Raskaaksi 2020

Täällä viimeiset piinapäivät, menkat pitäisi alkaa viimeistään sunnuntaina... huomenna kiire aamu joten jos ei sunnuntaina näy niin testaan sitten :woot: tai jos sais käytyä ostamassa halvempia testejä jostain, ei haluis omalla paikkakunnalla marketista tai apteekista hakea kun kuitenkin joku näkee :shifty: digejä on kaksi mutta varmana jos sen ehtii tehdä niin samana päivänä pamahtaa kp1 :nailbiting: selkää kyllä särkee siihen malliin että eiköhän yritys jatku. Oliskin ollut ihan mahtiajoitus ja lottotuuri jos tässä tärppäis :hilarious:

Täällä viimeiset piinapäivät, menkat pitäisi alkaa viimeistään sunnuntaina... huomenna kiire aamu joten jos ei sunnuntaina näy niin testaan sitten :woot: tai jos sais käytyä ostamassa halvempia testejä jostain, ei haluis omalla paikkakunnalla marketista tai apteekista hakea kun kuitenkin joku näkee :shifty: digejä on kaksi mutta varmana jos sen ehtii tehdä niin samana päivänä pamahtaa kp1 :nailbiting: selkää kyllä särkee siihen malliin että eiköhän yritys jatku. Oliskin ollut ihan mahtiajoitus ja lottotuuri jos tässä tärppäis :hilarious:
Mulla särkee alaselkää ja sit juilii ja ilmeisesti ovuloin vasta nyt kaiken arpomisen jälkeen. Toivottavasti ei tuu kp1 ja jos tulee niin sitte nappaa;)

Screenshot_20200612-174238.jpg

Eilen hcg, vieläkin koholla, mutta laskussa. Saa vielä varmaan heinäkuulle odotella että laskee. En valita, saa nauttia kesästä ihan rauhassa :p

Dpo 6 ja aamulla heräsin kohdun rutistustunteeseen ja lievään kipuun :rolleyes: nyt tuntuu vielä alaselässä lievää jomoa. Toivottavasti olisi sitä näille dpolle sopivaa kipua, ei uskalla ees ääneen sanoa mitä tarkoitan :grin
Ollaan mökkeilty. Eilen aattelin et otan ihan rennosti, join oikeen 4 pientä alkoholijuomaa. En muista koska viimeksi olisi niinkin "monta" mennyt :hilarious:

Ens viikolla sais joku päivä jo testailla, apua. En tiedä uskallanko ennen juhannusta, toisaalta haluan tietää, et uskaltaako ottaa taas pari samanmoista juomaa sillonkin :hilarious: tulee sinällään vaikeaksi jos plussaa tuliskin, mutta mulla on jo sotasuunnitelma valmiina :grin että täytän jonkun pullon mehulla ja litkin sitä kaikki 3 päivää :grin

Testihullu täällä huomenta! :greet025

One Stepin puikossa edelleen viivanpaikka ja Rfsu:n herkkä nega. Joten yk4 täältä tullaan. Nyt vaan sais kuukautiset alkaa, niin pääsisi seuraavaan kiertoon. Greippimehut odottaa jo jääkaapissa :grin

Täällä herättiin hyvään fiilikseen! Jee. :happy:
Raskaustestit negaa eli menkkoja odottelen ja
Oletettavasti Dpo 11 menossa.
Aamukahviakin on nyt kaapissa joten ärsytysmittari ei pääse nousemaan. :grin:coffee2

Sama täällä! Laskin et nyt ois dpo 12 ja tein kans aamulla sit vielä kuitenkin testin (koska eilen tein treenin jälkeen, ehkä pissa oli vedenjuonnista laimeaa yms :grin). Mutta joo oli tänä aamuna edelleen ihan negaa. :sad001 Viivanpaikkojahan mä noissa tunnun tosin aina näkevän. :sad001

Surullinen olo. Tässä kierrossa kävin siellä gynelläkin juuri ennen ovista, ja kaikki näytti olevan tosi hyvin. Ja tallettelut menin kohdilleen. Mutta kun ei niin ei. :smiley-angry017

Greippimehu oli myös ekaa kertaa käytössä, taidanpa alkaa taas kohta lipittämään sitä itsekin.

Mulla ei mitään selkoa tilanteeseen vieläkään. Kiva kun ne herkät testit puuttuu just nyt kun niitä tarvis. Pregcheck väläytteli testiajalla jotain haamun serkun kummitusta mut ei oikein saanut edes kuvaa, eikä todellakaan ollut sit kuivuttuaan miehennähtävä edes :sad001

Mulla nyt arvioitu dpo3 ja yöllä kun yskäsi ja jos käänsi kylkeä, ni kohdussa tuntu repimis kipua. Oon siis nukkunut aika samassa asennossa koko yön kun aloin varomaan sitä :p .

Eilen vähän iski mielentilat, sori siitä :grin tähän vuoteen ei oo vielä mitään positiivista asiaa tapahtunut niin jotenkin sitä sit iski eilen ajatus että yritys loppuu tähän :shifty: noh, pääsin lopulta asiasta yli ja soittelinkin mummolle kuulumisia, kaikki hyvin:happy:

Tuohon että ketkä tietää: Mummo tietää että kuumeilu on kovaa, toki yrityksestä en oo kertonut. Siskot tietää yrityksestä, muut ei. Sitä vielä vähän enemmän puhun yhden siskoni kanssa näistä asioista kun hän just sai esikoisensa. Saa vertaistukea ja ajatustenvaihtoa.

Tänään kp4, vuotoa ei käytännössä yön aikana joten tänään tulee vielä comeback. Jos siis edes se ois säilyny menneisyydestä :hilarious: todella optimistinen ja hyvä olo tulevasta kierrosta. Ainakin toistaiseksi kroppa on käynnistynyt tosi tehokkaasti, paljon nopeammin mitä odotin. Varauduin siis vähintään 3kk ilman menkkoja ja sitä rataa. Toki katotaan nyt sitten että miten tämä kierto kulkee, milloin tulee seuraavat menkat (tai tuleeko edes!). Mutta toistaiseksi positiivisin mielin kuljen :dance008

Tarkkailin tässä, miten seuraavat piinapäivät ajoittuu. Mulla on tänä kesänä tasan kaksi viikkoa kesälomaa, niin tottakai piinailut on just silloin. :sour:

En nyt oikein osaa päättää onko tää hyvä vai huono asia. Koko loma menee salaa stressatessa, vai saisinko kuitenkin lomaillessa itseni vähän rennommaksi? :eek::grin

Sanotaan vaikka niin, että oon todella loman tarpeessa, joten toivottavasti saisi akkuja ladattua stressiloman sijaan. Ajatuksena olisi ottaa ihan rennosti kotosalla, mutta mahdollisesti käydä myös pienellä roadtripillä Lapissa tmv. :)

Miten teillä muilla menee? Onko teillä kesälomaa, mikä fiilis? :Heartred

Mulla nyt arvioitu dpo3 ja yöllä kun yskäsi ja jos käänsi kylkeä, ni kohdussa tuntu repimis kipua. Oon siis nukkunut aika samassa asennossa koko yön kun aloin varomaan sitä :p .

Täällä kans dpo 3 ja kaikenlaisia tuntemuksia oikealla puolella alavatsassa :grin Voikohan johtua vielä vaan ovulaatiosta? Tuntuu vähän liian aikaiselta muuten :hilarious:

Mulla oli aamulla taas haamu Pregcheckissä, mutta en tiedä oliko vahvistunut. Kokeilin kans Rfsu:n herkkää testiä, mutta siihen tuli vaan jotain tosi hailakkaa jota ei saa edes kuvaan kiitos sen ärsyttävän kotelon. Jännä että toi PC jonka pitäisi olla 25 vahvuinen näyttää parhaiten :eek: Toivotaan kyllä nyt ettei ole kemiallinen...

Liitteet

• IMG_20200613_091155.jpg
    IMG_20200613_091155.jpg
    10.2 KB · Katsottu: 196
  • IMG_20200613_091344.jpg
    IMG_20200613_091344.jpg
    11.4 KB · Katsottu: 200
Takaisin