Meillä kummankaan vanhemmat ei tiedä. Olen ajatellut omalleni kertoa viimeistään siinä vaiheessa, jos vuosi tulee täyteen ja mennään tutkimuksiin. Mun äiti on itse asiassa ammatiltaan neuvola-terveydenhoitaja, joten vauva-asiat on hänelle hyvin tuttuja. Mutta toistaiseksi en ole tästä uskoutunut.
Kävin hakemassa testit valmiiksi sunnuntaille. No, tiedätte miten siinä kävi... Mulla on siis nyt dpo 11 meneillään, ja menin testaamaan treenin jälkeisestä iltapissasta. Ihan negaa näyttää. Nyt nappasin apteekista Apteq:n sijasta Ultran.
On tää nippailu vaan niin petollista, tänäänkin pisteli esim. treenikin aikana. Mutta ei siellä nyt vaan taida olla ketään matkassa.
Olin tossa monta kuukautta niin, etten testannut ollenkaan. Nyt oon alkanut miettiä, että pitäisikö testata enempi. Toki voi saada kiinni sitten kemiallisen, mutta toisaalta kun meillä ei ole tullut yhden yhtä plussaa, ja olisi "kiva" tietää, että jos jotain edes yrittää tapahtua tmv. En tiedä...
Mulla kanssa testit negaa, mutta nytkin nukkuessa tosiaan tuntui vasemmassa muniksessa kivulias pisto, eli täällä on niitä kanssa vaikka ketään ei ois matkassa.