Raskaaksi 2020

Dpo 9 on joo tosi aikaista, en itsekään saanut silloin kuin ehkä viivanpaikkoja. Ja se Rfsu:n herkkä puikko (jos siis se nyt kyseessä) ei kans mun mielestä niin hyvin näytä, tai ainakin se kotelo blokkaa kaikki hennot viivat. Eli siis jos ei käy vielä mitään niin en tekisi johtopäätöksiä :D

Viime raskaudessa mä oon saanu dpo 9 haamua just tällä sofin 25, niin sinällään on mahdollista saada näkymään jotain jo nyt :hilarious: ja ntt kun ei voi oikein monena päivänä ees testata kun tulee tuo mökkijuhannus :grin ja pakkohan se on saada testailla ees huvin vuoksi, kuulauden kohokohta :hilarious: epätoivoinenko :hilarious:

Mulla on sofin herkkä, mikä kyllä joskus vuos sitte oli aika susi, mutta kokeillaan ny kun tuli niitä vahingossa tilattua, piti tilata 25 vahvuisia puikkotestejä, ettei herkkiä, sellane on kivempi näyttää miehelle jos plussaa vs liuskat. Onneks on 2 digiä, jos onni suosii :rolleyes:

Keksinkin että käännän negatiiviksi kuvan, nii nyt näkyy (ehkä) että se haamu vihertää (eli punertaa) kans vähän :grin
Jännää, saa nähä kuinka käy. :hilarious:

Liitteet

• Screenshot_20200616_085229.jpg
    Screenshot_20200616_085229.jpg
    32.9 KB · Katsottu: 222
Olin jo tulossa avautumaan että ihan puhdas nega apteekin testistä, mutta kävinkin vielä kurkkaamassa sen... ja onko tuo nyt roskishaamu vai mikä kun en oo ihan varma menikö testiaika (10min) jo ohi? :eek: Katoin siis eka siinä vessassa vaan nopsaan että jahas nega on, ja jätin kaappiin, kävin keittämässä kahvit ja hetken istuin puhelinta selaten ja avautumisviestiä kirjoittaen... :oops: ja nyt oli tollanen.

58709C98-8B90-4D76-89FA-1E398D743CBA.jpeg

Selkeästi näkyy punertava viiva Daiya! Toivottavasti vahvistuu! :):hello2

Mulla roskishaamut on olleet sellaisia viivoja, mitkä saa näkyviin vaan, jos oikein tuijottaa, tai kuvissa säätää kontrastia yms, eli tosi paljon haaleampia kuin tässä ja niissä on myös vaikea nähdä väriä.

Olin jo tulossa avautumaan että ihan puhdas nega apteekin testistä, mutta kävinkin vielä kurkkaamassa sen... ja onko tuo nyt roskishaamu vai mikä kun en oo ihan varma menikö testiaika (10min) jo ohi? :eek: Katoin siis eka siinä vessassa vaan nopsaan että jahas nega on, ja jätin kaappiin, kävin keittämässä kahvit ja hetken istuin puhelinta selaten ja avautumisviestiä kirjoittaen... :oops: ja nyt oli tollanen.

View attachment 90528

Ei kyllä näytä mun silmään roskishaamulta, kun tuo on selvästi punainenkin :rolleyes:

KP 36 eikä kuukautisia näy vieläkään. Ei edes ole sellainen olo, että ne alkaisi :sad001 Kun testit näyttää negaa, niin sais ne kuukautiset tulla, et pääsis seuraavalle yk:lle. Olisin niin toivonut, et tästä kierrosta olisi tullut lyhyempi kuin edellisestä. Turhauttaa.

Myös vähän samoja fiiliksiä @Pingviiniemo kanssa siitä, että tässä on taas vähän pidempi aika saada itseään parempaan kuntoon fyysisesti.

Täällä dpo12 ja aamun testissä näkyy epätoivoisen tihrustamisen ja kääntelyn tuloksena ehkä joku viivanpaikka.
Menkat vasta perjantaina joten testaan varmaan sinne asti, vaikka sitten ihan huvin vuoksi :grin pari päivää ollut nyt tosi tosi vetistä vv, Ihan holahtaa vaan housuihin :bored:

View attachment 90528
Joo ei tollasia roskishaamuja tule :D toi on positiivinen :D Onnea!

View attachment 90528

Plussaplussaplussa! :gen014 Jopa minä, joka en ikinä nää mitään hailuroita näen tän ja selkeänä näänkin!
Onnea ja vahvistumista :Heartpink:Heartpink

Mä tässä aloin pohtimaan, et mites juhannus ja alkoholi? :think005 Itellä ois perjantaina dpo4, et ihan turha ainakaan testailla, mut vaikuttaakohan muutama annos alkoholia esim. kiinnittymiseen?
En juo muutenkaan paljoa, mut olishan se mukava pari saunasiideriä ottaa, eikä ainakaan herättäis kysymyksiä totaali kieltäytyminen :bounce
Mitäs muut meinaa juhannuksena tehdä?

Kiitos kaikille nopeista vastauksista :nailbiting: hämmennyin kun tosiaan ensin ei näkyny mitään ja mietin, että voiko noin kuitenkin selvästi näkyvää viivaa tulla vaan siksi että testiaika olis menny :wideyed: Mutta ehkä uskallan uskoa että siellä jotain on sitte kuitenkin :smiley-ashamed005

me mennään juhannuksena mun vanhempien kanssa mökille. en ite käytä muutenkaan alkoholia niin elämä on raskautusmisyrityksissäkin helppoa sikäli :p mutta muutenkin tulossa rauhallinen juhannus.

kp6 ja menkat tiputtelua vaille loppu :dance008 lähden sillä oletuksella, et ovis voi olla aikasin kuten viime kierrossakin eli aktiivisuutta harjoitetaan ainakin siinä kp10-> kunnes tulee hyppäys lämmöissä :devil10

Meillä myös mökkireissu edessä. Juomisesta helppo kieltäytyä kun en yleensä muutenkaan juo mitään. En muista koska viimeksi edes. Mutta kun kutkuttelis testata ovista. No ehkä kuitenkin yritän vain ottaa rennosti :hilarious:

Onneksi ovis oletettavasti vasta vähän reilu viikon päässä sillä tuolla tallettelu on vähän haastavaa. Juoksevaa vettä ei ole niin siistiytyminen hankalaa... :hilarious:

Mä olen luovuttanut oviksen suhteen tässä kierrossa. Mietin jos alkaisin testaa r testillä joka aamu kun niitä nyt kerran on.

me mennään juhannuksena mun vanhempien kanssa mökille. en ite käytä muutenkaan alkoholia niin elämä on raskautusmisyrityksissäkin helppoa sikäli :p mutta muutenkin tulossa rauhallinen juhannus.

kp6 ja menkat tiputtelua vaille loppu :dance008 lähden sillä oletuksella, et ovis voi olla aikasin kuten viime kierrossakin eli aktiivisuutta harjoitetaan ainakin siinä kp10-> kunnes tulee hyppäys lämmöissä :devil10

Mennään hyvin samassa kierrossa, täällä kp7 :woot: Voidaan piinailla sitten yhdessä :hilarious:

Onneksi olkoon Daiya! :woot::HeartredSää oot raskaana :happy7 Monta päivää sulla on kuukautiset myöhässä?

View attachment 90528

Kiitos kaikille nopeista vastauksista :nailbiting: hämmennyin kun tosiaan ensin ei näkyny mitään ja mietin, että voiko noin kuitenkin selvästi näkyvää viivaa tulla vaan siksi että testiaika olis menny :wideyed: Mutta ehkä uskallan uskoa että siellä jotain on sitte kuitenkin :smiley-ashamed005

Jos puikko on vähän huonosti imenyt, ni vastauskin on voinut antaa odottaa. Ihan selkeä plussa tuo minusta. Ei haamua enää. Tuon näkee jo miehetkin :wink:grin . Varovaiset onnittelut ja vahvistumisia!

Mies kysyi vaan että näkeekö sen jo näin aikasin :grin selitin sitte vähän että miten iso riski alussa vielä on mutta näkee joo :hilarious:

Meillä ei ollut kummempia juhannussuunnitelmia, epäilen että miehen veli ja sen vaimo yrittää houkutella johonkin niin yritän vedota tuohon dieettiin vielä että vikat viikot niin en halua nyt luovuttaa ja ottaa mitään alkoholia... saa nähdä meneekö läpi :bag: kun ei ihan vielä haluais mitään sanoa.

En oo ainakaan kuullut et alkoholi vaikuttais kiinnittymisiin tai muihin. Mulla helppo tilanne siinä mielessä et juon aina kokista. Viime vuosina on tullut juotua tosi harvoin, sit jos juon juon vodkakolaa. Eli toisin sanoen kukaan ei huomaa et juonko terästettyä vai ei. Jos terästän se on niin laimeeta, että tarkastaessakaan ei välttämättä huomaa. Varsinkin jos maistajalla muutama olut pohjalla laughing7 . Eli tää jussi menee varmaan tee/kokis/kahvi/mehu linjalla, mut en kummemmin mainosta. Onneks mun juomisen lopetusta on ihmetelty jo pari vuotta, ni tuskin nyt mitään :laughing002 .

Tänään n.dpo6 kauheesti tunnustelen nippailisko kiinnitymisestä. Oon periaatteessa sitä mieltä et sitä ei voi tuntea, mut joka lapsen kohdalla oon näinä päivinä tuntenut sellasen nippauksen :laughing001 . Mulla kyllä tuntuu usein liikkuessa sellasta repivää kipua kohdussa ja sielä suunnalla. Mulla usein oviksen aikaan ollut nykyään sellasta. Jotenkin häiritsee kun en tiedä mistä se nyt johtuu. Tai siis et miks sitä ei oo ollut aijemmin.

Takaisin