Raskaaksi 2020

Nyt mä ihmettelen entistä enemmän. Tein äsken uuden O testin ja nyt siihen tuli huomattavasti vahvempi toinen viiva ku eilen. Ei kuitenkaan lähelläkään plussaa. Voiko nuo Sofin testit olla niin surkeita? Mulla on vielä muutama tikku digitestiin jäljellä mutta ei viittis niitä ihan huvikseen käyttää.

Mä en osannu tulkita niitä sofi testejä oli nii epämääräsiä vaihoin onneks juuri oikeaan aikaan ni kerkesin bongaa oviksen. :dance011

2pv flo:n ennustamaan ovikseen. Limojen ja alavatsan nippailun, sekä selkäsäryn vuoksi uskon sen olevan lähellä. Tekisi mieli tikuttaa, muttei ole tikkuja. En ole koskaan käyttänyt, jos ei tärppää tästä kierrosta niin ensikiertoa varten voisin hommata niitä :grin pitänee taas tänään ukko kellistää varuilta :rolleyes:
Mulla 3 päivää cluen ennustamaan ovikseen, samoissa mennään :smiley-bounce013

Minunkin puolesta kaikille plussanneille onnea ja toivottavasti plussa-aalto tarttuu meihin muihinkin :dummy::dummy1::Heartbigred

Täällä jälleen nega testi...
Rupesin miettimään, että oiskohan ne pari tippaa verta mitkä tuli niin olleet sittenkin ovulaatio, eikä kiinnittyminen kun noilla edellisillä sivuilla jotain tästä luin. :eek:
Jos ois ollutkin ovis, niin ois vasta Dpo 7, mikä tosin meinais että taas megapitkä kierto luvassa.
Aina saa toivoa. :grin

Rupesin miettimään, että oiskohan ne pari tippaa verta mitkä tuli niin olleet sittenkin ovulaatio, eikä kiinnittyminen kun noilla edellisillä sivuilla jotain tästä luin. :eek:
Jos ois ollutkin ovis, niin ois vasta Dpo 7, mikä tosin meinais että taas megapitkä kierto luvassa.
Mähän julistin kaksi satavarmaa ovista tälle kiertoa ja hymy tuli kivasti kp40 et yli 50 päiväinen kierto näemmä.

Mähän julistin kaksi satavarmaa ovista tälle kiertoa ja hymy tuli kivasti kp40 et yli 50 päiväinen kierto näemmä.
Noniin. Mäkin olin ihan varma jo että ovulaatio oli, mutta nää varmaan kohta kahden viikon limailut on sekoitaneet pään. Ehkä se munasolu sitten yritti irrota pitkään ja irtosikin vasta 7 päivää sitten, miksi limailulle ei tuntunut tulevan loppua. :scratch

Testasitko sä jo aiemmin ovista tässä kierrossa? Jos et niin aloita varemmin testaus kuin 11-12kp, kun se voi olla se ovis jo varemminkin. Näet helpommin kun alkaa LH nousta. :pompus: tai näin mä tein!

Joo koitin testata pari kertaa, mutta luovutin kun tuntui niin hakuammunnalta ku ei mitään tietoa kierron vaiheesta. Onko jotain vinkkiä että kuinka paljon varemmin? :joyful:

Sähän et tikuttanut ovista? Joten onhan tää ihan mahdollista :D Kannattaa siis vielä vähän odotella, toivotaan parasta :Heartred

Joo koitin testata pari kertaa, mutta luovutin kun tuntui niin hakuammunnalta ku ei mitään tietoa kierron vaiheesta. Onko jotain vinkkiä että kuinka paljon varemmin? :joyful:

Clear Bluen sivuilla oli ohje niiden sen testin käyttämiseen, sen joka vilkuttaa hymyä, niin kannattaa kattoa sieltä, kun muistaakseni sielä on taulukko mistä voi katsoa oman kierron pituuden mukaan että milloin alkaa testata. Mä aloitin Kp10 ja muistaakseni se suositteli mun kierrossa jo kp 7 tai 8 tai jopa aiemmin ellen väärin muista.

En saanut kertaakaan vilkkuvaa hymyä, joten olisi pitänyt aloittaa vielä varemmin. Se testi mittaa ensin estrogeenin nousua ja vilkuttaa sitä merkiksi että lähenee lähenee, ja sit se pysyvä hymy kun ovulaatio tulee kohta. Siksi piti aloittaa niin varhain kun testi tekee vertailua estrogeenin nousuun.

Itsehän testasin heti menkkojen jälkeen vähintään kerran päivässä :'D Syy miksi ostin ison kasan niitä ovistestejä. Jos tää raskaus nyt sujuu hyvin, niin jää kyllä taas käyttämättä aika paljon niitä testejä... Kävi samoin esikoisen kanssa.

Clear Bluen sivuilla oli ohje niiden sen testin käyttämiseen, sen joka vilkuttaa hymyä, niin kannattaa kattoa sieltä, kun muistaakseni sielä on taulukko mistä voi katsoa oman kierron pituuden mukaan että milloin alkaa testata. Mä aloitin Kp10 ja muistaakseni se suositteli mun kierrossa jo kp 7 tai 8 tai jopa aiemmin ellen väärin muista.

En saanut kertaakaan vilkkuvaa hymyä, joten olisi pitänyt aloittaa vielä varemmin. Se testi mittaa ensin estrogeenin nousua ja vilkuttaa sitä merkiksi että lähenee lähenee, ja sit se pysyvä hymy kun ovulaatio tulee kohta. Siksi piti aloittaa niin varhain kun testi tekee vertailua estrogeenin nousuun.

Mulla on ihan vaan niitä perus tikkuja, ei siis hymyjä :) mutta vois tsekata montako testiä on ja sen perusteella kattoa aloittamisajankohdan :joyful: ovat rfsu:n testejä ja paketissa sanottiin että kp11 eteenpäin testaus :)

Itsehän testasin heti menkkojen jälkeen vähintään kerran päivässä :'D Syy miksi ostin ison kasan niitä ovistestejä. Jos tää raskaus nyt sujuu hyvin, niin jää kyllä taas käyttämättä aika paljon niitä testejä... Kävi samoin esikoisen kanssa.

Oijoi :joyful:

Mä en osannu tulkita niitä sofi testejä oli nii epämääräsiä vaihoin onneks juuri oikeaan aikaan ni kerkesin bongaa oviksen. :dance011
Eihän siinä mitään vaikkei testeillä bongaiskaan ovista jos peitot heiluu maksimissaan parin päivän välein.

Mä kyl teen testit jotta tiedän ajankohdan ku kierrot heittelee . On siis silloin paremmin testata sitä ja jos ei pysty esim joka toinen päivä.. silloin suosittelen testaan ja et ovuloinko. Toki testi ei sitä kerro vaa mahdolliset päivät mut vain luoja sillä hetkellä tietää et irtooko se. Ite jännällä odottelen että millos tuloo menkat tai muuta..

Jos siis esim kuten minulla niin suosittelen ovista testaan mut jos kierto tosi säännöllinen niin sitten ei välttämättä tarvitse. Toki jokainen päättää itse :)

Mäkin teen ovistestejä siksi, että tietäisin tarkemmin missä kohtaa kiertoa mennään. Jos saa ovisplussan myöhemmin, niin tietää, että on ihan turha odotella menkkoja (tai piinailla) vielä kp 28. Mulla siis luteraalivaihe on aina kuitenkin sen 14 päivää eli menkat alkaa dpo15. Kierrot on keskenmenon jälkeen olleet 26-34 päivää. Viime kierto oli tuon 34 päivää ja tämä kierto tulee olemaan 26 päivää, jos ei ole tärpännyt, koska ovis oli jo kp 12.

Mulla on ihan vaan niitä perus tikkuja, ei siis hymyjä :) mutta vois tsekata montako testiä on ja sen perusteella kattoa aloittamisajankohdan :joyful: ovat rfsu:n testejä ja paketissa sanottiin että kp11 eteenpäin testaus :)

Oijoi :joyful:

Joo, siis piti jotenkin antaa ymmärtää tossa viestissä että sieltä voi lukea osviittaa. Raskausaivot :laughing021

Muokattu viimeksi:
Onko yrittäjissä aina muuten näin vilkasta, vai onkohan meneillään jokin kesäinen vauvabuumi korona-ahdistuksen lieventymisen kunniaksi? :dummy1::dummy::dummy1::dummy::dummy1: Joka tapauksessa, toivottavasti kesää seuraa monen monta plussaa! :happy:

Toi on kyllä jännä miten noi kierrot voi noin vaihdella. Jotenkin sitä ajattelee et kaikilla menee samalla tapaa suunnilleen kun itsellä. Täällä taitaa aika monilla olla suht pitkiäkin kiertoja. Mä oon ite aika hattarapää ja huono aikatauluissa, mut mun menkoilla on ollut aina kello :laughing025. Kierto on ollut 28/29 päivää. Synnytyksen jälkeen ollut joskus pidempi kun menkat starttailee mut muuten tuo. Joskus oli vielä niin, että menkat alkoi +-1h, ni kello 12. Välillä aamulla bussissa työmatkalla muisti, et hitto menkat alkaa tänään eikä siteitä mukana. Asiakaspalvelu työssä oli hyvä toi menkkojen aikataulu kun tiesi varautua :laughing002

Mulla ollu hyvä kierto mut nyt ollaan yli kp40 ja tosiaan oplus vasta tuolloin niin on pitkä kierto tulossa mut joka tapauksessa iloinen että ovuloin. Pitkään oireilin ja nyt on oireet hävinneet ja olo parempi kaikin puolin.

On olo niinku yleensä et vähän nuhainen ja sit jotenkin sumussa aivot mut se nyt voi olla ku eilen otin kaksi lasia viiniä niin nousi todella paljon päähän. Huooh. Noh, itse en oo nollatoleranssilla kuin monet ja se on minulle ookoo..

Toi on kyllä jännä miten noi kierrot voi noin vaihdella. Jotenkin sitä ajattelee et kaikilla menee samalla tapaa suunnilleen kun itsellä. Täällä taitaa aika monilla olla suht pitkiäkin kiertoja. Mä oon ite aika hattarapää ja huono aikatauluissa, mut mun menkoilla on ollut aina kello :laughing025. Kierto on ollut 28/29 päivää. Synnytyksen jälkeen ollut joskus pidempi kun menkat starttailee mut muuten tuo. Joskus oli vielä niin, että menkat alkoi +-1h, ni kello 12. Välillä aamulla bussissa työmatkalla muisti, et hitto menkat alkaa tänään eikä siteitä mukana. Asiakaspalvelu työssä oli hyvä toi menkkojen aikataulu kun tiesi varautua :laughing002
Mulla oli ennen ihan kellontarkka myös ;) nykyään kkm jälkeen ku oli normi niin 25-30 päivää.. nyt sit olikin reippaasti yli 50 päiväinen kierto eikä mitään hajua enää mihin kellonaikaa ku et päivällä tuhru ja illalla vuotaa jo kunnon lailla

Sori nyt vaan omaa napaa, mut hallelujah!! Kp18 ja niin selkee plussa tuli melkein heti, kun tikku kastu :grin Olin jo menettänyt toivoni tän kierron oviksen suhteen.

20200614_173215.jpg

Takaisin