Raskaaksi 2020

Eilen vähän iski mielentilat, sori siitä :grin tähän vuoteen ei oo vielä mitään positiivista asiaa tapahtunut niin jotenkin sitä sit iski eilen ajatus että yritys loppuu tähän :shifty: noh, pääsin lopulta asiasta yli ja soittelinkin mummolle kuulumisia, kaikki hyvin:happy:

Tuohon että ketkä tietää: Mummo tietää että kuumeilu on kovaa, toki yrityksestä en oo kertonut. Siskot tietää yrityksestä, muut ei. Sitä vielä vähän enemmän puhun yhden siskoni kanssa näistä asioista kun hän just sai esikoisensa. Saa vertaistukea ja ajatustenvaihtoa.

Tänään kp4, vuotoa ei käytännössä yön aikana joten tänään tulee vielä comeback. Jos siis edes se ois säilyny menneisyydestä :hilarious: todella optimistinen ja hyvä olo tulevasta kierrosta. Ainakin toistaiseksi kroppa on käynnistynyt tosi tehokkaasti, paljon nopeammin mitä odotin. Varauduin siis vähintään 3kk ilman menkkoja ja sitä rataa. Toki katotaan nyt sitten että miten tämä kierto kulkee, milloin tulee seuraavat menkat (tai tuleeko edes!). Mutta toistaiseksi positiivisin mielin kuljen :dance008

Täällä vielä kaksi viikkoa kesäloman alkuun! :cool:

Just tsekkasin kalenterista, että seuraava ovis osuu juuri kesäloman alkuun ja piinapäivät luonnollisesti siihen samaan lomaan, kun 4 vko lomalla. Tänään mietin sitä, että pitäisikö jättää nyt vaan ovikset testailematta seuraavassa kierrossa ja keskittyä vaan täysillä pelkkään lomaan. Jotenkin sitä ei jaksaisi lomalla miettiä, että milloin pitää sänkyyn hypätä. Eikä meillä muutenkaan niin monen päivän taukoja ole, joten se tarttuu ilman testailuakin, jos on tarttuakseen :grin

Km raskaus sai alkunsa juuri lomalla, joten ehkä silloin mielikin on stressittömämpi ja raskaudella paremmat mahdollisuudet :rolleyes:

Mulla oli aamulla taas haamu Pregcheckissä, mutta en tiedä oliko vahvistunut. Kokeilin kans Rfsu:n herkkää testiä, mutta siihen tuli vaan jotain tosi hailakkaa jota ei saa edes kuvaan kiitos sen ärsyttävän kotelon. Jännä että toi PC jonka pitäisi olla 25 vahvuinen näyttää parhaiten :eek: Toivotaan kyllä nyt ettei ole kemiallinen...

PC:ssä näkyy toinen viiva ilman lasejakin. Toivotaan, että se siitä vielä vahvistuu :angelic:

Mun läheisitä tietää vain 2 kaveria. En halua kertoa vielä ettei tule paineita. Mulla piinaviikot osuu niin että menkat pitäis alkaa 28 päivä ja seuraavana päivänä alkaa loma. Jos ei tärppää ni voi lomailla ja ottaa vähän alkomahoolia ja sit taas virkeenä uuteen ytitykseen! Jos tärppää ni oon sekasin mun koko loman :laughing021:cool05

Ah mä oon niin onnellinen kun tulee viikonloppu. Ollaan menossa kavereiden kans terassille kun lapsi jää isovanhemmille hoitoon. Tulee tekemään niin hyvää piiiitkästä aikaa :cool05 ja saa samalla kärvisteltyä nää menkat pois. on kyllä varsin vähäinen vuoto viime menkkoihin nähden, mutta kai nääkin hakee paikkaansa taas pillerien jäljiltä edelleen.

Hei, mäkin oon lähdössä tänään terassille! Mulla kun ei oo yk 1 vielä ees lähtenyt käyntiin, menkat mulla alkaa tänään tai huomenna. Tän ketjun seuraaminen ja eräiden testihulluus tosin aiheutti sen, et vaikka periaatteessa en voi mitenkään olla raskaana niin tein tänä aamuna raskaustestin, kun Cluen mielestä mun menkat on jo myöhässä. No negatiivinen se tietenkin oli, mun edellinen ovis oli ennen kuin kierukka poistettiin :laughing002

Hitto näitä viivanpaikkoja kyylätessä menee järki. :grin Tässä siis tän aamuinen testi, yllä muokkaamaton ja alla muokattu kuva. Oon nyt saanut samanlaiset viivanpaikat Apteq-testiin ke, Ultraan pe ja tähän Clearbluen testiin tänään.

Mitään vahvistumistahan näissä ei ole, joten ihan puhtaita negoja ja roskishaamujahan nämä 100% varmasti on, mutta silti oon ihan koukussa tähän näiden tuijotteluun. :yuck:

Liitteet

• 20200613_103153_0000.png
    20200613_103153_0000.png
    89.7 KB · Katsottu: 228
Mulla oli aamulla taas haamu Pregcheckissä, mutta en tiedä oliko vahvistunut. Kokeilin kans Rfsu:n herkkää testiä, mutta siihen tuli vaan jotain tosi hailakkaa jota ei saa edes kuvaan kiitos sen ärsyttävän kotelon. Jännä että toi PC jonka pitäisi olla 25 vahvuinen näyttää parhaiten :eek: Toivotaan kyllä nyt ettei ole kemiallinen...

Kyllä mäkin näen ilman et pitää nenä työntää puhelimeen kiinni. Kyllä se siitä alkaa tummumaan :smiley-bounce012:smiley-angelic001

Dpo2 täällä menossa tänään. Rintoja pakottanut/särkenyt sivuilta hetkittäin.. Tämäkin että luulenko vain niiden jo nyt tuolta tuntuvan :meh: alavatsalla pieniä Tuntemuksia välillä ja oon huomannu et alaselkä taas väsyy tosi nopeesti. Energiaa mulla näköjäs on kun aamulenkille taas vain jaksoin mennä.
Aamu lämpö koholla

Edit vv kirkasta venyvää ja musta nännit suurentuneet ja suonet pinnassa. Pitää vain alkaa kuvaa niitäkin

@Chartreux näkyy PC ssä ilman mitään siristelyjä! :) Toivottavasti lähtee siitä vahvistumaan.

ON: Täälä ensimmäinen oire koko kiertoon pamahti tänään dpo 14, kun tajusin tissien olevan arat... Mahaa turvottaa, joten luulisin huomenna (tai viimestään ma) olevan kp1 :oops: Noo, ainaki voi juhannuksen ottaa rennosti oluen ja grilliruoan merkeissä, jos jotain positiivista pitää hakea tästä :wink

Olen danoninan kanssa samoilla linjoilla tässä vauva-aika asiassa. Vauva-aika oli todella rankkaa suuritarpeisen vauvan kanssa. Kyllä se kuormitti henkisesti ihan älyttömästi ja kauan on mennyt siitä toipuessa. En käyttäisi välttämättä sanaa valittaa, mutta olen kyllä hyvin realistisesti kertonut kavereille siitä vauva-ajan toisesta puolesta, mutta myös niistä hyvistä puolista. Ainakin kaverit edelleen on tekemisissä, osalla omia lapsia jo myös ja ovat sanoneet, että kiva kun joku puhui myös niistä vauva-ajan ei-tähtihetkistä :shy:

Me ei olla yrittämisestä kerrottu kellekkään. Olen vähän sellainen, että pidän asiat hyvin pitkään omana tietonani. Ehkä tietyllä tavalla ”suojelen” itseäni pettymyksiltä ja siltä tilanteelta että joutuisin asioita kellekkään selittämään silloin kun en halua :shy:

Täällä kans dpo 3 ja kaikenlaisia tuntemuksia oikealla puolella alavatsassa :grin Voikohan johtua vielä vaan ovulaatiosta? Tuntuu vähän liian aikaiselta muuten :hilarious:

Kiva jos joku menee samoissa päivissä :) . On mitä tuntemuksia vaan ni ainakin jotain tapahtuu :hilarious: . Joka kierrossa ei ainakaan mulla oo näitä repimis kipuja. No tässä ollaan ja ihmetellään :grin

Ite oon lasten kanssa kotona, eli ei kummempia lomia :) . Lapset onneks pitää niin kiireisenä et oikeestaan illalla kerkee vasta ajatella enempi.

Mä on ns. aktiivisesti puhunut lapsen yrittämisestä yhden kaverin kanssa. Kaks muuta tietää et oon jättänyt ehkäsyn pois. Mun äiti on puhunut jo pari vuotta, et sit kun seuraava tulee :laughing001 ja mun isä kattonut kauhuissaan vieressä, et mikä hiton seuraava :laughing002 . Anoppi myös puhunut, et tehkää nyt yks ainakin vielä.

Me ei olla yrittämisestä kerrottu kellekkään. Olen vähän sellainen, että pidän asiat hyvin pitkään omana tietonani. Ehkä tietyllä tavalla ”suojelen” itseäni pettymyksiltä ja siltä tilanteelta että joutuisin asioita kellekkään selittämään silloin kun en halua :shy:
Sama täällä. Ihan keskinäinen juttu eikä muiden tarvii siitä tietää. Yhdelle ystävälle kerron sit heti jos tärppää, muut saa odotella pitempään.

Minulla aivan sama, en kestäisi sitä että raskaus ei alkaisikaan ja pitäisi ottaa vastaan kyselyja ja huolestuneita uteluita...sama raskautuessa, jos keskenmeno tulisi, sen oman surun lisäksi pitäisi vielä toistenkin surua ja pahoitteluja kestää... Eli pidän omana tietonani niin kauan kuin on mahdollista :oops:

Taas olen täällä kyselemässä oireista...
Eilisestä saakka vatsa ollut aivan sekaisin. Hirveästi ilmaa vatsassa ja sattuu ihan kamalasti jos ei kokoajan pysty päästelemään ilmaa pois. Mieskin kysyi äsken, että onko kaikki hyvin, kun kokoajan käyn vessassa.. onko tällainen ollut kenelläkään rakausoireena? Tänään dpo12 tai 11. En halua testata ennen kuin kuukautisteni pitäisi alkaa.

Meillä ehkä toimii toi kaverin kanssa niin et kerrotaan kun on jotain kerrottavaa. Oletettu kemiallinen kun aikanaan tuli, ni hän tiesi jo tilanteen ja kun viiva lopulta hävisi kokonaan, pystyin hänen kanssaan puhua, koska tausta oli jo selvillä. Koen siis että helppoa kun joku matkassa mukana. Tosin riippuu paljon varmasti siitäkin millainen parisuhde. Mulla aika hiljainen mies :hilarious: kaverin kanssa saa sit vatvoa enempi. Samaisen kaverin kanssa oon ”elänyt” kaikki mun raskaus ajatukset alusta loppuun ja hän myös omansa. Jännitän lähes yhtäpaljon hänen ekoja testailujaan, kun itse omiani :hilarious:. Tietää että testipäivänä tulee jo heti aamu varhaisella viestiä tuloksesta :grin. Tottakai jokainen tyylillään tässäkin. Kaikki kun ollaan niin erilaisia ja suhteet kavereihin ja mieheen erilaisia. Toiset kaipaa enemmän aiheesta puhumista ja muiden kokemuksia, siis vertaistukea. Kerran yhden kaverin kanssa tuli puheeksi, ni alotettiinkin sattumalta yritys samaan aikaan. Meillä sit 3kk ikäerolla tyttäret.

Eilisestä saakka vatsa ollut aivan sekaisin. Hirveästi ilmaa vatsassa ja sattuu ihan kamalasti jos ei kokoajan pysty päästelemään ilmaa pois. Mieskin kysyi äsken, että onko kaikki hyvin, kun kokoajan käyn vessassa.. onko tällainen ollut kenelläkään rakausoireena? Tänään dpo12 tai 11. En halua testata ennen kuin kuukautisteni pitäisi alkaa.
Mulla ainakin oli, vatsa oli kuin ilmapallo, menkkamaista jomotusta niin alavatsalla kuin selän puolella ja vatsa toimi miten sattui.

Mulla välillä menkat alkaa just tolleen. Vatsa sekasin ja ilmaa enemmän kun laki sallii. Toivottavasti olis jotain muuta jos sulle toi ei oo normaalia ennen menkkoja :)

Kiitti kaikille haamujani kommentoinelle :D Mies on aika skeptinen vielä tästä asiasta, pitää odotella jos saisi vähän selkeämpiä tuloksia. Olisihan se kyllä aika hullua, jos taas yk1 tärppäisi :wideyed:

En viikonloppuisin ehdi tänne niin hyvin kommentoida kun on jo tuo yksi lapsi tässä, mutta tsemppiä kaikille piinailijoille ja uusiin yrityskiertoihin lähteville! Onneksi tosiaan kohta on kesälomatkin :D

Muokattu viimeksi:
Takaisin