Raskaaksi 2020

Testihullun tunnustuksia: eli dpo 9 ja en taas saanut hillittyä itseäni :shifty: Viivanpaikkojahan sieltä vaan tuli, mutta laitetaan nyt teidän iloksi :D onestepiin taitaa aina tulla tollanen viivanpaikka, ja apteekin ultra on purettu ja kuvakin taitaa olla testiajan jälkeen :hilarious:

LyytiMantalla selkeä plussa, onnea! :D

Kyllä mä näitäkin epäilen että onko muka vain viivan paikat.. :pompus: pisua tikkuun aamulla

Kyllä mä näitäkin epäilen että onko muka vain viivan paikat.. :pompus: pisua tikkuun aamulla
Juu ei tartte kahdesti käskeä :hilarious:

Jelisalla selkeä plussa, kyllä ne onestepitkin plussan näyttää kun on tosi kyseessä :D Onnea!

Kauheena kyllä nämä Onestepit epäilyttää..Viimeksi sain kyllä ihan selkeen plussan. Ja pientä veristä ja ruskeaa tiputtelua ollu viime päivinä.
Ja mieshän ei tietysti nähny tätä :bookworm:

Pitää aamulla testata uusiksi. Mutta voin ehkä hieman jo toivoa :Heartred Ja vain hieman koska viimeksi kkm ja 1,5 vuotta jo yritystä yhteensä takana

Miten noi dpo taas laskettiin :smiley-ashamed008 jos tänään o+ niin huomenna dpo0? :anyone

Liitteet

• IMG_20200610_190318.jpg
    IMG_20200610_190318.jpg
    13.6 KB · Katsottu: 142
Miten noi dpo taas laskettiin :smiley-ashamed008 jos tänään o+ niin huomenna dpo0? :anyone

Mä sanoisin et testaa vielä huomenna, jos sillon ois vielä toi testiviiva vahvempi kun kontrolliviiva (mulla oviksessa aina niin). Mut jos toi on positiivinen, tänään on dpo-1 koska LH piikki tulee aina päivää ennen ovulaatioo, eli ovistikku on plussa aina päivää ennen ovista. Eli plussaa seuraavana päivänä dpo0 niinku sanoit :)

Hei! Joko olen ihan ulapalla tai muuten vaan hölmö, mutta eikös täällä ollut puhetta jossain vaiheessa ikenien punoituksesta, turvotuksesta/ verenvuodosta tiettyyn aikaan kierrosta tai raskaana.
Mulla ensimmäistä kertaa ikenet on ihan punaiset ja kipeät ja tosiaan vuotaa harjatessa. Purukalusto on tosi hyvässä kunnossa, että sillä ihmettelen. :anyone

Pingviiniemo: joo siis mulla vuoti ikenet esikoista odottaessa ekan kolmanneksen aina, kun pesin hampaita. Se kuuluu asiaan ku limakalvot on herkillä hormonimyrskyn takia :)

Hei! Joko olen ihan ulapalla tai muuten vaan hölmö, mutta eikös täällä ollut puhetta jossain vaiheessa ikenien punoituksesta, turvotuksesta/ verenvuodosta tiettyyn aikaan kierrosta tai raskaana.
Mulla ensimmäistä kertaa ikenet on ihan punaiset ja kipeät ja tosiaan vuotaa harjatessa. Purukalusto on tosi hyvässä kunnossa, että sillä ihmettelen. :anyone

Mun muistaakseni jos raskaana ikenet just alkavat vuotamaan ja ovat arat.

Mä sanoisin et testaa vielä huomenna, jos sillon ois vielä toi testiviiva vahvempi kun kontrolliviiva (mulla oviksessa aina niin). Mut jos toi on positiivinen, tänään on dpo-1 koska LH piikki tulee aina päivää ennen ovulaatioo, eli ovistikku on plussa aina päivää ennen ovista. Eli plussaa seuraavana päivänä dpo0 niinku sanoit :)

Kiitos:happy: täytyypi vielä sit tikkuja hakea huomenna

Siis miten tää on näin rakettitiedettä :woot: Mietin siis itse tässä, että olen laskenut että päivä jolloin sain tasapaksut ovistestiviivat oli dpo -1, mutta siitä seuraavana päivänä oli testiviiva vahvempi kuin kontrolliviiva. Eli oliko se nyt sitten dpo -1? Eikö se munasolu irtoakaan just sen lh-huipun kohdalla?

Nyt on siis dpo 9 tai 8 laskutavasta riippuen :D Parashan se olisi odottaa muutama päivä ennen testaamista, mutta heh heh.

Siis miten tää on näin rakettitiedettä :woot: Mietin siis itse tässä, että olen laskenut että päivä jolloin sain tasapaksut ovistestiviivat oli dpo -1, mutta siitä seuraavana päivänä oli testiviiva vahvempi kuin kontrolliviiva. Eli oliko se nyt sitten dpo -1? Eikö se munasolu irtoakaan just sen lh-huipun kohdalla?

Nyt on siis dpo 9 tai 8 laskutavasta riippuen :D Parashan se olisi odottaa muutama päivä ennen testaamista, mutta heh heh.

Todellakin rakettitiedettä.. minä vasta oivalsin että ovulaatio minulla onkin myöhempään mitä olen luullut:laughing002 toki en ikinä ole seurannut kun ei ole tarvinut.. niin aina oppii uutta. Saati että tajuaisin dpo:sta mitään mutta tässä opitaan joka päivä uutta.

Mulla tulee vahvin viiva dpo-1 eli ovulaatio on vahvasta viivasta seuraavana päivänä. Viiva pysyy mulla vahvana pari, kolme päivää, mutta se ensimmäinen kontrollia vahvempi viiva on ovulaatiota edeltävä. Käsittääkseni ovulaatio tapahtuu 12-36 tuntia ovulaatioplussasta eli voi vaihdella eri henkilöillä.

Takaisin