Raskaaksi 2020

Dpo4. Vv tulee tulee. Alaselässä tuntemuksia näin iltaa kohden. Töissä tuntemuksia alavatsalla. Aamulämmöt unohdin ottaa, mutta iltalämmöt ainakin koholla.

Mikä hitto siinä oli kun aina ajattelee et kyllä sitä malttaa odottaa oviksen jälkeen. Ei tässä voi mitään enää tehdä, nyt vaan ootellaan. MUTTA EI :laughing021. Dpo5 ja mietin varmaan joka tunnin aikana et oonkohan raskaana :laughing002 . Menkat pitäs alkaa 24.6 keskiviikkona, ajattelin et saan luvan testata 22.6 ekan kerran. Mulla tulee aika myöhään noita viivoja aina, ni yhtään aijemmin ihan turha testailla :grin. Ollaan tosiaan juhannus kaverin luona yötä. Maanantaina vois sit olla hyvä testailla kun ollaan kotona. Ei tässä kokoaikasessa asian pyörittelyssä oo mitään järkeä. Asialle ei voi tehdä mitään ja menkat on sit kahta kauheempi pettymys. Jos tän vois ottaa yhtään kevyemmin, ni kaikki olis paremmin :p

Toisaalta ajattelen myös et jos ei meille nyt lasta heti tuliskaan, ni varmaan joku suurempi voima haluaa mun pitävän sit vähän taukoa vauvoista ja taaperoista :hilarious: . Edelleen välillä tuntuu et oon ihan hullu :laughing002 koska päivät on täynnä toimintaa jo nyt. Tosin nytkin esikoinen lähti neljäks päiväks isälleen ja kaks pienempää hyppii trampalla. Iloset huudot ja kiljahdukset vaan kuuluu. Ei kukaan edes kaipaa mua :p mieskin on töissä. Kai noi lapset täytyy paimentaa suihkuun ja nukkumaan. Jätän tän palstan vähän rauhaan. Päivitän tätä nyt useammin. Odotan varmaan jonkun kirjottavan tänne jotain selkeetä merkkiä,mistä tietäisin olevani raskaana :joyful: laughing6

Täällä pitäis ovis olla ihan näillä näppäimillä.. Mä käytän noita clearbluen digitaalisia kun en jaksa tulkita viivoja :grin:bookworm: tyhjää ympyrää näytti vielä tänä aamuna... Huomenna toivon että jo hymynaama ilmestyisi :dance008 on tää piinaavaa ja kun ei tiedä että miten monta kuukautta pitää vielä yrittää :bag:... Yk4, luotan sinuun o_O...

Dpo 6 ja ollut nyt eilen ja tänään ajoittain tosi voimakkaat tuntemukset oikealla alavatsalla. Tiedä sitten onko normi kierron juttu vai ei :shy: Ajattelin testata to iltana tai pe aamuna ennen kuin lähdetään juhannuksen viettoon. Toki yritän jos malttaisi olla testaamatta ennen lähtöä, kun sit olis jo hyvät dpo:t kun vasta su/ma testais. Mutta tuskin maltan :grin

Dpo 6 ja ollut nyt eilen ja tänään ajoittain tosi voimakkaat tuntemukset oikealla alavatsalla. Tiedä sitten onko normi kierron juttu vai ei :shy: Ajattelin testata to iltana tai pe aamuna ennen kuin lähdetään juhannuksen viettoon. Toki yritän jos malttaisi olla testaamatta ennen lähtöä, kun sit olis jo hyvät dpo:t kun vasta su/ma testais. Mutta tuskin maltan :grin

Täällä ollut samanlaisia tuntemuksia tänään, dpo 5. Sellaista jännää nippailua ja juilimista. Voi tosiaan olla ihan normaaliin kiertoon kuuluvia tai sitten ei. Voi kun nyt saisi vaan jäitä hattuun ilman että alkaa kuvitella liikaa :smiley-angelic001

Onnea plussista! Ihanaa, kun niitä nyt tulee monelle :binkybaby

En nyt jaksa selata tonne, kun en yhtään muista koska tätä samaa joku kysy, nii miten toi dpo nyt laskettiinkaan? Jos ovisplussa on ollu eilen, ni onko tänään dpo0 vai dpo1 vai mikä? :think005 Tänäänkin näytti kyllä hymyä vielä, nii vaikuttaako sekin? Oon kyllä hukassa näistä kaikista hienoista termeistä :laughing002

Onnea plussista! Ihanaa, kun niitä nyt tulee monelle :binkybaby

En nyt jaksa selata tonne, kun en yhtään muista koska tätä samaa joku kysy, nii miten toi dpo nyt laskettiinkaan? Jos ovisplussa on ollu eilen, ni onko tänään dpo0 vai dpo1 vai mikä? :think005 Tänäänkin näytti kyllä hymyä vielä, nii vaikuttaako sekin? Oon kyllä hukassa näistä kaikista hienoista termeistä :laughing002

Tänään olis dpo0 :happy:

Dpo4. Vv tulee tulee. Alaselässä tuntemuksia näin iltaa kohden. Töissä tuntemuksia alavatsalla. Aamulämmöt unohdin ottaa, mutta iltalämmöt ainakin koholla.
Sama! Aina pupuilun jälkeen mulla on kunnon eggikset tullu, ja tänään kunnolla ettei kyl oo kuivaa kautta noin kyllä muutenkaan mut vielä vähemmän kuin öö ikinä! Toivottavasti olis hyvä enne vaik onki vähän inhaa ku mieskin oli et mitä ihmettä.. itse oon hullun liian optimistinen tähän kiertoon ;)

Aa joo ja nivusiin tuntuu kummaa kipua ja totta mä mietin et hmm jos se thyroxin herättelee kehoa niin kyllähän olisi vielä mahdollista.. hmm. Mä putoon korkealta ja kovaa

Voihan vitalis, mikä pettymys taas eilen se negatiivinen. Laskin tarkemmin ja tämä oli tosiaan yk 7, kylläpä on vaikeaa onnistua. Mä vielä haaveilen, että se nega muuttuisi plussaksi. Testi oli rfsu:n herkkä (herkkyys 10) ja tein testin 3h pidätyksellä päivällä. Ja eilen siis dpo 11 ja tuosta olen varma, koska oviksen olen bongannut digitestillä.

Esikoisesta sain vielä dpo 11 selvän negan ja dpo 14 super haalean haamun mutta testit tuskin oli kovin herkkiä, kun ne tuli kaupanpäällisenä ovistestien mukana. Tuossa rfsu:n testissä sanotaan, että noin 99% näyttää raskauden 3 päivää ennen oletettuja menkkoja ja eilen oli tuo 3 päivää ennen menkkoja.

Äh olisko kellään kokemuksia että herkällä testillä tulisi negaa vielä dpo 11 ja sitten muuttuisikin vielä plussaksi? :angelic: Mä niin toivon ihmettä tapahtuvaksi :grin

En kyllä ikinä testaa aamun ekasta, nyt kuitenkin halusin tuollasen sofin 25 herkkyisen kokeilla. Tänää dpo9 :hilarious:
Jotain hyvin hyvin ohutta ja hailuvan hentoista punertavaa haamua se tarjos testiajalla, joka sit levahti koko testiviivan alueelle (kuva2) joka tapahtui myls testiajalla.

Nyt puol tuntia myöhemmin sitä enää hädin tuskin erottaa, eli ei oo ainakaa roskishaamu :hilarious:

Ei varmaan ees näy kuvissa nuo haamulaiset.

Edit. Arvasin oikein, kuvissa ei näy oikein mitään :hilarious:

Liitteet

• IMG_20200616_080512.jpg
    IMG_20200616_080512.jpg
    30 KB · Katsottu: 168
  • IMG_20200616_080405.jpg
    IMG_20200616_080405.jpg
    26.8 KB · Katsottu: 162
Muokattu viimeksi:
En kyllä ikinä testaa aamun ekasta, nyt kuitenkin halusin tuollasen sofin 25 herkkyisen kokeilla. Tänää dpo9 :hilarious:
Jotain hyvin hyvin ohutta ja hailuvan hentoista punertavaa haamua se tarjos testiajalla, nyt puol tuntia myöhemmin sitä enää hädin tuskin erottaa, eli ei oo ainakaa roskishaamu :hilarious:
Ei varmaan ees näy kuvissa.

Ehkä mä tossa jotain näen, mutta vaikea sanoa, kun kameralla kuva on eri kuin oikeassa valossa.
Ja vasta DPO9. :grin

Täällä alkoi kuin alkoikin kunnon vuoto, onneksi ilman kipuja. :Heartred
Toisaalta aattelen, että nyt kun menkat alkoi niin mulla on taas kuukausi aikaa laihduttaa kunnolla, ennenkuin tärppää. :Heartblue:Heartpink
Vaikka tossa ekassakin kesti se vuosi, niin olen tosi onnellinen että asiat meni juuri näin, koska ehdin valmistua, olla töissä ja muutenkin elämän tilanne oli parempi silloin.

Täälä testattu nega... huoh. Toiv menkat alkais mahd pian nii pääsisi uuteen kiertoon :meh: yk6 alkakoon :sorry:

Liitteet

• 31FD8BE3-7C03-4B16-88FA-F6496E01D3A1.jpeg
    31FD8BE3-7C03-4B16-88FA-F6496E01D3A1.jpeg
    18.6 KB · Katsottu: 152
Meinaan vielä testata tänää sen 10 herkän puikonkin ihan vaan huvin vuoksi :hilarious:

Huomenna kerkee vielä aamusta testata, mut sitten lähdetään mökille, jossa on paljon porukkaa, nii varmaan testailut sitten jää :wideyed:  :nailbiting: himotestaajan painajainen :hilarious:
Ja takas tullaan vasta sunnuntaina dpo 14 ja menkat pitäs alkaa sillon tai dpo15.

En tiedä onko tää kierto nyt menetetty oviksen osalta... Kp19 ja tyhjää näyttää digitesti:smiley-angry017eilen kuitenkin illalla hommailtiin ja cluen mukaan hedelmällistä aikaa olis vielä 18.päivä asti, joten toivon rippeitä on:bored: tää on kyllä ihana paikka kun täällä voi avautua :Heartred

Edit: mulla ei siis tule ovulaatiosta oireita ollenkaan tai ainakaan en oo huomannut... Silti positiivisen testituloksen saanut aiempina kuukausina. Olis kyllä kiva jos tulis kunnon limat, mutta ei

Meinaan vielä testata tänää sen 10 herkän puikonkin ihan vaan huvin vuoksi :hilarious:

Huomenna kerkee vielä aamusta testata, mut sitten lähdetään mökille, jossa on paljon porukkaa, nii varmaan testailut sitten jää :wideyed:  :nailbiting: himotestaajan painajainen :hilarious:
Ja takas tullaan vasta sunnuntaina dpo 14 ja menkat pitäs alkaa sillon tai dpo15.
Dpo 9 on joo tosi aikaista, en itsekään saanut silloin kuin ehkä viivanpaikkoja. Ja se Rfsu:n herkkä puikko (jos siis se nyt kyseessä) ei kans mun mielestä niin hyvin näytä, tai ainakin se kotelo blokkaa kaikki hennot viivat. Eli siis jos ei käy vielä mitään niin en tekisi johtopäätöksiä :D

Takaisin