mitäs tää tämmöinen nyt!!!
Minä kyllä näen viivan, väristä en kyllä osaa sanoamutta sormet ristissä, jospa kuitenkin...
![]()
Yhdyn sanoihisi. Ei niihin perkeleisiin voi huvikseen nyt noita tulla

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
mitäs tää tämmöinen nyt!!!
Minä kyllä näen viivan, väristä en kyllä osaa sanoamutta sormet ristissä, jospa kuitenkin...
![]()

Apteekin ultra about kolmen tunnin pidätyksellä, meinasi siinäkin jo rakko haljeta.Näin muuten kans noissa Allohan testeissä jotakin, jos ei ole raskaus niin aika vahvat viivanpaikatYhdyn sanoihisi. Ei niihin perkeleisiin voi huvikseen nyt noita tulla![]()

Näin muuten kans noissa Allohan testeissä jotakin, jos ei ole raskaus niin aika vahvat viivanpaikatja munhan tässä pitäisi olla viivanpaikkojen asiantuntija
![]()

Nyt kyllä täytyy sanoa että en tiedä onko tässä viivanpaikka vai ei! (siis joo jotain näkyy mutta en tiedä onko se viivanpaikka vaiko sittenkin se raskaus)Tässä aamupäivän One Stepin puikko tunnin pidätyksellä. Mun ei siis pitänyt testata, mutta minkäs itselleen voi
Voin jatkaa tässä Chartreuxin tutkimuksia noista viivan paikoista. En siis osaa enää edes epäillä raskautta, koska menkkajomoja tässä ollut jo toista päivää putkeen.![]()

Nyt kyllä täytyy sanoa että en tiedä onko tässä viivanpaikka vai ei! (siis joo jotain näkyy mutta en tiedä onko se viivanpaikka vaiko sittenkin se raskaus)Sanon että 50/60. Mutta hyvä kun muutkin jatkaa tätä tutkimusta
![]()
Ja nyt ei oo kyllä mitään tuntemuksia rinnoissa.
Sanos muuta! Mulla ole kuivia päiviä nähnyt koko värkki ja yleensä on... No nyt ei ooTäällä tulee Vv:tä niin paljon, että melkeen luulis ovulaatioksi. Viimeviikolla oli ovulaatiotuntemukset, vuoto yms, joten siitä ei voi olla kyse... Tää on niin omituista.![]()
Mä nään kaikilla taas viivoja, kylläpä on törkeitä viivanpaikkoja, jos ei raskautta tarkoita!
Mut tää on kyl tosi harmi, ettei näihin testeihin voi luottaa. Koska itse nyt ehkä ymmärrän mahdollisen haamun ja tiedostan, että sellainen on mahdollinen. Mutta ehkä kaikilla ei ole oletuksena se, että virheelliset plussat on mahdollisia.Viivanpaikkoihin liittyen.. Tekisipä mieleni kysyä ihan vaan kaverin puolesta, että tuleeko clearblue early detection testeihin viivanpaikkoja? :angelic: siihen mihin tulis vaan pystyviiva testiruutuun jos on raskaana.
Ehkä ainoa 100% on se digitestiMut tää on kyl tosi harmi, ettei näihin testeihin voi luottaa. Koska itse nyt ehkä ymmärrän mahdollisen haamun ja tiedostan, että sellainen on mahdollinen. Mutta ehkä kaikilla ei ole oletuksena se, että virheelliset plussat on mahdollisia.

Tästä enää puuttuu se, mikä siskollekin oli kierukan jälkeen tullut: ovulaatio sattuu ihan huolella, ei voi erehtyä milloin se on. Mä en nimittäin voi itse ainakaan sanoa että olisin sen varmasti vielä ikinä tuntenut
Tai voihan se olla että tässä tulee kohtaamaan vielä montakin muuttunutta asiaa!

ja käppäily kohti kauppaa hakemaan jonkun super yösiteen, en halua veristen vaatteiden lisäksi pestä verisiä lakanoita