Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mukava kuulla, että muitakin suht samassa tilanteessa. Kauankos teillä nyt yritystä takana? Oon tossa kyl samaa mieltä, et ihan sama mitä muut ajattelee siitä, et etenee vauva-asiassa nopeesti. Se on pariskunnan kahdenkeskinen asia. Sen kyl tiiän et ainakaa miehen vanhemmille ei oo järkytys eikä yllätys. Sieltä jotain vihjailuu jo alkuvuodest asti tullu ja anopille sanonuki vauvahaaveesta. Äitillekään ei yllätyksenä tule, isästä en niinkää tiiä hyviä isovanhempia kaikista varmasti tulis.Mekään ei olla oltu hirveesti vuotta kauempaa yhdessä. Mies kuitenkin oman lapsen haluaa ja ajateltiin, ettei me tästä ainakaan nuorruta (vaikkei vanhoja ollakkaan, kun molemmat 26 ) ja nyt jotenkin vaan tuntuu hyvältä hetkeltä
Vähän jännittää miehen vanhempien reaktio, mutta miettiköön mitä tahtoo Me ollaan yhdessä pohdittu, mietitty ja kelailtu tätä vähän joka kantilta ja tultiin tulokseen, että nyt tai ei koskaan!
Täällä kp16 ja vähän eilen illalla ja tänään aamulla tuntui jotain tuntemuksia alavatsalla. Rfsu:n ovistikkuun tuli jonkinlainen viiva. Ei plussa kummiskaan, mut ehkä viikonlopun aikana ehtii vielä Ollaan vaan lähössä mökille, et saas nähä onnistuuko tallettelu
Mukava kuulla, että muitakin suht samassa tilanteessa. Kauankos teillä nyt yritystä takana? Oon tossa kyl samaa mieltä, et ihan sama mitä muut ajattelee siitä, et etenee vauva-asiassa nopeesti. Se on pariskunnan kahdenkeskinen asia. Sen kyl tiiän et ainakaa miehen vanhemmille ei oo järkytys eikä yllätys. Sieltä jotain vihjailuu jo alkuvuodest asti tullu ja anopille sanonuki vauvahaaveesta. Äitillekään ei yllätyksenä tule, isästä en niinkää tiiä hyviä isovanhempia kaikista varmasti tulis.
Nyt on testivarastoa lisätty Kaupassa ei ollut kuin PC:n, rfsun:n normit ja herkkä. Vähän nyt houkuttaisi jotain kokeilla tässä päivällä. Millään ei malttaisi odottaa aamuun
Mukava kuulla, että muitakin suht samassa tilanteessa. Kauankos teillä nyt yritystä takana? Oon tossa kyl samaa mieltä, et ihan sama mitä muut ajattelee siitä, et etenee vauva-asiassa nopeesti. Se on pariskunnan kahdenkeskinen asia. Sen kyl tiiän et ainakaa miehen vanhemmille ei oo järkytys eikä yllätys. Sieltä jotain vihjailuu jo alkuvuodest asti tullu ja anopille sanonuki vauvahaaveesta. Äitillekään ei yllätyksenä tule, isästä en niinkää tiiä hyviä isovanhempia kaikista varmasti tulis.
"PogoMamma, post: 3839216, member: 62392"]Mulla Sofin o testi näytti aamupäivällä lähes yhtä vahvoja viivoja. Tänään täytyy saada mies innostumaan vaikka sitä plussaa ei vielä ole tullutkaan.
Hei,pystytkö laittamaan kuvat sun o testeistä? :angelic:
Olen kans nyt tehnyt Sofeja alkaen kp 11,tänään kp 15. En vaan saa niihin plussaa.. Eilen illan testi näytti jo haalenevan
Kiva kuulla, että sielläkin jos hyvältä tuntuu kaikin puolin niin ei mielestäni tartte vuosikausia odotella:angelic:Mekään ei olla miehen kanssa oltu kun vähän päälle vuos yhdessä, mut alusta asti on molemmille ollu selvää, et lapsia halutaan yhdessä. Meiltä jo toivotaan lapsia ja naimisiin menemistä. On kyllä ollu ihana, miten meidän molempien porukat on myös ollu sitä mieltä, että me kuulutaan miehen kanssa yhteen! Ja että lapsi ois tervetullut jo isovanhemmillekin
Niin ja suht samanikäsiä ootte ku me. Mä oon nyt 27 ja mies 26. Loppuvuodesta synttärit kummallaki. Saakos udella mistä päin Suomea? Me ollaan länsi-rannikolta.
Piti vielä lisätä, että ite oon omille vanhemmille yrityksestä kertonut. Helpotti omaa stressiä valtavasti, kun ei tarvi "salailla".
Vähän kyllä ärsyttää jo äitin kyselyt, että jokojoko mistä lie malttamattomuuteni periny
Piti vielä lisätä, että ite oon omille vanhemmille yrityksestä kertonut. Helpotti omaa stressiä valtavasti, kun ei tarvi "salailla".
Vähän kyllä ärsyttää jo äitin kyselyt, että jokojoko mistä lie malttamattomuuteni periny
Mä käytin sofeja ja niissä oli kokoajan heikko viiva vaihoin toiseen ni alko näkymään. Voin tänään tehdä sofin ja sen toisen ni näkee eron aamulla tuli siitä toisesta kirkas plus
Maltti on valttia, mut ei oo kyllä tälläkää malttiaHaha, tää on vasta eka yrityskierto oon vaan hurjan malttamaton vähän kaikissa asioissa. Mies vaan pyörittelee silmiä
Me ollaan sit taas länsirannikolta
Ai vitsi ku oon ihan fiiliksissä kesästä! Ihan parasta, ku on lämmin ja voi pihalla touhuta kaikkea. Kiva lähtee sinne mökillekki, ku tietää ettei tarvi kylmässä värjötellä
Mulla on edellisistä kuukautistista laskien nyt kp 28/29 (Flo ennusti pituuden) ja dpo13/14, riippuen laskenko viivoista vai CB hymystä. Muista jos vertaat, että jokaisella on erimäärä hormonia eri raskauden vaiheissa, ainoastaan tärkeintä on että viivat alkaa tummua. Määhän alan tässä jo pelkäämään että tuola on kaks asukasta, kun oon tuntenut kipuja kiinnityksen aikaan molemmilla puolilla ja nytkin yhä. Vaikka sielä ne kudokset vaan venyy, mutta silti
Kemiallisista en tiiä, mutta varmaan joku parisen viikkoa? Testiin voi varmaan tulla vahvistuvaa haamua/haamua/mitä vaan, joka sitten haalenee eikä enää tule. Muistelisin näin, mutta en voi sanoa varmaksi.