Raskaaksi 2020

Mä en kestä jos on kaks, koska en tajua mihin ne mussa mahtuu :laughing021Tuun kyllä infoamaan teitä varhaisultran jälkeen.
Voi ihanuus jos on kaksi! :grin
Oot sitten mahaa koko ihminen.
Mä oon pätkä ja kun esikoinen oli matkassa, niin mun maha oli aivan hillitön! Ja tosiaan vain yksi vauva.
Aattelin, että kun on lihava niin näytän vaan erityisen hyvin syöneeltä, mutta naapurihan tuli vastaan oisko ollut rv 28?
Tokaisi sitten, että sä olet raskaana! :hilarious:

Voi sua Jesbe, halaus. Onks sun kämppis kotona viikonlopun, niin saisit olla hänen kanssa? Tai sun miesystävän kanssa. Tämmöiset päivät on vaikeita, mutta hetken päästä huomaat että sä selvisit tästäkin.
Mä oon selvinnyt huumeista, ystävien kuolemista ja elämän täyskäännöksestä. Kyllä tämä tästä ja tiedän että pian saan sen plussan, ja pysyvän ja se pitää mut jaloilla ja optimistisesti. Kämppis eilen mun kanssa vietti illan ja puhuttiin kaikesta ja itkin hitusen. Hän menee tänään oman kullan luokse viikonlopuksi mutta mies on tukenut ja kun lähtenyt töihin niin pusutteli ja pyysi lepäämään. Oon siis vapaalla töistä ku ei asiakaspalvelu työssä nyt huvita kuunnella kuinka paskaa kaikki on ja palkallista vapaata tällaisissa tapauksissa.

Kiitos kaikille <3

Mun mieliksi nyt iso plussa aalto ja mä seuraan perässä ;)

Tsemppiä Jesbe :Heartred Sulla on ilmeisesti ollut paljon vaikeuksia, mutta kyllä teillekin se nyytti tulee varmasti :cat:

Mä oon pätkä ja kun esikoinen oli matkassa, niin mun maha oli aivan hillitön! Ja tosiaan vain yksi vauva.
Aattelin, että kun on lihava niin näytän vaan erityisen hyvin syöneeltä, mutta naapurihan tuli vastaan oisko ollut rv 28?
Mä oon miettinyt että mihin mulla mahtuu edes yksi kun mun maha on jotenkin lyhyt. Eli kylkiluut ja napa ja sit tilaa on vähän. Toki uskon et maha näkyisi mulla suht nopeasti meinaa kun kkm raskaus oli rv10 oli mulla ihan huikea maha ja kunnon linea negra :rolleyes:

Mulla oli esikoisesta aika pieni maha, oon ihan keskipituinen mutta riippuu kai kohdun muodosta sun muusta. Nyt tällä kertaa jomotteli taas oikea munasarja kuten esikoisen raskaudessakin, joten toivottavasti olis vaan yksi munasolu irronnut :D Kaksosiin ei olisi kyllä tssä rahkeita.

IMG_20200612_072604.jpg
IMG_20200612_072604.jpg
Pahoittelut jesbe :Heartred mun puolison vanhempi kuoli tällä viikolla myös.

Dpo10 ja sain haamun aamulla. Mut koska kyseessä oli onestep ja viime kierrossa tuli virhe haamu sellaisella niin en luota. Oon käytellyt noita liuskoja pois varmaan dpo 6 alkaen kun tuli tilattua niitä silloin ennenku tajusin miten huonoja ovat. Ei oo näyttänyt aiemmin nyt mitään paitsi kahtena edellisenä päivänä on häivähtänyt haamua märässä testissä ja sit kuivunu roskishaamuksi vaan. Nyt haamu tuli kans heti näkyville testin kastuttua ja jäi siihen. Mulla oli kans joku apteq 10 herkkä ja sillä tuli varmaan joku viivanpaikkaa vaan myöhemmin päivällä :BangHead

Tsemppiä Jesbe :Heartred Sulla on ilmeisesti ollut paljon vaikeuksia, mutta kyllä teillekin se nyytti tulee varmasti :cat:
On. Paljon. En vähättele enkä suurentele mut elämä ei ollut mulla helppo mutta elämänmuutoksen tein 2013 ja lopullisesti 2014 maaliskuuta ja sit syksyllä alkoi yritys.

Nykyisen mieheni kanssa on oltu hyvin vähän aikaa yhdessä mutta se ei haittaa ja meillä on eri kieli. Puhun mä espanjaa nykyään hyvin mutta alus oli vaikeaa ku en ymmärtänyt mitä se välillä sanoi. Nykyään ei enää korjaa mun puhetta vaan kehuu kuinka paljon oon oppinut. Ja osaa sekin suomea kivat mitä kuuluu, mitä *ittua ja kiitos ja noniin sekä ei oo helppoo

View attachment 90360 View attachment 90360 Pahoittelut jesbe :Heartred mun puolison vanhempi kuoli tällä viikolla myös.

Dpo10 ja sain haamun aamulla. Mut koska kyseessä oli onestep ja viime kierrossa tuli virhe haamu sellaisella niin en luota. Oon käytellyt noita liuskoja pois varmaan dpo 6 alkaen kun tuli tilattua niitä silloin ennenku tajusin miten huonoja ovat. Ei oo näyttänyt aiemmin nyt mitään paitsi kahtena edellisenä päivänä on häivähtänyt haamua märässä testissä ja sit kuivunu roskishaamuksi vaan. Nyt haamu tuli kans heti näkyville testin kastuttua ja jäi siihen. Mulla oli kans joku apteq 10 herkkä ja sillä tuli varmaan joku viivanpaikkaa vaan myöhemmin päivällä :BangHead
Mä nään viivan, toivottavasti vahvistuu

Voiko noin selkeä vaaleanpunainen olla ihan höpö viiva?
Ainakin viime kierrossa vähän vastaavanlainen kotitestiltä tilattu onestep antoi höpö haamun jossa oli aavistus väriä ja muillekin on käynyt kuulemma niin. Nämä liuskat oon tilannut raskauskeijulta mut kai ne on samaa paskaa eri paketissa vaan..?

View attachment 90360 View attachment 90360 Pahoittelut jesbe :Heartred mun puolison vanhempi kuoli tällä viikolla myös.

Mulla on kans näistä kokemusta :'D joten voisin melkein sanoa että näyttää aidolta haamulta eikä vaan viivanpaikalta! Mutta toki kannattaa varmistaa vielä toisella merkillä.

Mä pystyn niin samaistumaan sun tunteisiin siitä, kuinka muut saa lapsia ympärillä ja itse ei. Mulla on kaikilla läheisillä ystävillä kaksi lasta, paitsi itsellä ei yhtään. Parhaillaan oli kolme samaan aikaan raskaana ja silloin oli itsellä tosi vaikeaa, kun itsekin niin olisin toivonut raskautta ja kaikki jutut pyöri raskauksien ja lasten ympärillä. Kaikki ystävien lapset on mulle myös tärkeitä ja kiitollinen siitä, että olen saanut olla heidän elämässä mukana.

Silloin kun muut olivat raskaana, oma exä ei ollut valmis lapsiin. Onneksi erosin, koska hän tuskin koskaan olisi ollut valmis. Nykyisen miehen kanssa yritys aloitettu tosi nopeasti eikä parisuhdetta ole paljon takana. Mutta molemmille on niin selvää, että lapsia halutaan :happy:
Mulla vähän sama tilanne. Edellisen kanssa olin 7,5 v ja hän oli niin raskaakstulemiskammonen et ei uskaltanu laueta mun sisälle vaikka söin minipillereitä ja ennen niitä tarkisti aina kortsut puhkeemisen varalta jälkikätee. Ilmeisesti olis ollu niin järkytys. Lupaili, että kun kumpikin valmistunu ni sit voidaan ruveta yrittämään. Mulla on tunne et sillonki olis keksiny jonku syyn. No onneks en tän ihmisen kanssa niitä lapsia saanut/tehnyt. Nyt ollu vuoden verran uudessa parisuhteessa ja meilläkin aika nopeasti päätös lapsen yrityksestä. Kummallekin selvää, et lapset halutaan mahdollisimman nuorena. Tammikuussa lopetin pillerit ja ekat kunnon menkat vasta toukokuu alussa... nyt yk 2. Vuosia vauvasta haaveilleena tiedän sen fiiliksen kun muut ympärillä raskautuu. Ja mullaki kaks kaverii joilla kummallaki kolme lasta ja ehkäsyn läpikin tulleet raskaaksi.

Täällä kp 31. Flo siirsi menkkoja nyt entistä myöhemmäks aamulämpöjen perusteella. En ii kyl kovin luottavainen niihi kun tässä ollu vähä flunssanenki. Turhauttaa vaa epävarmuus omasta kehosta ja todennäkösesti pitkää kiertoa pukkaa nyt. Ajatus olis jo seuraavas kierros. Ja kyllä varmasti alan tikuttamaan ovista taas. Mä osaan ilmeisesti ottaa rennommin kun tikuttelen:hilarious:

Olikos jollain pahaa sanottavaa sofin tai pc:n ovistesteist?

Ihana plussa-aalto tääklä. Kumpa itsekin pääsisi samaan imuun.

Mulla on kans näistä kokemusta :'D joten voisin melkein sanoa että näyttää aidolta haamulta eikä vaan viivanpaikalta! Mutta toki kannattaa varmistaa vielä toisella merkillä.
Joo varmistelen kyllä ja siihen (tai menkkoihin) saakka jätän tuon viivan omaan arvoonsa. Niin tyly oli kyllä se viime kierron kolaus kun yks testi tosta 10kpl setistä päätti huvikseen haamuilla. Ja tottakai tää oli nyt kans vimppa testi tätä laatua etten voinut edes varmistusdipata heti perään et näyttääks toinen tikku kuitenkin negaa niinku viimeks. Miten nää vialliset osuu loppu kiertoon eikä sinne dpo6? :mad:

Löysin mun rfsu kuvat ja se haaleni pois eli tos on tummimmat mitä tuli, siitä vielä selkeämpi ja kuivahti kasaan... Tää olikin tammikuuta 2019 ja seukki oviksesta tulin raskaaksi tämä se kkm sitte...

Ja kylläpä haaleni viivat ku tänne siirsi. Livenä oli tosi vahvat

Liitteet

• IMG_20200612_115638.jpg
    IMG_20200612_115638.jpg
    17.7 KB · Katsottu: 142
  • IMG_20200612_115734.jpg
    IMG_20200612_115734.jpg
    19.4 KB · Katsottu: 157
Löysin mun rfsu kuvat ja se haaleni pois eli tos on tummimmat mitä tuli, siitä vielä selkeämpi ja kuivahti kasaan... Tää olikin tammikuuta 2019 ja seukki oviksesta tulin raskaaksi tämä se kkm sitte...

Ja kylläpä haaleni viivat ku tänne siirsi. Livenä oli tosi vahvat
Ja lainaan itseäni, en ikinä saa tohon mitään en siis kuin tuolloin. Muutoin mulla on toiminut hyvin tuo rfsu

Oon mä kahdelle hyvälle ystävälle puhunu tästä. Tuntuu vaan et sitä on ite niin innoissaan ja odottaa kovasti et onnistuis niin tätä on vaikea kätkeä. Ehkä tässä vielä joutuu äidille avautumaan asiasta. En kuitenkaan toisaalta haluais vielä kertoa kun haluaisin yllättää sitten joskus raskausuutisella
Mäkin pitkään halusin olla puhumatta äitille vauvahaaveista ja yrityksestä, mut parin kk rivien välistä vihjailun jälkeen puhuin melko suoraankin ja tuntu kyllä hyvältä, vaikka mahdollinen yllätysmomentti menikin

Mulla on yksi ystävä joka tietää kämppiksen lisäksi :) hän tsemppaa ja nyt ku sain thyroxinin nii hän on et no nyt tärppää!!

Nii joo ja toki siis kämppis tietää. Hitto kun pakara jumissa ja oikee reisi. En tiedä miten oon jumpannut ku noin ärhäkkä

Hmm on ollut vähän menkkamaisia jomotuksia, ja koko ajan mietin että alkaako ne kuitenkin... Kun vielä valkovuotoa tulee jotenkin sikana ja aina aattelee että mitä jos :bored: Kiva että alkuraskaudessa ja alkavissa menkoissa on about samat oireet (miinus ehkä valkovuotoa) :hilarious:

Mulla vähän sama tilanne. Edellisen kanssa olin 7,5 v ja hän oli niin raskaakstulemiskammonen et ei uskaltanu laueta mun sisälle vaikka söin minipillereitä ja ennen niitä tarkisti aina kortsut puhkeemisen varalta jälkikätee. Ilmeisesti olis ollu niin järkytys. Lupaili, että kun kumpikin valmistunu ni sit voidaan ruveta yrittämään. Mulla on tunne et sillonki olis keksiny jonku syyn. No onneks en tän ihmisen kanssa niitä lapsia saanut/tehnyt. Nyt ollu vuoden verran uudessa parisuhteessa ja meilläkin aika nopeasti päätös lapsen yrityksestä. Kummallekin selvää, et lapset halutaan mahdollisimman nuorena. Tammikuussa lopetin pillerit ja ekat kunnon menkat vasta toukokuu alussa... nyt yk 2. Vuosia vauvasta haaveilleena tiedän sen fiiliksen kun muut ympärillä raskautuu. Ja mullaki kaks kaverii joilla kummallaki kolme lasta ja ehkäsyn läpikin tulleet raskaaksi.

Täällä kp 31. Flo siirsi menkkoja nyt entistä myöhemmäks aamulämpöjen perusteella. En ii kyl kovin luottavainen niihi kun tässä ollu vähä flunssanenki. Turhauttaa vaa epävarmuus omasta kehosta ja todennäkösesti pitkää kiertoa pukkaa nyt. Ajatus olis jo seuraavas kierros. Ja kyllä varmasti alan tikuttamaan ovista taas. Mä osaan ilmeisesti ottaa rennommin kun tikuttelen:hilarious:

Olikos jollain pahaa sanottavaa sofin tai pc:n ovistesteist?

Ihana plussa-aalto tääklä. Kumpa itsekin pääsisi samaan imuun.

Mekään ei olla oltu hirveesti vuotta kauempaa yhdessä. Mies kuitenkin oman lapsen haluaa ja ajateltiin, ettei me tästä ainakaan nuorruta (vaikkei vanhoja ollakkaan, kun molemmat 26 :grin) ja nyt jotenkin vaan tuntuu hyvältä hetkeltä :Heartred
Vähän jännittää miehen vanhempien reaktio, mutta miettiköön mitä tahtoo :biggrin Me ollaan yhdessä pohdittu, mietitty ja kelailtu tätä vähän joka kantilta ja tultiin tulokseen, että nyt tai ei koskaan!

Täällä kp16 ja vähän eilen illalla ja tänään aamulla tuntui jotain tuntemuksia alavatsalla. Rfsu:n ovistikkuun tuli jonkinlainen viiva. Ei plussa kummiskaan, mut ehkä viikonlopun aikana ehtii vielä :smiley-angelic001:biggrin Ollaan vaan lähössä mökille, et saas nähä onnistuuko tallettelu :smiley-ashamed005

Takaisin