Raskaaksi 2020

Heh en kestänyt olla testaamatta, kun oli yksi testi valmiina odottamassa kaapissa. Eilisen PMS-itkufiiliksen jälkeen tuntui siltä, että haluan nyt vaan nähdä vielä testissä sen negan, luulot pois vaan.

Ja ihan puhdas negahan se oli. :stop Kyllä, nyt on vasta dpo9, eli testasin tosi aikaisin. Mutta nyt on ollut vaan niin vahvana se tunne, että tässä kierrossa ei oo tärpännyt, mutta sitten samaan aikaan jokin pienen pieni osa minua oli kuitenkin vielä aavistuksen toiveikas, ja halusin sen sammuttaa. :yuck: Saattaa kuulostaa siltä, että luovutan liian aikaisin, kun on vasta dpo9, mutta parempi näin ja valmistautua vaan henkisesti niiden menkkojen tuloon, tunne on niin vahva.

Eli täällä siirrytään nyt kyllä henkisesti jo yrityskiertoa 11 odottelemaan. "Jee" :sad001
Täällä kanssa oli Dpo9 nega. Vähän on kurja fiilis, mutta koitetaan muistuttaa itteemme, että hei vasta Dpo9!
Nyt haleja ja plussatuulia! :Heartred

Heh en kestänyt olla testaamatta, kun oli yksi testi valmiina odottamassa kaapissa. Eilisen PMS-itkufiiliksen jälkeen tuntui siltä, että haluan nyt vaan nähdä vielä testissä sen negan, luulot pois vaan.

Ja ihan puhdas negahan se oli. :stop Kyllä, nyt on vasta dpo9, eli testasin tosi aikaisin. Mutta nyt on ollut vaan niin vahvana se tunne, että tässä kierrossa ei oo tärpännyt, mutta sitten samaan aikaan jokin pienen pieni osa minua oli kuitenkin vielä aavistuksen toiveikas, ja halusin sen sammuttaa. :yuck: Saattaa kuulostaa siltä, että luovutan liian aikaisin, kun on vasta dpo9, mutta parempi näin ja valmistautua vaan henkisesti niiden menkkojen tuloon, tunne on niin vahva.

Eli täällä siirrytään nyt kyllä henkisesti jo yrityskiertoa 11 odottelemaan. "Jee" :sad001
Negatiivisia mun testitulokset on myös näin dpo 9, ja aika epätodennäköistä se olisikin mitään vielä näkyä ^^" Toivottavasti toi sun fiilis olisikin väärässä, mutta tsemppiä joka tapauksessa!

Dpo9 mulla näky haamuna mut sit ku oli dpo14 ja luget nii täysi nega ja menkat tuli viikon myöhässä ja testi kävi dpo16 viivana joka haalistui eli kemiallinen. Nyt onneks ei oo mitään ollut vaan kaikki hyvin testirintamalla. Vika ovistesti edelleen tummahko mutta ei pluss eikä tasavahvat.

Plussa-aalto täällä on jo ollut.

ON: täällä päänsärky ja jano ja kurkun karheus. Myös väsymys on ihan infernaalinen. Tissit kipeet ja painavat ja ihokin ihan arka (?).. jotenkin allergia puski päälle ja aivastuttaa koko ajan.. täällä auringossa taas joku kukkii ja aiheuttaa tämän. Iho on parempi kuin esim viikko sitten mut edelleen kuiva. Ystävä ihmetteli ku mun iho vaan imi itseensä sitä rasvaa...

Jotenkin tuntuu että kaikki menee hyvin. Ei kerta eikä harmita jos menkat tulee mut usko että pian on mun vuoro on kova.. kunhan vaan kaikki menisi kerrankin hyvin! :)

Plussia lisää, tulee hyvä mieli <3

Kiitos kaikille tuhannesti! :smiley-angelic003

Ja nyt sitte, elkää vielä masentuko! Määki testasin sunnuntaina dpo 8/9 täyden negan!
Mä masennus aina dpo9 ku tajuun et menkat tulee. Jotenkin kun on sen verran pitkään yrittänyt eikä saa aikaan mitään niin mä syytän tosi paljon itseäni kun oon "viallinen"

Ihanan pirteä oot <3

Tässä vaan tälläistä pohdintaa, että pitäisiköhän siirtyä käyttämään näitä alempia rfsun ovistestejä, kun nähtävästi näyttävät itsellä paremmin. :grin samasta pissasta vielä.

Tietenkin aamulla tilasin 30kpl noita onestepin liuskoja :facepalm: :hilarious:

T. Kp19, ovis edelleen teillä tietämättömillä
20200610_141410.jpg

Tässä vaan tälläistä pohdintaa, että pitäisiköhän siirtyä käyttämään näitä alempia rfsun ovistestejä, kun nähtävästi näyttävät itsellä paremmin. :grin samasta pissasta vielä.

Tietenkin aamulla tilasin 30kpl noita onestepin liuskoja :facepalm: :hilarious:

T. Kp19, ovis edelleen teillä tietämättömillä
View attachment 90236

Itellä oli kanssa noita onestepin ja en tykännyt. Liputan rfsun puolesta.
Tässä mietiskelen viittinkö lisää hakea frsun kun loppuu tähän iltaan.

Itellä oli kanssa noita onestepin ja en tykännyt. Liputan rfsun puolesta.
Tässä mietiskelen viittinkö lisää hakea frsun kun loppuu tähän iltaan.
No ehkäpä haen niitäkin lisää ja vähän vertailen :) muistaakseni onestepit toimi viimeksi toista yrittäessä, mutta taisin kyllä enemmän käyttää cb kaksoishormoni testejä.

No ehkäpä haen niitäkin lisää ja vähän vertailen :) muistaakseni onestepit toimi viimeksi toista yrittäessä, mutta taisin kyllä enemmän käyttää cb kaksoishormoni testejä.

Mulla on ollu onestep ja se kaksoishormoni, ja esikoisesta kokeilin pregcheckin ovulaatiotestiä kans, jolla sain ainoan plussan :grin en noilla onestepeillä oo saanu ku haaleita viivoja, ei kertaakaan tasavahvoja. Voi olla että iteki pitää testiä seuraavaksi jotain muita liuskoja.

Mulla on ollu sofin ovis liuskoja nyt kaks kiertoo ja näyttää heti alkukierrosta kunnon viivaa, mut sit selvästi kyl tummuu ensin kp 12 tasavahvaks ja kp 13 tulee kontrollia tummemmaksi se testiviiva. Luultavasti jatkan näillä nyt kun olen vähän oppinut et miten ne reagoi mun hormoneihin :)

Kuopusta yrittäessä testasin onestep-liuskoilla ekan haamun 6 päivää alkionsiirrosta, eli noin dpo 9 varmaan. Silloin nuo kotitestin liuskat ei ikinä näyttäneet mulle mitään vääriä haamuja tai viivanpaikkoja. Harmi kun tuntuu nyt niin laatu huonontuneen niissä :sad001

Nyt Flo muutti taas ennustetta. Olin kirjannut vahingossa asteen liian korkeat lämmöt kun luin oireita niin nyt väittää että ovuloin kierron päivä 28. Mmjoo mutta laskuri antoi sen mukaan la 21.2.2021 ja tää pvm oli mulla päässä et olisi kiva....

Lasken näitä huvikseen.

Liitän nyt ton Flo jutun eikä tossa ole ei päätä eikä häntää. Mä en laskisi ovulaatioo tollee

Liitteet

• IMG_20200610_134152.jpg
    IMG_20200610_134152.jpg
    16.2 KB · Katsottu: 107
Mulla ihan yleinen ongelma oli noi korkeat aamulämmöt kierron aikana kun mul on se reuma mut nyt lopulta näyttää toi olevan ei sahaavaa vaan järkevän näköinen taulukko jokseenkin.

Nojoo pissattaa muuten koko ajan.

Mulla on ollu onestep ja se kaksoishormoni, ja esikoisesta kokeilin pregcheckin ovulaatiotestiä kans, jolla sain ainoan plussan :grin en noilla onestepeillä oo saanu ku haaleita viivoja, ei kertaakaan tasavahvoja. Voi olla että iteki pitää testiä seuraavaksi jotain muita liuskoja.
Kiitti sinunkin kokemuksista! Kyllä nyt taidan siirtyä muihin merkkeihin minäkin :smug:

Mä masennus aina dpo9 ku tajuun et menkat tulee. Jotenkin kun on sen verran pitkään yrittänyt eikä saa aikaan mitään niin mä syytän tosi paljon itseäni kun oon "viallinen"

Ihanan pirteä oot :Heartred

Ymmärrän kyllä hyvin tollaisetkin tunteet ja ajatukset. Mä yritän nähdä tänkin jotenkin armollisesti itseäni kohtaan, että vaikka tämä menis kesken tai meillekään ei tulis lasta, niin en silti oo sen huonompi tai viallinen. Mutta tähän on ollut pitkä tie, ja se on kyllä todella vaikeaa. Tää on niin herkkä kokonaisuus tää naiseus ja äitiys ja toistuvat pettymykse, sairaudet ja oman kehon "viat" on tosi kuormittavia.

Tsemppiä Jesbe!

Dpo9 mulla näky haamuna mut sit ku oli dpo14 ja luget nii täysi nega ja menkat tuli viikon myöhässä ja testi kävi dpo16 viivana joka haalistui eli kemiallinen. Nyt onneks ei oo mitään ollut vaan kaikki hyvin testirintamalla. Vika ovistesti edelleen tummahko mutta ei pluss eikä tasavahvat.

Plussa-aalto täällä on jo ollut.

ON: täällä päänsärky ja jano ja kurkun karheus. Myös väsymys on ihan infernaalinen. Tissit kipeet ja painavat ja ihokin ihan arka (?).. jotenkin allergia puski päälle ja aivastuttaa koko ajan.. täällä auringossa taas joku kukkii ja aiheuttaa tämän. Iho on parempi kuin esim viikko sitten mut edelleen kuiva. Ystävä ihmetteli ku mun iho vaan imi itseensä sitä rasvaa...

Jotenkin tuntuu että kaikki menee hyvin. Ei kerta eikä harmita jos menkat tulee mut usko että pian on mun vuoro on kova.. kunhan vaan kaikki menisi kerrankin hyvin! :)

Plussia lisää, tulee hyvä mieli :Heartred
Mä niin toivon, että sä saat sen pysyvän plussan. Tosi hyvä, että toi kilpparilääke on taas päällä, niin varmasti jo parantaa tilannetta.
Plussatuulia. :Heartred

Mä löysin "testaa varhain" testi kaapista ja minäpä testasin. Nega oli eikä mikään ylläri. Ajattelin että kun testaa niin menkat alkaa kohta!:grin Varmaan illalla viimeistään sitten!

Koronan aikana ei ole tullut testailtua niin paljon kuin luulin. Työttömänä testailin paaaaljon enemmän :D Nyt odotellaan menkkoja täällä, että viikonloppuna saa viiniä ja sushia :hilarious::rolleyes:

Nähtävästi siirrytään viralliseen yk1 nyt, menkat vaikuttaisi alkaneen. Kivut ainakin sitä mitä muistinkin ja on nyt kestänyt pari-kolme tuntia. Nyt sitten alkoi valuminenkin. Eiköhän tämä räpellys pillereiden jätön ja ensimmäisten menkkojen välissä ollut sitten tässä :hilarious:

Kohti seuraavaa yritystä todennäköisesti paremmalla todennäköisyydellä kun kierron vaihettakin voi laskea :hilarious:

Onneksi äsken tuli firman kesälahja kotiovelle, siellä näyttäisi olevan purkki ihan ylihyvää lakua!:happy093

mä syytän koronaa ja etätöitä tästä hurahtamisesta :rolleyes: esikoisen aikaan en ees ajatellu kierron vaiheita saati sitten testaillu. positiivisen ja ekan testin esikoisestakin tein vasta ku menkat oli myöhässä :) nyt on vaan kerta kaikkiaan liikaa aikaa ja kotona oleilua :excited001

Mä kanssa syytän koronaa ja etätöitä! :hilarious: Sanotaan, että muuten ois hieman vähemmän aikaa laitettavaksi tälle kuumeilulle.

Takaisin