Mulla vähän sama tilanne. Edellisen kanssa olin 7,5 v ja hän oli niin raskaakstulemiskammonen et ei uskaltanu laueta mun sisälle vaikka söin minipillereitä ja ennen niitä tarkisti aina kortsut puhkeemisen varalta jälkikätee. Ilmeisesti olis ollu niin järkytys. Lupaili, että kun kumpikin valmistunu ni sit voidaan ruveta yrittämään. Mulla on tunne et sillonki olis keksiny jonku syyn. No onneks en tän ihmisen kanssa niitä lapsia saanut/tehnyt. Nyt ollu vuoden verran uudessa parisuhteessa ja meilläkin aika nopeasti päätös lapsen yrityksestä. Kummallekin selvää, et lapset halutaan mahdollisimman nuorena. Tammikuussa lopetin pillerit ja ekat kunnon menkat vasta toukokuu alussa... nyt yk 2. Vuosia vauvasta haaveilleena tiedän sen fiiliksen kun muut ympärillä raskautuu. Ja mullaki kaks kaverii joilla kummallaki kolme lasta ja ehkäsyn läpikin tulleet raskaaksi.
Täällä kp 31. Flo siirsi menkkoja nyt entistä myöhemmäks aamulämpöjen perusteella. En ii kyl kovin luottavainen niihi kun tässä ollu vähä flunssanenki. Turhauttaa vaa epävarmuus omasta kehosta ja todennäkösesti pitkää kiertoa pukkaa nyt. Ajatus olis jo seuraavas kierros. Ja kyllä varmasti alan tikuttamaan ovista taas. Mä osaan ilmeisesti ottaa rennommin kun tikuttelen
Olikos jollain pahaa sanottavaa sofin tai pc:n ovistesteist?
Ihana plussa-aalto tääklä. Kumpa itsekin pääsisi samaan imuun.