aikaan selkiät merkit joita alkaa vasta nyt tulemaan, tänään ollut vatsa ja selkä juilintaa ja ehkä limaankin enemmän.. kenties ovuloin näin myöhään tai sitten en ollenkaan. Talletuksia tehty nyt näin lopussa joka toinen pv, kun ennen ajoitettu ihan väärään ajankohtaan ..hieman enemmän jännittää jos ovis onkin vasta näin lopussa tai sitten ei ollenkaan...

Mä olen ihan ihmeissäni. Tää alkaa olla lähellä O plussaa. Mutta hei missä mun ovislimat on?

Muoks. Livenä on huomattavasti tummempi tuo toinen viiva.
Mä olin ihmeissäni kun ei tullut limaa ku hymy mut seukki päivänä ja siitä eiliseenkin semmosta raw eggis limaa et vähän jo ällötti kun jäi reiteen kiinni .. eli mulla ei ole yleensä limaa kuin sisäisesti vähän ja nyt piitkästä aikaa tuli sitte vähän jälkijunassa..

Ihania viivoja näkyy täällä :smiley-bounce013

Mulla kp21 ja ovista ei oo tikuilla tullut.. viime kierto oli 34 kun yleensä se on 30. Minulla aina oviksen aikaan selkiät merkit joita alkaa vasta nyt tulemaan, tänään ollut vatsa ja selkä juilintaa ja ehkä limaankin enemmän.. kenties ovuloin näin myöhään tai sitten en ollenkaan. Talletuksia tehty nyt näin lopussa joka toinen pv, kun ennen ajoitettu ihan väärään ajankohtaan ..hieman enemmän jännittää jos ovis onkin vasta näin lopussa tai sitten ei ollenkaan...

Mulla oli just tää et kivut tuli hymystä samana päivänä ja vielä eilen jomotti, ja sit tuli kunnolla limaa..

Ei se ainakaa mikään roskishaamu ollu, ku nyt kuivuessa näyttää tältä o_O
Se hento haamu oli siinä ainaki sen 10 min mitä alkuun tihrustin,mutta jossain vaiheessa se on kadonnut :hilarious: ehkä se sieltä vähän erottuu ku oikeen tiiraa, tai jos tuon purkais :hilarious: outoa silti. Yleensä se on toiste päin, että sinne tulee joku haamu kuivuessaan, eikä katoa.

Liitteet

• IMG_20200616_131942.jpg
    IMG_20200616_131942.jpg
    22.8 KB · Katsottu: 200
Mulla oli just tää et kivut tuli hymystä samana päivänä ja vielä eilen jomotti, ja sit tuli kunnolla limaa..

Ok, eli toivoa on:nailbiting: sitä kun on niin kärsimätön ja valmis nakkaan hanskat tiskiin tai haluais kaikki hetinyt. Mutta kuulostaa loogiselta, minulla kestää vaan ajatus tottua että ovulaatio onki näin lopussa kiertoa eikä niin alussa mitä aiemmin oon kuvitellut. Jatkan tikuttelua:grin

Tosta alkoholista: En usko että sillä on vaikutusta. Mehän yritettiin esikoista sen 3v ajan enkä kyllä sit ollu ilman alkoholia, kun en voinu joka kiertoo elää sillä periaatteella että ”mitä jos?” ja elin vielä sitä sellasta teinibiletysaikaa osittain sillon :hilarious: Taisinpa saman viikon tiistaina juoda muutaman, kun perjantaina tuli plussa, eikä ollu kyllä vaikutusta suuntaan tai toiseen ja neuvolastakin vaan rauhoteltiin.

Nyt on ihan eri ääni kellossa, kun ei toi alkoholi tunnu enää ollenkaan omalta hommalta :woot: Sillon tällön voi vähän viiniä ottaa jos tekee mieli mut aika harvoin juon, saan enemmän iloo freesistä olosta ja liikunnasta sun muusta, kai musta on tullu sit se kalkkis äitiyden myötä (vaikka ikää vasta 25 :hilarious:)

Tänään ilmeisesti dpo2. Järkyttävää turvotusta mulla on ollu, mut endometrioosipotilaana se nyt ei oo mitenkään ihmeellistä oviksen tienoilla. Onnea uusista plussista!

Täällä uutena kirjoittelen, jonkun aikaa seuraillut ketjua ja muiden kuumeiluja :) Täällä yk2 ja dpo13, herkkä testi hieman haamuilee, nyt alkoi jännittämään vahvistuuko tuosta :nailbiting: Kuvassa vähän hälveni selkeästi, oli livenä vahvempi :D

Liitteet

• testi.jpg
    testi.jpg
    13.7 KB · Katsottu: 188
Täällä uutena kirjoittelen, jonkun aikaa seuraillut ketjua ja muiden kuumeiluja :) Täällä yk2 ja dpo13, herkkä testi hieman haamuilee, nyt alkoi jännittämään vahvistuuko tuosta :nailbiting: Kuvassa vähän hälveni selkeästi, oli livenä vahvempi :D
Onpas hieno haamu! Toivottavasti vahvistuu! :happy093.:Heartred

Mä olin ihmeissäni kun ei tullut limaa ku hymy mut seukki päivänä ja siitä eiliseenkin semmosta raw eggis limaa et vähän jo ällötti kun jäi reiteen kiinni .. eli mulla ei ole yleensä limaa kuin sisäisesti vähän ja nyt piitkästä aikaa tuli sitte vähän jälkijunassa..
Mun täytyy lähteä kotoa seuraavan kerran vähän vajaan 2 tunnin päästä ja silloin ajattelin testata uusiksi jos ois vahvempi viiva. Tuo aamupäivän testi oli parin tunnin pidätyksellä ja ennen lähtöä sais noin 4 tunnin pidätyksellä. Onneks mulla on vielä muutama digi jäljellä niin niillä voi varmistaa.

Vahvin ovisplussa mitä tästä kierrosta oon saanut, eli ehkä se onkin tulossa. :smiley-angelic001 Oli työn takana pidättää 3h.. oln myös hoksannut että aamupissasta ei tuu mulla niin vahvoja kuin mitä päivä pissasta. Näin tilanteet tai olotilat muuttuu parissa tunnissa ja oireet kyllä alkaa sopia lähestyvään ovikseen. On menny tukku testejä kun kp11 saakka tikuttanut kertaa x joka päivä:angelic:

Ja pahoittelut viestitulvasta. En rauhoitu ennen ku ovis plussattu ja hyödynnetty:bag:

Tosta alkoholista: En usko että sillä on vaikutusta. Mehän yritettiin esikoista sen 3v ajan enkä kyllä sit ollu ilman alkoholia, kun en voinu joka kiertoo elää sillä periaatteella että ”mitä jos?” ja elin vielä sitä sellasta teinibiletysaikaa osittain sillon :hilarious: Taisinpa saman viikon tiistaina juoda muutaman, kun perjantaina tuli plussa, eikä ollu kyllä vaikutusta suuntaan tai toiseen ja neuvolastakin vaan rauhoteltiin.

Nyt on ihan eri ääni kellossa, kun ei toi alkoholi tunnu enää ollenkaan omalta hommalta :woot: Sillon tällön voi vähän viiniä ottaa jos tekee mieli mut aika harvoin juon, saan enemmän iloo freesistä olosta ja liikunnasta sun muusta, kai musta on tullu sit se kalkkis äitiyden myötä (vaikka ikää vasta 25 :hilarious:)

Tänään ilmeisesti dpo2. Järkyttävää turvotusta mulla on ollu, mut endometrioosipotilaana se nyt ei oo mitenkään ihmeellistä oviksen tienoilla. Onnea uusista plussista!

Mitä jotain googlasin, niin keinohedelmöityksessä alkoholin käyttö pienensi kiinnitymistä jopa 35%. Tie sitte mikä tutkimus oli, kun en nii tarkkaan jaksanu lukea. Eipä silti oo suuri menetys olla ihan vaan varmuudeks ilman niitä pariakin :grin

Takaisin