Citrus90
Näppärä viestien naputtelija
Onnea plussanneille!
Onkohan tämä viivan paikka vai haamu?
4 tunnin pidätyksellä. Dpo13
Plussa, onnea!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onnea plussanneille!
Onnea plussanneille!
Onnea plussanneille!
Testihullun tunnustuksia: eli dpo 9 ja en taas saanut hillittyä itseäni Viivanpaikkojahan sieltä vaan tuli, mutta laitetaan nyt teidän iloksi :D onestepiin taitaa aina tulla tollanen viivanpaikka, ja apteekin ultra on purettu ja kuvakin taitaa olla testiajan jälkeen
LyytiMantalla selkeä plussa, onnea! :D
Juu ei tartte kahdesti käskeäKyllä mä näitäkin epäilen että onko muka vain viivan paikat.. pisua tikkuun aamulla
Plussa!!Onnea plussanneille!
Miten noi dpo taas laskettiin jos tänään o+ niin huomenna dpo0?
Hei! Joko olen ihan ulapalla tai muuten vaan hölmö, mutta eikös täällä ollut puhetta jossain vaiheessa ikenien punoituksesta, turvotuksesta/ verenvuodosta tiettyyn aikaan kierrosta tai raskaana.
Mulla ensimmäistä kertaa ikenet on ihan punaiset ja kipeät ja tosiaan vuotaa harjatessa. Purukalusto on tosi hyvässä kunnossa, että sillä ihmettelen.
Mä sanoisin et testaa vielä huomenna, jos sillon ois vielä toi testiviiva vahvempi kun kontrolliviiva (mulla oviksessa aina niin). Mut jos toi on positiivinen, tänään on dpo-1 koska LH piikki tulee aina päivää ennen ovulaatioo, eli ovistikku on plussa aina päivää ennen ovista. Eli plussaa seuraavana päivänä dpo0 niinku sanoit :)
Siis miten tää on näin rakettitiedettä Mietin siis itse tässä, että olen laskenut että päivä jolloin sain tasapaksut ovistestiviivat oli dpo -1, mutta siitä seuraavana päivänä oli testiviiva vahvempi kuin kontrolliviiva. Eli oliko se nyt sitten dpo -1? Eikö se munasolu irtoakaan just sen lh-huipun kohdalla?Mä sanoisin et testaa vielä huomenna, jos sillon ois vielä toi testiviiva vahvempi kun kontrolliviiva (mulla oviksessa aina niin). Mut jos toi on positiivinen, tänään on dpo-1 koska LH piikki tulee aina päivää ennen ovulaatioo, eli ovistikku on plussa aina päivää ennen ovista. Eli plussaa seuraavana päivänä dpo0 niinku sanoit :)
Siis miten tää on näin rakettitiedettä Mietin siis itse tässä, että olen laskenut että päivä jolloin sain tasapaksut ovistestiviivat oli dpo -1, mutta siitä seuraavana päivänä oli testiviiva vahvempi kuin kontrolliviiva. Eli oliko se nyt sitten dpo -1? Eikö se munasolu irtoakaan just sen lh-huipun kohdalla?
Nyt on siis dpo 9 tai 8 laskutavasta riippuen :D Parashan se olisi odottaa muutama päivä ennen testaamista, mutta heh heh.