Raskaaksi 2020

Noniin, mä en saakkaan mun testipakettia tänään kun postia ei jaeta kesäisin perjantaisinkaan :mad: nyt hirvee pohdinta et mistä kaupasta kehtaisin hakea perjantairuuhkassa testejä :cool: ehkä käyn illalla ysin jälkeen vasta. Apteekissa ne on niin pirun hintavia ja harvoin näyttävät näin aikaisin mitään vielä.
T. Himotestaaja :angelic:
Ps. Mulla on kysymys ja kuva plussa vai ei ketjussa. Kaikki jotka omistaa vahvat viivalasit, tervemenoa tiirailemaan :pompus:

Jäätävä migreeni. Mutta se olkoon sivuseikka. En suostu uskoon ennenkö maanantaina testaan uudelleen ja aamusta :wtf

20200612_163050.jpg

Kiitos MOONCAKE!:signs001 (mä en osaa näitä lainauksia käyttää,saa nähä miltä näyttää viesti:hilarious:)

Mun iltapäivän testi jo melkein blanco,toivot olis ovis tapahtunut vaikken sitä testeihin saanutkaan.
Ennen käytin vaan CB digiä-siihen aina plussa. Nyt ei vaan kukkaron nyörit anna periksi niihin..
Oho nyt se näytti myös plussaa... Eli pregcheck on vasen vahvempi ja sofi oikea vähän haaleampi. Pregcheck näytti eilen jo vahvaa josta pysty päättelee että tänään olis plussa ku sofi taas ei.. Vaihoin ihan hiljattain tähän pregcheckiin. Mulle toimi paremmin osasin tulkita sen selkeemmin ja 10kpl makso alle 10e ehkä 8e isosta ruokakaupasta. Voin suositella :happy:

Liitteet

• IMG_20200612_163014.jpg
    IMG_20200612_163014.jpg
    9.5 KB · Katsottu: 124
Noniin arvon leidit!

Jesbe kp40 sai älynväläyksen syljestä ja sit haki läjän CB digiovistestei ja ku pissin purkkiin dippasin sinne ja menin suihkuun. Sitte tulikin yllätys momentti!!

Hymy!! Digeil en saanut ku tosi kauan sitten hymyn eli ei voi olla raskaus. Uskon että mulla skippasi ns yhden kierron eli ei irronnut ku piti (mulla on käynyt näin ennenkin) ja sit nyt näköjään olis bongattu ovis. Eli mul on kierto ihan sekaisin ollut mutta uskon kyllä että toi näyttää ihan oikein... Tosin nyt ei oo mitään talletteluja tehty ku niin elämäntilanne mut kiva ja ihana tietää että mä nyt sain sen hymyn. Luotan tästä lähtien vain digiin, esim viime kierrossa en saanut hymyy.

Liitteet

• IMG-20200612-WA0003.jpeg
    IMG-20200612-WA0003.jpeg
    16.1 KB · Katsottu: 144
Toki tän kierron alussa tuli hymy mut uskon ettei vaan irronnut ja nää mun juilinnat muniksissa olisi ovulaatiosta johtuva. Tänä aamuna repi vasenta ihan huolella eli tunnen näköjään kasvukivut ja sylki ku mul muuttuu oudoksi niin se on yleensä ollut merkki et ovuloin ja nytte näin.

Hitto ku hävettää :eek::oops::smiley-ashamed008

Mutta voipi olla että illalla:hug003

Voe luoja sentään tätä mun hommaa :violent001

Ja saa kommentoida kuinka ääliö voi ihminen olla. Mä otin jälkiehkäisyn monta kk sitten koska oli syytä ja sit aloin seukata ton yhden kans vakavasti ja sit ei tullu millään hymyy kun se yks kerta ja viiva oli ihan onneton ja ilmeisesti oli jotkut minimenkat nimittäin kp27 kirjannut pientä tiputteluvuotoa pinkkiä. Oliskos ollu sit ne hemmetin menkat...

Mulla siis on käynyt näin. Katsotaan lähteekö lämmöt nousuun ja millon. Nyt on jännät paikat kyllä

Meillä mun äiti ei tiedä yrittämisestä eikä ole edes kysynyt. Anopilla tuntuu olevan ikuinen "mummokuume", mutta onneksi ei oo enää kysellyt sen jälkeen kun purin itkun kera turhautumis tunteita suolistosairauteen ja sen hoitamiseen liittyen. Olin turhautunut siihen että meil ei ole itsestäänselvyys hankkia perheenlisäystä ellen ole tarpeeksi terve. Plus oma jaksaminen kun esikoinen on erityislapsi.
Nyt kun lääkärin lausunnon mukaan ei ole esteitä ja yritys on aloitettu, nii kerrotaan hyviä uutisia kun niitä on kerrottavaksi asti. Vielä ei vihjata sanallakaan edes yrittämisestä.

Mä en oo vielä kertonut vanhemmille edes yrityksestä. Omalle äidille voisin sanoa, koska edellisessä km oli sit kuitenkin mukavaa purkaa hänen kanssaan tilannetta. Mut jotenkin tällä kertaa on sellainen olo, että on niin varovainen koko asian suhteen. Ja sit en yhtään jaksais niitä kyselyitä :grin Mut uskon kyl äidin hiljalleen asian tajuavan, että yritetään, koska vihjailin hänelle isomman asunnon tarpeesta ja mahdollisista muuttoaikeista :grin
Mun äiti ei ole kysellyt sen jälkeen kun kerroin. Itse lapstettomuudesta kärsineenä tietää, etten halua että asiasta kysellään. Tietää että kerron sitten. :happy:

Huoh meidän äiti tietää et haluun mut ei tiedä et nyt haaveillut. Hän itse on kaksi kertaa ilman kumia ollut ja kaksi lasta.. uskon että hän koki km meidän jälkeen koska jotenkin tuntuu ymmärtävän mun kkm tuskan

Mulla ainakin tuli hiki nyt kun tuli raskaus! Pari päivää olin ihan kuumissani.

Mä vaan palelin ekat 3kk esikoista odottaessa. Ja nukuin :hilarious:

ON: Mulla menossa kp11 ja tutut ovisnippailut alkanu :) Vähän vois tehtailla kyllä, mut ei oo minkäänlaista uskoo että tärppäis ainakaan heti, joten tjottailua tässä nyt vaan :angelic:

Mä aloitin ovistestailut tänään, oletettu ovis on 16. tai 17. päivä. Tosin miehen kanssa mietittiin että jos nyt vaan jättäisi ne testailut ja olis öbaut joka toinen päivä hommissa tässä, niin sitten tärppää jos on tärpätäkseen. Mutta voi olla että en silti malta olla testaamatta :hilarious: onko muita samassa kierron vaiheessa? :smiley-bounce012 hirvee työstressi meinaa puskea päälle ja sehän ei hyvää tee ton raskautumisen kannalta, joten yritän nyt saada rentouduttua vkl:sleep011

Onnea kaikille plussanneille ja toivotaan että haamuja saaneiden viivat vahvistuu! :love7

Meillä viimeistään tämän toisen menetyksen jälkeen kaikki tietää, että meillä yritetään. Vaikka eipä kukaan kehtaa mitään kysellä onneksi. Ensimmäisestä keskenmenosta tiesi vain ihan lähipiiri, mutta tästä toisesta tietää kaikki kun meni kesken vasta rv 20 lopulla niin kaikki tiesi jo raskaudesta.

Apuva kui paljo tullu tekstiä taas työpäivän aikana :hilarious:

Ja apua! Tunsin äskön kunnon sukkapuikkotuikkasuja kohdunsuulla/kohdussa. Kesti hetken ja sit kun vessassa kävin ni paperiin jäi vv+verta ja loppu siihen :confused: nyt jännään alkaako menkat vai mahtoiko olla kuuluisa kiinnittyminen. :oops:

Täällä on nyt parempi fiilis. Kiitos tsempeistä ja sympatioista. :happy:
Mä nukuin taas pitkät päiväunet, eli jostain syystä olen ollut tosi väsynyt nää viimepäivät ja se harmittaa myös.
Nukkuessa tuntui vasemmassa muniksessa kipua, eli ei ainakaan vielä ole keltarauhanen surkastunut.
Saa nähä milloin vuoto alkaa vai alkaako.

Meillä kummankaan vanhemmat ei tiedä. Olen ajatellut omalleni kertoa viimeistään siinä vaiheessa, jos vuosi tulee täyteen ja mennään tutkimuksiin. Mun äiti on itse asiassa ammatiltaan neuvola-terveydenhoitaja, joten vauva-asiat on hänelle hyvin tuttuja. Mutta toistaiseksi en ole tästä uskoutunut.

Kävin hakemassa testit valmiiksi sunnuntaille. No, tiedätte miten siinä kävi... :yuck: Mulla on siis nyt dpo 11 meneillään, ja menin testaamaan treenin jälkeisestä iltapissasta. Ihan negaa näyttää. Nyt nappasin apteekista Apteq:n sijasta Ultran.

On tää nippailu vaan niin petollista, tänäänkin pisteli esim. treenikin aikana. Mutta ei siellä nyt vaan taida olla ketään matkassa. :sad001

Olin tossa monta kuukautta niin, etten testannut ollenkaan. Nyt oon alkanut miettiä, että pitäisikö testata enempi. Toki voi saada kiinni sitten kemiallisen, mutta toisaalta kun meillä ei ole tullut yhden yhtä plussaa, ja olisi "kiva" tietää, että jos jotain edes yrittää tapahtua tmv. En tiedä... :bored:

Mä aloitin ovistestailut tänään, oletettu ovis on 16. tai 17. päivä. Tosin miehen kanssa mietittiin että jos nyt vaan jättäisi ne testailut ja olis öbaut joka toinen päivä hommissa tässä, niin sitten tärppää jos on tärpätäkseen. Mutta voi olla että en silti malta olla testaamatta :hilarious: onko muita samassa kierron vaiheessa? :smiley-bounce012 hirvee työstressi meinaa puskea päälle ja sehän ei hyvää tee ton raskautumisen kannalta, joten yritän nyt saada rentouduttua vkl:sleep011

Mulla just tänää ovis plus aika lähellä siis sun kiertoa. Oon nyt aatellu että pitää pitää ittensä kiireisenä tehä mielekkäitä juttuja ni menee toi 2 viikkoa nopeasti ja pääsee testaa ekaa yritystä :wideyed:

Takaisin