danonina
Puuhakas puhuja
Saanko olla innoissaan??
Annan luvan! Saat olla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Saanko olla innoissaan??
Kiitos :) kyl ku mies kaataa ja tosiaan sen hiton jälkiehkäisyn jälkeen oli tilanne etten ovuloinut enkä saanut kunnon menkkoja jne joten nyt vaan haluan iloita hymystäAnnan luvan! Saat olla
Mulla särkee alaselkää ja sit juilii ja ilmeisesti ovuloin vasta nyt kaiken arpomisen jälkeen. Toivottavasti ei tuu kp1 ja jos tulee niin sitte nappaaTäällä viimeiset piinapäivät, menkat pitäisi alkaa viimeistään sunnuntaina... huomenna kiire aamu joten jos ei sunnuntaina näy niin testaan sitten tai jos sais käytyä ostamassa halvempia testejä jostain, ei haluis omalla paikkakunnalla marketista tai apteekista hakea kun kuitenkin joku näkee digejä on kaksi mutta varmana jos sen ehtii tehdä niin samana päivänä pamahtaa kp1 selkää kyllä särkee siihen malliin että eiköhän yritys jatku. Oliskin ollut ihan mahtiajoitus ja lottotuuri jos tässä tärppäis
Hei mullakin on seuraavaksi YK4!Testihullu täällä huomenta!
One Stepin puikossa edelleen viivanpaikka ja Rfsu:n herkkä nega. Joten yk4 täältä tullaan. Nyt vaan sais kuukautiset alkaa, niin pääsisi seuraavaan kiertoon. Greippimehut odottaa jo jääkaapissa
Täällä herättiin hyvään fiilikseen! Jee.
Raskaustestit negaa eli menkkoja odottelen ja
Oletettavasti Dpo 11 menossa.
Aamukahviakin on nyt kaapissa joten ärsytysmittari ei pääse nousemaan.
Hei mullakin on seuraavaksi YK4!
Samoissa mennään.
Kylläpä laskee hitaasti. Mulla laski kkm:n (rv 11) jälkeen kolmessa viikossa alle viiden. Tsemppiä !View attachment 90398
Eilen hcg, vieläkin koholla, mutta laskussa. Saa vielä varmaan heinäkuulle odotella että laskee. En valita, saa nauttia kesästä ihan rauhassa
Mulla nyt arvioitu dpo3 ja yöllä kun yskäsi ja jos käänsi kylkeä, ni kohdussa tuntu repimis kipua. Oon siis nukkunut aika samassa asennossa koko yön kun aloin varomaan sitä .