Raskaaksi 2020

Nyt on testivarastoa lisätty :grin Kaupassa ei ollut kuin PC:n, rfsun:n normit ja herkkä. Vähän nyt houkuttaisi jotain kokeilla tässä päivällä. Millään ei malttaisi odottaa aamuun :hilarious:

Mekään ei olla oltu hirveesti vuotta kauempaa yhdessä. Mies kuitenkin oman lapsen haluaa ja ajateltiin, ettei me tästä ainakaan nuorruta (vaikkei vanhoja ollakkaan, kun molemmat 26 :grin) ja nyt jotenkin vaan tuntuu hyvältä hetkeltä :Heartred
Vähän jännittää miehen vanhempien reaktio, mutta miettiköön mitä tahtoo :biggrin Me ollaan yhdessä pohdittu, mietitty ja kelailtu tätä vähän joka kantilta ja tultiin tulokseen, että nyt tai ei koskaan!

Täällä kp16 ja vähän eilen illalla ja tänään aamulla tuntui jotain tuntemuksia alavatsalla. Rfsu:n ovistikkuun tuli jonkinlainen viiva. Ei plussa kummiskaan, mut ehkä viikonlopun aikana ehtii vielä :smiley-angelic001:biggrin Ollaan vaan lähössä mökille, et saas nähä onnistuuko tallettelu :smiley-ashamed005
Mukava kuulla, että muitakin suht samassa tilanteessa. Kauankos teillä nyt yritystä takana? Oon tossa kyl samaa mieltä, et ihan sama mitä muut ajattelee siitä, et etenee vauva-asiassa nopeesti. Se on pariskunnan kahdenkeskinen asia. Sen kyl tiiän et ainakaa miehen vanhemmille ei oo järkytys eikä yllätys. Sieltä jotain vihjailuu jo alkuvuodest asti tullu ja anopille sanonuki vauvahaaveesta. Äitillekään ei yllätyksenä tule, isästä en niinkää tiiä:hilarious: hyviä isovanhempia kaikista varmasti tulis.

Mukava kuulla, että muitakin suht samassa tilanteessa. Kauankos teillä nyt yritystä takana? Oon tossa kyl samaa mieltä, et ihan sama mitä muut ajattelee siitä, et etenee vauva-asiassa nopeesti. Se on pariskunnan kahdenkeskinen asia. Sen kyl tiiän et ainakaa miehen vanhemmille ei oo järkytys eikä yllätys. Sieltä jotain vihjailuu jo alkuvuodest asti tullu ja anopille sanonuki vauvahaaveesta. Äitillekään ei yllätyksenä tule, isästä en niinkää tiiä:hilarious: hyviä isovanhempia kaikista varmasti tulis.

Niin ja suht samanikäsiä ootte ku me. Mä oon nyt 27 ja mies 26. Loppuvuodesta synttärit kummallaki. Saakos udella mistä päin Suomea? Me ollaan länsi-rannikolta.

Ah mä oon niin onnellinen kun tulee viikonloppu. Ollaan menossa kavereiden kans terassille kun lapsi jää isovanhemmille hoitoon. Tulee tekemään niin hyvää piiiitkästä aikaa :cool05 ja saa samalla kärvisteltyä nää menkat pois. on kyllä varsin vähäinen vuoto viime menkkoihin nähden, mutta kai nääkin hakee paikkaansa taas pillerien jäljiltä edelleen.

Mekään ei olla miehen kanssa oltu kun vähän päälle vuos yhdessä, mut alusta asti on molemmille ollu selvää, et lapsia halutaan yhdessä. Meiltä jo toivotaan lapsia ja naimisiin menemistä. :grin On kyllä ollu ihana, miten meidän molempien porukat on myös ollu sitä mieltä, että me kuulutaan miehen kanssa yhteen! Ja että lapsi ois tervetullut jo isovanhemmillekin :happy:

"PogoMamma, post: 3839216, member: 62392"]Mulla Sofin o testi näytti aamupäivällä lähes yhtä vahvoja viivoja. Tänään täytyy saada mies innostumaan vaikka sitä plussaa ei vielä ole tullutkaan.

Hei,pystytkö laittamaan kuvat sun o testeistä? :angelic:
Olen kans nyt tehnyt Sofeja alkaen kp 11,tänään kp 15. En vaan saa niihin plussaa.. Eilen illan testi näytti jo haalenevan:facepalm:

Mä käytin sofeja ja niissä oli kokoajan heikko viiva vaihoin toiseen ni alko näkymään. Voin tänään tehdä sofin ja sen toisen ni näkee eron aamulla tuli siitä toisesta kirkas plus :happy:

Mekään ei olla miehen kanssa oltu kun vähän päälle vuos yhdessä, mut alusta asti on molemmille ollu selvää, et lapsia halutaan yhdessä. Meiltä jo toivotaan lapsia ja naimisiin menemistä. :grin On kyllä ollu ihana, miten meidän molempien porukat on myös ollu sitä mieltä, että me kuulutaan miehen kanssa yhteen! Ja että lapsi ois tervetullut jo isovanhemmillekin :happy:
Kiva kuulla, että sielläkin:shy: jos hyvältä tuntuu kaikin puolin niin ei mielestäni tartte vuosikausia odotella:angelic:

Mä tässä mietin että millon tulisi menkat. On jo turhautunut olo. Lämmöt tippu takas normiin blääh eli kp40 nyt niin eiköhän se tiputtelu ala

Täällä parin tunnin pidätyksellä. One Step puikko edelleen saama viivanpaikka ja PC:ssä ei mitään o_O

Viime kierrossa en saanut OS puikkoon mitään viivoja, vaikka liuska näytti viivanpaikkaa. Toki tuossa puikoissa herkkyys 20, kun taas PC:ssä 25 :bookworm:

Liitteet

• IMG_20200612_145841__01.jpg
    IMG_20200612_145841__01.jpg
    32.3 KB · Katsottu: 176
Niin ja suht samanikäsiä ootte ku me. Mä oon nyt 27 ja mies 26. Loppuvuodesta synttärit kummallaki. Saakos udella mistä päin Suomea? Me ollaan länsi-rannikolta.

Haha, tää on vasta eka yrityskierto :grin oon vaan hurjan malttamaton vähän kaikissa asioissa. Mies vaan pyörittelee silmiä :biggrin
Me ollaan sit taas länsirannikolta :bookworm:

Ai vitsi ku oon ihan fiiliksissä kesästä! Ihan parasta, ku on lämmin ja voi pihalla touhuta kaikkea. Kiva lähtee sinne mökillekki, ku tietää ettei tarvi kylmässä värjötellä :dance011

Hetkinen, antaako PC sittenkin kuivumisen jälkeen pientä haamua? :eek::eek:

Oli pakko vähän muokata kuvaa, et näkyy paremmin kuvassa :hilarious:

Liitteet

• IMG_20200612_150512__01__01.jpg
    IMG_20200612_150512__01__01.jpg
    22.8 KB · Katsottu: 179
Piti vielä lisätä, että ite oon omille vanhemmille yrityksestä kertonut. Helpotti omaa stressiä valtavasti, kun ei tarvi "salailla".
Vähän kyllä ärsyttää jo äitin kyselyt, että jokojoko :grin mistä lie malttamattomuuteni periny :rolleyes:

Olipas taas luettavaa :cat:

Osanotot @Jesbe :Heartred

@Muumimuki ihania plussatestejä! Näitä lisää :blob6:blob3
@Citrus90 jotain joo näkyy, toivottavasti se sieltä vahvistuu :angelic:

ON: Täälä DPO 13 ja ei edelleenkään oireita. En oo enää testaillu vaan ootan menkkojen alkua. Ensviikolla testaan jos menkkoja ei näy, niin tietää millä eväillä osallistun juhannuspippaloihin :wink Luulen toki, että kohta kp1 ja yk6 tulossa. Onneksi on nää kelit, nii ei masenna niin paljoa :dance008

Piti vielä lisätä, että ite oon omille vanhemmille yrityksestä kertonut. Helpotti omaa stressiä valtavasti, kun ei tarvi "salailla".
Vähän kyllä ärsyttää jo äitin kyselyt, että jokojoko :grin mistä lie malttamattomuuteni periny :rolleyes:

Sama täälä, äiti tietää ja kyselee kans mutta nyt rauhottu vähä, kun isosisko synnytti just toisen muksunsa :rolleyes:

Mä en oo vielä kertonut vanhemmille edes yrityksestä. Omalle äidille voisin sanoa, koska edellisessä km oli sit kuitenkin mukavaa purkaa hänen kanssaan tilannetta. Mut jotenkin tällä kertaa on sellainen olo, että on niin varovainen koko asian suhteen. Ja sit en yhtään jaksais niitä kyselyitä :grin Mut uskon kyl äidin hiljalleen asian tajuavan, että yritetään, koska vihjailin hänelle isomman asunnon tarpeesta ja mahdollisista muuttoaikeista :grin

Mä käytin sofeja ja niissä oli kokoajan heikko viiva vaihoin toiseen ni alko näkymään. Voin tänään tehdä sofin ja sen toisen ni näkee eron aamulla tuli siitä toisesta kirkas plus :happy:

Kiitos MOONCAKE!:signs001 (mä en osaa näitä lainauksia käyttää,saa nähä miltä näyttää viesti:hilarious:)

Mun iltapäivän testi jo melkein blanco,toivot olis ovis tapahtunut vaikken sitä testeihin saanutkaan.
Ennen käytin vaan CB digiä-siihen aina plussa. Nyt ei vaan kukkaron nyörit anna periksi niihin..

Haha, tää on vasta eka yrityskierto :grin oon vaan hurjan malttamaton vähän kaikissa asioissa. Mies vaan pyörittelee silmiä :biggrin
Me ollaan sit taas länsirannikolta :bookworm:

Ai vitsi ku oon ihan fiiliksissä kesästä! Ihan parasta, ku on lämmin ja voi pihalla touhuta kaikkea. Kiva lähtee sinne mökillekki, ku tietää ettei tarvi kylmässä värjötellä :dance011
Maltti on valttia, mut ei oo kyllä tälläkää malttia:hilarious:

Niin siis tekin ootte länsi-rannikolta?

Mulla on edellisistä kuukautistista laskien nyt kp 28/29 (Flo ennusti pituuden) ja dpo13/14, riippuen laskenko viivoista vai CB hymystä. Muista jos vertaat, että jokaisella on erimäärä hormonia eri raskauden vaiheissa, ainoastaan tärkeintä on että viivat alkaa tummua. Määhän alan tässä jo pelkäämään että tuola on kaks asukasta, kun oon tuntenut kipuja kiinnityksen aikaan molemmilla puolilla ja nytkin yhä. Vaikka sielä ne kudokset vaan venyy, mutta silti :confused004

Kemiallisista en tiiä, mutta varmaan joku parisen viikkoa? Testiin voi varmaan tulla vahvistuvaa haamua/haamua/mitä vaan, joka sitten haalenee eikä enää tule. Muistelisin näin, mutta en voi sanoa varmaksi.

Vitsit jos siellä olisikin kaksi asukkia :woot: On tainnut hyvissä ajoin sitten tarrautua kiinni, kun on noin hyvät viivat.

Joo oot kyllä oikeassa. Huono sinällään verrata, kun on eri lähtötilanne ja en oo edes testannut vielä :hilarious: Vaikea uskoa, että olisin raskaana nyt. Tai jos olisin, niin pelkään että jokin menee pieleen tällä kertaa.

Viime raskaudessa ihan joka päivä loppuun saakka pelkäsin, että milloin alkaa vuotaa. Koko ajan piti tarkistaa. Pelkkää vv holahteli tietty! Eihän sieltä tippaakaan verta tullut ennen sisätutkimusta ja käynnistystä :hilarious: Yksi kerta oli pukama ja sitten säikähin että nytkö tiputtelee, kun siitä tuli pari tippaa (seksyy) :grin:hilarious:

Oli puhetta siitä että harmittaa kun lapsesta valitetaan ja ne on viattomia. On se totta, mutta väsyneenä ei aina ajattele omia sanavalintojaan. Kuten missä tahansa keskustelussa olisi hyvä aina puhua, "musta tuntuu.... Tämä tuntuu......", kuin se että lähdetään syyttelemään. Helpommin sanottu kun tehty, tämän kun aina muistaisi.

Näiden kahden keskenmenon myötä on tullut lähimmäisille selväksi että vauvaa yritetään ja ymmärtävät olla kyselemättä/utelematta. Kerrotaan kyllä, jos on jotain kerrottavaa. :dummy:

Takaisin