Raskaaksi 2020

Aamukuudelta heräsin pohtimaan, mitenhän sen herkän r-testin kanssa tänään tekis (eilen ostin kaupasta). Päätin etten tee koska eilisiltana oli jo sellainen fiilis ettei kannata - ja niinhän se vessassa selvis että täti tuli kylään ja voimalla! ei ollu siis se kp24-25 kiinnittymisvuotoa vaan ihan alkutiputtelua, jollaista mulla ei koskaan ole ollut. ilman pillereitä tuli viimeks aina ensin krampit ja sitten runsas vuoto heti. en tiiä oisko tuolla tapahtunu jotain muutakin (kiinnittymisyritystä), kun oli niin voimalliset kivut pms-oireina.

no joka tapauksessa kierto oli ennätyslyhyt (26) ja luteaalivaihe kuitenkin oman tulkinnan mukaan 12 päivää eli ihan riittävä. nyt sit vaan yk3 käyntiin ja jännäämään, millainen tästä kierrosta tulee! positiivista on se ettei juhannuksena ole menkkoja ja että pääsee pian lyhyen kierron jälkeen taas toimiin :grin ja ens kierrossa ei sitten tartte luulla kaikkea mahollista raskausoireiksi, kun on tämä yksi normikierto tyhjenemiskierron jälkeen alla. :wink
No voi eeei! Pahoittelut :(
Voi toki olla ollut kiinnittymistä, tiedä sitten..

Mukavan mittainen kierto toki. Toivottavasti pysyy tasaisena:) tai oikeastaan, toivottavasti seuraava kierto on SE kierto ;)

Täällä tänään tällaiset setit. Eli onestepissä perinteinen viivanpaikka, pregcheck nega. Tosin en tiedä voiko laskea aamupissaksi, kävin sitä paria tuntia ennen aikaisin aamusta vessassa... Mä en kauhean usein pysty nukkumaan koko yötä käymättä siellä ^^" Dpo nyt se 9/10, eli onhan tää vielä aikaistakin. Kattellaan!

Liitteet

• IMG_20200611_081635.jpg
    IMG_20200611_081635.jpg
    21.8 KB · Katsottu: 172
Hyvää huomenta!
Täällä taas testiasiaa :hilarious:
Tänään tälläistä:

View attachment 90265

Oisikohan huomenna plussa, tämä ei taida ihan vielä olla o_O hitsi, kun loppui ne onestepit, niin ei pysty vertaamaan :grin
Tein vielä poikkeuksellisesti aamupissasta, kun yleensä olen tehnyt ohjeen mukaisesti päivällä... ehkä siksi haaleita viivoja!

Kaksoishormoni digissä vilkkuva hymy viidettä päivää :p
Eiköhän se ovis tosiaan ole ihan hollilla nyt :D

Täällä tänään tällaiset setit. Eli onestepissä perinteinen viivanpaikka, pregcheck nega. Tosin en tiedä voiko laskea aamupissaksi, kävin sitä paria tuntia ennen aikaisin aamusta vessassa... Mä en kauhean usein pysty nukkumaan koko yötä käymättä siellä ^^" Dpo nyt se 9/10, eli onhan tää vielä aikaistakin. Kattellaan!
Samoissa mennään. :smiley-angelic003
Liian aikaisilla Dpo:illa testaillaan. :hilarious:

Dpo9. Vasen tissi on kipeä. Yksi tissi siis. Mikä logiikka? Ihanan viihdyttäviä nämä oireet kierto kierrolta :grin ei ehdi kyllästyä ja tottua.. :rolleyes:

Täällä dpo 10/11 ja nega (piti vaihtaa alkuperäinen testauspäivä aiemmaksi koska vkl suunnitelmat muuttuivat) :sad001 Se taisi sitten olla yk 1 päätös.

Hyviä juttuja:
-Selkeä ovulaatio tikutettu ja tunnettu
- Ei yhtään tiputtelua ovulaatiosta kierron loppuun. Tää on mulle ihan erävoitto!
- BBT hienot lämmöt
- Aika kovat krampit dpo 8/9, mutta ei kuitenkaan vuotoa. Eli eipä tainnut kiinnittyä.

Huonot jutut:
-Tietenkin se negatiivinen tulos :arghh:
-Myöhäinen ovulaatio = pitkä kierto

Vähän harmittaa, toivoin, että olisin tosiaan saanut siirrettyä Naistenklinikan aikaa ihan oikealla syyllä hamaan tulevaisuuteen, mutta siirretään nyt sitten kesäloman verukkeella pari kk edes :shy: Ainahan sitä nöyrästi toivoisi, että jo yk1 toimisi (varsinkin kun miehen työt ulkomailla aiheuttavat paineita onnistua pian), mutta gut feeling alusta asti ollut, että tässä taloudessa (tämäkään) asia ei tule menemään helpoimman kautta :arghh:

Hyvää huomenta!
Täällä taas testiasiaa :hilarious:
Tänään tälläistä:

View attachment 90265

Oisikohan huomenna plussa, tämä ei taida ihan vielä olla o_O hitsi, kun loppui ne onestepit, niin ei pysty vertaamaan :grin
Tein vielä poikkeuksellisesti aamupissasta, kun yleensä olen tehnyt ohjeen mukaisesti päivällä... ehkä siksi haaleita viivoja!

Kaksoishormoni digissä vilkkuva hymy viidettä päivää :p

Minulla rfsu-plussa oli vielä haaleampi kuin toi, eli nyt hommiin ja sassiin :woot:

Täällä dpo 10/11 ja nega (piti vaihtaa alkuperäinen testauspäivä aiemmaksi koska vkl suunnitelmat muuttuivat) :sad001 Se taisi sitten olla yk 1 päätös.

Hyviä juttuja:
-Selkeä ovulaatio tikutettu ja tunnettu
- Ei yhtään tiputtelua ovulaatiosta kierron loppuun. Tää on mulle ihan erävoitto!
- BBT hienot lämmöt
- Aika kovat krampit dpo 8/9, mutta ei kuitenkaan vuotoa. Eli eipä tainnut kiinnittyä.

Huonot jutut:
-Tietenkin se negatiivinen tulos :arghh:
-Myöhäinen ovulaatio = pitkä kierto

Vähän harmittaa, toivoin, että olisin tosiaan saanut siirrettyä Naistenklinikan aikaa ihan oikealla syyllä hamaan tulevaisuuteen, mutta siirretään nyt sitten kesäloman verukkeella pari kk edes :shy: Ainahan sitä nöyrästi toivoisi, että jo yk1 toimisi (varsinkin kun miehen työt ulkomailla aiheuttavat paineita onnistua pian), mutta gut feeling alusta asti ollut, että tässä taloudessa (tämäkään) asia ei tule menemään helpoimman kautta :arghh:
Oli kyllä aikaisin testattu ja jos olisikin kiinnittynyt Dpo8 noiden kramppien aikana niin tuskin mitään vielä testissä edes näkyisi. Älä heitä kirvestä kaivoon ihan vielä :Heartred

Mulla näkyi se haamuliini dpo 9/10 ja nyt selkein positiivinen sitten dpo 11/12.

Tsemppiä kaikille :Heartpink

Muoks. Mulla oli sunnuntaina se kova kiinnittymissupistus, vasta siitä noin 3pv. niin tuli oikeasti selkeä positiivinen.

Kannattaa muistaa, että tässä ovistesteilussakin ihmiset on niin erilaisia, esim mä saan ovisplussan vasta ovispäivänä. 4-10 tuntia on ollu se väli ovisplussan ja ovulaatiolla, ja mä oon testannut parhaillaan 4 testiä päivässä vuosi sitten, kunnes ymmärsin oman ovulaationi(nykyään menee 2testiä/pv lähellä ovista) Edellinen on vielä selkee nega ovistesti ja sit se pomsahtaa nopeasti plussaksi, ja testiviiva menee kontrollia vahvemmaksi. Eli mä lasken oman kiertoni aina suoraa dpo 0 kun saan ovisplussan. Ja ovulaatio on mulla nii kipeä että en ees periaatteessa tarvis siihen testejä, mutta koska jotain tekemistä pitää keksiä nii huvikseni testailen :hilarious: ja mulla on kipuja sekä ennen että jälkeen oviksen, mut itse oviskipu on pahin. Ja siihen loppuu kaikki muutkin ovisoireet.

Kaikki eivät edes saa tasavahvoja testiin, mutta ovulaatio tapahtuu silti, koska toisilla ihmisillä lh taso voi jäädä esim. 15, kun testit lukee yleensä 25-50 arvoja(en tiedä onko niitä herkempiä?) , nii sanomattakin selvää sillon ettei varsinaista ovisplussaa tule.

Eli paras on opetella oma ovulaationsa :grin joskus siihen voi mennä useempikin (kymmentä) testiä.:grin

Nojoo, toki kaikkien kropat toimii eri tavoilla :woot: Toi on lähinnä varmaan sellanen yleisohjeistus niille, jotka ei oo himotestaajia :hilarious: Nimim. yritän olla tällä kertaa sortumatta himotestailuun ite, en halua tietää kuinka paljon rahaa mulla on menny testeihin :hilarious:

Kannattaa muistaa, että tässä ovistesteilussakin ihmiset on niin erilaisia, esim mä saan ovisplussan vasta ovispäivänä. 4-10 tuntia on ollu se väli ovisplussan ja ovulaatiolla, ja mä oon testannut parhaillaan 4 testiä päivässä vuosi sitten, kunnes ymmärsin oman ovulaationi(nykyään menee 2testiä/pv lähellä ovista) Edellinen on vielä selkee nega ovistesti ja sit se pomsahtaa nopeasti plussaksi, ja testiviiva menee kontrollia vahvemmaksi. Eli mä lasken oman kiertoni aina suoraa dpo 0 kun saan ovisplussan. Ja ovulaatio on mulla nii kipeä että en ees periaatteessa tarvis siihen testejä, mutta koska jotain tekemistä pitää keksiä nii huvikseni testailen :hilarious: ja mulla on kipuja sekä ennen että jälkeen oviksen, mut itse oviskipu on pahin. Ja siihen loppuu kaikki muutkin ovisoireet.

Kaikki eivät edes saa tasavahvoja testiin, mutta ovulaatio tapahtuu silti, koska toisilla ihmisillä lh taso voi jäädä esim. 15, kun testit lukee yleensä 25-50 arvoja(en tiedä onko niitä herkempiä?) , nii sanomattakin selvää sillon ettei varsinaista ovisplussaa tule.

Eli paras on opetella oma ovulaationsa :grin joskus siihen voi mennä useempikin (kymmentä) testiä.:grin

Minä epäilen kanssa, että ovis tulee itsellä pian plussan jälkeen. Ei mennyt kuin noin 5h plussasta, kun alkoi kivut ja kestivät yöhön eli noin 12h plussasta. Sitten loppui vaan. Että minun kannattaisi myös tehdä testejä tiuhempaan ja jos on tosi tumma, niin jo ryhtyä hommiin. Ei mennyt kaikki testit tasavahvoiksi :bookworm:

Ooo:excited001
No onneksi on hommailtu eilen ja toissapäivänä.. täytynee tänäänkin tuo mies kellistää :cool14

On kyllä todella optimaalista! Tänään ja huomenna vielä, niin avot! :happy: Tuut paksuksi :wink

Muokattu viimeksi:
mullahan on just tää tilanne että menkat ei vaan ala ja negatiivista r-testiä tyyliin joka toinen päivä. Yritäpä siinä sit rennosti olla :banghead:. Nyt sentään flo jo myöntää että menkat myöhässä, antaa sellaisen tekstin. Ajattelin että testaan tänään, kun ollaan lähdössä mökille ja en siellä pääse testaamaan. Unohdin vaan asian aamulla eli pitänee katsella asiaa parin tunnin kuluttua. Fiilis kyllä on että se on nega edelleen :dead::sorry:. Pillerit lopetin siis joulukuussa ja sen jälkeen kierrot 51, 56 ja 34 päivää. Yritän pitää mielessä että pitkistäkin kierroista voi tulla raskaaksi, mutta blaaaahh. Ei tää kyllä kauheen mieltä ylentävää ole. Näin toissayönä jo untakin siitä että menin gynelle puhumaan tästä, niin varmaan jossain vaiheessa sit. Jos malttais tän kesän ainakin vielä vaan ottaa rennosti. :facepalm: Sori avautumisesta.
Tsemppiä, tuo on raskasta :Heartred Ehkä vois auttaa jos ottaa rennosti ja yrittää olla ajattelematta asiaa. Hemmottele itseäsi! Jos ei muuhun auta niin ainakin parantaa fiilistä. Ja älä avautumista pahoittele, täällä jaetaan niin ilot kuin surut. Ja sitäpaitsi avautuminen helpottaa ja saa vertaistukea :smiley-angelic003Kulje luonnossa, syö lemppari jäätelöä, tee kotispa tai käy ihan jossain hemmoteltavana, keksi jotain, joka vie aikaa ja samalla vie ajatukset muualle:happy:

Kauheesti taas paleltaa ja samalla hikoiluttaa :dead: Eikö tää ois ennemminkin menkkaoire, jos estrogeeni alhaalla?

Tsemppiä, tuo on raskasta :Heartred Ehkä vois auttaa jos ottaa rennosti ja yrittää olla ajattelematta asiaa. Hemmottele itseäsi! Jos ei muuhun auta niin ainakin parantaa fiilistä. Ja älä avautumista pahoittele, täällä jaetaan niin ilot kuin surut. Ja sitäpaitsi avautuminen helpottaa ja saa vertaistukea :smiley-angelic003Kulje luonnossa, syö lemppari jäätelöä, tee kotispa tai käy ihan jossain hemmoteltavana, keksi jotain, joka vie aikaa ja samalla vie ajatukset muualle:happy:

Kiitos ihanasta viestistä! :Heartred Nyt tulee kyllä hyvään saumaan mökkireissu, siellä pääsee takuulla rentoutumaan ja ajatukset muualle. Ei tee kyllä hyvää tämä etätyöskentely, liikaa aikaa omille ajatuksille. Suositus meillä vielä että vasta lomien jälkeen palataan työpaikalle, tulee pitkä kesä. :dead:

On kyllä jännää, monta piinailijaa samoissa dpo-lukemissa. :rolleyes: Plussatuulia! Ja onnittelut plussanneille. :happy:

Vitsit, että harmittaa, kun menin sen ainoan raskaustestin käyttämään eilen dpo 9 (oli siis nega). :grin Vaikka luulin, että saisin sillä negalla nyt siirrettyä ajatukset suoraan uuteen kiertoon, niin ei se vaan piru vie ole helppoa, ennen kuin ne menkat sitten oikeasti alkaa.

Ihan seitinohuen toivon rippeen sain eilen nimittäin taas mieleeni, kun illalla huomasin, että pikkareihin oli tullut illan aikana pieni, aavistuksen rusehtava valkovuotoraita. Sehän voi siis varmasti olla ihan mitä vaan, ja varmaan tuollaista on aiemminkin hulahtanut, mutta tietysti kiinnittymistä aloin heti spekuloimaan. :eek: Mitäs muutakaan tällainen piinaileva kuumeilija nyt ajattelisi. :grin

Sen verran aloin kuitenkin eilen jo panostamaan uuteen kiertoon, että ostin eilen kaupasta valmiiksi greippimehua. :joyful: Raskaustestin (tai ketä mä huijaan, testejä) ostan vasta sunnuntaina, jos ei menkat siihen mennessä ole siis jo alkanut. Viikonlopuksi on tulossa yökyläilijää käymään, joten aiemmin en viitsi. Ja vastaavasti maanantaista on tulossa töiden puolesta reissupäivä, niin kyllähän se pitää sitten sunnuntaina testata ja valmistautua vuotoihin, jos ei ole vielä alkanut. :smiley-angelic001

Takaisin