Raskaaksi 2020

Muillahi siis kuivahko ovis tässä kierrossa kuin vaan mulla :grin Ihanaa kun saa ruveta jännäämään miten nopeasti uusi kierto alkaa vai eikö ala :woot: liekö kuivempi ovis kuitenkin tarpeeksi hyvä raskauden alkamista ajatellen? o_O

Se jää nähtäväksi :smiley-ashamed004 . Luotto on kyl kova kuitenkin :grin .

Mulla on outoja oloja ja aion testata kyllä näiden perusteella. Tunsin tänään illalla sellaisen kunnon ikään kuin potkun alavatsalla ja piti ihan istahtaa hetkeksi, sit selkää polttaa oudosti ja nännit on ku lautaset tosiaan itellä myös. Mun syljen eritys on jotaki ihan infernaalista ja unen tarve..

Jospa nyt olisi meidän vuoro :smiley-angelic001

Myös minulla oli kuivempi ovis :grin missäs ihmeen asennossa se kuu on ollut, kun tälläistä meille aiheuttaa :hilarious:

Täällä nyt myös dpo5, kun lämmöt todensivat oviksen tapahtuneen.
Usko raskauteen on aika minimaalinen, mutta eihän se sitä toivon kipinää poista :rolleyes:

Myös minulla oli kuivempi ovis :grin missäs ihmeen asennossa se kuu on ollut, kun tälläistä meille aiheuttaa :hilarious:

Täällä nyt myös dpo5, kun lämmöt todensivat oviksen tapahtuneen.
Usko raskauteen on aika minimaalinen, mutta eihän se sitä toivon kipinää poista :rolleyes:

Veit sanat suustani. Täytyy vain pää pitää kylmänä, että pettymys ei olisi kova. Tai asennoitua plussa tulee jos tullakseen:rolleyes:

En voi kyllä lämpimästi suositella näitä sofin liuskatestejä. Koko loppukierron on näyttänyt viivanpaikkaa. Ehkä jollekin ensikertalaiselle nostaisi turhaa toivoa.
Itse uskon raskauteen vasta kun ultrasta nään. :)
Ja minulla siis tiputtelee jo eikä tästä kierrosta ole mitään oloja ollut. Taidan jättää testi tilaukset tekemättä, niin ei turhaan kaapissa polttele:wink

Liitteet

• IMG_20200617_072658.jpg
    IMG_20200617_072658.jpg
    11.5 KB · Katsottu: 200
En voi kyllä lämpimästi suositella näitä sofin liuskatestejä. Koko loppukierron on näyttänyt viivanpaikkaa. Ehkä jollekin ensikertalaiselle nostaisi turhaa toivoa.
Ja minulla siis tiputtelee jo eikä tästä kierrosta ole mitään oloja ollut. Taidan jättää testi tilaukset tekemättä, niin ei turhaan kaapissa polttele:wink

Noi sofin liuskat jättää ikävästi kyllä tota viivan reuna väriä :confused:

Täällä epätoivoinen kyselee, että onko joku joskus tullut raskaaksi, vaikka ei ole ahkerasta testailusta huolimatta saanut positiivista tulosta ovistestiin? :bored::angelic:

Mulla taas Sofit on kahdessa edellisessä kierrossa näyttäneet ihan negaa, ei yhtään mitään viivan paikkaa, vaikka kuinka tiirailee.

Täällä epätoivoinen kyselee, että onko joku joskus tullut raskaaksi, vaikka ei ole ahkerasta testailusta huolimatta saanut positiivista tulosta ovistestiin? :bored::angelic:

Täällä ainakin yksi :grin en ekassa enkä tässä nyt alkaneessa saanut täysin puhdasta plussaa testiin, vain haaleaa viivaa mitä ei liuskoissa lasketa vielä positiiviseksi ja kaksoishormonitestillä sitä vilkkuvaa hymyä eli kohonneen hedelmällisyyden päiviä... :)

Tein tänään vielä malttamattomana jo digin vaikka piti vasta huomenna... :hilarious:

Liitteet

• A4DDCB7C-3C96-43FD-ADA7-F921D7C4A7FF.jpeg
    A4DDCB7C-3C96-43FD-ADA7-F921D7C4A7FF.jpeg
    53.1 KB · Katsottu: 186
Mieskin nauroi tänään aamulla että jompi kumpi meistä on kyllä todella hedelmällinen, ei nimittäin kovin montaa kertaa peittoja heiluteltu tässä kierrossa :laughing014 oli vaan tieten kuitenki ajoitus kohdillaan.

Täällä ainakin yksi :grin en ekassa enkä tässä nyt alkaneessa saanut täysin puhdasta plussaa testiin, vain haaleaa viivaa mitä ei liuskoissa lasketa vielä positiiviseksi ja kaksoishormonitestillä sitä vilkkuvaa hymyä eli kohonneen hedelmällisyyden päiviä... :)

Tein tänään vielä malttamattomana jo digin vaikka piti vasta huomenna... :hilarious:
Mahtavaa, onnittelut! :smiley-bounce016

Onnea! :cool05

Onnea plussanneille! :angelic:

Täälä kp1 yk6 alko tänään ja ryminällä :hungover: Mutta ei voi mitään! Pakkaan ny esikoisen autoon ja lähden kohti Eteläpohjammaata Juhannuksen viettoon:smug: Ihanaa Juhannusta tyypit :cool:

Me lähdetään mökille juhannuksen jälkeen ja ollaan siellä just ovulaation aikoihin. Saapahan ajatukset muaalle. :grin
Mua jännittää ihan sikana ajaa noin 700km 7kk vauvan kanssa. :nailbiting: Tarpeeksi pysähdyksiä niin hyvin menee, mutta onko täällä kukaan matkustanut pitemmälle vauvan kanssa ja miten meni?

Meillä on siellä oma asunto-vaunu asumiseen, niin sinänsä kiva olla rauhassakin. :grin

Täällä joku viivanpaikka jälleen kerran ja menkkaturvotus päällä. Pian siis luultavasti alkaa. Dpo13 menossa.

Välillä sitä miettii näiden testailujen ja keskenmenojen lomassa, että vaikka kuinka haluaisi tätä lasta niin jaksaako kohta enää yrittää. Joskus vain miettii että olisiko ihan hyvä vaan näin, esikoinen täyttää ihan just 4vuotta. Onhan meitä siunattu jo tällä ihanalla lapsella. En tiedä. Miehen kanssa olemme puhuneet, että yritämme stressaamatta tämän vuoden loppuun ja sitten siirrymme elämässä eteenpäin. Mullakin on kuitenkin koulu tässä kesken. Haluaisi jo pian asettua ja nauttia elämästä sellaisena kuin se on, päästä vakitöihin ja saada laina omaa taloa varten. Vaikka kuinka yrittää, että ei ota paineita tästä lapsen hankinnasta niin silti se jollain tavalla stressaa joka ikinen kierto. Noh, aika näyttää.

Hyvää juhannusta kaikille siellä! Nautitaan näistä ihanista ilmoista:happy:

Täällä joku viivanpaikka jälleen kerran ja menkkaturvotus päällä. Pian siis luultavasti alkaa. Dpo13 menossa.

Välillä sitä miettii näiden testailujen ja keskenmenojen lomassa, että vaikka kuinka haluaisi tätä lasta niin jaksaako kohta enää yrittää. Joskus vain miettii että olisiko ihan hyvä vaan näin, esikoinen täyttää ihan just 4vuotta. Onhan meitä siunattu jo tällä ihanalla lapsella. En tiedä. Miehen kanssa olemme puhuneet, että yritämme stressaamatta tämän vuoden loppuun ja sitten siirrymme elämässä eteenpäin. Mullakin on kuitenkin koulu tässä kesken. Haluaisi jo pian asettua ja nauttia elämästä sellaisena kuin se on, päästä vakitöihin ja saada laina omaa taloa varten. Vaikka kuinka yrittää, että ei ota paineita tästä lapsen hankinnasta niin silti se jollain tavalla stressaa joka ikinen kierto. Noh, aika näyttää.

Hyvää juhannusta kaikille siellä! Nautitaan näistä ihanista ilmoista:happy:

Oon kuullut monelta että mennyt liki vuosi yrittäessä ja sitten kun on ns luovutettu niin heti seuraava kierto on plussan tuonut. Just ku stressi keventynyt aiheesta niin sit onnistunut:happy:

Vaikeaahan se toki on, en väitä vastaan. Mutta kuitenkin:joyful:

Oon kuullut monelta että mennyt liki vuosi yrittäessä ja sitten kun on ns luovutettu niin heti seuraava kierto on plussan tuonut. Just ku stressi keventynyt aiheesta niin sit onnistunut:happy:

Vaikeaahan se toki on, en väitä vastaan. Mutta kuitenkin:joyful:
Joo mä tässä pohdin että pitäiskö jättää ovistestailut pois ja harrastaa vaan normaalisti seksiä, toki pitäen huolen että oletetun oviksen aikaan peitto heiluu useampaan kertaan viikossa. Tuntuu, että ehkä kaduttaa myöhemmin, jos tän yritysajan käyttää stressailuun ja testailuun, kun voisi vielä nauttia vapaudesta :Heartpink:Heartpink

Toi on kyllä hyvä pointti myös. Haluaisin olla kans tikuttelematta ovista ja mennä meiningillä tulee kun on tullakseen. Tätä vaan varjostaa se, että aina kun mies tulee sisään, niin menee kaksi päivää ja on kamala tulehdus alapäässä. Eli ei ihan aina mee niinku haluis..:rolleyes:
Mutta minkäs voi.
Oon ihan tyytyväinen jo tähän elämäntilanteeseen ja oikeesti tosi positiivisesti ajatteleva ihminen (älkää antako avautumisen hämätä:hilarious:)
Joskus sitä vaan havahtuu niihin ajatuksiinsa ja tänne on hyvä purkaa. Kiitollinen siitä :Heartred

Muokattu viimeksi:
Takaisin