Raskaaksi 2020

Täällä alkoi rfsu liuska odotetusti vuodon myötä haalistua. Ja testasin myös pc liuskalla ja rfsu puikolla. Puikkoon tuli vielä selkeä viiva ja pc liuskaan kyllä myös, mutta en tiedä näkyykö kuvissa. Livenä sen kyllä erotti. Mutta uutta kiertoa kohden. Luulen, että eilen oli kp1 eli tänään kp2/27. Melko lailla täsmällisesti alkoi uusi kierto km jälkeen :)

https://aijaa.com/NXQ5hG

tuossa siis oikealla tämän aamuinen selvösti vaaleampi kuin eilen.

Halusin siis testata muullakin jotta näkee onko kyse vain tuosta rfsu liuska testistä, kun siitä huonoa paljon kuullut.

https://aijaa.com/WpMdin

https://aijaa.com/FynHsp

mullahan on just tää tilanne että menkat ei vaan ala ja negatiivista r-testiä tyyliin joka toinen päivä. Yritäpä siinä sit rennosti olla :banghead:. Nyt sentään flo jo myöntää että menkat myöhässä, antaa sellaisen tekstin. Ajattelin että testaan tänään, kun ollaan lähdössä mökille ja en siellä pääse testaamaan. Unohdin vaan asian aamulla eli pitänee katsella asiaa parin tunnin kuluttua. Fiilis kyllä on että se on nega edelleen :dead::sorry:. Pillerit lopetin siis joulukuussa ja sen jälkeen kierrot 51, 56 ja 34 päivää. Yritän pitää mielessä että pitkistäkin kierroista voi tulla raskaaksi, mutta blaaaahh. Ei tää kyllä kauheen mieltä ylentävää ole. Näin toissayönä jo untakin siitä että menin gynelle puhumaan tästä, niin varmaan jossain vaiheessa sit. Jos malttais tän kesän ainakin vielä vaan ottaa rennosti. :facepalm: Sori avautumisesta.

Mulla on molemmat plussat tullut pitkästä kierrosta, joisko ollu 68 ja nyt 45. Vaihtelee 32-n.70 kait.
Kävin kans viime kesä gynellä (puoli vuotta yritystä takana), ku ehkäisyn jälkeen kierrot mitä sattuu. Oli ihan mieltä rauhoittava käynti, suosittelen :) Jonkinlainen tieto on parempi ku epätietoisuus

Täällä alkoi rfsu liuska odotetusti vuodon myötä haalistua. Ja testasin myös pc liuskalla ja rfsu puikolla. Puikkoon tuli vielä selkeä viiva ja pc liuskaan kyllä myös, mutta en tiedä näkyykö kuvissa. Livenä sen kyllä erotti. Mutta uutta kiertoa kohden. Luulen, että eilen oli kp1 eli tänään kp2/27. Melko lailla täsmällisesti alkoi uusi kierto km jälkeen :)

https://aijaa.com/NXQ5hG

tuossa siis oikealla tämän aamuinen selvösti vaaleampi kuin eilen.

Halusin siis testata muullakin jotta näkee onko kyse vain tuosta rfsu liuska testistä, kun siitä huonoa paljon kuullut.

https://aijaa.com/WpMdin

https://aijaa.com/FynHsp

En saa nyt avattua viivoja, mutta täällä oli aiemmin keskustelua tosta että mistä päivästä vuoto lasketaan alkaneeksi. Eli tuhruttelu ei ole vielä kuukautisvuoto, vaan vasta jos vuotaa selkeästi. Ja sen pitää alkaa ennen klo 18 kyseisenä päivänä, tai kierto lasketaan alkaneeksi vasta seuraavana päivänä.

Kiitos ihanasta viestistä! :Heartred Nyt tulee kyllä hyvään saumaan mökkireissu, siellä pääsee takuulla rentoutumaan ja ajatukset muualle. Ei tee kyllä hyvää tämä etätyöskentely, liikaa aikaa omille ajatuksille. Suositus meillä vielä että vasta lomien jälkeen palataan työpaikalle, tulee pitkä kesä. :dead:

Mä oon kans etänä ja täällä on aikaa pohtia kaikenlaista. Suositus palaamiseen on vasta myös lomien jälkeen, joten vielä jatkuu pitkään. Ja mökillä on kyllä ihan paras rentoutua, toivottavasti sulla tulee olemaan ihana mökkireissu! :joyful:

En saa nyt avattua viivoja, mutta täällä oli aiemmin keskustelua tosta että mistä päivästä vuoto lasketaan alkaneeksi. Eli tuhruttelu ei ole vielä kuukautisvuoto, vaan vasta jos vuotaa selkeästi. Ja sen pitää alkaa ennen klo 18 kyseisenä päivänä, tai kierto lasketaan alkaneeksi vasta seuraavana päivänä.

Joo eilen oli ihan kunnon vuotoa ja toissa päivänä vähäisempää joskin jo selvää.

muokkasin ne linkit kuntoon :woot:, josko näkyy nyt.

Muokattu viimeksi:
Mulla ainakin tuli hiki nyt kun tuli raskaus! Pari päivää olin ihan kuumissani.

Voi tietty mulla mennä tän hiostavan kelinkin piikkiin (olen kai realisti). Sitä haluaa toppuutella itseään, ettei turhia kuvittele :hilarious: Yö oli vähän levoton, nukuin rauhattomasti ja pari kertaa heräsin hikisenä. Aamulla oli samaa. Nyt meni ohi. Kauhee väsy aamulla oli kyllä :wtf:

Sinänsä on lupaavia oireita muitakin, mutta koitan hillitä mieleni. Oli nimittäin eilen oudon kosteaa meno miehen kanssa duunaillessa ja saamisen jälkeen heitti ihan päässä ja tuli kauhee väsymys ja nälkä :hilarious: Nyt aamullakin oli hutera olo ja oli saatava kunnon aamiaisleipä. Vatsan sivuille on jonkun kerran vihlaissut, mutta sekin voi mennä niiden muutoksien piikkiin mitä edellinen raskaus on tehnyt. Kaikenlaisia muutoksia. Miestäkin oon hemmotellut olan takaa. Hieronut, keittänyt ja vienyt aamukahvia sänkyyn, hoitanut sen asioita, ostanut saunaoluita, sen lempiherkkuja ja oon myös hänelle kokkaillut. Yleensä ei oo ennen menkkoja näin seesteistä :grin Ilmankos mulle lohkes eilen :hilarious::smiley-bounce012

Maanantaina testaan, jos ne menkat ei nyt suostu tulemaan. Sitten ne on ainakin myöhässä. Mutta ihan mahdollista, että luteaalivaihe on 16 päivääkin tai vissiin jopa 17. On kai joitain syitä miksi se voisi pidentyä. Ei toki loputtomiin.

Muokattu viimeksi:

Nää on nii ihmiskohtaisia ettei pitäs yleistää. Itsellä ainaki kp1 on aina heti vuodon alettua vaikka alkais klo 20 ja koska mun menkat on pelkkää tuhruvuotoa yleensä. Ja Se kestää siitä sen tasan 3pv. Tietty kukin laskee kuinka haluaa, mut mun gynen mielestä sillä ei nii oleellista merkitystä oo kuinka sen laskee,ku ei kohdulla ole kelloa :hilarious:
Tuon teidän laskukaavan mukaan mulla ei olis ollenkaa kp1.
Nii ja oon 2 kertaa saanu lapsen joten ei oo ees liian ohut limakalvo tms. Vikas, vuoto on vaan vähäistä.
Joten ei kannata yleistää :grin

Huh hei jaa mikä viivan paikka:laughing001 ei ollu ovis tikkui nii kusasin frisun rtestiin ja lähdin kaupassa käymään ja tämä oli tulos. Että jos joku himotestaaja niin minä:laughing021

Liitteet

• IMG_20200611_112204.jpg
    IMG_20200611_112204.jpg
    29.2 KB · Katsottu: 198
  • IMG_20200611_111450.jpg
    IMG_20200611_111450.jpg
    8.1 KB · Katsottu: 201
Huh hei jaa mikä viivan paikka:laughing001 ei ollu ovis tikkui nii kusasin frisun rtestiin ja lähdin kaupassa käymään ja tämä oli tulos. Että jos joku himotestaaja niin minä:laughing021
Ohhoh! :eek:
Onko nyt varmasti ovulaatio eikä raskaus!? :woot:

Ohhoh! :eek:
Onko nyt varmasti ovulaatio eikä raskaus!? :woot:

No jaa a :scratch mä vain mietin olisko viime torstainen ollut kiinnitymisvuotoa sittenkin tai millon oisin raskautunut Mutta jotenkin uskon että pelkkä viiva, olihan tossa aikaa välissä kun kaupasta tulin. :happy8toisaalta tulis selitys mun huippauksille.

Oon ihan kypsä näihin testeihin. En tiedä saako tässä kuvassa mitään näkymään, mutta ohessa mun rfsu, jossa ei ensin ollu viivaa ja sinä aikana kun meikkasin aamunaaman, niin ainakin livenä kovinkin näkyvä viiva. First Response totaali blanco.

20200611_123240.jpg

Iiks! Mä jätän pillerit pois tänään, oon haaveillut vauvasta pitkään, ja nyt ajattelin et tästä se lähtee.. :) Oon syönyt hetken foolihappoa, onko teillä antaa vinkkejä mulle? :)
Älä ihmettele jos kroppa tekee ihme temppuja kun jätät pillerit pois, varsinkin jos oot pidempään syönyt. hormonit saa aikaan vaikka mitä (myös sellaista mitä voi laskea raskausoireeksi) :hilarious: ja sit vaan pitkää pinnaa ja varoitus, että täällä hengailu koukuttaa aika pahasti ja pahentaa vauvakuumetta :shy::grin tervetuloa ja onnea matkaan!! :smiley-angelic003

Oon ihan kypsä näihin testeihin. En tiedä saako tässä kuvassa mitään näkymään, mutta ohessa mun rfsu, jossa ei ensin ollu viivaa ja sinä aikana kun meikkasin aamunaaman, niin ainakin livenä kovinkin näkyvä viiva. First Response totaali blanco.

View attachment 90283
onneks mä oon viivasokea enkä luule liikoja, en näe tässäkään oikein mitään - ehkä sit se testaaminen ei omalla kohalla oo niin vaarallista :laughing021

Iiks! Mä jätän pillerit pois tänään, oon haaveillut vauvasta pitkään, ja nyt ajattelin et tästä se lähtee.. :) Oon syönyt hetken foolihappoa, onko teillä antaa vinkkejä mulle? :)

Komppaan @move88 , kroppa voi sekoilla ihan huolella, älä ihmettele. Mulla on ihan just 4 viikkoa täynnä ilman pillereitä ja ehkä suurin oli 14 päivän piinaava tissikipu. Naama kans tykkäs kukkia ja kaikenlaista muuta ihan ihmeellistä. Mutta kyllä se siitä sitten :woot:

Ota rennosti ja ei kun peitto heilumaan :hilarious:

Mutta Saako heti pillereiden lopettamisen jälkeen eli kun menkat on loppu niin yrittää?

Saa yrittää! Kyllä mekin pistettiin heti yritystä käyntiin, kun minipillerit loppui. Toki vähän ei niin tosissaan oltu, koska minit vei menkat täysin niin kierrosta ei mitään tarkkaa tietoa.

View attachment 90283
:eek::woot: mitäs tää tämmöinen nyt!!!

Minä kyllä näen viivan, väristä en kyllä osaa sanoa o_O mutta sormet ristissä, jospa kuitenkin...:rolleyes:

:eek::woot: mitäs tää tämmöinen nyt!!!

Minä kyllä näen viivan, väristä en kyllä osaa sanoa o_O mutta sormet ristissä, jospa kuitenkin...:rolleyes:

No en kans tiedä! Mutta tätä naamaa laitoin kyllä yli 5 minuuttia :hilarious: Ja tänään iski päälle normi liikenneraivo töihin mennessä, eli se siitä "Ei PMS:ää so far." Tosin lämmöt vielä ihan hyvät. Huomiset lämmöt kertoo enemmän.

Takaisin