Raskaaksi 2020

Kiitos! En kuitenkaan malttanut olla testaamatta :joyful: Davidin liuska mallisella testillä tein iltapäivällä vajaan 3 h pidätyksellä. Nega oli ja vaikka kuinka kääntelin, niin en saanut siihen viivaa kuviteltua. Tosin en ole ikinä täälläkään olleissa haamujen kuvissa mitään nähnyt, vaikka te konkarit olette niissä selvät haamut nähneet.
Lueskelin, että Davidin testeistä oli monella huonoa sanottavaa.. että näyttää negaa vaikka toiset testit näyttävät jo viivoja.. toivottavasti nytkin näin. Toivoisin NIIN KOVASTI, että olisin raskaana! Niinkuin kaikki muutkin täällä.:Heartred nyt on ehkä dpo11 eli kai minulla vielä jonkinmoinen mahdollisuus on plussa saada. :dontknow

On hyväkin mahdollisuus saada plussa. Itse kuulun sellaseen ihmis joukkoon että menkkojen alku päivänäkään en saa vielä kovin vahvaa viivaa testiin. Haamuja voin saada max. pari päivää enennen menkkojen alkua. Millon sulla pitäis menkat alkaa?

Taas tulen päivittämään testeistäni, mutta siis viiva on vahvistunut :happy: Ihan epäuskoinen olo, että onnistuiko se tosiaan taas näin äkkiä... Voihan tässä vielä jotain tapahtua, mutta silti raskaana kai sitä nyt ollaan :D

Muoks. Lisäsin kuvan kuivuneista testeistä nyt kolmelta päivältä :D

Liitteet

• IMG_20200614_055311.jpg
    IMG_20200614_055311.jpg
    10.4 KB · Katsottu: 234
  • IMG_20200614_085040.jpg
    IMG_20200614_085040.jpg
    13.9 KB · Katsottu: 237
Jaaaaa ihan puhdas negahan se testi oli :oops: tänään pitäis menkat alkaa, joten sitä odotellessa. Yleensä on kyllä erittäin säntilliset joten eiköhän ne sieltä tänään pamahda. Alkais vaan nyt niin sais pois alta senkin riesan :hilarious:

Nyt mä olen ihan ihmeissäni. Aiemmin tällä viikolla tuli lähes yhtä vahvat viivat O testiin ja nyt tänään niin haalea että hyvä kun erottaa. Limoja ei oo tullu eikä olo muutenkaan ole ollut yhtään oviksen mukainen. Voiko ovis tapahtua vaikkei limoja tuliskaan? Toinen vaihtoehto on se että ovis on vasta tulossa. Ajattelin varata ajan gynelle jos mulla onkin jotain muuta häikkää tuolla alakerrassa.

Dpo 7 ja jännä fiilis. Mökillä ollessa mulla iski ihme ahdistus olo, rupesin miettimään että toisaalta meillä on tosi hyvä näin, et jos vauvaa ei tuliskaan, nii on hyvä näinkin. Sit mietin jopa, että pitäskö lopettaa yrittäminen et menis vaan tunteella tulee jos tulee tms. nyt kotiin palatessa nämä mietinnät on pois ja nyt on taas olo, että mä niin haluan toisen lapsen :hilarious:

Eilen mulla oli menkkajomotuksia, selässä kipua, keltarauhanen tuikkii, mutta tämäkin jännä kun taas molemmin puolin, oikealla oli vahvaa viiltoa ja kipua pari päivää sitten, eilisestä asti taas vasemmalla sellasta tuttua tuikintaa/jomoa/polttelua. Alapäässä sellanen kihelmöivä olo, tää on jännä, tää on yleensä vaan oviksen aikaan ja pari päivää ennen menkkoja. Nyt tää palas jo dpo5.
Rinnat on särkenyt, iltaisin kipeämmät, mutta näin aamustakin vähän jo juilii.

Sit kaikista jännin (mun mielestä) eilen dpo 6 päivällä pikkareissa oli pienen pieni nuppineulan pään kokoinen veripisko :nailbiting: :rolleyes: tällänen ollu yhdessä kemiallisessa ja yhdessä keskenmenossa ennemmin. Muttei uskalla nostaa toiveita kovinkaan ylös, ettei sit taas putoa korkeelta viikon päästä :oops:

Niin joo, ja eilen illasta mulla alkoi ihan puskista myös nuha ja vilu. Ja edelleen nenä aivan tukossa ja viluttaa.
Ja mun iho ollu huonossa kunnossa, ei oviksen jälkeen lähtenyt finnit kokonaa ees pois ku tuli jo roppakaupalla lisää, toki vaihoin just mun kosteusvoiteen uuteen, et liekö siitäki johtuvaa.

Täällä alkoi tiputtelu. :sad001 Flo ennusti just tälle päivälle menkkoja kans, eiköhän kohta ala vuotaa ihan kunnolla. Ehdin just dipata testin vielä kuppiin ennen kuin huomasin tuon tiputtelun. :shifty:

Tän kierron osalta siis game over. :smiley-angry017

Dpo 12 ja ei mitään uutta noissa 25 testeissä. Pregcheck ja rfsu väläytteli jotain märässä testissä mutta kuivui kyllä niin olemattomiksi et vois sanoo ihan vaan viivanpaikoiksi. Apteekin oma näytti negaa. Olis ollut kiva nyt nähdä jollain toisella herkällä onestep liuskalla et oliko se hcg tosiaan koholla edes hetken. Helpottais tietää jos jotain olisi edes yrittänyt tapahtua. Rinnat on kipeet edelleen mut mahan menkkatuntemukset hävinneet tässä parin päivän aikana lähes kokonaan.

Ai hitto. Pissalla käydes vihlas, onneks vaan kerran pikaisesti, mut toivottavasti nyt ei mikään virtsatieinfektio iske :sorry:
Pitääkin juoda paljon ja hakea karpalomehua ja c vitamiinia :grin

Edit. Ei onneksi, oliki joku muu vihlaisu koska ei oo tuon jälkeen ollu mtn. o_O

Muokattu viimeksi:
Oliko täällä royal gelee käyttäjiä? Voikohan niitä syödä koko raskauden ajan vai pitääkö lopettaa kun raskautuu :bookworm::hilarious:
Mä vedän nyt Geleetä ja ajattelin lopettaa käytön kun raskaudun. Netissä luki englannin kieleisessä artikkelissa, että ei ole niin paljoa näyttöä käytöstä raskauden aikana, että mielummin välttää. :happy:

Taas tulen päivittämään testeistäni, mutta siis viiva on vahvistunut :happy: Ihan epäuskoinen olo, että onnistuiko se tosiaan taas näin äkkiä... Voihan tässä vielä jotain tapahtua, mutta silti raskaana kai sitä nyt ollaan :D

Ihanaa Charteux ja hurjasti onnea ja tarrasukkia! :smiley-bounce016

Tänään kp5, menkat yllätti iloisesti kun kesti vain 4 päivää. Kp11 tai 12 eteenpäin voisi testata huvikseen ovista kun niitä tikkuja nyt vielä on. En varmaan osta enää uutta pakettia ja jätän herkätkin kauppaan. Pyrin siis palaamaan alkuperäiseen suunnitelmaan, että testailut ajoittuu vaan siihen kun menkat on myöhässä. Tässä kierrossa nyt vaan vois varmistua että ovis oikeasti tapahtuu liki parin vuoden estämisen jälkeen :joyful:

Onnea!  vahvistuksia ja superliimaa lisää plussa aaltoa tänne joka vie meidät kaikki mukanaan :smiley-bounce016

Voi että mikä plussa-aalto täällä nyt on, toivottavasti pääsisin samaan joukkoon :angelic: Onnea vielä tasspuolisesti kaikille!

Itsellä menossa dpo 10 ja torstaina pitäisi alkaa menkat, jos on alkaakseen. En ole uskaltanut testata, koska esikoisestakin sain ekan hailuran haamun vasta dpo 14. Mulla ei ole vielä edes testejä hankittuna. Ajattelin piinailla torstaihin asti :hilarious:

Tänään aamupalan jälkeen tuli hetkeksi vähän huonon olon tuntemuksia, joka meni kyllä nopeasti ohi. (Esikoisesta pahoinvointi alkoi vasta rv 6 eli tämän aamunen ei viittaa välttämättä yhtään mihinkään). Sitten oli pari päivää sitten niitä aika kovia menkkajomoja. Muuten aika hiljaista ollut minkään tuntemuksien suhteen mutta toivo elää niin kauan, kun ei ole menkat alkaneet :)

Nyt mä ihmettelen entistä enemmän. Tein äsken uuden O testin ja nyt siihen tuli huomattavasti vahvempi toinen viiva ku eilen. Ei kuitenkaan lähelläkään plussaa. Voiko nuo Sofin testit olla niin surkeita? Mulla on vielä muutama tikku digitestiin jäljellä mutta ei viittis niitä ihan huvikseen käyttää.

Tänään kp5, menkat yllätti iloisesti kun kesti vain 4 päivää. Kp11 tai 12 eteenpäin voisi testata huvikseen ovista kun niitä tikkuja nyt vielä on. En varmaan osta enää uutta pakettia ja jätän herkätkin kauppaan. Pyrin siis palaamaan alkuperäiseen suunnitelmaan, että testailut ajoittuu vaan siihen kun menkat on myöhässä. Tässä kierrossa nyt vaan vois varmistua että ovis oikeasti tapahtuu liki parin vuoden estämisen jälkeen :joyful:

Testasitko sä jo aiemmin ovista tässä kierrossa? Jos et niin aloita varemmin testaus kuin 11-12kp, kun se voi olla se ovis jo varemminkin. Näet helpommin kun alkaa LH nousta. :pompus: tai näin mä tein!

Aurinkoista päivää kaikille :greet025 plussia joka suuntaan!

Mulla väsymystä ja lievää pahoinvointia, en jaksa juuri puuhailla mökillä. Oli ihana käydä saunasta meressä vilvoittelemassa, vaikka vesi olikin taas vaan 14 asteista. Pari viikkoa sitten kun ovulaation aikaan kävin oli 9.

Liitteet

• 15921249904637755439308079583246.jpg
    15921249904637755439308079583246.jpg
    41.3 KB · Katsottu: 229
Kiitos onnitteluista kaikille, toivotaan tosiaan kunnon plussa-aaltoa nyt :woot:

Me ollaan menossa mun vanhempien mökille juhannukseksi, varmaan pitää jo kertoa näin aikaisin koska a) en osaa pitää mitään omana tietonani b) kahvinjuonnin väheneminen ja alkoholittomuus ihmetyttäisi niitä kuitenkin.

Takaisin