Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pystyykö facebookissa liittymään tuollaisiin ryhmiin salaa, niin että muut kuin ko. ryhmäån kuuluvat ei saa tietää että kuuluu sellaiseen ryhmäänToivotaan, että täällä pitkään haaveilleille tulee pian kunnon plussa aalto
Täällä on hieman haastavaa kun olen vanhempieni luona ja täytyis salata omat haaveilut. Välillä saa varoa tosissaan mihin puhelimen jättää kun Facebookin Vauva 2021 ryhmään tulee ilmotuksia. Voispa vaan siis itsekin jo pian kertoa vauvauutisia ja lopettaa tämä salailu. Tähän ei ole nyt oikein helpottanut se, että isovanhemmilla on ollut serkku käymässä vauvan kans. Ajatukset siis koko ajan vauva asioissa itselläkin
Joo pystyy. Siksi minäkin uskalsin liittyä kun ei näy muille se että on ryhmässä. Löytyy siis ainakin Vauva 2021 ja Vauva 2021 yrittävät. Nää on nyt ainaki siis aktiivisiaPystyykö facebookissa liittymään tuollaisiin ryhmiin salaa, niin että muut kuin ko. ryhmäån kuuluvat ei saa tietää että kuuluu sellaiseen ryhmään
Mulla välillä menkat alkaa just tolleen. Vatsa sekasin ja ilmaa enemmän kun laki sallii. Toivottavasti olis jotain muuta jos sulle toi ei oo normaalia ennen menkkoja :)
Mulla nolotti kun eka tuli hymy ja siitä kesti aikansa ja negaa negaa ja sit tuli outo olo et nyt ja sit se hymyili tänään ei. Joten mä oon viimeiset kolmisen viikkoa satavarmasti ovuloinut. Just joo. Nyt olen tietoinen siitä että mä ovuloin vasta nyt ja sitäkään en olisi älynnyt jos mulla ei olisi tullut se outo sylki mikä mul tulee oviksen aikana ku estrogeeni nouseeTäällä ovisviiva vahvistuu ja myös olot ja limat alkaa olemaan ovulaatiomaisia.. pian pääsee oikeaan aikaan toimiin ihan hävettää kuinka luullut oviksen olevan ihan muulloin, lähes viikolla mennyt pieleen vaikkei siis yrittämällä olla edes yritetty.. katsotaan kuinka käy yk1.
Ihania plussatuulia ja oireita täällä