Raskaaksi 2020

Mun biologinen isä kuoli tuossa pari päivää sitten ja tänään vasta tajusin. Vihlaisi kovaa mahaan ja kunnon kivut kiristää ja puristaa kohtuun. Oli puhetta toisessa ryhmässä et onko se plussan hinta et läheinen kuolee ja onhan mulla isä, ei vain biologista eikä enää voida suhdetta parantaa. Pahalle tuntuu. Mutta tämä et tunne että kohta plussaan pysyvästi on tosi voimakkaasti läsnä

Tsemppiä ja halaus.
Tähän liittyen. Kun aloin odottamaan esikoistani niin oma mammani meni huonoon kuntoon. Sairaalassa päätin kertoa raskaudesta vaikka riski että menee kesken. 2 viikkoa siitä mammani nukkui pois ja vieläkin muistan kuinka näytin poikamme varhaisultrakuvaa hänelle.
Äitini sanoi kun alkoi odottamaan minua ja veljeä niin silloinkin häneltä kuoli pappa ja mamma.

Aaettä, klo 12 viivat ja päiväpisu. :smiley-angelic003

Testilaboratoriosta vaan päivää! Ostin Pregcheckin ja CB perustestin vielä kookaupasta. Like, for next week :laughing001

Liitteet

• 15919517282507428254693143800200.jpg
    15919517282507428254693143800200.jpg
    36.4 KB · Katsottu: 163
Tsemppiä:Heartred

Toivottavasti se ei oikeasti ole plussan hinta sillä tällä hetkellä erittäin rakas ja läheinen mummo on sairaalassa syövän takia:smiley-angelic001
Inhoja tilanteita.. toivottavasti ei. Tämä vain jotenkin outo et viimeksi kun oli oireita ja olisin voinut jopa luulla että olen raskaana niin mun eka kunnon miesystävä otti ja kuoli ja tästä ei pitkä aika. Kaikki tuntuu kuolevan yhteen läjään. Rumasti sanottu mutta siltä tuntuu. Silti iloitsen plussista täällä koska elämä jatkuu...toki kuvittelin että mulla on aikaa korjata suhde isääni ku ei se ollut kuin 51-vuotias

Mun biologinen isä kuoli tuossa pari päivää sitten ja tänään vasta tajusin. Vihlaisi kovaa mahaan ja kunnon kivut kiristää ja puristaa kohtuun. Oli puhetta toisessa ryhmässä et onko se plussan hinta et läheinen kuolee ja onhan mulla isä, ei vain biologista eikä enää voida suhdetta parantaa. Pahalle tuntuu. Mutta tämä et tunne että kohta plussaan pysyvästi on tosi voimakkaasti läsnä

Olen pahoillani, kauhean ikävää että menetit hänet :Heartred Suru tuli puseroon kyllä puolestasi ja kyyneliä myös.

Olen pahoillani, kauhean ikävää että menetit hänet :Heartred Suru tuli puseroon kyllä puolestasi ja kyyneliä myös.
Kiitos. Jotenkin kun sanoin ääneen enkä esittänyt pirteää Jesbee niin annoin itkun tulla ja nyt se tuleekin. Lähden lenkille ja päästän huuruja. Tämä on ihan ihana ryhmä kuten myös 2019 ryhmä joka on täynnä ihania naisia kuten tämä. Tsempata ilossa ja surussa koska tämä on elämää <3

Nyt täytyy kyllä vähintään loppupäiväksi tiputtautua näiltä linjoilta. Tiivisteet silmistä hajos täysin kun edes ajatteli, että mitä jos... Meillä on vielä niin paljon juteltavaa ja tehtävää. Ei vielä! Ei pääse edes tapaamaan koska se pirun korona :smiley-angry017

Kauheeta miten surullisia kaikki nämä jutut. Toivon paljon jaksamista kaikille vaikeina aikoina. Miten sitä onkin niin herkkä, kun ihan kauhee itku tuli teidän puolesta :sad001:smiley-ashamed008:sad010

Mä pillitän testeist ja just sairaalassa olevia yms teidän juttuja mut ei omia.

Mun mielestä on hyvä et voidaan jakaa ilot ja surut

Mehän rakastetaan viivoja. Niin tässä mun viivakollaasi maanantaista alkaen :laughing001

Ai niin saako kysyy mikä "ns" kp ja dpo sulla on tällä hetkellä? Ajattelin verrata omaani, vaikken testata uskalla :sorry: Pelkään että on kemiallinen tai jotain.. Jotenkin huvittavasti uskon, että tuo huonoa onnea jos testaan ennen maanantaita :nailbiting: Viime vuonna tein testin juuri 15.6. Itsellä siis kp 34/? ja Dpo 17. Nyt kyllä jo oikeesti polttelee testit kaapissa. Eilen ihan varuilta ostin myös digin ja mammavitamiinit. Folaattia söin jo jonkin aikaa ennen yritystä. Voiko myös digi näyttää plussaa, jos on kemiallinen?

Muoks.

Miten paljon kemiallinen raskaus voi viivästyttää kuukautisia pisimmillään? Ja tuleeko silloin vain haamuja vai voiko tulla ihan tosi tumma viiva testiin?

Muokattu viimeksi:
Mulla alkoi just palelu. Olin siis lenkille lähtöä tekemässä ku piti kiskoa leggingsit ja pitkähihainen päälle ku niin kylmä. Ja sit asun Espanjassa ja täällä on kuitenkin yli 25 astetta ja suurin osa dallaa tuolla mekoissa. Mä ainoana kuljen hupparissa.

Tää oli ainoastaan kun rfsu liuskat tummu pari päivää ja sit haaleni pois. Sillon "tiesin" mutta tunne hävisi kun oireet katosi ja viiva haaleni ja vuoto tuli. Mutta sillon se kävi tummana ja tummu hitusen. Jos nyt olisin raskaana niin ei olis kemiallinen. Nyt olisi kuitenkin melko aikaista oireilla jos Flo oikeassa ja mun tikuttelut.

Ai niin saako kysyy mikä "ns" kp ja dpo sulla on tällä hetkellä? Ajattelin verrata omaani, vaikken testata uskalla :sorry: Pelkään että on kemiallinen tai jotain.. Jotenkin huvittavasti uskon, että tuo huonoa onnea jos testaan ennen maanantaita :nailbiting: Viime vuonna tein testin juuri 15.6. Itsellä siis kp 34/? ja Dpo 17. Nyt kyllä jo oikeesti polttelee testit kaapissa. Eilen ian varuilta ostin myös digin ja mammavitamiinit. Voiko myös digi näyttää plussaa, jos on kemiallinen?
Mulla ei Digi ollut plus ku muut haamuili

Tsemppiä ja halaus.
Tähän liittyen. Kun aloin odottamaan esikoistani niin oma mammani meni huonoon kuntoon. Sairaalassa päätin kertoa raskaudesta vaikka riski että menee kesken. 2 viikkoa siitä mammani nukkui pois ja vieläkin muistan kuinka näytin poikamme varhaisultrakuvaa hänelle.
Äitini sanoi kun alkoi odottamaan minua ja veljeä niin silloinkin häneltä kuoli pappa ja mamma.
Olen pahoillani menetyksestä <3

Ai niin saako kysyy mikä "ns" kp ja dpo sulla on tällä hetkellä? Ajattelin verrata omaani, vaikken testata uskalla :sorry: Pelkään että on kemiallinen tai jotain.. Jotenkin huvittavasti uskon, että tuo huonoa onnea jos testaan ennen maanantaita :nailbiting: Viime vuonna tein testin juuri 15.6. Itsellä siis kp 34/? ja Dpo 17. Nyt kyllä jo oikeesti polttelee testit kaapissa. Eilen ihan varuilta ostin myös digin ja mammavitamiinit. Folaattia söin jo jonkin aikaa ennen yritystä. Voiko myös digi näyttää plussaa, jos on kemiallinen?

Muoks.

Miten paljon kemiallinen raskaus voi viivästyttää kuukautisia pisimmillään? Ja tuleeko silloin vain haamuja vai voiko tulla ihan tosi tumma viiva testiin?

Mulla on edellisistä kuukautistista laskien nyt kp 28/29 (Flo ennusti pituuden) ja dpo13/14,riippuen laskenko viivoista vai CB hymystä. Muista jos vertaat, että jokaisella on erimäärä hormonia eri raskauden vaiheissa, ainoastaan tärkeintä on että viivat alkaa tummua. Määhän alan tässä jo pelkäämään että tuola on kaks asukasta, kun oon tuntenut kipuja kiinnityksen aikaan molemmilla puolilla ja nytkin yhä. Vaikka sielä ne kudokset vaan venyy, mutta silti :confused004

Kemiallisista en tiiä, mutta varmaan joku parisen viikkoa? Testiin voi varmaan tulla vahvistuvaa haamua/haamua/mitä vaan, joka sitten haalenee eikä enää tule. Muistelisin näin, mutta en voi sanoa varmaksi.

Kemialliset mulla on vaan haamuillut mut niin oli kyl kkm raskaus muut haamu mut digi raskaana 2-3. Mut nyt on ihan sama onko viivoja vai ei. Tosin mietin että mitä jos nyt tärppäs ku näin kävi ja oireet ovat aika paljon raskautta muistuttavia tosin ennen menkkoja on huono olo muutenkin....

Huoh mä oon ihan hukassa. Olo oli mini lenkillä et pitää ostaa lisää niitä maskeja kerta jos oonki raskaana niin pitää olla. Miks pitää nostaa ylös toiveet ja romahtaa

Mulla on edellisistä kuukautistista laskien nyt kp 28/29 (Flo ennusti pituuden) ja dpo13/14,riippuen laskenko viivoista vai CB hymystä. Muista jos vertaat, että jokaisella on erimäärä hormonia eri raskauden vaiheissa, ainoastaan tärkeintä on että viivat alkaa tummua. Määhän alan tässä jo pelkäämään että tuola on kaks asukasta, kun oon tuntenut kipuja kiinnityksen aikaan molemmilla puolilla ja nytkin yhä. Vaikka sielä ne kudokset vaan venyy, mutta silti :confused004

Kemiallisista en tiiä, mutta varmaan joku parisen viikkoa? Testiin voi varmaan tulla vahvistuvaa haamua/haamua/mitä vaan, joka sitten haalenee eikä enää tule. Muistelisin näin, mutta en voi sanoa varmaksi.
Mä mietin et sulla tulossa kaks :wink
Ja tuut kertomaan jos oon oikeessa :)

Voi sua Jesbe, halaus. Onks sun kämppis kotona viikonlopun, niin saisit olla hänen kanssa? Tai sun miesystävän kanssa. Tämmöiset päivät on vaikeita, mutta hetken päästä huomaat että sä selvisit tästäkin.

Tuo menetys ja plussaus on kyllä niin kamalaa.. vaikka toki elämän kiertokulkua.

Suuret pahoittelut Jesbe:Heartred

Meillä toista lasta yrittäessä menetys tuli ystävämme itsemurhan siivittämänä. Hän siirtyi ikuisuuteen samana päivänä kun ovuloin (hedelmöityin) kauan odotetussa plussakierrossa. Hänet menetimme, mutta saimme ihanan tyttömme.
Elämä on välillä kovin julmaa.

Toivottavasti tällä kertaa ei tarvitsisi kenenkään lähteä. Ei meillä, eikä kenelläkään teillä!

Positiivisia tuulia kaikille, ja etenkin niitä plussaavia sellaisia!
:wav

Ja mä katsoin sun viivoja et joo raskaana ja mietin et jos kaksi. Mulla oli kaksi ovista tai tunsin heijastuskipuu mut olisi kiva jos toinen hedelmöittyisi ;) tissikipu ja pingviinikävely kyl oli oireita ja sit semmonen outo haju mitä ei osaa kuvailla. Ja unissa mul on iso maha. Toi kylmyys ehkä nosti toiveita ku aiemmin ollu kuuma

Takaisin