Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dpo 6 ja ollut nyt eilen ja tänään ajoittain tosi voimakkaat tuntemukset oikealla alavatsalla. Tiedä sitten onko normi kierron juttu vai ei Ajattelin testata to iltana tai pe aamuna ennen kuin lähdetään juhannuksen viettoon. Toki yritän jos malttaisi olla testaamatta ennen lähtöä, kun sit olis jo hyvät dpo:t kun vasta su/ma testais. Mutta tuskin maltan
Onnea plussista! Ihanaa, kun niitä nyt tulee monelle
En nyt jaksa selata tonne, kun en yhtään muista koska tätä samaa joku kysy, nii miten toi dpo nyt laskettiinkaan? Jos ovisplussa on ollu eilen, ni onko tänään dpo0 vai dpo1 vai mikä? Tänäänkin näytti kyllä hymyä vielä, nii vaikuttaako sekin? Oon kyllä hukassa näistä kaikista hienoista termeistä
Tänään olis dpo0
Sama! Aina pupuilun jälkeen mulla on kunnon eggikset tullu, ja tänään kunnolla ettei kyl oo kuivaa kautta noin kyllä muutenkaan mut vielä vähemmän kuin öö ikinä! Toivottavasti olis hyvä enne vaik onki vähän inhaa ku mieskin oli et mitä ihmettä.. itse oon hullun liian optimistinen tähän kiertoonDpo4. Vv tulee tulee. Alaselässä tuntemuksia näin iltaa kohden. Töissä tuntemuksia alavatsalla. Aamulämmöt unohdin ottaa, mutta iltalämmöt ainakin koholla.
En kyllä ikinä testaa aamun ekasta, nyt kuitenkin halusin tuollasen sofin 25 herkkyisen kokeilla. Tänää dpo9
Jotain hyvin hyvin ohutta ja hailuvan hentoista punertavaa haamua se tarjos testiajalla, nyt puol tuntia myöhemmin sitä enää hädin tuskin erottaa, eli ei oo ainakaa roskishaamu
Ei varmaan ees näy kuvissa.
Dpo 9 on joo tosi aikaista, en itsekään saanut silloin kuin ehkä viivanpaikkoja. Ja se Rfsu:n herkkä puikko (jos siis se nyt kyseessä) ei kans mun mielestä niin hyvin näytä, tai ainakin se kotelo blokkaa kaikki hennot viivat. Eli siis jos ei käy vielä mitään niin en tekisi johtopäätöksiä :DMeinaan vielä testata tänää sen 10 herkän puikonkin ihan vaan huvin vuoksi
Huomenna kerkee vielä aamusta testata, mut sitten lähdetään mökille, jossa on paljon porukkaa, nii varmaan testailut sitten jää  himotestaajan painajainen
Ja takas tullaan vasta sunnuntaina dpo 14 ja menkat pitäs alkaa sillon tai dpo15.